Nee, hij dacht dat Claire 'm nog eens vasthoudt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:42 schreef Orginial het volgende:
Om zijn "erectie" voor Claire te verbergen.![]()
Nog een paar maanden, en dan is het voorgoed over!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat ziet Liz er vandaag weer lekker smakelijk uit!
Echt niet!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat ziet Liz er vandaag weer lekker smakelijk uit!
Ehhhh ... wat zijn "uggs"?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef Airelle het volgende:
Echt niet!
Het was verschrikkelijk.
Die kousen icm die Ugg's.
Inderdaad, ik zoek nog een naam om haar stijl te omschrijven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt niet!
Het was verschrikkelijk.
Als ik mijn benen scheer heb ik ook mooie benen. Het zegt niks.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh ... wat zijn "uggs"?
Ik vind die kousen sexy en bovendien heeft Nikkie een stel mooie benen.
Maar jij bent een kerel en mag derhalve al dan niet geschoren opsodemieteren.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Als ik mijn benen scheer heb ik ook mooie benen. Het zegt niks.
Je vergat het belangrijkste: ik ben een oud verlept lijk.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar jij bent een kerel en mag derhalve al dan niet geschoren opsodemieteren.
Je hebt dis en denkt nu dat je Joyce of Marnix bent?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Je vergat het belangrijkste: ik ben een oud verlept lijk.
Ugg's zijn een soort sneeuwsloffen die erg hip en trendy zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh ... wat zijn "uggs"?
Ik vind die kousen sexy en bovendien heeft Nikkie een stel mooie benen.
Erg sexy icm met de sokken. Maar ja: Nikkie is gewoon sexy. Altijd!quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
Ugg's zijn een soort sneeuwsloffen die erg hip en trendy zijn.
Het zag er niet uit i.m.o.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Erg sexy icm met de sokken. Maar ja: Nikkie is gewoon sexy. Altijd!
De sokken, icm de uggs en de hotpants zagen er lekker hoerig uit. Zo behoort een vrouw er uit te zien. Beter dan zo'n nufje als Shirina.quote:
Ik geef toe: ik ben Marnix.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je hebt dis en denkt nu dat je Joyce of Marnix bent?
Hip en trendy combineren wel vaker niet met wat er goed uit ziet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ugg's zijn een soort sneeuwsloffen die erg hip en trendy zijn.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt niet!
Het was verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Joyce: "Wat noemde je Marnix?!?"
Ilyas: "Een vuile klootzak."
Joyce: "Jij krijgt promotie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |