quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef pascalheister het volgende:
spreek net iemand op msn die net terug is van stappen in eindhoven, kwam bij De Wildeman Vennegoor en De Jong nog tegen en heeft er even mee gepraat
Jaja, dat zijn ook mensen hequote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef pascalheister het volgende:
spreek net iemand op msn die net terug is van stappen in eindhoven, kwam bij De Wildeman Vennegoor en De Jong nog tegen en heeft er even mee gepraat
Ja, ze kan nu ook van mijn printer gebruik maken.quote:
helaas je komt nog neit in de schaduw van Tong de favoriete aankomend mod van DIGquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze kan nu ook van mijn printer gebruik maken.
Wat een nerds zijn we toch. Ik ga solliciteren als DIG modje.
altijd handig zo'n hulpje op msnquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze kan nu ook van mijn printer gebruik maken.
Wat een nerds zijn we toch. Ik ga solliciteren als DIG modje.
We houden hem graag standbyquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:02 schreef pascalheister het volgende:
altijd handig zo'n hulpje op msn
Bluezz, ik ga even de video van BvD bekijken, spreek je later wel wer op MSN.quote:
lolquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz, ik ga even de video van BvD bekijken, spreek je later wel wer op MSN.
Ik bedenk me opeens een gat in de markt......quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:18 schreef rubbereend het volgende:dr is nog een partij goedkope camera's te koop uit de TokkieTV inboedel
wat je zegt ben je zelluf, nah nah nah naaah nahquote:
Pjotr Storms (zoals ik mijn golfmaatje altijd noem) heeft nog wel een paar Tokkie-camera's voor me over.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:16 schreef pascalheister het volgende:
nu live te volgen in huize golfer en bluezz camera erbij en het geld stroomt binnen
Ben ook de halve nacht wakker geweest, Glenn is nogal verkouden, heef tlichte koorts, eet wat minder, had gisteravond met name geen zin in z'n laatste fles en heeft de halve nacht lopen krijsenquote:Op vrijdag 17 december 2004 04:50 schreef Bjoro het volgende:
Gloeiende gloeiende, je zal rond dit ^^^^^^^ tijdstip maar klaar wakker zijn, terwijl de wekker om 7:00 gaat![]()
![]()
gewoon goedemorgen was weer een onmogelijke opgave vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:19 schreef SCH het volgende:
Hey, de tieten van Bluezz zitten eindelijk recht??????????
Topictitels zijn zo inspirerend.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon goedemorgen was weer een onmogelijke opgave vandaag![]()
altijd balen als die kleintjes iets hebben!!quote:
2 april uitgerekend, dus tel zelf maarquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:29 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh AZsucces (hoe ver is ze ook al weer ??)
als het bij mij zover is mag je wel een keer mee hoor !!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:33 schreef SCH het volgende:
Gaaf Again, lijkt me echt sensationeel om dat te zien.
* SCH is heel somsch een beetje jaloersch
Dagje Artis, joepiequote:Op vrijdag 17 december 2004 09:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het bij mij zover is mag je wel een keer mee hoor !!
Ga geen giraffe bezwangeren hoorquote:
Ik pak gewoon de trap van Dikkertje Dap, die is meestal om kwart over zeven (uiterlijk half acht) wel klaar met klontjes geven en nekkie glijdenquote:
die neem ik alleen voor de orale sex natuurlijk, dommie !quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik dact meer aan de ratelslang
Ja hoor,..................................... jij mag mijn vriendin niet bevruchten !quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:54 schreef SCH het volgende:
Oh tuurlijk.
Mag ik jou vriendin niet bevruchten en dan mag jij de luiers verschonen!
Niet gespoten is altijd misquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja hoor,..................................... jij mag mijn vriendin niet bevruchten !
Sja, wie weet...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:47 schreef pfaf het volgende:
Mascottevirus?
Ik wist niet dat je in de burt wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de trap van Dikkertje Dap
Precies, "nee" heb je, "ja" kun je vergeten !quote:
Ik weet het alquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
al zenuwachtig voor de loting van vanmiddag ??
Heerenveen uit tegen Prins Bernardquote:
Dat is dan wel heel lang met de busquote:
Jimmy Flloyd tegen Hanssonquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:11 schreef SCH het volgende:![]()
Ik hoop Middlesb., ik vrees Dnjepr en ik denk Lille.
als je de andere clubs bekijkt....... heb je idd gelijk !quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:27 schreef SCH het volgende:
Het leukst is een aansprekende club waar de mogelijkheid tot een stuntje aanwezig is. En dat is Middlesborough volgens mij.
echt droomloting zit er niet in maar leukste affice lijkt me PSV - Chelseaquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
wat is jouw droomloting ph?
ach met Alex niks te vrezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:00 schreef rubbereend het volgende:
als we Chelsea loten ga k eerst balen...... en daarna uitkijken na het weerzien met Robben, maar dan heb ik gee illusies meer over een volgende ronde
Wat, Middlesbrough?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:51 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat Bjoro hier een beetje onderschat wordt
Klinkt uitstekend iddquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:37 schreef Suijk het volgende:
Broodje mozzarella uit de oven met tomaat en kruiden is goed te doen.
quote:Loting achtste finales Champions League
Real Madrid - Juventus
FC Porto - Internazionale
Barcelona - Chelsea
Werder Bremen - Olympique Lyon
Liverpool - Bayer Leverkusen
PSV - AS Monaco
Manchester United - AC Milan
Bayern München - Arsenal
Misschien toch maar eens gaan douchen 's morgens.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Het riekt hier naar vis met mozzarella,
Lijkt mij een goed plan voor jequote:Op vrijdag 17 december 2004 12:53 schreef Suijk het volgende:
Misschien toch maar eens gaan douchen 's morgens.
voor jou misschien ook welquote:
tog lekkurquote:
moet je niet doen jongen, zuipen is veel leuker !!quote:
Koelkast is afgelaaje vol... er lijkt wel een feessie op komstquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:12 schreef Bjoro het volgende:
moet je niet doen jongen, zuipen is veel leuker !!
Eindelijk die Housewarmingquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koelkast is afgelaaje vol... er lijkt wel een feessie op komst
quote:Loting achtste finales UEFA Cup
Grazer AK/Middlesbrough - Sporting Lissabon/Feyenoord
Panathinaikos/Sevilla - Parma/VfB Stuttgart
Valencia/Steaua Boekarest - Dinamo Kiev/Villarreal
FC Basel/Lille - Ajax/AJ Auxerre
Olympiakos/FC Sochaux - SC Heerenveen/Newcastle United
Shakthar Donetsk/Schalke 04 - Alemannia Aachen/AZ
Partizan Belgrado/Dnjepr Dnjepropetrovsk - CSKA Moskou/Benfica
Austria Wien/Athletic Bilbao - Fenerbahçe/Real Zaragoza
sowwyquote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:37 schreef golfer het volgende:
Sleutels van mijn ouwe stekkie zijn ook ingeleverd.
Definitief dat hoofdstuk afgesloten.
Biertje komt drinken op de gunstige loting van Ajax.
*kijkt even rond of zijn baas er is*quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi
* drinkt even een biertje mee *
Doet meequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*kijkt even rond of zijn baas er is*
*nee, doe ook maar een biertje dan*
Tevreden met de loting?quote:
Ja, ook wel. Er zit nog wel iets meer in dit jaar. Ben wel benieuwd hoe het zal gaan verder.quote:
proost golfer en bluezz.. op jullie toekomstquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:37 schreef golfer het volgende:
Sleutels van mijn ouwe stekkie zijn ook ingeleverd.
Definitief dat hoofdstuk afgesloten.
Ja hoef ik me niet meer buiten in de teil met regenwater te wassen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:45 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk stromend en warm water voor tong, da's wel leuk.
Leuk joh!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:38 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag nieuwe keuken-en badkamer wezen uitzoeken.
Tong krijgt een heel nieuw huisje.
Jaaah!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:11 schreef Dos37 het volgende:
Middag zo weekendnog 1 weekje dan vakantie
Tuurlijk. Licht blauwe badkamer. Grijsgetinte keuken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk joh!
Heb je iets moois uitgezocht?
had ik ff nodigquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
We zijn allemaal trots op je klimkunsten!
Poe.poe..jij durft!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:28 schreef just me het volgende:
* just me heeft net bovenop een ladder gestaan om de overgordijnen op te hangen!
pfff ik ben trots op mij!
ik wil het woord Pool voorlopig niet meer horenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:54 schreef golfer het volgende:
Poe.poe..jij durft!
Had je daar niet een paar zwartwerkende Polen voor kunnen inhuren?
De zuidPool is anders heel erg mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:18 schreef just me het volgende:
ik wil het woord Pool voorlopig niet meer horen![]()
Hoogpolig is anders best mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:18 schreef just me het volgende:
ik wil het woord Pool voorlopig niet meer horen![]()
Ja ik was van me stoel gevallen van het nieuws wat tong brachtquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef just me het volgende:
en toen was het stil...
Oranje cockringen zijn in.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:36 schreef pascalheister het volgende:
avond
krijg je een brief van Randstad met een respect2all bandje erbij
Fluister je ook tegen je paardje?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:00 schreef SCH het volgende:
ik moet echt met hem praten nu - maar mijn moeder was ook al boos
Ja ik stop er ook meequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Word jij niet moe van jezelf met dat eeuwige tongetje?
Tong is een bikkel, hij wordt nooit moe!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Word jij niet moe van jezelf met dat eeuwige tongetje?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zeg me dat het niet waar is dan kan ik rustig gaan slapenquote:
Het grote VBL-Reis topicquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:21 schreef pascalheister het volgende:
voor DG heb je nog een handige site voor goedkope vliegreizen?
ik ga slapen
Nee, schat, dat lekkere ding dat een meter naast je zit te Internetten is nog wakker, hoor.quote:
ik geloof dat ik het met je eens benquote:
Lijkt me logisch op dit tijdstip. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het met je eens ben
quote:Op zaterdag 18 december 2004 04:55 schreef Da_Sandman het volgende:
En hoiermee wens ik u allen weltrusten
*zwijmel*quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:45 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Vandaag wiegje kopen als alles meezit
Kut afgelastquote:
hier ook, zelfde regio zekerquote:
ajoowquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:03 schreef methodmich het volgende:
Toffe kat.
* methodmich gaat zijn kat ook eens uitlaten en dan eten en nog wat dingen doen en naar het voetbal.
Laters!
Zou goed kunnenquote:
Niet in de VS.quote:
Geen flauw idee, aanvraag is goedgekeurd, da's al heel wat.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mis je de leukste feestdag van het jaar.
Wanneer vertrek je overzees?
Mooi.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, aanvraag is goedgekeurd, da's al heel wat.
Krijg binnenkort een pakket met instructies, papieren e.d. (interview, medische keuring yaddayadda)
Maar als het een beetje meezit kan het vlot gaan nu
Mij ook, maar ze woont toevallig niet in Australie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mooi.
Lijkt me ook grandioos, hoewel Australië me ook super lijkt.
Is weer eens wat anders dan een tropische verrassing importeren in Nederland!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:49 schreef popolon het volgende:
Ga eens op zoek naar een leuke meid of baan daar, zonder dat maak je weinig kans.
Ja ik dacht laat ik eens plaatsmaken voor wat nieuwe import uit het oostblok of Noord Afrikaquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een tropische verrassing importeren in Nederland!
Hey lekkere nazi van mequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een tropische verrassing importeren in Nederland!
Hey geile moslimextremist van me!quote:
Ik wil een colbertje gaan kopen maar op de leuke jasjes staat een lelijke print achteropquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey geile moslimextremist van me!
Bob Marley op je rug is toch wel stoer?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:56 schreef SCH het volgende:
Ik wil een colbertje gaan kopen maar op de leuke jasjes staat een lelijke print achterop
Maar die zijn ook meteen weer zo sjiek en pakkerig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bob Marley op je rug is toch wel stoer?
Bij de 'sjiekere' herenzaken hebben ze wel printloze colbert, die zijn dan wel wat duurder....
doeiquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef popolon het volgende:
poposki gaat 30 april![]()
Als het een beetje meezit allemaal.
We zien wel.
Het zou nooit wat worden tussen ons, tenminste één van ons die het inziet.quote:
Valt wel mee. Ik heb een bruinig ribcolbert gekocht daar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:06 schreef SCH het volgende:
Maar die zijn ook meteen weer zo sjiek en pakkerig.
Vandaar mijn colbertje dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef popolon het volgende:
We zien wel.
OK, maar zo'n slanke jonge god als jij staat natuurlijk alles.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb een bruinig ribcolbert gekocht daar.
Met een blouse is het sjiek, maar met een vlot t-shirt is het hip.En anders doe je er gewoon een spijkerbroek op aan met sneakers.
Beetje contrast is goed!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
OK, maar zo'n slanke jonge god als jij staat natuurlijk alles.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
Nee, de smaak van die kutFranky's overheerst momenteel
Detroit Tigers vs Anaheim Angels, dan kom ik wel langsquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Het zou nooit wat worden tussen ons, tenminste één van ons die het inziet.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Overhemden zuigen ook
Gewoon T-shirt of een trui
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef popolon het volgende:
We zien wel.
Op Koninginnedag zei ik ookquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
Nee, de smaak van die kutFranky's overheerst momenteel
Bij mij in de klas zitten ook gasten die al in een half pak lopenquote:
Komt me bekend voor, wij hadden ook een dozijn van dattum in de klas!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mij in de klas zitten ook gasten die al in een half pak lopenje zit niet op een begravenis ofzo. En belangrijk werk doen ze ook niet, laat staan dat ze al wat bereikt hebben in hun leven.
En maar wijs doen in hunpak
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet die hectometerpaal in mn slaapkamer?
Hetzelfde als daty stopbord, en die spoorbiels!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren de vrouwen op?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, gisterochtend werd ik dus gewoon wakker met de laatste van deze week (ze was leukquote:
Voerden die ook de meest kansloze discusies, over bijv wanneer iemand naar de kapper geweest was.. En over wat er nu gebeurde als een kogel inslaat, over dat het zo erg is dat hardcore terug is en hardstyle en tiesto beter zijn, over een vriendin die iets fout deed ofzo, over elke tv serie die je maar kan bedeken... en dan niet op een normaal gespreks niveau, maar nee de hele klas moet horen hoe wijs ze wel niet zijn......quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, wij hadden ook een dozijn van dattum in de klas!
* FrankyMcG is bijna niet aan zijn HEAO begonnen door die types.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
-herkenbare tekst-
Pas geleden wilden we een cafe ingaan, toen zag ik ze zitten gelijk maar naar Amsterdam gegaan toen![]()
Zo ff wat frustratie kwijt.
Mwah in mijn klas zijn het gastjes die dus echt denken boven iedereen te staan. Overal commentaar op. Ach nog 4 weken en dan stage en dan van dat ****** MBO af en werken en is er geen werk dan alsnog HBO ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zelf geen bal of zo (al heet ik om heel andere reden de flatbal in mn studentenhuis), maar ik ken er wel. Met een aantal kun je gewoon prima overweg, met een aantal een behoorlijk stuk minder. Het verschilt erg.
Al moet ik zeggen dat de ballen die erbij hockeyen erger zijn dan hen die niet hockeyen
Ik heb plannen staan voor Oceans Twelve of Der Untergang. Hoewel de laatste volgens mij alleen om 1800 gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:22 schreef pascalheister het volgende:
middag
vanavond naar The Incredibles
beide moet ik ook nog zien, maar dat zal wel pas gebeuren als ik ze op dvd heb gekochtquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb plannen staan voor Oceans Twelve of Der Untergang. Hoewel de laatste volgens mij alleen om 1800 gedraaid wordt.
Mjin plan was idd voor Oceans Twelve in de cinestarquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb plannen staan voor Oceans Twelve of Der Untergang. Hoewel de laatste volgens mij alleen om 1800 gedraaid wordt.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mjin plan was idd voor Oceans Twelve in de cinestar
Als je een klets bier in je nek wiltquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:30 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet ik vanavond een keer hard "Boezelaar" schreeuwen?!?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je een klets bier in je nek wilt![]()
Ik ben met een aantal huisgenoten der mannelijke geslacht waarschijnlijk, precies 20 jaar oud, een niet zo goddelijk lichaam meer (working on it), en waarschijnlijk komen we precies op tijd die zaal binnen. Of net te laatquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enniewee. Ik ben een knappe jongeman, begin 20, donker haar, goddelijk lichaam. Ik ben met 2 andere mannen en 2 meisjes. Mocht een groep aan deze omschrijving voldoen moet je maar even een knikje geven, voor een biertje.
Kan d'r een raampje open?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enniewee. Ik ben een knappe jongeman, begin 20, donker haar, goddelijk lichaam. Ik ben met 2 andere mannen en 2 meisjes. Mocht een groep aan deze omschrijving voldoen moet je maar even een knikje geven, voor een gratis beugeltje.
Dan schreeuw ik in plaats van "Boezelaar" wel "SSSSSSSSTTTTTquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben met een aantal huisgenoten der mannelijke geslacht waarschijnlijk, precies 20 jaar oud, een niet zo goddelijk lichaam meer (working on it), en waarschijnlijk komen we precies op tijd die zaal binnen. Of net te laat![]()
Zoals ik vannacht tegen een charmante dame aan de bar zei: "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed."quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan d'r een raampje open?
Bij nader inzien, d'r hoeft geen raampje meer open. Eerder alle ramen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoals ik vannacht tegen een charmante dame aan de bar zei: "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed."
Kun je niet liever pfaf buiten schoppenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij nader inzien, d'r hoeft geen raampje meer open. Eerder alle ramen.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn een hectometerpaal kwijt uit de tuin
Dan zou ik gel inslaan voor de komende paar maandenquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:44 schreef pascalheister het volgende:
was net nog even bij de de kruidvat even wat gel halen kreeg ik er ook nog een 1/5e staatslot erbij
Ik was ook begonnen met Dord (tijd terug al). 2x de nacompetitie gehaald, maar niet gepromoveerd. Eerste keer omdat ik 5 rode kaarten in 1 wedstrijd kreegquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Aha ge speelt met Ajax, ik met Dord waar ik de financien van -3 milj naar de + 10 heb gekregen
Okee. Zelf gescout? Is altijd leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Roncatto is een Braziliaanse aanvallende middenvelder van 18 die ook op links kan spelen. Hij heeft er ongever 20 gemaakt dit seizoen.
* -Vaduz- bedankt Bluezz voor een heerlijk pilsje.
Vrij bekende speler in FMquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Zelf gescout? Is altijd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |