Niet in de VS.quote:
Geen flauw idee, aanvraag is goedgekeurd, da's al heel wat.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mis je de leukste feestdag van het jaar.
Wanneer vertrek je overzees?
Mooi.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, aanvraag is goedgekeurd, da's al heel wat.
Krijg binnenkort een pakket met instructies, papieren e.d. (interview, medische keuring yaddayadda)
Maar als het een beetje meezit kan het vlot gaan nu
Mij ook, maar ze woont toevallig niet in Australie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mooi.
Lijkt me ook grandioos, hoewel Australië me ook super lijkt.
Is weer eens wat anders dan een tropische verrassing importeren in Nederland!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:49 schreef popolon het volgende:
Ga eens op zoek naar een leuke meid of baan daar, zonder dat maak je weinig kans.
Ja ik dacht laat ik eens plaatsmaken voor wat nieuwe import uit het oostblok of Noord Afrikaquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een tropische verrassing importeren in Nederland!
Hey lekkere nazi van mequote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een tropische verrassing importeren in Nederland!
Hey geile moslimextremist van me!quote:
Ik wil een colbertje gaan kopen maar op de leuke jasjes staat een lelijke print achteropquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey geile moslimextremist van me!
Bob Marley op je rug is toch wel stoer?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:56 schreef SCH het volgende:
Ik wil een colbertje gaan kopen maar op de leuke jasjes staat een lelijke print achterop
Maar die zijn ook meteen weer zo sjiek en pakkerig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bob Marley op je rug is toch wel stoer?
Bij de 'sjiekere' herenzaken hebben ze wel printloze colbert, die zijn dan wel wat duurder....
doeiquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef popolon het volgende:
poposki gaat 30 april![]()
Als het een beetje meezit allemaal.
We zien wel.
Het zou nooit wat worden tussen ons, tenminste één van ons die het inziet.quote:
Valt wel mee. Ik heb een bruinig ribcolbert gekocht daar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:06 schreef SCH het volgende:
Maar die zijn ook meteen weer zo sjiek en pakkerig.
Vandaar mijn colbertje dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef popolon het volgende:
We zien wel.
OK, maar zo'n slanke jonge god als jij staat natuurlijk alles.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb een bruinig ribcolbert gekocht daar.
Met een blouse is het sjiek, maar met een vlot t-shirt is het hip.En anders doe je er gewoon een spijkerbroek op aan met sneakers.
Beetje contrast is goed!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
OK, maar zo'n slanke jonge god als jij staat natuurlijk alles.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
Nee, de smaak van die kutFranky's overheerst momenteel
Detroit Tigers vs Anaheim Angels, dan kom ik wel langsquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Het zou nooit wat worden tussen ons, tenminste één van ons die het inziet.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Overhemden zuigen ook
Gewoon T-shirt of een trui
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:26 schreef popolon het volgende:
We zien wel.
Op Koninginnedag zei ik ookquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
Nee, de smaak van die kutFranky's overheerst momenteel
Bij mij in de klas zitten ook gasten die al in een half pak lopenquote:
Komt me bekend voor, wij hadden ook een dozijn van dattum in de klas!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mij in de klas zitten ook gasten die al in een half pak lopenje zit niet op een begravenis ofzo. En belangrijk werk doen ze ook niet, laat staan dat ze al wat bereikt hebben in hun leven.
En maar wijs doen in hunpak
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet die hectometerpaal in mn slaapkamer?
Hetzelfde als daty stopbord, en die spoorbiels!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Waren de vrouwen op?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, gisterochtend werd ik dus gewoon wakker met de laatste van deze week (ze was leukquote:
Voerden die ook de meest kansloze discusies, over bijv wanneer iemand naar de kapper geweest was.. En over wat er nu gebeurde als een kogel inslaat, over dat het zo erg is dat hardcore terug is en hardstyle en tiesto beter zijn, over een vriendin die iets fout deed ofzo, over elke tv serie die je maar kan bedeken... en dan niet op een normaal gespreks niveau, maar nee de hele klas moet horen hoe wijs ze wel niet zijn......quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, wij hadden ook een dozijn van dattum in de klas!
* FrankyMcG is bijna niet aan zijn HEAO begonnen door die types.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
-herkenbare tekst-
Pas geleden wilden we een cafe ingaan, toen zag ik ze zitten gelijk maar naar Amsterdam gegaan toen![]()
Zo ff wat frustratie kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |