als het bij mij zover is mag je wel een keer mee hoor !!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:33 schreef SCH het volgende:
Gaaf Again, lijkt me echt sensationeel om dat te zien.
* SCH is heel somsch een beetje jaloersch
Dagje Artis, joepiequote:Op vrijdag 17 december 2004 09:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het bij mij zover is mag je wel een keer mee hoor !!
Ga geen giraffe bezwangeren hoorquote:
Ik pak gewoon de trap van Dikkertje Dap, die is meestal om kwart over zeven (uiterlijk half acht) wel klaar met klontjes geven en nekkie glijdenquote:
die neem ik alleen voor de orale sex natuurlijk, dommie !quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik dact meer aan de ratelslang
Ja hoor,..................................... jij mag mijn vriendin niet bevruchten !quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:54 schreef SCH het volgende:
Oh tuurlijk.
Mag ik jou vriendin niet bevruchten en dan mag jij de luiers verschonen!
Niet gespoten is altijd misquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja hoor,..................................... jij mag mijn vriendin niet bevruchten !
Sja, wie weet...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:47 schreef pfaf het volgende:
Mascottevirus?
Ik wist niet dat je in de burt wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de trap van Dikkertje Dap
Precies, "nee" heb je, "ja" kun je vergeten !quote:
Ik weet het alquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
al zenuwachtig voor de loting van vanmiddag ??
Heerenveen uit tegen Prins Bernardquote:
Dat is dan wel heel lang met de busquote:
Jimmy Flloyd tegen Hanssonquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:11 schreef SCH het volgende:![]()
Ik hoop Middlesb., ik vrees Dnjepr en ik denk Lille.
als je de andere clubs bekijkt....... heb je idd gelijk !quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:27 schreef SCH het volgende:
Het leukst is een aansprekende club waar de mogelijkheid tot een stuntje aanwezig is. En dat is Middlesborough volgens mij.
echt droomloting zit er niet in maar leukste affice lijkt me PSV - Chelseaquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
wat is jouw droomloting ph?
ach met Alex niks te vrezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:00 schreef rubbereend het volgende:
als we Chelsea loten ga k eerst balen...... en daarna uitkijken na het weerzien met Robben, maar dan heb ik gee illusies meer over een volgende ronde
Wat, Middlesbrough?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:51 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat Bjoro hier een beetje onderschat wordt
Klinkt uitstekend iddquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:37 schreef Suijk het volgende:
Broodje mozzarella uit de oven met tomaat en kruiden is goed te doen.
quote:Loting achtste finales Champions League
Real Madrid - Juventus
FC Porto - Internazionale
Barcelona - Chelsea
Werder Bremen - Olympique Lyon
Liverpool - Bayer Leverkusen
PSV - AS Monaco
Manchester United - AC Milan
Bayern München - Arsenal
Misschien toch maar eens gaan douchen 's morgens.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Het riekt hier naar vis met mozzarella,
Lijkt mij een goed plan voor jequote:Op vrijdag 17 december 2004 12:53 schreef Suijk het volgende:
Misschien toch maar eens gaan douchen 's morgens.
voor jou misschien ook welquote:
tog lekkurquote:
moet je niet doen jongen, zuipen is veel leuker !!quote:
Koelkast is afgelaaje vol... er lijkt wel een feessie op komstquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:12 schreef Bjoro het volgende:
moet je niet doen jongen, zuipen is veel leuker !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |