Ben ook de halve nacht wakker geweest, Glenn is nogal verkouden, heef tlichte koorts, eet wat minder, had gisteravond met name geen zin in z'n laatste fles en heeft de halve nacht lopen krijsenquote:Op vrijdag 17 december 2004 04:50 schreef Bjoro het volgende:
Gloeiende gloeiende, je zal rond dit ^^^^^^^ tijdstip maar klaar wakker zijn, terwijl de wekker om 7:00 gaat![]()
![]()
gewoon goedemorgen was weer een onmogelijke opgave vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:19 schreef SCH het volgende:
Hey, de tieten van Bluezz zitten eindelijk recht??????????
Topictitels zijn zo inspirerend.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon goedemorgen was weer een onmogelijke opgave vandaag![]()
altijd balen als die kleintjes iets hebben!!quote:
2 april uitgerekend, dus tel zelf maarquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:29 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh AZsucces (hoe ver is ze ook al weer ??)
als het bij mij zover is mag je wel een keer mee hoor !!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:33 schreef SCH het volgende:
Gaaf Again, lijkt me echt sensationeel om dat te zien.
* SCH is heel somsch een beetje jaloersch
Dagje Artis, joepiequote:Op vrijdag 17 december 2004 09:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het bij mij zover is mag je wel een keer mee hoor !!
Ga geen giraffe bezwangeren hoorquote:
Ik pak gewoon de trap van Dikkertje Dap, die is meestal om kwart over zeven (uiterlijk half acht) wel klaar met klontjes geven en nekkie glijdenquote:
die neem ik alleen voor de orale sex natuurlijk, dommie !quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik dact meer aan de ratelslang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |