quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef pascalheister het volgende:
spreek net iemand op msn die net terug is van stappen in eindhoven, kwam bij De Wildeman Vennegoor en De Jong nog tegen en heeft er even mee gepraat
Jaja, dat zijn ook mensen hequote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef pascalheister het volgende:
spreek net iemand op msn die net terug is van stappen in eindhoven, kwam bij De Wildeman Vennegoor en De Jong nog tegen en heeft er even mee gepraat
Ja, ze kan nu ook van mijn printer gebruik maken.quote:
helaas je komt nog neit in de schaduw van Tong de favoriete aankomend mod van DIGquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze kan nu ook van mijn printer gebruik maken.
Wat een nerds zijn we toch. Ik ga solliciteren als DIG modje.
altijd handig zo'n hulpje op msnquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze kan nu ook van mijn printer gebruik maken.
Wat een nerds zijn we toch. Ik ga solliciteren als DIG modje.
We houden hem graag standbyquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:02 schreef pascalheister het volgende:
altijd handig zo'n hulpje op msn
Bluezz, ik ga even de video van BvD bekijken, spreek je later wel wer op MSN.quote:
lolquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz, ik ga even de video van BvD bekijken, spreek je later wel wer op MSN.
Ik bedenk me opeens een gat in de markt......quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:18 schreef rubbereend het volgende:dr is nog een partij goedkope camera's te koop uit de TokkieTV inboedel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |