Mwah in mijn klas zijn het gastjes die dus echt denken boven iedereen te staan. Overal commentaar op. Ach nog 4 weken en dan stage en dan van dat ****** MBO af en werken en is er geen werk dan alsnog HBO ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben zelf geen bal of zo (al heet ik om heel andere reden de flatbal in mn studentenhuis), maar ik ken er wel. Met een aantal kun je gewoon prima overweg, met een aantal een behoorlijk stuk minder. Het verschilt erg.
Al moet ik zeggen dat de ballen die erbij hockeyen erger zijn dan hen die niet hockeyen

Ik heb plannen staan voor Oceans Twelve of Der Untergang. Hoewel de laatste volgens mij alleen om 1800 gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:22 schreef pascalheister het volgende:
middag
vanavond naar The Incredibles

beide moet ik ook nog zien, maar dat zal wel pas gebeuren als ik ze op dvd heb gekochtquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb plannen staan voor Oceans Twelve of Der Untergang. Hoewel de laatste volgens mij alleen om 1800 gedraaid wordt.

Mjin plan was idd voor Oceans Twelve in de cinestarquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb plannen staan voor Oceans Twelve of Der Untergang. Hoewel de laatste volgens mij alleen om 1800 gedraaid wordt.

quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mjin plan was idd voor Oceans Twelve in de cinestar

Als je een klets bier in je nek wiltquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:30 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet ik vanavond een keer hard "Boezelaar" schreeuwen?!?

quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je een klets bier in je nek wilt![]()

Ik ben met een aantal huisgenoten der mannelijke geslacht waarschijnlijk, precies 20 jaar oud, een niet zo goddelijk lichaam meer (working on it), en waarschijnlijk komen we precies op tijd die zaal binnen. Of net te laatquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enniewee. Ik ben een knappe jongeman, begin 20, donker haar, goddelijk lichaam. Ik ben met 2 andere mannen en 2 meisjes. Mocht een groep aan deze omschrijving voldoen moet je maar even een knikje geven, voor een biertje.

Kan d'r een raampje open?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enniewee. Ik ben een knappe jongeman, begin 20, donker haar, goddelijk lichaam. Ik ben met 2 andere mannen en 2 meisjes. Mocht een groep aan deze omschrijving voldoen moet je maar even een knikje geven, voor een gratis beugeltje.

Dan schreeuw ik in plaats van "Boezelaar" wel "SSSSSSSSTTTTTquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben met een aantal huisgenoten der mannelijke geslacht waarschijnlijk, precies 20 jaar oud, een niet zo goddelijk lichaam meer (working on it), en waarschijnlijk komen we precies op tijd die zaal binnen. Of net te laat![]()

Zoals ik vannacht tegen een charmante dame aan de bar zei: "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed."quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan d'r een raampje open?

Bij nader inzien, d'r hoeft geen raampje meer open. Eerder alle ramen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoals ik vannacht tegen een charmante dame aan de bar zei: "ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed."

Kun je niet liever pfaf buiten schoppenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij nader inzien, d'r hoeft geen raampje meer open. Eerder alle ramen.

quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn een hectometerpaal kwijt uit de tuin

Dan zou ik gel inslaan voor de komende paar maandenquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:44 schreef pascalheister het volgende:
was net nog even bij de de kruidvat even wat gel halen kreeg ik er ook nog een 1/5e staatslot erbij

Ik was ook begonnen met Dord (tijd terug al). 2x de nacompetitie gehaald, maar niet gepromoveerd. Eerste keer omdat ik 5 rode kaarten in 1 wedstrijd kreegquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Aha ge speelt met Ajax, ik met Dord waar ik de financien van -3 milj naar de + 10 heb gekregen

Okee. Zelf gescout? Is altijd leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Roncatto is een Braziliaanse aanvallende middenvelder van 18 die ook op links kan spelen. Hij heeft er ongever 20 gemaakt dit seizoen.
* -Vaduz- bedankt Bluezz voor een heerlijk pilsje.

Vrij bekende speler in FMquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Zelf gescout? Is altijd leuk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |