quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen..
Ik was even ingedut, maar ik werd er meteen weer wakker van.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:29 schreef G_E het volgende:
Nou.. De rel voor vanavond hebben we ook weer gehad.
.
o-n-z-i-n zei je toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen..
is aardbuiten gevangennislagon?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
U bent op zoek naar een ontgroening?
Kan geregeld worden, hoor.![]()
Kommansjnadda?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:35 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
is aardbuiten gevangennislagon?
Het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste dingen die ik post niet al te serieus genomen moeten worden maar bij jou weet ik niet meer wanneer je het meent of niet.quote:
Ik begrijp echt helemaal geen ene ruk van wat je hier bedoelt. En heus, ik probeer het echt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:35 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
is aardbuiten gevangennislagon?
nevermindquote:
Beav, je weet toch wel wie er hier bekend staat als de grootste (letterlijk ook nog, geloof ik) lolbroek uit deze topicreeks?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste dingen die ik post niet al te serieus genomen moeten worden maar bij jou weet ik niet meer wanneer je het meent of niet..
Stuart.Alan.Jones.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Beav, je weet toch wel wie er hier bekend staat als de grootste (letterlijk ook nog, geloof ik) lolbroek uit deze topicreeks?
Je komt uit het niets met een raadselachtige post. Dat mag, we juichen dat altijd van harte toe. Wees welkom in deze reeks.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:40 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
nevermind
of ik met "aardbuiten" een soort rare deur naar een andere dimensie heb geopend als een soort code (zoeits al open sesam ofzo) als een schreeuw om ontgroeing?
Kun je anders niet gewoon even helemaal opnieuw beginnen? Wat bedoelde je nou psies met je eerste post? Hoezo waarbuiten?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:43 schreef cemeteryslut het volgende:
oke ik begrijp het écht niet
somebody.. explain.. please?
Nee, een zuurpruim is weer heel iets anders.quote:
DAT IS WEDERZIJDS!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef cemeteryslut het volgende:
IK BEGRIJP GEEN FUCK VAN JULLIE!!!
zo. nou dat is er dus aan de hand.
Het lijstje natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:50 schreef cemeteryslut het volgende:
oke gelukkig
dush... waar ahdden we het over?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:54 schreef Nuvole het volgende:
Ga even zitten, dan zal onze lieftallige assistent G_E er zometeen mee aankomen.![]()
Neem voor mij ook maar iets mee, als je toch loopt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef cemeteryslut het volgende:
lekker... biertje graag
*wacht in spanning*
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Neem voor mij ook maar iets mee, als je toch loopt.![]()
Ben jij soms zo'n hele stoer lesbo?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:58 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
![]()
whahahahahahahahahaha
hihihihihih, *snif* muhahahahahaha
*pinkt traantje weg* ghihihihi
haaaaahaaaa haaa ha haa haha
ha.. ha... haha...... ha
jij lolbroek
neequote:Op vrijdag 17 december 2004 00:59 schreef G_E het volgende:
[..]
Ben jij soms zo'n hele stoer lesbo?.
Ja, het was een wel een oudje, maar ik kon 'm toch niet laten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:58 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
![]()
whahahahahahahahahaha
hihihihihih, *snif* muhahahahahaha
*pinkt traantje weg* ghihihihi
haaaaahaaaa haaa ha haa haha
ha.. ha... haha...... ha
jij lolbroek
G_E!!!!!!!!!!quote:
Je hebt het lijstje toch nog wel?quote:
en bedankt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, een zuurpruim is weer heel iets anders.
Menig heteroman zou nu kwijlend aan je voeten liggen.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:07 schreef cemeteryslut het volgende:
ff biertje halen
brb
ja ook eentje voor jou nuvole
NIET WEGGAAN!
Zelfde als Adelante gisteren ook had zeker.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij hebt een "zehebbenhetovermij"-alarmpje naast je bed staan?
Bij mij blijft dat lampje altijd uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij hebt een "zehebbenhetovermij"-alarmpje naast je bed staan?
I wasn't flirtingquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Menig heteroman zou nu kwijlend aan je voeten liggen.....
Volgens mij is dit hun ultieme natte droom.
Maar ja, ik ben nou eenmaal geen hetero.![]()
Nee, nee.... niet invullen... want dan wil je van ons ook allemaal dingen weten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:14 schreef cemeteryslut het volgende:
wat is de bedoeling van dat lisjtje?
moet ik dat invullen?
Toch bedankt, kiddo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:14 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
I wasn't flirting
nmaaruhm.... ja.. nou uhm oke
wat is de bedoeling van dat lisjtje?
moet ik dat invullen?
Heb jij dat lijstje eigenlijk al eens ingevuld?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Toch bedankt, kiddo.
En zie mijn post, twee posten boven die van jou.
Ja, tuurlijk, doet iedereen die hier komt binnenvallen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Heb jij dat lijstje eigenlijk al eens ingevuld?.
Oooh, maar dan is het zonde van alle moeite!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:19 schreef cemeteryslut het volgende:
dus toch maar niet invullen?
*was al driftig aan het typen*
Voorallllll doorgaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:19 schreef cemeteryslut het volgende:
dus toch maar niet invullen?
*was al driftig aan het typen*
Ik weet helemaal niets van jou. Behalve dan dat je hier vooral veel lurkt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, doet iedereen die hier komt binnenvallen.
Heb je het dan niet meer?![]()
Dan doe ik toch iets goed.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:22 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets van jou. Behalve dan dat je hier vooral veel lurkt..
Kut. Weer mislukt.quote:
Ja, je was ook wel heel dichtbij dit keer, ik zit nog na te shaken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:26 schreef G_E het volgende:
[..]
Kut. Weer mislukt..
Maar geef toe! Bijna had ik je zover! Bijna had je alles onthult in een lijstje!.
Prachtig!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef cemeteryslut het volgende:
done.
hoor ik er nu bij?
*puppy ogen*
Nee, we zaten hier ongeduldig te wachten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:30 schreef cemeteryslut het volgende:
wat? :S
Erbij horen? Waarbij horen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef cemeteryslut het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? JULLIE LIJSTJES!!!! :p
done.
hoor ik er nu bij?
*puppy ogen*
Ahhhh, heel lief gedaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef cemeteryslut het volgende:
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)
Wat is je voornaam? Roos, of officeel: Rosanne
Wat is de betekenis van je nickname? uhm... het is verschrikkelijk, maar het was zo'n slogan achtig iets van die kutband cradle of filth en ja dat vond ik toen wel koel natuurlijk, maar nu nog steeds.... uit sarcasme natuurlijk.
En die van je user-icoon? ohw dat ben ik, hij is een beetje vervormd, ik geloof dat ik hiervoor Jim Morrison had maar die hadden 3 andere fokkers ook al. stom.
En van je signature? dat is een stukje van een gedicht van Jan Engelman, heeeeel mooi gedicht. dus.
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? via sander
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) ik ken hem van i-net en festivalletjes, en nee we hebben nooit geneukt, we never went all the way....![]()
Hoe oud ben je? you do the math.
Wat voor studie/werk doe je? ik doe vooropleiding voor kunstacademie en loop stage op een basischool en bij een fotograaf.
Waar woon je (ongeveer)? in midden - nl. namelijk het zonnige Amersfoort!
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? uhm.. naja als jullie dat willen, ik ben ook te bezichtigen in fok user foto's en sexy en gewaagd.
Heb je een vriendje? (of zoiets) laten we het houden op: zoiets.
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? *zucht* drank, nicotine, dissorder and chaos!
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? omdat ik erbij wil horen!![]()
Wat is je eerste indruk van ons? myserieus....
Wat wil je ons nog vragen? JULLIE LIJSTJES!!!! :p
done.
hoor ik er nu bij?
*puppy ogen*
I must agree on thatquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ahhhh, heel lief gedaan!![]()
Roos, lieve naam ook nog.![]()
En je vindt ons hier 'myserieus' !![]()
newbie?! R U CALLING ME A NEWBIE??!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:32 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Erbij horen? Waarbij horen?
Enne, dat is het jammere geloof ik van "newbie" (kuch) zijn. Iedereen weet wie jij bent maar vica versa niet![]()
Daarom zitten die laatste vragen er ook bij. En bovendien, er zijn hier mensen die al eindeloos meelurken en daardoor intussen veel meer weten over ons dan andersom. (quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:32 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Erbij horen? Waarbij horen?
Enne, dat is het jammere geloof ik van "newbie" (kuch) zijn. Iedereen weet wie jij bent maar vica versa niet![]()
Hahahha,, Dear.. Don't get all cranky on me now..quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:34 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
newbie?! R U CALLING ME A NEWBIE??!!!
kijk... doos, muts, kuthoer... wahtever
MAAR NEWBIE???!!!!
ik ben geen newbie!![]()
Ben je bi?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:33 schreef cemeteryslut het volgende:
oh shit, moet je gay zijn om heirin te posten?
ik ben bi.... dus voor de helft :p
*post half zo veel*
TRUE!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Daarom zitten die laatste vragen er ook bij. En bovendien, er zijn hier mensen die al eindeloos meelurken en daardoor intussen veel meer weten over ons dan andersom. (@ nuvole)
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Daarom zitten die laatste vragen er ook bij. En bovendien, er zijn hier mensen die al eindeloos meelurken en daardoor intussen veel meer weten over ons dan andersom. (@ nuvole)
Mijn tekenstijl is er wel op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:31 schreef mineo39-76 het volgende:
[En die van je user-icoon?
Dat ben ikzelf, getekend door G.E. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:36 schreef Deamonine het volgende:
[..]
TRUE!!
Nuvole: Invullen die hap!!![]()
(en ook posten)
oke....quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Hahahha,, Dear.. Don't get all cranky on me now..![]()
In dit topicje misschien een beetje., toch?
mja... vidn je dat een probleem?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Ben je bi? [afbeelding]
En nee, iedereen mag hier posten. Homo/hetero/lesbo/bi. En die doen dat ook..
Uhhuh!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Mijn tekenstijl is er wel op vooruit gegaan..
In Sexy en Gewaagd dus zelfs! Een Fok!ster met ballen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:37 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
oke....
*geeft toe*
in dit topic wel
maar ik ben al een gevoorderde fokker hoor![]()
*nog steeds wachtende op het ingevulde lijstje*quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
In Sexy en Gewaagd dus zelfs! Een Fok!ster met ballen!![]()
En ja, bi mag ook, zijn wel meer bi's hier zo nu en dan.![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:38 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
mja... vidn je dat een probleem?
*bezig met poging*quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:47 schreef cemeteryslut het volgende:
ja jij ook :p
uhuh..quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:51 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
blijf dan, vet gezellig
ben jij ook homo?
Jawel, maar nu niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:54 schreef cemeteryslut het volgende:
god.... no cute straight guys hier?!
sssssssttttt!quote:
nah daar neem ik dan maar genoegn meequote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef G_E het volgende:
[..]
Jawel, maar nu niet..
Wel cute gay guys!.
.
Nee, niet aanwezig in [HOMO]... heel vreemd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:54 schreef cemeteryslut het volgende:
god.... no cute straight guys hier?!
Bi-v!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sssssssttttt!.
ik doe stiekem of ik bi ben.
*kans grijp*quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef cemeteryslut het volgende:
vinden jullie johnny depp ook zo'n lekker ding?
roffelende paukenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bi-v!![]()
BTW: Hoor ik al roffelende pauken?
vooral met Iers accent.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef cemeteryslut het volgende:
vinden jullie johnny depp ook zo'n lekker ding?
Kom nou maar met je lijstje, we wiebelen van ongeduld.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bi-v!![]()
BTW: Hoor ik al roffelende pauken?
..om m'n warme bed te bezoeken..quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef wizarddragon het volgende:
Ik heb zin..
aw hijs wel kjoetquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:58 schreef G_E het volgende:
[..]
*kans grijp*
Nou, ik vind Danny van The Real World wel aardig..
Alleen als beav ook met zijn lijstje komt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:59 schreef G_E het volgende:
[..]
Kom nou maar met je lijstje, we wiebelen van ongeduld..
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
..om m'n warme bed te bezoeken..
Zwoele nacht nog verder lieve mensen en deugnieten.![]()
Jij wil meer zoiets zeker:quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
aw hijs wel kjoet
maar niet mijn ding
*iets roept over open deur enzo*quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Alleen als beav ook met zijn lijstje komt.![]()
*zegt dat toch iemand die moet intrappen*quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*iets roept over open deur enzo*
Nou vooruit dan:quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Alleen als beav ook met zijn lijstje komt.![]()
Heet jij Nick?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:06 schreef Nuvole het volgende:
Niet te geloven dat ik dit nog een keer doe...
maar desalniettemin:
Lijstje.
Wat is je voornaam? Nick.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:14 schreef G_E het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik boven lag te slapen!
Ik hb nog nooit een dvd met trailers gehad.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:15 schreef G_E het volgende:
Ik koop een DVD om een film te kijken.
Daar kan ik me dus ook dood aan ergeren..
Finding Nemo heeft er een hoop. Irritant als er kleine kinderen bij zijn denk ik, want die willen die ook allemaal zien en beginnen te krijsen als je ze afzet, wat wel kan daarbij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hb nog nooit een dvd met trailers gehad..
Ook niet dat je eerst verplicht allerlei domme 3d logo's moet afkijken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hb nog nooit een dvd met trailers gehad..
Ik zei toch dat je al teveel wist.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben blijven wachten op Nuvole's lijstje, maar ik vind het zwaar tegenvallen..
Ja. dat krijg je he, altijd maar dat wachten en uitkijken. Dan krijg je Grote Verwachtingen en valt het bijna altijd tegen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben blijven wachten op Nuvole's lijstje, maar ik vind het zwaar tegenvallen..
Ja, ik vrees dat hier een onnavolgbare gedachtensprong achter zit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:18 schreef Nuvole het volgende:
En dat boven slapen ontgaat me ook een beetje...
Ja de standaard dingen enzo. Die zijn irritant maar duren gelukkig niet zo lang als trailers.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Ook niet dat je eerst verplicht allerlei domme 3d logo's moet afkijken?.
Grote Verwachtingen zijn dom.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. dat krijg je he, altijd maar dat wachten en uitkijken. Dan krijg je Grote Verwachtingen en valt het bijna altijd tegen..
Wie kijkt er dan ook dvds met kinderen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Finding Nemo heeft er een hoop. Irritant als er kleine kinderen bij zijn denk ik, want die willen die ook allemaal zien en beginnen te krijsen als je ze afzet, wat wel kan daarbij.
En dat boven slapen ontgaat me ook een beetje...
Trustenquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:20 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja van mijn kant ook geen openbaringen
Maar ik ga wel slapen inene, dus truste!![]()
voor de liefhebbers
Grote Verwachtingen zijn nooit wat je er van verwacht.quote:
Shit, Grote Verwachtingen, was nog wel een inkoppertje....quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. dat krijg je he, altijd maar dat wachten en uitkijken. Dan krijg je Grote Verwachtingen en valt het bijna altijd tegen..
ik ben nooit te beroerd voor een inkoppertje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Shit, Grote Verwachtingen, was nog wel een inkoppertje....
We zitten allemaal half te slapen, geloof ik, dus ik zeg ooken ga lekker
naast mijn
.
Mjah... Het lijkt mij hell on earth.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook dvds met kinderen?.
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:23 schreef wizarddragon het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? Gaan jullie ook zo slapen?![]()
Ik moest denken aan de tijd dat mijn neefjes en nichtjes nog erg klein waren en allerlei tekenfilms honderd keer wilden zien, inclusief iedere keer weer die trailers. Maar toen waren het wel nog videobanden, dus ook makkelijker door te spoelen, maar o wee als ze 1 seconde misten...quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Mjah... Het lijkt mij hell on earth..
TVP... enne, gaan we lijsten?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:23 schreef wizarddragon het volgende:
Lijstje.
Om er bij te horen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
goede?morgen.. waarom vult iedereen dat lijsje in?
anders lees je gewoon éven globaal het topic door.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
goede?morgen.. waarom vult iedereen dat lijsje in?
Lijstje voor Blubberquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
heb je niet een lijstje voor me met 1 vraag ofzo? wat een gedoe
hoiquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:26 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
anders lees je gewoon éven globaal het topic door.
ctrl + Cquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hoihoe doe je meerdere quotes in 1 post?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 07:50 schreef Cairon het volgende:
Hoe oud ben je? 22
[..]
dus ik zal een sentimenteel antwoord geven in de trant van "ik zag jullie geboren worden op dit forum, en destijds wist ik dat jullie voor grootsheid gemaakt waren" maar voor hetzelfde geld kan ik zeggen "meh!"
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk dat ik even lekker m'n relatie ga verbreken dit weekend.
van hoelang?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk dat ik even lekker m'n relatie ga verbreken dit weekend.
wat verzin jij toch elke keer weer nieuwe dingen om je aan te irriteren zegquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jezus gristus wat is het irrietant om bijdragen van jullie te lezen zech. Steeds die ch en g verwisselen of de t en de d. Daar wort je tog compleet krankzinnich van als je dat tussen fadsoenlikke reakties moet lezen in ONZ? sgreiv eens normaal, dit is chotsirritant.
Welnee, ik ben de liefheid zelve.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Manias het volgende:
[..]
wat verzin jij toch elke keer weer nieuwe dingen om je aan te irriteren zegTjongejonge
dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, ik ben de liefheid zelve.
--------------------------------------------------------------------------------
moederneukende bastaard!
Ergeren. Je ergert je aan iets, iets irriteert jou. Niet andersom.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Manias het volgende:
[..]
wat verzin jij toch elke keer weer nieuwe dingen om je aan te irriteren zegTjongejonge
Nah, zo blij dat ik vertrek?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TE GAAF!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:53 schreef Cybart het volgende:
* Carpaccio: hert met sesamdressing of tonijn met basilicumdressing
hij valt niet op mannenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:49 schreef Manias het volgende:
ja heforum is een beetje aan het sterven!
wat vindt jouw vent van homos?
Wieeee!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
U bent op zoek naar een ontgroening?
Kan geregeld worden, hoor.![]()
Jij en tegendraads?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:47 schreef Andyvie het volgende:
Weekend!
O en dat lijstje ga ik niet invullenIk ben in een tegendraadse bui
WRAAAAAAAAAAAAAAAGH!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:21 schreef Manias het volgende:
het enthousiasme druipt van t topic afWAAROM is het hier zo stil
wehehe ... hij is zo hetero als je maar zijn kunt maar net als ik: laat iedereen genieten van wat hij/zij lekker vindt. zo beter?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:31 schreef Manias het volgende:
"hij valt niet op mannen" dat vroeg ik niet grrrr (ik weet al dat je een vrouw bent hoor beetje homo inspecteert profielen van mensne op forums)
MANHUNT!quote:
quote:Awww... Iedereen is hier welkom, hoor. .
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:04 schreef G_E het volgende:
Wat is je voornaam? Andy
Wat is de betekenis van je nickname? Door "vie" toe te voegen aan jouw voornaam, ontstaat via een woordspeling een bladgroente. en het betekent ook Andy leeft in het Frans (een beetje vrij vertaald, want het zal vast niet goed Frans zijn)
En die van je user-icoon? Geen idee, een of andere tekenfilmserie geloof ik.. Happy Tree Friends!
En van je signature? Die heb je niet
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Ik vermoed via #gay.jongeren Nope, ik ben via Fok op #gay.jongeren gekomen. Ik zat me te vervelen op het KNMI en toen ben ik op Fok gaan kijken en toen heb ik een tijd gelurkt in dit topic en toen ben ik gaan posten
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) nvt
Hoe oud ben je? 25
Wat voor studie/werk doe je? Meteorologie / Medewerker notaverwerking Ik weet nog dat je bezig was met je eindverslag bij het KNMI en dat je dat eigenlijk helemaal niet leuk vond.. Klopt ja
Waar woon je (ongeveer)? Wageningen
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Ja. Zie gay.nl, denk ik.. ik sta toch ook in het fotoboek?
Heb je een vriendje? (of zoiets) Volgens mijn bronnen niet.. Nog niet nee
Goed hè!Heel goed, maar ik heb wel even wat aanpassinkjes gedaan
quote:en veel kussjes.. die als snoepjes smaken zegt:
Playing: [de tokkies - verre kerst]
marco zegt:
;/
marco zegt:
sterf
Een bepaalde niet nader te noemen site doetutniet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:40 schreef Andyvie het volgende:
Hoi!
En fijn weekend. En Beav? The OC is weer goed deze week
*dat al gedaan heeft*quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:56 schreef G_E het volgende:
*kerstliedjes download*
Kutweer he... ik heb liever 5 graden kouder dan dit gezeikquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:38 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfrsodeteringtyfus!.
Ik heb het koud, ben zeiknat, ben moe en heb honger..
goed dat je het zegt, ik zou toch vandaag al bij de rai staan...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef Manias het volgende:
nee nee morgen pas
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Hoop dat het zondag t/m dinsdag bij Parijs beter weer is
Schande! Waar halen ze het lef vandaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was net weer VOLOP in beeld bij Boulevard
en ik maar denken dat die boereneikel met zn kleine cameratje voor de Regionale Omroep werkte whahhahahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schande! Waar halen ze het lef vandaan!
Ik zou ze een mailtje sturen.
en ik ga naar veenendaalquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
ik zei al: ik ga naar istanbul en athene!!!!!.
Rub it in why don't you.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
*Wat Kug zegt*quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Rub it in why don't you.
Ik ga nergens heen![]()
Vandaag niet![]()
Morgen niet![]()
Overmorgen niet![]()
Volgende week niet![]()
Na de kerst niet![]()
Voor Oud Jaar niet![]()
Na Nieuw Jaar niet![]()
kom op, ik ben behalve isla margaritha al jaren niet op vkaantie geweestquote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:51 schreef Ang3l het volgende:
*burp*
Wheheh, nieuwe dans is... eh... bubbling.
Mên wat voelde ik me een blanke!
Bing Crosby - White Christmas.mp3quote:
Oeh! *surf*quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:55 schreef G_E het volgende:
*knip*
En dan ook iets met alleen Bing Crosby. Lange leve oink.me.uk.
dat geschud met die kontenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Bubbling is niet alleen schudden met je reet lief
Ok, noemen we 't dancehll
Het is Sodom en Gommorah!quote:
Wat maar tot ik je de volgende keer tegen kom, dan krijg je een paar bolle ogen van me.quote:
Whaha.. doe geen moeitequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat maar tot ik je de volgende keer tegen kom, dan krijg je een paar bolle ogen van me.
Nee, ik zou nog wel eens nekpijn kunnen krijgen van het naar beneden kijken.quote:
Straks heb je niks meer om naar beneden te kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik zou nog wel eens nekpijn kunnen krijgen van het naar beneden kijken.
Merhaba!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
Heb je tegenwoordig een trap op zak? In je handtasje zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Straks heb je niks meer om naar beneden te kijken
Ik zal je die trap eens onder je hol geven!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig een trap op zak? In je handtasje zeker?
Whaha, zo hoog kan jij niet schoppen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal je die trap eens onder je hol geven!
Dan schop ik het altijd nog verder dan jijquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Whaha, zo hoog kan jij niet schoppen.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
*klaarmaak voor some serious stapping*
Wel eens van dwergwerpen gehoord?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan schop ik het altijd nog verder dan jij
Stappen met m'n beste vriendin, in Tilburg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |