Ergeren. Je ergert je aan iets, iets irriteert jou. Niet andersom.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Manias het volgende:
[..]
wat verzin jij toch elke keer weer nieuwe dingen om je aan te irriteren zegTjongejonge
Nah, zo blij dat ik vertrek?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TE GAAF!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:53 schreef Cybart het volgende:
* Carpaccio: hert met sesamdressing of tonijn met basilicumdressing
hij valt niet op mannenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:49 schreef Manias het volgende:
ja heforum is een beetje aan het sterven!
wat vindt jouw vent van homos?
Wieeee!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
U bent op zoek naar een ontgroening?
Kan geregeld worden, hoor.![]()
Jij en tegendraads?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:47 schreef Andyvie het volgende:
Weekend!
O en dat lijstje ga ik niet invullenIk ben in een tegendraadse bui
WRAAAAAAAAAAAAAAAGH!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:21 schreef Manias het volgende:
het enthousiasme druipt van t topic afWAAROM is het hier zo stil
wehehe ... hij is zo hetero als je maar zijn kunt maar net als ik: laat iedereen genieten van wat hij/zij lekker vindt. zo beter?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:31 schreef Manias het volgende:
"hij valt niet op mannen" dat vroeg ik niet grrrr (ik weet al dat je een vrouw bent hoor beetje homo inspecteert profielen van mensne op forums)
MANHUNT!quote:
quote:Awww... Iedereen is hier welkom, hoor. .
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:04 schreef G_E het volgende:
Wat is je voornaam? Andy
Wat is de betekenis van je nickname? Door "vie" toe te voegen aan jouw voornaam, ontstaat via een woordspeling een bladgroente. en het betekent ook Andy leeft in het Frans (een beetje vrij vertaald, want het zal vast niet goed Frans zijn)
En die van je user-icoon? Geen idee, een of andere tekenfilmserie geloof ik.. Happy Tree Friends!
En van je signature? Die heb je niet
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Ik vermoed via #gay.jongeren Nope, ik ben via Fok op #gay.jongeren gekomen. Ik zat me te vervelen op het KNMI en toen ben ik op Fok gaan kijken en toen heb ik een tijd gelurkt in dit topic en toen ben ik gaan posten
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) nvt
Hoe oud ben je? 25
Wat voor studie/werk doe je? Meteorologie / Medewerker notaverwerking Ik weet nog dat je bezig was met je eindverslag bij het KNMI en dat je dat eigenlijk helemaal niet leuk vond.. Klopt ja
Waar woon je (ongeveer)? Wageningen
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Ja. Zie gay.nl, denk ik.. ik sta toch ook in het fotoboek?
Heb je een vriendje? (of zoiets) Volgens mijn bronnen niet.. Nog niet nee
Goed hè!Heel goed, maar ik heb wel even wat aanpassinkjes gedaan
quote:en veel kussjes.. die als snoepjes smaken zegt:
Playing: [de tokkies - verre kerst]
marco zegt:
;/
marco zegt:
sterf
Een bepaalde niet nader te noemen site doetutniet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:40 schreef Andyvie het volgende:
Hoi!
En fijn weekend. En Beav? The OC is weer goed deze week
*dat al gedaan heeft*quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:56 schreef G_E het volgende:
*kerstliedjes download*
Kutweer he... ik heb liever 5 graden kouder dan dit gezeikquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:38 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfrsodeteringtyfus!.
Ik heb het koud, ben zeiknat, ben moe en heb honger..
goed dat je het zegt, ik zou toch vandaag al bij de rai staan...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef Manias het volgende:
nee nee morgen pas
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
Hoop dat het zondag t/m dinsdag bij Parijs beter weer is
Schande! Waar halen ze het lef vandaan!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was net weer VOLOP in beeld bij Boulevard
en ik maar denken dat die boereneikel met zn kleine cameratje voor de Regionale Omroep werkte whahhahahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schande! Waar halen ze het lef vandaan!
Ik zou ze een mailtje sturen.
en ik ga naar veenendaalquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
ik zei al: ik ga naar istanbul en athene!!!!!.
Rub it in why don't you.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
*Wat Kug zegt*quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Rub it in why don't you.
Ik ga nergens heen![]()
Vandaag niet![]()
Morgen niet![]()
Overmorgen niet![]()
Volgende week niet![]()
Na de kerst niet![]()
Voor Oud Jaar niet![]()
Na Nieuw Jaar niet![]()
kom op, ik ben behalve isla margaritha al jaren niet op vkaantie geweestquote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:51 schreef Ang3l het volgende:
*burp*
Wheheh, nieuwe dans is... eh... bubbling.
Mên wat voelde ik me een blanke!
Bing Crosby - White Christmas.mp3quote:
Oeh! *surf*quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:55 schreef G_E het volgende:
*knip*
En dan ook iets met alleen Bing Crosby. Lange leve oink.me.uk.
dat geschud met die kontenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Bubbling is niet alleen schudden met je reet lief
Ok, noemen we 't dancehll
Het is Sodom en Gommorah!quote:
Wat maar tot ik je de volgende keer tegen kom, dan krijg je een paar bolle ogen van me.quote:
Whaha.. doe geen moeitequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat maar tot ik je de volgende keer tegen kom, dan krijg je een paar bolle ogen van me.
Nee, ik zou nog wel eens nekpijn kunnen krijgen van het naar beneden kijken.quote:
Straks heb je niks meer om naar beneden te kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik zou nog wel eens nekpijn kunnen krijgen van het naar beneden kijken.
Merhaba!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
Heb je tegenwoordig een trap op zak? In je handtasje zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Straks heb je niks meer om naar beneden te kijken
Ik zal je die trap eens onder je hol geven!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig een trap op zak? In je handtasje zeker?
Whaha, zo hoog kan jij niet schoppen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal je die trap eens onder je hol geven!
Dan schop ik het altijd nog verder dan jijquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Whaha, zo hoog kan jij niet schoppen.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:
*klaarmaak voor some serious stapping*
Wel eens van dwergwerpen gehoord?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan schop ik het altijd nog verder dan jij
Stappen met m'n beste vriendin, in Tilburg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |