hij valt niet op mannenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:49 schreef Manias het volgende:
ja heforum is een beetje aan het sterven!
wat vindt jouw vent van homos?
Wieeee!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
U bent op zoek naar een ontgroening?
Kan geregeld worden, hoor.![]()
Jij en tegendraads?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:47 schreef Andyvie het volgende:
Weekend!
O en dat lijstje ga ik niet invullenIk ben in een tegendraadse bui
WRAAAAAAAAAAAAAAAGH!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:21 schreef Manias het volgende:
het enthousiasme druipt van t topic afWAAROM is het hier zo stil
wehehe ... hij is zo hetero als je maar zijn kunt maar net als ik: laat iedereen genieten van wat hij/zij lekker vindt. zo beter?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:31 schreef Manias het volgende:
"hij valt niet op mannen" dat vroeg ik niet grrrr (ik weet al dat je een vrouw bent hoor beetje homo inspecteert profielen van mensne op forums)
MANHUNT!quote:
quote:Awww... Iedereen is hier welkom, hoor. .
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:04 schreef G_E het volgende:
Wat is je voornaam? Andy
Wat is de betekenis van je nickname? Door "vie" toe te voegen aan jouw voornaam, ontstaat via een woordspeling een bladgroente. en het betekent ook Andy leeft in het Frans (een beetje vrij vertaald, want het zal vast niet goed Frans zijn)
En die van je user-icoon? Geen idee, een of andere tekenfilmserie geloof ik.. Happy Tree Friends!
En van je signature? Die heb je niet
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Ik vermoed via #gay.jongeren Nope, ik ben via Fok op #gay.jongeren gekomen. Ik zat me te vervelen op het KNMI en toen ben ik op Fok gaan kijken en toen heb ik een tijd gelurkt in dit topic en toen ben ik gaan posten
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) nvt
Hoe oud ben je? 25
Wat voor studie/werk doe je? Meteorologie / Medewerker notaverwerking Ik weet nog dat je bezig was met je eindverslag bij het KNMI en dat je dat eigenlijk helemaal niet leuk vond.. Klopt ja
Waar woon je (ongeveer)? Wageningen
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Ja. Zie gay.nl, denk ik.. ik sta toch ook in het fotoboek?
Heb je een vriendje? (of zoiets) Volgens mijn bronnen niet.. Nog niet nee
Goed hè!Heel goed, maar ik heb wel even wat aanpassinkjes gedaan
quote:en veel kussjes.. die als snoepjes smaken zegt:
Playing: [de tokkies - verre kerst]
marco zegt:
;/
marco zegt:
sterf
Een bepaalde niet nader te noemen site doetutniet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:40 schreef Andyvie het volgende:
Hoi!
En fijn weekend. En Beav? The OC is weer goed deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |