Grote Verwachtingen zijn nooit wat je er van verwacht.quote:
Shit, Grote Verwachtingen, was nog wel een inkoppertje....quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. dat krijg je he, altijd maar dat wachten en uitkijken. Dan krijg je Grote Verwachtingen en valt het bijna altijd tegen..
ik ben nooit te beroerd voor een inkoppertje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Shit, Grote Verwachtingen, was nog wel een inkoppertje....
We zitten allemaal half te slapen, geloof ik, dus ik zeg ooken ga lekker
naast mijn
.
Mjah... Het lijkt mij hell on earth.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie kijkt er dan ook dvds met kinderen?.
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:23 schreef wizarddragon het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? Gaan jullie ook zo slapen?![]()
Ik moest denken aan de tijd dat mijn neefjes en nichtjes nog erg klein waren en allerlei tekenfilms honderd keer wilden zien, inclusief iedere keer weer die trailers. Maar toen waren het wel nog videobanden, dus ook makkelijker door te spoelen, maar o wee als ze 1 seconde misten...quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Mjah... Het lijkt mij hell on earth..
TVP... enne, gaan we lijsten?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:23 schreef wizarddragon het volgende:
Lijstje.
Om er bij te horen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
goede?morgen.. waarom vult iedereen dat lijsje in?
anders lees je gewoon éven globaal het topic door.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
goede?morgen.. waarom vult iedereen dat lijsje in?
Lijstje voor Blubberquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
heb je niet een lijstje voor me met 1 vraag ofzo? wat een gedoe
hoiquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:26 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
anders lees je gewoon éven globaal het topic door.
ctrl + Cquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hoihoe doe je meerdere quotes in 1 post?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 07:50 schreef Cairon het volgende:
Hoe oud ben je? 22
[..]
dus ik zal een sentimenteel antwoord geven in de trant van "ik zag jullie geboren worden op dit forum, en destijds wist ik dat jullie voor grootsheid gemaakt waren" maar voor hetzelfde geld kan ik zeggen "meh!"
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk dat ik even lekker m'n relatie ga verbreken dit weekend.
van hoelang?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk dat ik even lekker m'n relatie ga verbreken dit weekend.
wat verzin jij toch elke keer weer nieuwe dingen om je aan te irriteren zegquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jezus gristus wat is het irrietant om bijdragen van jullie te lezen zech. Steeds die ch en g verwisselen of de t en de d. Daar wort je tog compleet krankzinnich van als je dat tussen fadsoenlikke reakties moet lezen in ONZ? sgreiv eens normaal, dit is chotsirritant.
Welnee, ik ben de liefheid zelve.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:23 schreef Manias het volgende:
[..]
wat verzin jij toch elke keer weer nieuwe dingen om je aan te irriteren zegTjongejonge
dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, ik ben de liefheid zelve.
--------------------------------------------------------------------------------
moederneukende bastaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |