quote:Op woensdag 15 december 2004 13:43 schreef Sunjammer het volgende:
Da's toch het voordeel van homo zijn? No kids!!
Dat is omdat ik nog niet eens begonnen ben!...quote:Op woensdag 15 december 2004 14:07 schreef Sunjammer het volgende:
Nothing makes me freak ok?
Zelfs Parleur niet
Begin je überhaubt wel eens dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog niet eens begonnen ben!...
Ik heb vandaag alleen Ang3l nog maar gestoord gekregen. Maar dat telt eigenlijk niet want met Ang3l heb je sowieso altijd al een beginnetje![]()
jahoorquote:Op woensdag 15 december 2004 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe gaat het?En mag ik mee over twee weken?
![]()
Op dagelijkse basis zelfs alleen wordt niet altijd alles afgerond.quote:
Dan zou ik daar eerst eens een begin mee maken...quote:Op woensdag 15 december 2004 14:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
Op dagelijkse basis zelfs alleen wordt niet altijd alles afgerond.
Koudje? Wil je een Fisherman's Friend?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerst eens een begin mee maken...
*kuch*
Waarom begin je er dan ook aan...quote:Op woensdag 15 december 2004 14:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Koudje? Wil je een Fisherman's Friend?
En ik ben al zó vaak begonnen. Ik begin te veel. Hoe vaak ik niet heb: was ik hier maar nóóit aan begonnen!
ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 14:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]wel met een kussentje erbij he?
En kom je me dan onderweg wel af en toevoeren
?
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
[afbeelding]
alleen in appartement zijn te weinig bedden![]()
anders ga je op een luchtbed in het zwembad liggen (die niet overdekt isquote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar is wel eenoplossing
voor hoor
Oostenrijkse bedden zijn grooooooot
Prima, ik verwacht morgen de sleutelsquote:
Wat wil je daar mee zeggen vuile kutlul?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is omdat ik nog niet eens begonnen ben!...
Ik heb vandaag alleen Ang3l nog maar gestoord gekregen. Maar dat telt eigenlijk niet want met Ang3l heb je sowieso altijd al een beginnetje![]()
Dear Ang3l,quote:Op woensdag 15 december 2004 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik BEN niet gestoord!
Ik WORD gestoord!
En jij moet je mond houden Danoontje!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:24 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Dear Ang3l,
Waarschijnlijk ben je dat wel al, want waarom anders zou je op dit forumpje nutteloze berichtje achterlaten?![]()
woeiquote:Aan het einde van 2 weken verblijf, hebben wij een trip naar Parijs gepland. In
de bus zijn nog 34 plaatsen beschikbaar voor studenten van de CHE of familie of
vrienden daarvan.
Bij een volle bus komen de kosten per persoon op ¤ 32,50.
Nou, de Thalys valt vies tegen hoor. Vervuild, slecht onderhouden en weinig beenruimte. En de medepassagiers zijn ook vervuild, lopen met hun dikke reet de hele tijd langs je gezicht en laten hun irritante kutkinderen vrij rond rennen. En op de terugweg moet je eindeloos lang op Gare du Nord staan wachten, wat een groot koud station is zonder bankjes. En je zit ook nog eens met het aanvullende vervoer, je moet immers met de trein naar een station waar de Thalys stopt.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:10 schreef Manias het volgende:
met de bus?:| waarom in hemelsnaam niet met de hogesnelheids trein
dat treintje is iets duurder denk ikquote:Op woensdag 15 december 2004 19:10 schreef Manias het volgende:
met de bus?:| waarom in hemelsnaam niet met de hogesnelheids trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |