quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen..
Ik was even ingedut, maar ik werd er meteen weer wakker van.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:29 schreef G_E het volgende:
Nou.. De rel voor vanavond hebben we ook weer gehad.
.
o-n-z-i-n zei je toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen..
is aardbuiten gevangennislagon?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
U bent op zoek naar een ontgroening?
Kan geregeld worden, hoor.![]()
Kommansjnadda?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:35 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
is aardbuiten gevangennislagon?
Het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste dingen die ik post niet al te serieus genomen moeten worden maar bij jou weet ik niet meer wanneer je het meent of niet.quote:
Ik begrijp echt helemaal geen ene ruk van wat je hier bedoelt. En heus, ik probeer het echt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:35 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
is aardbuiten gevangennislagon?
nevermindquote:
Beav, je weet toch wel wie er hier bekend staat als de grootste (letterlijk ook nog, geloof ik) lolbroek uit deze topicreeks?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste dingen die ik post niet al te serieus genomen moeten worden maar bij jou weet ik niet meer wanneer je het meent of niet..
Stuart.Alan.Jones.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Beav, je weet toch wel wie er hier bekend staat als de grootste (letterlijk ook nog, geloof ik) lolbroek uit deze topicreeks?
Je komt uit het niets met een raadselachtige post. Dat mag, we juichen dat altijd van harte toe. Wees welkom in deze reeks.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:40 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
nevermind
of ik met "aardbuiten" een soort rare deur naar een andere dimensie heb geopend als een soort code (zoeits al open sesam ofzo) als een schreeuw om ontgroeing?
Kun je anders niet gewoon even helemaal opnieuw beginnen? Wat bedoelde je nou psies met je eerste post? Hoezo waarbuiten?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:43 schreef cemeteryslut het volgende:
oke ik begrijp het écht niet
somebody.. explain.. please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |