Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)Wat is je voornaam? Roos, of officeel: Rosanne
Wat is de betekenis van je nickname? uhm... het is verschrikkelijk, maar het was zo'n slogan achtig iets van die kutband cradle of filth en ja dat vond ik toen wel koel natuurlijk, maar nu nog steeds.... uit sarcasme natuurlijk.
En die van je user-icoon? ohw dat ben ik, hij is een beetje vervormd, ik geloof dat ik hiervoor Jim Morrison had maar die hadden 3 andere fokkers ook al. stom.
En van je signature? dat is een stukje van een gedicht van Jan Engelman, heeeeel mooi gedicht. dus.
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? via sander
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) ik ken hem van i-net en festivalletjes, en nee we hebben nooit geneukt, we never went all the way....
Hoe oud ben je? you do the math.
Wat voor studie/werk doe je? ik doe vooropleiding voor kunstacademie en loop stage op een basischool en bij een fotograaf.
Waar woon je (ongeveer)? in midden - nl. namelijk het zonnige Amersfoort!
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? uhm.. naja als jullie dat willen, ik ben ook te bezichtigen in fok user foto's en sexy en gewaagd.
Heb je een vriendje? (of zoiets) laten we het houden op: zoiets.
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? *zucht* drank, nicotine, dissorder and chaos!
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? omdat ik erbij wil horen!
Wat is je eerste indruk van ons? myserieus....
Wat wil je ons nog vragen? JULLIE LIJSTJES!!!! :p
done.
hoor ik er nu bij?
*puppy ogen*