Nope ik blijf gewoon bij River maar hij was in mijn eerste 3 seizoenen wel heel goed(2 keer speler van het jaar, 1 of 2 keer Zuid Amerikaans voetballer van het jaar) gelukkig is hij nu veel geblesseerd en doet Julio Ricardo Cruz het erg goed op zijn positiequote:Aha, dus je naait River nog ff vlak voor je weggaat en profteert er zelf van
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef Naggelwauz het volgende:
tvp
Als hij 16 of zo is gaat hij toch weg.quote:Verder heb Adu ook alvast maar aangetrokken.
gewoon een vet jeugdcontract aanbieden, ik bood hem 12.5k aan (quote:Op donderdag 16 december 2004 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij DC United bedoel je? Of komt er een topclub om hem weg te kopen?
Die komt vanzelf want het duurt nog een hele tijd voordat je hem een LechtL contract kan aanbiedenquote:Of komt er een topclub om hem weg te kopen?
Ik ook zoiets (loyalty 6 ofzo). En voor media handling 19.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:34 schreef Reddiablo het volgende:
tvp
een 1 heb ik voor professionalism en een 4 voor loyalty
ik heb voor loyalty een 19quote:Op donderdag 16 december 2004 18:51 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik ook zoiets (loyalty 6 ofzo). En voor media handling 19.
Ik heb voor media handling 20.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:51 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik ook zoiets (loyalty 6 ofzo). En voor media handling 19.
Kijk, dat zijn nog eens verhalenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:45 schreef Krullehoofd het volgende:
Ja, geweldige game. Veelste verslavend. Ik speel met TOP Oss. 1e seizoen gepromoveerd naar de eredivisie. 2e seizoen TOP Oss van degradatie kunnen behoeden. Board heeft ingestemd met uitbreiding van het stadion en het trainingscomplex. Er is een nieuwe sponsorcontract afgesloten, van 68k per jaar naar dik 2.5m euro per jaar. Ik ben nu aan de voorbereiding van het 3e seizoen begonnen.
Pfff...ben wel met veel mazzel gepromoveerd. Kampioen geworden op de laatste dag. Stond tweede, concurrent Excelsior verliest en ik win met 1-2 met een doelpunt in de 90e minuut. Wedstrijd daarna gelijk afgelopen en ikke met TOP Oss kampioen....quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens verhalen![]()
Niets mis mee zegt-ie dan. Volgens mij zie ik daar een levensgroot gezwel in de goal staan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:13 schreef Martin_Jager het volgende:
[afbeelding]
Niets mis mee dacht ik zo...
Training is de sleutel tot succes... trouwens squat rotation helpt ook aardig. Jongere spelers zijn sowieso sneller oververmoeid dan wat volwassener spelers. Bij mij gaan ze mee tot onder de 60 % en als ze goed spelen laat ik ze gewoon staan. Spelers met een 5 of lager gaan er onmiddelijk uit. Plus soms ook nog een vermaning voor slechte performance. Kritiek in de media wil ook nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:14 schreef Rahl het volgende:
hoe doen jullie dat met wisselen? ik wissel mn spelers als ze onder de 70 condition komen, maar t schijnt ze niet te helpen tegen oververmoeidheid
Heb je wel eens tegen het advies van je Directeur een speler aangetrokken? Want volgens mij is dat de oorzaak bij mij dat ik een 1 voor professionalism heb.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:34 schreef Reddiablo het volgende:
tvp
een 1 heb ik voor professionalism en een 4 voor loyalty
Andere managers zwart maken in de media is ook niet professioneel....quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:26 schreef Merson het volgende:
[..]
Heb je wel eens tegen het advies van je Directeur een speler aangetrokken? Want volgens mij is dat de oorzaak bij mij dat ik een 1 voor professionalism heb.
Nee?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Andere managers zwart maken in de media is ook niet professioneel....![]()
Maar is wel leukquote:Andere managers zwart maken in de media is ook niet professioneel....
lekker professioneel....quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:45 schreef mordradead het volgende:
ik heb een basiselftal die in principe altijd spelen, hasselbaink heeft aangekondigd na dit seizoen we te gaan bij fc groningennaja, dan maar iemand anders in de spits
volgend seizoen dan hequote:
zoals het een echte manager betaamt, delegeren die zooi....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga nu eigenlijk tussen iedere wedstrijd op vakantie(kan ik ondertussen wat anders doen) en speel alleen de wedstrijden maar zie nu dat ik voor loyaliteit een 1 heb, dus ik denk dat het toch maar beter van niet is
Veel sterkte toegewenst.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:03 schreef numero_uno het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee'![]()
![]()
![]()
cannot load game Ajax
14k + een assistent die er geen pepernoot van begrijpt. Jaja, we hebben het hier over de toekomstige CL winnaar.quote:
FF off topic, wat heb jij een ongeloofijk lekkere webicon..... zit helemaal gehypnotiseerd naar die billen te kijken.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:46 schreef Naggelwauz het volgende:
Is het spel bij jullie ook een stuk langzamer geworden met de nieuwe patch?
Het tussendoor laden duurt langer, eigen wedstrijden spelen duurt langer etc..
Tim Wiesequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand nog een goede keeper?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:38 schreef Rahl het volgende:
ook zo leuk trouwens, tegen een manager zeggen dat je zeker weet dat ze hun club voor degradatie zullen behouden, terwijl ze 2de staan
Was toch niet zo'n succes. Heb ik allemaal jonge Braziliaantjes van de straat opgepikt, blijkt dat ik helemaal geen non-EU spelers mag registreren. Dus na een maand nam ik ontslag, iedereen in shock achterlatend volgens het nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef Butra het volgende:
Ontslag genomen bij Chacarita. Nu manager bij Orihuela in de 26e division van Spanje ofzo met maar 2 spelers. [afbeelding]
Hahaha geen enkel spel is helemaal bug vrij hequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef GF het volgende:
Een vriend van me stond een keer op 1 met 14 punten voorsprong ofzo. Seizoen was bijna voorbij, had nog 1 punt nodig. Zegt een andere manager in de pers dat hij nog niet zeker wist of die vriend kampioen zou wordenEn z'n spelers gingen nog twijfelen ook
Fernando Henrique, een Braziliaan. Nog maar 20 en wordt een hele grote.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand nog een goede keeper?
dat hoop ik niet Ajax won net van ze met 22-0quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:35 schreef Reddiablo het volgende:
FM is een reflectie van de werkelijkheid, und so weiter!
heb je de patch wel al geinstalleerd dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar elke buitenlandse speler (buiten eu) die ik haal krijgt binnen een paar maanden last van heimwee en wil een transfer. Dit is vrij irritant.
Wat ook irritant is dat ik net weer een vastloper had. Het spel werkt dan nog gewoon, kan mijn spelers bekijken, contracten bieden etc. Alleen de wedstrijd blijft dan hangen, er wordt niet meer verder gespeeld.
Dat heb ik ook een paar keer gehad in de test-patches, erg irritant. Gek genoeg, gaat het spel wel een keer verder... althans.... bij mijquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar elke buitenlandse speler (buiten eu) die ik haal krijgt binnen een paar maanden last van heimwee en wil een transfer. Dit is vrij irritant.
Wat ook irritant is dat ik net weer een vastloper had. Het spel werkt dan nog gewoon, kan mijn spelers bekijken, contracten bieden etc. Alleen de wedstrijd blijft dan hangen, er wordt niet meer verder gespeeld.
Altijd maar met Ajax of Feyenoord, Barcelona, AC Milan, etc te spelen is ook nix aan. Of je wordt ontslagen als je niet goed presteert. Nix aan, als je al wat langer speelt.....quote:Op maandag 20 december 2004 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap hoor, leuk is dat om je te behelpen met weinig financiele middelen. Na mn Heerenveenperiode begin ik ook eens een keer met een mindere club.
Dat is het leukste inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik speel altijd met laaggeklasseerde teams. Ben nu halverwege het eerste seizoen met Igea Virtus, Serie C2/C. Valt niet mee zeg...
jouw spelers zijn zeker het hele seizoen door in de wolken..quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef Butra het volgende:
[..]
Dat is het leukste inderdaad.
Ikzelf ben helemaal opnieuw begonnen, dit keer met Sutton United. Ik heb zowaar wat reserves van Arsenal en Tottenham kunnen lenen.
En..ik heb een vrouwelijke physio.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is het slecht dat als, zodra je je pc aanzet, en windows is opgestart je hand al automatisch de hand naar de snelkopeling van FM2005 stuurt??
Ik heb juist veel succes in de competitie met Heerenveen. Ik speel de 4-1-2-1-2 attacking tactiek maar ik heb de verdedigende middenvelder doorgeschoven. Mijn tactiek is dus 4-3-1-2. Hier heb ik veel succes mee. Europees ben ik uitgeschakeld omdat ik toen nog naar de juiste speelwijze aan het zoeken was.quote:Op maandag 20 december 2004 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
omg
Ben vandaag ook maar 's aan een serieus spel begonnen met Heerenveen
In de competitie loopt het helemaal niet
Maar in de UEFA CUP heb ik gewoon ff 2x van Sevilla gewonnen
Ook nog niet meegemaakt. Zeker manager van een grote en bekende club ???quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:59 schreef Rahl het volgende:
Wat ik ook zo leuk vind: agents die voor een speler je club benaderen
Tis me al 3 keer gebeurd dat ze met een video van hun speler naar me toekwamen of ik ze wilde kopen en dat ze heel graag naar mij toe zouden willen. Heeft me tot nog toe nog niks leuks opgeleverd, maar het is een ontzettend leuke functie vind ik
AC Milanquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ook nog niet meegemaakt. Zeker manager van een grote en bekende club ???
Banned for 3 Dutch matchesquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Maak van mijn top-6 aanval maar een gooi naar het kampioenschap.
Leider van mijn team, is trouwens al vanaf seizoen 1 de zwaar overgewaardeerde Ramon Luijten.
Yep, die had ie schijnbaar nog staan van zijn RBC tijd, al heeft ie daar maar 1 keer gespeeld voor ie voor niks naar mij toe ging.quote:
Voor alles wat er mee te maken heeft lijkt me.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef Krullehoofd het volgende:
Waar is dit topic dan voor ??? Toch om een beetje FM resources te delen....
1.4M, jeetje. Ik heb 75000 euro...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:11 schreef R_o_N het volgende:
Na het lezen van bovenstaande posts over oude gloriejaren van clubs terug laten komen, heb ik besloten om dan Napoli maar weer eens naar de top te leiden. Uitkomend in de Serie C1/B en startend met een transferbedrag van ¤1,400,000 Eurie's ben ik begonnen met een nieuw team neer te zetten.
Ja ik verbaasde me ook over het hoge bedrag wat ik tot me beschikking heb, volgens mij heb ik datzelfde bedrag te besteden als ik met PSV beginquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
1.4M, jeetje. Ik heb 75000 euro...
Wordt steeds mooier met die kerel. Hij probeerde in de 1e helft een strafschop te versieren, krijgt-ie geel. In de 2e helft lukt het dan eindelijk, mist-ie 'm! Hij naar de bal rennen voor de rebound, gaat-ie weer liggen! Twee keer geel, rood.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:28 schreef Butra het volgende:
Goeie spits trouwens die Andrew Martin. Heeft nu 10 gele kaarten, en allemaal voor schwalbes.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:53 schreef Butra het volgende:
[..]
Wordt steeds mooier met die kerel. Hij probeerde in de 1e helft een strafschop te versieren, krijgt-ie geel. In de 2e helft lukt het dan eindelijk, mist-ie 'm! Hij naar de bal rennen voor de rebound, gaat-ie weer liggen! Twee keer geel, rood.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef AirRaid het volgende:
wordt het btw niet eens tijd voor een nieuwe FM-challenge?
Ik stel voor goudengids divisie en als club FC Eindhoven. Ze staan op dit moment laatste en kan als zwakste worden beschouwd dit seizoen. En met de goudengids divisie houden we het toch nog een beetje nederlands.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef numero_uno het volgende:
Patch 5.0.2
Welke league?
Engelse conference
Franse national
Italiaanse Serie C
Nederlandse Toto
Spaanse onder de Segunda?
Hetzelfde heb ik gehad toen ik een wedstrijd voor de Amstel Cup moest spelen, de kwartfinale! Gelukkig moests ik tegen Cambuur, dus dat gaf geen problemen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:47 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, dit is echt niet leuk. Na de winterstop een wedstrijd voor de competitie, heb ik maar 3 ! spelers van de A selectie tot mijn beschikking. De rest is weg met interlands.
Nee, das klote. T moet wel een bug zijn, kan niet anders.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:08 schreef Rahl het volgende:
is dit een bug ofzo? vind het niet echt cool
Ik ben zelf een tijdje bezig met Maidenhead. Heb namelijk zelf een keertje gevoetbal op hun hoofdveld tijdens een uitwisselingsproject met een engelse voetbalclub. Het is verdomd moeilijk om een dergelijk team te runnen. Spelers huren of kopen eens niet te doen. Spelers krijgen gemiddeld een maandsalaris van 300 euri.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef numero_uno het volgende:
Pak dan Leyton Orient,Telford of Kidderminster iig iets in die trant.
godverquote:Op woensdag 22 december 2004 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, das klote. T moet wel een bug zijn, kan niet anders.
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef numero_uno het volgende:
Ok maak de keuze die je wilt vet:
Engeland 2nd division
Engeland Conference (bestaat die nog of is da 2nd geworden)
Frankrijk National
Nederland Toto
Spanje (zit er nog iets onder Segunda? )
Italie serie C2
Dat kan best. Als je achterstaat in een wedstrijd en in de laatste minuten de teaminstructie 'zeer aanvallend' geeft, komt de keeper mee naar voren bij vrije trappen en corners voor de vijandelijke goal.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef cultheld het volgende:
Vette shit, ik ben zojuist een seizoen gestart met FC Utrecht, Terol op goal, Terol scoort de 2-0 tegen de Graafschap en niet uit een penalty of vrije trap of zo
Dat had ik nog niet eensquote:Op donderdag 23 december 2004 17:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat kan best. Als je achterstaat in een wedstrijd en in de laatste minuten de teaminstructie 'zeer aanvallend' geeft, komt de keeper mee naar voren bij vrije trappen en corners voor de vijandelijke goal.
Ha, nog een Conference South speler. Maidenhead was 1 van mn grote concurrenten voor een play-offs plaats.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:12 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Ik ben zelf een tijdje bezig met Maidenhead.
De besten selecteren. Het gaat om resultaat, uiteindelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma:
Ik ben bondscoach van Italie en ik kan ondermeer de volgende spelers oproepen
Robson Ponte (Brazilie)
Mancini (Brazilie)
Fernando Cavanghi (Argentina)
Fabricio Colocini (Argentinie)
Ik kan ze op zich best gebruiken maar ik vind ook dat ze niet in het Italiaans elftal horen ondanks dat ze vaak een Italiaanse naam hebben en 2e of 3e generatie zijn
Wat nu?
Wat maak je je druk? Als het goede spelers zijn en je kunt ze selecteren dan doe je dat toch gewoon? Ik selecteer ook gewoon Leonardo voor het Nederlands elftal, is gewoon een hele goeie linksbuiten.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar daar komt nog bij dat Cavanaghi en Colocini volgens mij allang international zijn voor Argentina en Mancini is het afgelopen zomer geworden(Deed mee aan de Copa America)
Kan iemand met de update kijken of dit inderdaad het geval is en of Javier Mascerano daar inmiddels zijn Italiaans paspoort binnen heeft?
Ik ben maar voor 1 dag op vakantie gegaan, want ik kon die wedstrijd gewoon niet spelen. Wel met 3-2 gewonnen in de extra tijd van Barrow. Na afloop kon ik de wedstrijdstatistieken niet eens bekijken, echt heel vreemd..quote:Op donderdag 23 december 2004 20:35 schreef Butra het volgende:
Heb ik weer. Moet ik de Conference finale spelen tegen Barrow, kan ik niet naar de wedstrijd. Na het klikken op 'Go to the match' schiet-ie naar de stand van de Conference South. Ik kan wel honderd keer klikken op Go to the match, maar er heen gaan, ho maar.
In welk seizoen zit je dan?quote:
Castelen is bji mij wel redelijk. Bij Feyenoord was hij derde keus achter Kalou en Smolarek. Maar ik kan niet zoveel loon bieden nog, en in de invalbeurten en de paar basiswedstrijden die die gespeeld heeft speelde hij wel goed. Bij Villarreal heb ik hem nog niet kunnen gebruiken, na de eerste oefenwedstrijd raakte hij geblesseerd voor 3 maanden, daarom heb ik daarna Lim-Duan gehaald. En die heb ik gehaald omdat ie in het vorige spel zo goed was, of dat nog zo is moet nog blijken. Hij was in ieder geval geen basis speler bij Zwolle.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Castelen bij jou goed? Bij mij in het spel zou ik er geen 2,9 miljoen voor over hebben. Een tip van mij: Andre Hanssen. Een hardwerkende middenvelder die je er echt bij moet hebben.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:22 schreef Butra het volgende:
Wel een goeie net. Er loopt een FC (Mark Yeates) rond bij de Spurs en de stats die zichtbaar waren zagen er goed uit (15 voor dribbelen, hij is snel en werkt hard). Hij kon uit een club of 10 kiezen om het seizoen op huurbasis door te brengen, maar hij koos voor mij. Ik stond zowat op mn kop, totdat ik al zn stats zag..1 voor finishing.
Met zo'n spits moet ik het nu het hele seizoen doen..
Ik ook. Maar wel NL versie.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:17 schreef cultheld het volgende:
gedownload natuurlijk
Ik lig in een deuk somsquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef Naggelwauz het volgende:
Al zou ik de NL versie (gekocht) hebben, zou ik hem nog op z'n Engels hebben gezet. Ik vind het gewoon niks die Nederlandse taal.![]()
Als je de volgende tegenstander laat scouten staat het report vol fouten. Verder valt het wel mee, maar somsquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kijk ik vaak doorheen, meestal klopt de Nederlandse taal wel.
Voor een scoutingsrapport had ik eigenlijk geen tijd meer. Toen ik 'm opmerkte had hij al wat aanbiedingen van clubs op zak. Maargoed, het doet het nog best aardig hoor. Ik heb 'm achter mijn 2 spitsen neergezet en hij dribbelt iedereen naar huis toe.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kon je niet wachten op een scoutingsrapport?
Even iets anders, ik zie dat best veel mensen de engelse versie van FM 2005 hebben, hebben jullie die dan massaal gedownload of zijn er ook mensen die het spel gewoon gekocht hebben?
Wat bij mij werkte is nog een speler uit hetzelfde land aantrekken. Ben twee keer met een spel begonnen en de eerste keer was ik niet tevreden over de Braziliaanse keeper Gomes, hij gaf ook aan niet te kunnen aarden. De tweede keer heb ik een jonge Braziliaanse keeper aangetrokken die erbij kwam en toen was Gomes wél de hele tijd happy, ook al zat hij op de bank.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:12 schreef JeroenV het volgende:
Hebben jullie er ook zo last van dat bijna geen enkele aankoop kan aarden en na een paar weken al weg wil? Ik ben Ajax, en Nederland valt wel te leven zou je zeggen...
Ik weet niet of het een bug is die in de vorige versie is opgelost, de nieuwe patch heb ik nog niet geinstalleerd. Verder had ik weinig problemen.
Eidos? Sega bedel je waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:29 schreef JeroenV het volgende:
Toch maar eens op zoek naar de patch. Staat die op de site van Eidos?
Naldoquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb hier weinig last van. Slechts 2 keer in twee seizoenen zei een speler zich niet te kunnen aarden. Ik aanvaard dan gewoon dat ze op de transferlijst geplaatst worden. Vervolgens geven ze zelf na een paar weken wel aan graag te willen blijven.
Even iets anders: weet iemand nog een goede centrale verdediger? Ik heb nog een budget van 2 miljoen euro.
Ik heb dat 1 keer gedaan. De speler was nog niet terug, of hij bleef weer eens zonder toestemming weg van de training. Had geen zin meer om hem te blijven beboeten, dus heb hem uiteindelijk maar teruggetrapt naar zijn eigen land.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:03 schreef Magneet het volgende:
heeft dat toestaan van leave of absence al gewerkt bij iemand? ik heb dat nu gedaan met man utd voor Veron
http://files.fmbase.co.uk/pafiledb.php?action=category&id=19quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:39 schreef Djekko het volgende:
Is er een site waar mooie skins vandaan te plukken zijn?
edit\ laat maar zitten, heb er al een
Waar heb je die weg dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:39 schreef Djekko het volgende:
Is er een site waar mooie skins vandaan te plukken zijn?
edit\ laat maar zitten, heb er al een
Valt wel tegen hoor. Ik moet er een van goeie kwaliteit hebben die er gelijk staat. Ik speel nu met Heerenveen CL en ga strijden om het kampioenschap. Ik zal eens kijken of Naldo een goede aanvulling is. Ik speel nu in ieder geval met Kruiswijk en Hansson achterin.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:00 schreef Butra het volgende:
En moeite om een goeie DC te vinden met een budget van 2 miljoen euro? Kom op zeg, ik moet het doen met 8k en zelfs ik kan elk jaar een goeie vinden..
Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijdenquote:Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels voor het aantrekken van buitenlanders voor NL clubs in dit spel?
Ik sta op het punt een heel legioen aan goedkope buitenlandse spelers te halen, maar kan ik wel iedereen halen die ik wil?
En wat zijn de regels met opstellen van die spelers?
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?quote:Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijden
Uiteraardquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?
En Spanje, Italië etc.quote:Op zondag 26 december 2004 00:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat buiten de EU gezeik is toch ook alleen in Engeland enzo?
Die kneus haalt toch wel een 2quote:Dan kan ik van der Meijde weer eens gebruiken zonder gelijk een heel ander systeem te hoeven spelen.
Dat is logisch, overdag word ik door allerlei mensen/dingen gestoord als ik wil FM'en. Nu nietquote:Op zondag 26 december 2004 01:00 schreef pekel het volgende:
Het is hier 's nachts gewoon drukker dan overdag..
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:quote:
Mokoena kan goed zijn (hangt af van 't systeem, Vilakazi is nog beter, maar die gaat in 't begin standaard naar grotere clubs, kan één of twee seizoenen later wel worden gehaald, mits nog uitkomend voor Orlando Pirates), Barreto is een god, Roncatto is een god, Romero kan goed worden, de rest ben ik nog nooit tegengekomen in 't spel (small database)quote:Op zondag 26 december 2004 01:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:
- Lebohang Mokoena
- Isaac Okoronkwo (free)
- Dwight Pezzarossi (free)
- Freddy Adu
- Jussi Nuorela (free)
- Fredy William Thompson
- Diego Barreto
- Greg Etafia
- Pablo Sebastian Melgar
- Gonzalo Antonio Romero
- Evandro Roncatto
- Jose Manuel Mendoza
quote:Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregenHeb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
waarvan, de selectie? De aankopen? De stadionuitbreiding?quote:
Selectie. Aankopen. Transferbudget. Alles.quote:Op zondag 26 december 2004 01:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
waarvan, de selectie? De aankopen? De stadionuitbreiding?
Hoe doe ik dat? 't belangrijkst: Hoe kan ik die stuff uploaden?quote:Op zondag 26 december 2004 01:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Selectie. Aankopen. Transferbudget. Alles..
http://imageshack.us/ <--- uploadenquote:Op zondag 26 december 2004 01:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? 't belangrijkst: Hoe kan ik die stuff uploaden?
Een FLC kan ook AM/FLC zijn, alleen als een speler daadwerkelijk in het spel AM/FLC heet kan ie ook gewoon op het middenveld spelen, dus M/AM/F LC. Da's al versies lang zo...quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Wat trouwens ook wel gaar is:
Bij mij was een seizoen afgelopen en nu een nieuw seizoen begonnen. Een aantal spelers zijn lichtelijk van posities veranderd;
- Mokoena was AMC/FC, is nu alleen FC. (Gebruikte hem alleen als AMC)
- Adu was AMLC/FC, is nu alleen FLC. (Gebruikte hem als MC of AML.)
Nu maar hopen dat ze wel op de oude posities blijven kunnen spelen. Alsof ik nog niet genoeg spitsen had. Of kan het komen door de patch die ik geinstalleerd heb?
Brabants gemoedelijk half uurtjequote:Ok, binnen 5 minuutjes zal ik ze posten
Klinkt als een gebruikte editor...Laat me raden, stadion en fanbase op 200.000 gezet?quote:Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregenHeb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
quote:Op zondag 26 december 2004 02:30 schreef MrJonez het volgende:
Klinkt als een gebruikte editor...Laat me raden, stadion en fanbase op 200.000 gezet?
Met stadion en fanbase heb ik niks gedaan, reputation een klein beetje opgeschroefd en een wat hoger transferbudget, dat welquote:
"een klein beetje" ?quote:Op zondag 26 december 2004 03:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met stadion en fanbase heb ik niks gedaan, reputation een klein beetje opgeschroefd en een wat hoger transferbudget, dat welHeb de halve finale van de CL thuis op de Vijverberg tegen Real Madrid gespeeld met iets van 10.000 plaatsen
Maar nu gaan ze dan eindelijk overstag, het stadion wordt uitgebreid
Het blijft een spelletjequote:
Sugar daddyquote:Op zondag 26 december 2004 03:05 schreef MrJonez het volgende:
[..]
"een klein beetje" ?
Waar komt dan in godsnaam in 2 seizoenen 800 miljoen vandaan?
Transfer gedoe net zo hoog maken als je totale budget wil ook wel helpen. Ik heb in ieder geval een paar dingen gedaan voor de gein, ik vind 't wel grappigquote:Op zondag 26 december 2004 03:09 schreef MrJonez het volgende:
"Sugar Daddy" bij Chelsea geeft een transferbudget van 50-70 miljoen...![]()
Na ja, het zal allemaal wel.
Is wel leuk om een tijdje mee aan te klooien, binnenkort ga ik eens een seizoen beginnen zonder editor met een club in indonesië of zoquote:Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het gebruiken van de editor zwak, heb ik nog nooit gedaan. Wel leuk om die screenshots te zien.
Yep, maar geen zin om álle transfers door te voeren die nog gaan komen in de winterstopquote:Op zondag 26 december 2004 16:28 schreef DrDentz het volgende:
denk et wel, maar je kunt charisteas zelf ook naar ajax doen met de ingebouwde editor![]()
Ik weet niet of mensen buiten Nijmegen wel weten wat nuilen betekentquote:Op zondag 26 december 2004 14:50 schreef numero_uno het volgende:
Net gelachen.. met NEC interesse getoond in Stekelenburg. Koeman zegt dattie m niet wil verkopen begint Maarten te nuilen dattie niet naar mij mag
Thanks.quote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef Naggelwauz het volgende:
Bovenaan Manager -> Options -> en dan ergens: Contract renewals handled by assistent manager uitvinken bij reserves of onder 18 jaar
ontslaanquote:Op zondag 26 december 2004 23:12 schreef Greetings het volgende:
Het blijft maar doorgaan met die jeugdcontracten! Ondanks dat ik het hokje heb uitgevinkt wil mijn assistent maar niet luiisteren!!!!
Rushden & Diamonds in de derde divisie in Engeland.quote:Op maandag 27 december 2004 12:16 schreef MMUFC het volgende:
Weet iemand een leuke club.
Mijn voorkeur gaat uit naar een klein clubje in een groot land(Lower League) of een clubje in een kleiner land.
http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.htmlquote:Op maandag 27 december 2004 12:16 schreef MMUFC het volgende:
Weet iemand een leuke club.
Mijn voorkeur gaat uit naar een klein clubje in een groot land(Lower League) of een clubje in een kleiner land.
gewoon offer to clubs... met vraagprijs 0kquote:Op zondag 26 december 2004 22:32 schreef Greetings het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam spelers als Tininho, Ebbinge, Heije en Simr kwijtgeraak?
Die krijg ik aan de straatstenen nog niet kwijt....![]()
En even een vraagje: om de paar dagen tekent een jeugdspeler een vernieuwd contract bij mij terwijl ik er geen toestemming voor heb gegeven. Is hier iets aan te doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |