abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24077269
Ik heb FM trouwens net ff opnieuw geinstalleerd zonder patch. Met patch was het alleen maar ergernis (gele kaarten, blessures, volstrekt willekeurige uitslagen), zonder patch had ik gek genoeg nergens last van..
pi_24080906
Ik heb wel de patch geinstalleerd, maar een volgende keer zal ik eens wat langer wachten.. Misschien dat ie dan ook verder gaat.
Mark Rutte for President!
pi_24083880
Bij mij is het nu ook wel vaag. Ik heb Chevanton gekocht, topspits. Begint ie na 1 wedstrijd al te klagen dat hij ' in more competive matches' wil spelen.
pi_24086781
Dit is ook vaag. Een speler zegt dat 'ie ongerust is dat de slechte positie van de club in de competitie zijn reputatie zal schaden. Maar ik sta eerste... .
Hoi.
pi_24086842
Zo te lezen hebben ze nog flink wat te fixen in de volgende patch
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24088436
Het bestuur vind ook dat ik hoger moet staan in de competitie. .

Ik sta GVD 1ste man. .
Hoi.
pi_24089680
Klopt het dat je eens in de zoveel tijd je tactiek moet wijzigen? Ik ben nu in mijn derde seizoen, maar draai nu opeen wat minder. Ik win nog wel mijn wedstrijdjes, maar het gaat niet meer zoals het eerst zou moeten gaan. Terwijl ik een paar topaankopen heb gedaan.
  zondag 19 december 2004 @ 21:42:49 #83
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24090067
ja klopt tegenstanders stellen zich op je in naar mate je langer speelt met dezelfde tactiek
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24090351
En nog een vaag iets. Nu staat hier (in 2008) dat Edwin van der Sar manager wordt bij Vitesse. Opzich niks mis mee. Maar er staat ook bij dat van der Sar 100x scoorde voor z'n land. .

Sinds wanneer scoort van der Sar? .
Hoi.
pi_24090921
gewoon een typo , niet druk om maken
///M powert :P
pi_24093064
klotescheids

pi_24093139
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef savelkoul het volgende:
klotescheids

[afbeelding]
.
Hoi.
pi_24093223
pi_24093585
Wat een spelbreker die Roorda.
That's all folks!
pi_24098003
Waarom staan er bij jobs eigenlijk dingen zoals als Assistent manager of Scout?
Je kan toch alleen maar Trainer worden?
  maandag 20 december 2004 @ 11:48:06 #91
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_24098736
Dit weekend 3e seizoen gestart met TOP Oss. Board verwacht nog steeds dat we tegen degradatie moeten vechten, de media ook. Nu minder huurlingen nodig, er willen nu al wat meer spelers komen. Alleen wel met een release fee, mocht er een grotere club komen. Het is me gelukt om Matthew Amoah bij Vitesse met een free transfer weg te plukken. Als ook Seijs van ADO Den Haag, wat op zich een goede centrale verdediger is. Op het middenveld heb ik versterking gekregen in de persoon van Romeo Castelen. Op de linkerflank had ik al eerder Richard Blonk van Feyenoord kunnen kopen. Mijn assistent denkt nog steeds dat we gaan degraderen overigens.

Heb tot aan de winterstop gespeeld. Resultaat een 4e plek. De board heeft ingestemd met uitbreiding van het stadion, is nu maar 4500 zitplaatsen ofzo, maar iedere thuiswedstrijd uitverkocht. Heb Ghaly van Feyenoord aan kunnen trekken en Eric Addo van PSV. Voor zover weer een seizoen boven verwachting.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_24099590
Knap hoor, leuk is dat om je te behelpen met weinig financiele middelen. Na mn Heerenveenperiode begin ik ook eens een keer met een mindere club.
That's all folks!
pi_24099878
Ik speel altijd met laaggeklasseerde teams. Ben nu halverwege het eerste seizoen met Igea Virtus, Serie C2/C. Valt niet mee zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 20 december 2004 @ 13:03:34 #94
97868 Krullehoofd
pi_24100117
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap hoor, leuk is dat om je te behelpen met weinig financiele middelen. Na mn Heerenveenperiode begin ik ook eens een keer met een mindere club.
Altijd maar met Ajax of Feyenoord, Barcelona, AC Milan, etc te spelen is ook nix aan. Of je wordt ontslagen als je niet goed presteert. Nix aan, als je al wat langer speelt.....
pi_24100199
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik speel altijd met laaggeklasseerde teams. Ben nu halverwege het eerste seizoen met Igea Virtus, Serie C2/C. Valt niet mee zeg...
Dat is het leukste inderdaad.
Ikzelf ben helemaal opnieuw begonnen, dit keer met Sutton United. Ik heb zowaar wat reserves van Arsenal en Tottenham kunnen lenen.
En..ik heb een vrouwelijke physio.
  maandag 20 december 2004 @ 13:35:55 #96
97868 Krullehoofd
pi_24100709
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef Butra het volgende:

[..]

Dat is het leukste inderdaad.
Ikzelf ben helemaal opnieuw begonnen, dit keer met Sutton United. Ik heb zowaar wat reserves van Arsenal en Tottenham kunnen lenen.
En..ik heb een vrouwelijke physio.
jouw spelers zijn zeker het hele seizoen door in de wolken..
pi_24100831
Ik ben opnieuw begonnen met de Spaanse competitie dit keer:

Barcelona: Gaat nog niet zo goed want ik sta ongeveer 4e in de competitie ben voor de beker uitgeschakeld maar heb wel de kwart finale gehaald van de CL. Ik heb Reyes, Mascerano en Maxi Lopez gekocht.

Bilbao: Ik zat met Bilbao in de 4e ronde van de UEFA Cup en in de halve finale van de copa del Rey maar doordat ik niet weg kon komen van de degradatie-streep ben ik ontslagen. Ik had De Paula en DePedro gekocht voor 17,5 miljoen in totaal.

Cordoba: Cordoba is de enige club in de segunda Division die ik ooit bezocht heb, dus daar heb ik een ´speciale´ band mee. Het gaat op dit moment heel goed in de competitie, ik doe mee om de promotieplaatsen en dat had ik niet gedacht aan het begin van het jaar. Ik heb vooral veel ervaring gekocht voor weinig geld( Petit, Mostovoi en Berizzo) en een jonge centrale verdediger van River met een Italiaans paspoort(Nasuti)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 december 2004 @ 13:49:51 #98
97868 Krullehoofd
pi_24100936
Wordt er eigenlijk nog wel eens een netwerk game gespeeld ???
  maandag 20 december 2004 @ 13:51:30 #99
97868 Krullehoofd
pi_24100963
of een PBEM ?
pi_24101046
Heeft iemand wel eens ooit succes gehad met Bilbao?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')