Ik ben opnieuw begonnen met de Spaanse competitie dit keer:
Barcelona: Gaat nog niet zo goed want ik sta ongeveer 4e in de competitie ben voor de beker uitgeschakeld maar heb wel de kwart finale gehaald van de CL. Ik heb Reyes, Mascerano en Maxi Lopez gekocht.
Bilbao: Ik zat met Bilbao in de 4e ronde van de UEFA Cup en in de halve finale van de copa del Rey maar doordat ik niet weg kon komen van de degradatie-streep ben ik ontslagen. Ik had De Paula en DePedro gekocht voor 17,5 miljoen in totaal.
Cordoba: Cordoba is de enige club in de segunda Division die ik ooit bezocht heb, dus daar heb ik een ´speciale´ band mee. Het gaat op dit moment heel goed in de competitie, ik doe mee om de promotieplaatsen en dat had ik niet gedacht aan het begin van het jaar. Ik heb vooral veel ervaring gekocht voor weinig geld( Petit, Mostovoi en Berizzo) en een jonge centrale verdediger van River met een Italiaans paspoort(Nasuti)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".