abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24042136
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:40 schreef Merson het volgende:
!

En hoeveel geld beschikbaar?
14k + een assistent die er geen pepernoot van begrijpt. Jaja, we hebben het hier over de toekomstige CL winnaar.

Ik heb trouwens wel een free transfer gevonden die Butra heet. Een held natuurlijk.
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:39:19 #52
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_24043311
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:46 schreef Naggelwauz het volgende:
Is het spel bij jullie ook een stuk langzamer geworden met de nieuwe patch?
Het tussendoor laden duurt langer, eigen wedstrijden spelen duurt langer etc..
FF off topic, wat heb jij een ongeloofijk lekkere webicon..... zit helemaal gehypnotiseerd naar die billen te kijken.....

Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_24047423
Ik ben uiteindelijk derde geworden met Heerenveen in mn eerste seizoen. Helaas ging Ajax me in de laatste wedstrijd nog voorbij. Toppers dit seizoen waren bij mij Roncatto, Bruggink en Hanssen en Hansson.
That's all folks!
pi_24047487
Weet iemand nog een goede keeper?
That's all folks!
pi_24047936
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Tim Wiese
Unspoken words were understood
pi_24049602
FM 2005 is zo gaaf...

Ik kan er geen genoeg van krijgen!
  zaterdag 18 december 2004 @ 09:19:29 #57
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24053679

ik gebruik dit schema nu, hoe lang duurt het voor je er iets van merkt zegmaar?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 18 december 2004 @ 09:38:09 #58
51794 Rahl
pi_24053741
ook zo leuk trouwens, tegen een manager zeggen dat je zeker weet dat ze hun club voor degradatie zullen behouden, terwijl ze 2de staan
last.fm
pi_24054498
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:38 schreef Rahl het volgende:
ook zo leuk trouwens, tegen een manager zeggen dat je zeker weet dat ze hun club voor degradatie zullen behouden, terwijl ze 2de staan

Of vertellen dat je een coach helemaal niet jouw fan is
pi_24054653
@Rahl

Meestal een maandje of 2
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24057225
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef Butra het volgende:
Ontslag genomen bij Chacarita. Nu manager bij Orihuela in de 26e division van Spanje ofzo met maar 2 spelers. [afbeelding]
Was toch niet zo'n succes. Heb ik allemaal jonge Braziliaantjes van de straat opgepikt, blijkt dat ik helemaal geen non-EU spelers mag registreren. Dus na een maand nam ik ontslag, iedereen in shock achterlatend volgens het nieuwsbericht.
In de winter aangenomen bij Watford, staan 4e in de League One, dus aardig wat mogelijkheden.
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:21:31 #62
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24057585
Ik heb nergens last van, maar ik had dan voor de patch ook nergens last van... ik weet het.. ben een mazzelpik

Dit was een reaktie op dat laatste bericht van pagina 1 over last hebben van traagheid na de patch... bij deze dus, NEE

Grtz
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_24058075
Een vriend van me stond een keer op 1 met 14 punten voorsprong ofzo. Seizoen was bijna voorbij, had nog 1 punt nodig. Zegt een andere manager in de pers dat hij nog niet zeker wist of die vriend kampioen zou worden En z'n spelers gingen nog twijfelen ook
Unspoken words were understood
pi_24058155
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef GF het volgende:
Een vriend van me stond een keer op 1 met 14 punten voorsprong ofzo. Seizoen was bijna voorbij, had nog 1 punt nodig. Zegt een andere manager in de pers dat hij nog niet zeker wist of die vriend kampioen zou worden En z'n spelers gingen nog twijfelen ook
Hahaha geen enkel spel is helemaal bug vrij he

tvp'tje
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 18 december 2004 @ 15:53:00 #65
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24059159
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Fernando Henrique, een Braziliaan. Nog maar 20 en wordt een hele grote.

en oja, check dit dan:

belachelijk goeie stats!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:04:39 #66
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24059370
uit de category hoe snel ben ik ontslagen?

ik heb alle goede spelers verkocht of in het tweede gedumpt en een hoop slecht spul opgesteld in een 5-5 opstelling : 5 aanvallende middenvelders en 5 aanvallers en een spits als keeper natuurlijk

disclaimer :
Neem dit niet al te serieus ik zit gewoon ff te klooien
pi_24060914
Wij nemen dit spel serieus hoor
(tvp)
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:35:04 #68
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24061303
FM is een reflectie van de werkelijkheid, und so weiter!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:37:11 #69
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24061355
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:35 schreef Reddiablo het volgende:
FM is een reflectie van de werkelijkheid, und so weiter!
dat hoop ik niet Ajax won net van ze met 22-0 en PSV met 25-0
pi_24062030
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar elke buitenlandse speler (buiten eu) die ik haal krijgt binnen een paar maanden last van heimwee en wil een transfer. Dit is vrij irritant.

Wat ook irritant is dat ik net weer een vastloper had. Het spel werkt dan nog gewoon, kan mijn spelers bekijken, contracten bieden etc. Alleen de wedstrijd blijft dan hangen, er wordt niet meer verder gespeeld.

[ Bericht 36% gewijzigd door Martin_Jager op 18-12-2004 19:03:27 ]
Mark Rutte for President!
pi_24070637
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar elke buitenlandse speler (buiten eu) die ik haal krijgt binnen een paar maanden last van heimwee en wil een transfer. Dit is vrij irritant.

Wat ook irritant is dat ik net weer een vastloper had. Het spel werkt dan nog gewoon, kan mijn spelers bekijken, contracten bieden etc. Alleen de wedstrijd blijft dan hangen, er wordt niet meer verder gespeeld.
heb je de patch wel al geinstalleerd dan?
pi_24073169
Ik heb het ook, ik heb 3 jonge spelers aangetrokken (Fiscaro of iets in die richting, Vandenborre en Ianneo.. en alledrie kunnen ze niet wennen terwijl ze niet van buiten de EU komen (Italie en België)..
pi_24076261
Italianen wennen heel moeilijk in Nederland, Belgen heb ik nooit last van, maar die haal ik altijd met 2, zodat ze elkaar hebben.
Kone wordt trouwens wel een wereldspits zeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 19 december 2004 @ 10:37:15 #74
51794 Rahl
pi_24076605
in italië went iedereen
ik ben AC Milan en geloof het of niet maar de 38-jarige Zola is mijn sterspeler
last.fm
  zondag 19 december 2004 @ 11:31:07 #75
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24077197
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Martin_Jager het volgende:

Dat heb ik ook een paar keer gehad in de test-patches, erg irritant. Gek genoeg, gaat het spel wel een keer verder... althans.... bij mij

Zit weinig anders op dan 3 minuten ofzo wachten, en hier en daar een icoon aanklikken, probeer op een speler te bieden ofzo, dan weer terug en uiteindelijk - if you're lucky- gaat de wedstrijd middels play weer verder.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_24077269
Ik heb FM trouwens net ff opnieuw geinstalleerd zonder patch. Met patch was het alleen maar ergernis (gele kaarten, blessures, volstrekt willekeurige uitslagen), zonder patch had ik gek genoeg nergens last van..
pi_24080906
Ik heb wel de patch geinstalleerd, maar een volgende keer zal ik eens wat langer wachten.. Misschien dat ie dan ook verder gaat.
Mark Rutte for President!
pi_24083880
Bij mij is het nu ook wel vaag. Ik heb Chevanton gekocht, topspits. Begint ie na 1 wedstrijd al te klagen dat hij ' in more competive matches' wil spelen.
pi_24086781
Dit is ook vaag. Een speler zegt dat 'ie ongerust is dat de slechte positie van de club in de competitie zijn reputatie zal schaden. Maar ik sta eerste... .
Hoi.
pi_24086842
Zo te lezen hebben ze nog flink wat te fixen in de volgende patch
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24088436
Het bestuur vind ook dat ik hoger moet staan in de competitie. .

Ik sta GVD 1ste man. .
Hoi.
pi_24089680
Klopt het dat je eens in de zoveel tijd je tactiek moet wijzigen? Ik ben nu in mijn derde seizoen, maar draai nu opeen wat minder. Ik win nog wel mijn wedstrijdjes, maar het gaat niet meer zoals het eerst zou moeten gaan. Terwijl ik een paar topaankopen heb gedaan.
  zondag 19 december 2004 @ 21:42:49 #83
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24090067
ja klopt tegenstanders stellen zich op je in naar mate je langer speelt met dezelfde tactiek
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24090351
En nog een vaag iets. Nu staat hier (in 2008) dat Edwin van der Sar manager wordt bij Vitesse. Opzich niks mis mee. Maar er staat ook bij dat van der Sar 100x scoorde voor z'n land. .

Sinds wanneer scoort van der Sar? .
Hoi.
pi_24090921
gewoon een typo , niet druk om maken
///M powert :P
pi_24093064
klotescheids

pi_24093139
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef savelkoul het volgende:
klotescheids

[afbeelding]
.
Hoi.
pi_24093223
pi_24093585
Wat een spelbreker die Roorda.
That's all folks!
pi_24098003
Waarom staan er bij jobs eigenlijk dingen zoals als Assistent manager of Scout?
Je kan toch alleen maar Trainer worden?
  maandag 20 december 2004 @ 11:48:06 #91
97868 Krullehoofd
pi_24098736
Dit weekend 3e seizoen gestart met TOP Oss. Board verwacht nog steeds dat we tegen degradatie moeten vechten, de media ook. Nu minder huurlingen nodig, er willen nu al wat meer spelers komen. Alleen wel met een release fee, mocht er een grotere club komen. Het is me gelukt om Matthew Amoah bij Vitesse met een free transfer weg te plukken. Als ook Seijs van ADO Den Haag, wat op zich een goede centrale verdediger is. Op het middenveld heb ik versterking gekregen in de persoon van Romeo Castelen. Op de linkerflank had ik al eerder Richard Blonk van Feyenoord kunnen kopen. Mijn assistent denkt nog steeds dat we gaan degraderen overigens.

Heb tot aan de winterstop gespeeld. Resultaat een 4e plek. De board heeft ingestemd met uitbreiding van het stadion, is nu maar 4500 zitplaatsen ofzo, maar iedere thuiswedstrijd uitverkocht. Heb Ghaly van Feyenoord aan kunnen trekken en Eric Addo van PSV. Voor zover weer een seizoen boven verwachting.
pi_24099590
Knap hoor, leuk is dat om je te behelpen met weinig financiele middelen. Na mn Heerenveenperiode begin ik ook eens een keer met een mindere club.
That's all folks!
pi_24099878
Ik speel altijd met laaggeklasseerde teams. Ben nu halverwege het eerste seizoen met Igea Virtus, Serie C2/C. Valt niet mee zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 20 december 2004 @ 13:03:34 #94
97868 Krullehoofd
pi_24100117
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap hoor, leuk is dat om je te behelpen met weinig financiele middelen. Na mn Heerenveenperiode begin ik ook eens een keer met een mindere club.
Altijd maar met Ajax of Feyenoord, Barcelona, AC Milan, etc te spelen is ook nix aan. Of je wordt ontslagen als je niet goed presteert. Nix aan, als je al wat langer speelt.....
pi_24100199
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik speel altijd met laaggeklasseerde teams. Ben nu halverwege het eerste seizoen met Igea Virtus, Serie C2/C. Valt niet mee zeg...
Dat is het leukste inderdaad.
Ikzelf ben helemaal opnieuw begonnen, dit keer met Sutton United. Ik heb zowaar wat reserves van Arsenal en Tottenham kunnen lenen.
En..ik heb een vrouwelijke physio.
  maandag 20 december 2004 @ 13:35:55 #96
97868 Krullehoofd
pi_24100709
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef Butra het volgende:

[..]

Dat is het leukste inderdaad.
Ikzelf ben helemaal opnieuw begonnen, dit keer met Sutton United. Ik heb zowaar wat reserves van Arsenal en Tottenham kunnen lenen.
En..ik heb een vrouwelijke physio.
jouw spelers zijn zeker het hele seizoen door in de wolken..
pi_24100831
Ik ben opnieuw begonnen met de Spaanse competitie dit keer:

Barcelona: Gaat nog niet zo goed want ik sta ongeveer 4e in de competitie ben voor de beker uitgeschakeld maar heb wel de kwart finale gehaald van de CL. Ik heb Reyes, Mascerano en Maxi Lopez gekocht.

Bilbao: Ik zat met Bilbao in de 4e ronde van de UEFA Cup en in de halve finale van de copa del Rey maar doordat ik niet weg kon komen van de degradatie-streep ben ik ontslagen. Ik had De Paula en DePedro gekocht voor 17,5 miljoen in totaal.

Cordoba: Cordoba is de enige club in de segunda Division die ik ooit bezocht heb, dus daar heb ik een ´speciale´ band mee. Het gaat op dit moment heel goed in de competitie, ik doe mee om de promotieplaatsen en dat had ik niet gedacht aan het begin van het jaar. Ik heb vooral veel ervaring gekocht voor weinig geld( Petit, Mostovoi en Berizzo) en een jonge centrale verdediger van River met een Italiaans paspoort(Nasuti)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 december 2004 @ 13:49:51 #98
97868 Krullehoofd
pi_24100936
Wordt er eigenlijk nog wel eens een netwerk game gespeeld ???
  maandag 20 december 2004 @ 13:51:30 #99
97868 Krullehoofd
pi_24100963
of een PBEM ?
pi_24101046
Heeft iemand wel eens ooit succes gehad met Bilbao?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')