14k + een assistent die er geen pepernoot van begrijpt. Jaja, we hebben het hier over de toekomstige CL winnaar.quote:
FF off topic, wat heb jij een ongeloofijk lekkere webicon..... zit helemaal gehypnotiseerd naar die billen te kijken.....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:46 schreef Naggelwauz het volgende:
Is het spel bij jullie ook een stuk langzamer geworden met de nieuwe patch?
Het tussendoor laden duurt langer, eigen wedstrijden spelen duurt langer etc..
Tim Wiesequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand nog een goede keeper?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:38 schreef Rahl het volgende:
ook zo leuk trouwens, tegen een manager zeggen dat je zeker weet dat ze hun club voor degradatie zullen behouden, terwijl ze 2de staan
Was toch niet zo'n succes. Heb ik allemaal jonge Braziliaantjes van de straat opgepikt, blijkt dat ik helemaal geen non-EU spelers mag registreren. Dus na een maand nam ik ontslag, iedereen in shock achterlatend volgens het nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef Butra het volgende:
Ontslag genomen bij Chacarita. Nu manager bij Orihuela in de 26e division van Spanje ofzo met maar 2 spelers. [afbeelding]
Hahaha geen enkel spel is helemaal bug vrij hequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef GF het volgende:
Een vriend van me stond een keer op 1 met 14 punten voorsprong ofzo. Seizoen was bijna voorbij, had nog 1 punt nodig. Zegt een andere manager in de pers dat hij nog niet zeker wist of die vriend kampioen zou wordenEn z'n spelers gingen nog twijfelen ook
Fernando Henrique, een Braziliaan. Nog maar 20 en wordt een hele grote.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand nog een goede keeper?
dat hoop ik niet Ajax won net van ze met 22-0quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:35 schreef Reddiablo het volgende:
FM is een reflectie van de werkelijkheid, und so weiter!
heb je de patch wel al geinstalleerd dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar elke buitenlandse speler (buiten eu) die ik haal krijgt binnen een paar maanden last van heimwee en wil een transfer. Dit is vrij irritant.
Wat ook irritant is dat ik net weer een vastloper had. Het spel werkt dan nog gewoon, kan mijn spelers bekijken, contracten bieden etc. Alleen de wedstrijd blijft dan hangen, er wordt niet meer verder gespeeld.
Dat heb ik ook een paar keer gehad in de test-patches, erg irritant. Gek genoeg, gaat het spel wel een keer verder... althans.... bij mijquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar elke buitenlandse speler (buiten eu) die ik haal krijgt binnen een paar maanden last van heimwee en wil een transfer. Dit is vrij irritant.
Wat ook irritant is dat ik net weer een vastloper had. Het spel werkt dan nog gewoon, kan mijn spelers bekijken, contracten bieden etc. Alleen de wedstrijd blijft dan hangen, er wordt niet meer verder gespeeld.
Altijd maar met Ajax of Feyenoord, Barcelona, AC Milan, etc te spelen is ook nix aan. Of je wordt ontslagen als je niet goed presteert. Nix aan, als je al wat langer speelt.....quote:Op maandag 20 december 2004 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap hoor, leuk is dat om je te behelpen met weinig financiele middelen. Na mn Heerenveenperiode begin ik ook eens een keer met een mindere club.
Dat is het leukste inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik speel altijd met laaggeklasseerde teams. Ben nu halverwege het eerste seizoen met Igea Virtus, Serie C2/C. Valt niet mee zeg...
jouw spelers zijn zeker het hele seizoen door in de wolken..quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef Butra het volgende:
[..]
Dat is het leukste inderdaad.
Ikzelf ben helemaal opnieuw begonnen, dit keer met Sutton United. Ik heb zowaar wat reserves van Arsenal en Tottenham kunnen lenen.
En..ik heb een vrouwelijke physio.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |