abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24212007
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:49 schreef pekel het volgende:

[..]

.
Ik wil screens! .
waarvan, de selectie? De aankopen? De stadionuitbreiding?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24212053
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

waarvan, de selectie? De aankopen? De stadionuitbreiding?
Selectie. Aankopen. Transferbudget. Alles. .
Hoi.
pi_24212077
Maar goed, ik ga slapen. Ik zie de screens morgen wel. .
Hoi.
pi_24212079
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:54 schreef pekel het volgende:

[..]

Selectie. Aankopen. Transferbudget. Alles. .
Hoe doe ik dat? 't belangrijkst: Hoe kan ik die stuff uploaden?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24212106
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat? 't belangrijkst: Hoe kan ik die stuff uploaden?
http://imageshack.us/ <--- uploaden

Screeenmaken: PrintScreen, dan een tekenprogramma (paint) openen. Ctrl-V (plakken) Opslaan als JPG of andere ondersteunende bestanden. En dan uploaden. .
Hoi.
pi_24212111
Ok, binnen 5 minuutjes zal ik ze posten
pi_24212546
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Wat trouwens ook wel gaar is:
Bij mij was een seizoen afgelopen en nu een nieuw seizoen begonnen. Een aantal spelers zijn lichtelijk van posities veranderd;
- Mokoena was AMC/FC, is nu alleen FC. (Gebruikte hem alleen als AMC)
- Adu was AMLC/FC, is nu alleen FLC. (Gebruikte hem als MC of AML.)

Nu maar hopen dat ze wel op de oude posities blijven kunnen spelen. Alsof ik nog niet genoeg spitsen had. Of kan het komen door de patch die ik geinstalleerd heb?
Een FLC kan ook AM/FLC zijn, alleen als een speler daadwerkelijk in het spel AM/FLC heet kan ie ook gewoon op het middenveld spelen, dus M/AM/F LC. Da's al versies lang zo...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24212591
quote:
Ok, binnen 5 minuutjes zal ik ze posten
Brabants gemoedelijk half uurtje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24212597
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregen Heb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
Klinkt als een gebruikte editor...Laat me raden, stadion en fanbase op 200.000 gezet?
pi_24212665
Ik krijg sinds de patch alleen maar meer blessures, voornamelijk langdurig (Kleberson 6 maanden, Diego 6 maanden, Heinze 4 maanden). Ik dacht dat dit juist verholpen zou zijn met de patch maar nee het is alleen maar erger geworden!
pi_24212727

pi_24212863
Budget

pi_24212900
En een screenie van transfers in?
pi_24212914
cool
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24212971

Transfers out ook nog zien?
pi_24212998
Ja best
pi_24213049

pi_24213050
Ik herhaal:
quote:
Op zondag 26 december 2004 02:30 schreef MrJonez het volgende:

Klinkt als een gebruikte editor...Laat me raden, stadion en fanbase op 200.000 gezet?
pi_24213070
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:00 schreef MrJonez het volgende:
Ik herhaal:
[..]
Met stadion en fanbase heb ik niks gedaan, reputation een klein beetje opgeschroefd en een wat hoger transferbudget, dat wel Heb de halve finale van de CL thuis op de Vijverberg tegen Real Madrid gespeeld met iets van 10.000 plaatsen Maar nu gaan ze dan eindelijk overstag, het stadion wordt uitgebreid
pi_24213073
Van beukering naar Barca?
pi_24213114
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met stadion en fanbase heb ik niks gedaan, reputation een klein beetje opgeschroefd en een wat hoger transferbudget, dat wel Heb de halve finale van de CL thuis op de Vijverberg tegen Real Madrid gespeeld met iets van 10.000 plaatsen Maar nu gaan ze dan eindelijk overstag, het stadion wordt uitgebreid
"een klein beetje" ?

Waar komt dan in godsnaam in 2 seizoenen 800 miljoen vandaan?

EDIT - laat ik voorop stellen, het boeit me totaal niet dát je een editor gebruikt, deed ik vroeger ook wel eens. Maar kom er dan niet heier mee opscheppen.
pi_24213122
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:02 schreef Naggelwauz het volgende:
Van beukering naar Barca?
Het blijft een spelletje
pi_24213139
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:05 schreef MrJonez het volgende:

[..]

"een klein beetje" ?

Waar komt dan in godsnaam in 2 seizoenen 800 miljoen vandaan?
Sugar daddy

Ik heb al heel veel zonder hulp van de editor gespeeld, dat was ook wel leuk, maar zelfs als je dan met bijv. Twente vier keer op rij de CL won, kwamen topspelers nog niet naar Twente toe. De clou is om de reputatie van de competitie omhoog te gooien
pi_24213162
"Sugar Daddy" bij Chelsea geeft een transferbudget van 50-70 miljoen...

Na ja, het zal allemaal wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')