waarvan, de selectie? De aankopen? De stadionuitbreiding?quote:
Selectie. Aankopen. Transferbudget. Alles.quote:Op zondag 26 december 2004 01:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
waarvan, de selectie? De aankopen? De stadionuitbreiding?
Hoe doe ik dat? 't belangrijkst: Hoe kan ik die stuff uploaden?quote:Op zondag 26 december 2004 01:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Selectie. Aankopen. Transferbudget. Alles..
http://imageshack.us/ <--- uploadenquote:Op zondag 26 december 2004 01:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? 't belangrijkst: Hoe kan ik die stuff uploaden?
Een FLC kan ook AM/FLC zijn, alleen als een speler daadwerkelijk in het spel AM/FLC heet kan ie ook gewoon op het middenveld spelen, dus M/AM/F LC. Da's al versies lang zo...quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Wat trouwens ook wel gaar is:
Bij mij was een seizoen afgelopen en nu een nieuw seizoen begonnen. Een aantal spelers zijn lichtelijk van posities veranderd;
- Mokoena was AMC/FC, is nu alleen FC. (Gebruikte hem alleen als AMC)
- Adu was AMLC/FC, is nu alleen FLC. (Gebruikte hem als MC of AML.)
Nu maar hopen dat ze wel op de oude posities blijven kunnen spelen. Alsof ik nog niet genoeg spitsen had. Of kan het komen door de patch die ik geinstalleerd heb?
Brabants gemoedelijk half uurtjequote:Ok, binnen 5 minuutjes zal ik ze posten
Klinkt als een gebruikte editor...Laat me raden, stadion en fanbase op 200.000 gezet?quote:Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregenHeb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
quote:Op zondag 26 december 2004 02:30 schreef MrJonez het volgende:
Klinkt als een gebruikte editor...Laat me raden, stadion en fanbase op 200.000 gezet?
Met stadion en fanbase heb ik niks gedaan, reputation een klein beetje opgeschroefd en een wat hoger transferbudget, dat welquote:
"een klein beetje" ?quote:Op zondag 26 december 2004 03:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met stadion en fanbase heb ik niks gedaan, reputation een klein beetje opgeschroefd en een wat hoger transferbudget, dat welHeb de halve finale van de CL thuis op de Vijverberg tegen Real Madrid gespeeld met iets van 10.000 plaatsen
Maar nu gaan ze dan eindelijk overstag, het stadion wordt uitgebreid
Het blijft een spelletjequote:
Sugar daddyquote:Op zondag 26 december 2004 03:05 schreef MrJonez het volgende:
[..]
"een klein beetje" ?
Waar komt dan in godsnaam in 2 seizoenen 800 miljoen vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |