abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:30:55 #201
91306 GF
Kingwood
pi_24191658
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef Naggelwauz het volgende:
Al zou ik de NL versie (gekocht) hebben, zou ik hem nog op z'n Engels hebben gezet. Ik vind het gewoon niks die Nederlandse taal.
Ik lig in een deuk soms
Unspoken words were understood
pi_24193410
Daar kijk ik vaak doorheen, meestal klopt de Nederlandse taal wel.
That's all folks!
pi_24193704
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kijk ik vaak doorheen, meestal klopt de Nederlandse taal wel.
Als je de volgende tegenstander laat scouten staat het report vol fouten. Verder valt het wel mee, maar soms
Unspoken words were understood
pi_24197756
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:15 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Kon je niet wachten op een scoutingsrapport?

Even iets anders, ik zie dat best veel mensen de engelse versie van FM 2005 hebben, hebben jullie die dan massaal gedownload of zijn er ook mensen die het spel gewoon gekocht hebben?
Voor een scoutingsrapport had ik eigenlijk geen tijd meer. Toen ik 'm opmerkte had hij al wat aanbiedingen van clubs op zak. Maargoed, het doet het nog best aardig hoor. Ik heb 'm achter mijn 2 spitsen neergezet en hij dribbelt iedereen naar huis toe.
Ik heb het spel (de Engelse versie bij play.com) trouwens gewoon gekocht. Net als alle versies vanaf CM2.
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 10:49:59 #205
42184 crew  DaMart
pi_24197926
Zo, gisterenavond is de hegemonie van Ajax en PSV doorbroken, en ben ik met 8 punten voorsprong op PSV en 16 op Ajax met Utrecht kampioen geworden. Het bestuur was daar zo blij mee, dat ze dit seizoen weer kampioen willen worden.

Heb ondertussen 1 speler verkocht, en een stuk of 5 dertigers vonden tegelijkertijd dat het tijd werd om te stoppen op hun hoogtepunt. Mag dus weer even lekker gaan shoppen

Wel nog een paar (mogelijke) bugs geconstateerd. Hebben andere mensen deze ook? En ligt het aan het feit dat ik met mijn originele savegame door ben gegaan na installatie patch of niet?

1. In manager info scherm mist een hoop informatie, zoals Langste periode bij een club, kortste periode etc, terwijl ik al bij mijn tweede club zit.

2. Als je op een wedstrijddag om 13:00 uur en 14:30 wedstrijden hebt, en je speelt zelf om 14:30, dan lopen alle wedtstrijden, inclusief die om 13:00 begonnen zijn gelijk in het Latest scores scherm.

3. De 2 wedstrijden schorsing bij 3 gele kaarten bug is niet opgelost.
pi_24201519
Hebben jullie er ook zo last van dat bijna geen enkele aankoop kan aarden en na een paar weken al weg wil? Ik ben Ajax, en Nederland valt wel te leven zou je zeggen...

Ik weet niet of het een bug is die in de vorige versie is opgelost, de nieuwe patch heb ik nog niet geinstalleerd. Verder had ik weinig problemen.
  zaterdag 25 december 2004 @ 15:26:36 #207
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24201695
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 15:12 schreef JeroenV het volgende:
Hebben jullie er ook zo last van dat bijna geen enkele aankoop kan aarden en na een paar weken al weg wil? Ik ben Ajax, en Nederland valt wel te leven zou je zeggen...

Ik weet niet of het een bug is die in de vorige versie is opgelost, de nieuwe patch heb ik nog niet geinstalleerd. Verder had ik weinig problemen.
Wat bij mij werkte is nog een speler uit hetzelfde land aantrekken. Ben twee keer met een spel begonnen en de eerste keer was ik niet tevreden over de Braziliaanse keeper Gomes, hij gaf ook aan niet te kunnen aarden. De tweede keer heb ik een jonge Braziliaanse keeper aangetrokken die erbij kwam en toen was Gomes wél de hele tijd happy, ook al zat hij op de bank.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24201745
Dat werkt bij mij in ieder geval bij 1 geval niet. Ik had Juan, topverdediger, van Leverkusen gratis overgenomen. Er zitten bij mij nog meer Brazilianen, waaronder Maxwell en Juninho.
Ook heb ik Turk Tuncay gratis gekregen. Die wil ook niet aarden. Andere Turken heb ik niet. En die wil ik ook niet aantrekken. Ik heb nu al veel te veel spelers. En er zijn niet veel goede Turken

Hmm, nu begint Nigeriaan Yobo ook al te zeiken. Dat zijn dan nu alle aankopen van dit seizoen.Toch maar eens op zoek naar de patch. Staat die op de site van Eidos?

[ Bericht 20% gewijzigd door JeroenV op 25-12-2004 15:35:49 ]
pi_24201816
Ik heb hetzelfde probleem. En normaal gaat het wel over als ze een tijdje in het eerste spelen, maar in dit spel lijkt het wel nooit over te gaan.
Ik had Pique op free transfer gehaald, en er spelen bij mij nog 4 andere Nederlanders. Maar voordat er ook maar 1 wedstrijd gespeeld was werd ie unhappy, ik heb meteen zijn contract ontbonden (zo goed is ie toch niet).
Een ander vervelend iets is spelers die een belangrijkere rol in het elftal willen terwijl ze toch een basisplaats hebben. En in het geval van Edgar Davids zelfs aanvoerder is. Hoe belangrijker wil je nog worden??
Mark Rutte for President!
pi_24202870
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 15:29 schreef JeroenV het volgende:
Toch maar eens op zoek naar de patch. Staat die op de site van Eidos?
Eidos? Sega bedel je waarschijnlijk...

Anyway, kijk maar op www.sigames.com. daar zou ie moeten staan.
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_24202974
Ik heb hier weinig last van. Slechts 2 keer in twee seizoenen zei een speler zich niet te kunnen aarden. Ik aanvaard dan gewoon dat ze op de transferlijst geplaatst worden. Vervolgens geven ze zelf na een paar weken wel aan graag te willen blijven.

Even iets anders: weet iemand nog een goede centrale verdediger? Ik heb nog een budget van 2 miljoen euro.
That's all folks!
pi_24203694
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb hier weinig last van. Slechts 2 keer in twee seizoenen zei een speler zich niet te kunnen aarden. Ik aanvaard dan gewoon dat ze op de transferlijst geplaatst worden. Vervolgens geven ze zelf na een paar weken wel aan graag te willen blijven.

Even iets anders: weet iemand nog een goede centrale verdediger? Ik heb nog een budget van 2 miljoen euro.
Naldo
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24203758

Wat een machine.

En moeite om een goeie DC te vinden met een budget van 2 miljoen euro? Kom op zeg, ik moet het doen met 8k en zelfs ik kan elk jaar een goeie vinden..
pi_24203776
Afkickverschijnslen
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:03:20 #215
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24203795
heeft dat toestaan van leave of absence al gewerkt bij iemand? ik heb dat nu gedaan met man utd voor Veron
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 18:22:52 #216
42184 crew  DaMart
pi_24203997
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:03 schreef Magneet het volgende:
heeft dat toestaan van leave of absence al gewerkt bij iemand? ik heb dat nu gedaan met man utd voor Veron
Ik heb dat 1 keer gedaan. De speler was nog niet terug, of hij bleef weer eens zonder toestemming weg van de training. Had geen zin meer om hem te blijven beboeten, dus heb hem uiteindelijk maar teruggetrapt naar zijn eigen land.
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:39:09 #217
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24204155
Is er een site waar mooie skins vandaan te plukken zijn?

edit\ laat maar zitten, heb er al een
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24204301
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:39 schreef Djekko het volgende:

http://files.fmbase.co.uk/pafiledb.php?action=category&id=19

Daar staan 10 skins.
Hoi.
pi_24204346
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:39 schreef Djekko het volgende:

Waar heb je die weg dan? .
Hoi.
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:12:44 #220
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24204575
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24205404
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:00 schreef Butra het volgende:

En moeite om een goeie DC te vinden met een budget van 2 miljoen euro? Kom op zeg, ik moet het doen met 8k en zelfs ik kan elk jaar een goeie vinden..
Valt wel tegen hoor. Ik moet er een van goeie kwaliteit hebben die er gelijk staat. Ik speel nu met Heerenveen CL en ga strijden om het kampioenschap. Ik zal eens kijken of Naldo een goede aanvulling is. Ik speel nu in ieder geval met Kruiswijk en Hansson achterin.
That's all folks!
pi_24208106
Wat trouwens ook wel gaar is:
Bij mij was een seizoen afgelopen en nu een nieuw seizoen begonnen. Een aantal spelers zijn lichtelijk van posities veranderd;
- Mokoena was AMC/FC, is nu alleen FC. (Gebruikte hem alleen als AMC)
- Adu was AMLC/FC, is nu alleen FLC. (Gebruikte hem als MC of AML.)

Nu maar hopen dat ze wel op de oude posities blijven kunnen spelen. Alsof ik nog niet genoeg spitsen had. Of kan het komen door de patch die ik geinstalleerd heb?
  zaterdag 25 december 2004 @ 23:03:04 #223
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24208247
de patch heeft dingen aangepast pezzaroni & christian ronaldo waren voor de patch beide am/f rlc en zijn nu f rlc terwijl ronaldo door iedereen wel als amr word opgesteld ben ze nu dus maar aan het retrainen
pi_24208389
Was dat probleem opgelost dat je spelers slechte cijfers kregen als ze op een net iets andere positie spelen dan dat ze ingegeven was? Dus als een speler AMRL heeft en je ze als AMC neerkwakt hij niet gelijk een 2 haalt?

Dan kan ik van der Meijde weer eens gebruiken zonder gelijk een heel ander systeem te hoeven spelen.
pi_24210006
Wat zijn eigenlijk de regels voor het aantrekken van buitenlanders voor NL clubs in dit spel?

Ik sta op het punt een heel legioen aan goedkope buitenlandse spelers te halen, maar kan ik wel iedereen halen die ik wil?
En wat zijn de regels met opstellen van die spelers?
pi_24210045
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels voor het aantrekken van buitenlanders voor NL clubs in dit spel?

Ik sta op het punt een heel legioen aan goedkope buitenlandse spelers te halen, maar kan ik wel iedereen halen die ik wil?
En wat zijn de regels met opstellen van die spelers?
Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24210087
En kan ik Adu meteen in de Eredivisie opstellen of moet ie daar minimaal een bepaalde leeftijd voor hebben? En zo ja, welke leeftijd?
pi_24210102
16 jaar
pi_24210360
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijden
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?
pi_24210820
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef Greetings het volgende:

[..]

Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?
Uiteraard
pi_24210862
Dat buiten de EU gezeik is toch ook alleen in Engeland enzo?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24210873
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat buiten de EU gezeik is toch ook alleen in Engeland enzo?
En Spanje, Italië etc.
pi_24210883
Thanks voor je snelle reacties! Dan ga ik ze nu maar eens allemaal contracteren
pi_24210975
Aan wat voor namen denk je?
pi_24210995
quote:
Dan kan ik van der Meijde weer eens gebruiken zonder gelijk een heel ander systeem te hoeven spelen.
Die kneus haalt toch wel een 2

Ik speel nu met

1: Barca Gaat redelijk goed
2: Cadiz Suptop
3: Milan, heel slecht begin, nu beter
4: Torino, Bovenaan

5: Italiaans elftal, heel goed en heb de OS gewonnen
6: Spaans Elftal, ook goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24211160
Het is hier 's nachts gewoon drukker dan overdag. .
Hoi.
pi_24211175
Vroeger kreeg je tenminste nog zo'n poster met alle regels van alle competies bij CM
pi_24211188
je moet wat met je FM verslaving die door niemand wordt geaccepteert
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24211257
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:00 schreef pekel het volgende:
Het is hier 's nachts gewoon drukker dan overdag. .
Dat is logisch, overdag word ik door allerlei mensen/dingen gestoord als ik wil FM'en. Nu niet
pi_24211277
Ik speel nu met Manchester United (heb mijn Haarlem game na 4 seizoenen even stop gezet, dat werd ik een beetje zat) en ik heb net mijn eerste seizoen erop zitten:

Kampioen geworden met 1 punt voorsprong op Arsenal. (88 punten, Arsenal 87 en Chelsea 72)
CL gewonnen in de finale van Inter Milaan na strafschoppen (2-2 na reguliere speeltijd).
FA Cup gewonnen, in finale Arsenal verslagen.
League Cup in de kwart finale eruit tegen Charlton Athletic

Ik merk wel dat het na de patch een heel stuk moeilijker is geworden. Winnen doe ik nog maar zelden met meer als 2 - 3 doelpunten verschil. Resulaten heel onregelmatig (uit winst op Chelsea met 3-0 en thuis gelijk tegen bijv. een Blackburn). Ook worden spelers veel sneller moe en halen ze nog maar sporadisch een 9, ik heb geloof ik één 10 gehaald in dat hele seizoen en dat was Howard, de keeper.
pi_24211282
Hebben jullie nooit gehad dat mensen vragen: "Wat is er nu zo leuk aan een spel dat voor 99% uit alleen maar tekst en cijfers bestaad?"
pi_24211283
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:52 schreef cultheld het volgende:
Aan wat voor namen denk je?
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:

- Lebohang Mokoena
- Isaac Okoronkwo (free)
- Dwight Pezzarossi (free)
- Freddy Adu
- Jussi Nuorela (free)
- Fredy William Thompson
- Diego Barreto
- Greg Etafia
- Pablo Sebastian Melgar
- Gonzalo Antonio Romero
- Evandro Roncatto
- Jose Manuel Mendoza

pi_24211390
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:08 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:

- Lebohang Mokoena
- Isaac Okoronkwo (free)
- Dwight Pezzarossi (free)
- Freddy Adu
- Jussi Nuorela (free)
- Fredy William Thompson
- Diego Barreto
- Greg Etafia
- Pablo Sebastian Melgar
- Gonzalo Antonio Romero
- Evandro Roncatto
- Jose Manuel Mendoza

Mokoena kan goed zijn (hangt af van 't systeem, Vilakazi is nog beter, maar die gaat in 't begin standaard naar grotere clubs, kan één of twee seizoenen later wel worden gehaald, mits nog uitkomend voor Orlando Pirates), Barreto is een god, Roncatto is een god, Romero kan goed worden, de rest ben ik nog nooit tegengekomen in 't spel (small database)
pi_24211461
Tja ik heb huge database gekozen (vind ik belangrijk), maar wel alleen NL-competitie genomen. Barreto heb ik zojuist transfervrij gehaald (hij komt in januari 2005) en Adu ook (kostte me wel 525.000 euro). Etafia heb ik ook al gehaald voor een prikkie, om te gaan keepen tot Barreto arriveert, en daarna eventueel door te verkopen. Ook Roncatto lijk ik te gaan binnenhalen voor zo'n 285.000 euro.
pi_24211514
Ik speel ook alleen met de NL-competitie, maar wanneer ik met huge database speel, dan zijn de laadtijden echt te lang. Wat ik eigenlijk ronduit kut vind aan het spel is dat je altijd te zien krijgt wat de uitslagen zijn van andere clubs (UEFA cup met name), dat wachten is echt irritant
pi_24211736
En Pezzarossi, Nuorela, Okoronkwo en Thompson zijn inmiddels ook binnen
pi_24211910
En als slagroom op de cake: Lebohang Mokoena voor 750.000 euro voor de neuzen van Valencia en Bilbao weggekaapt
pi_24211928
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregen Heb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
pi_24211968
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregen Heb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
.
Ik wil screens! .
Hoi.
pi_24211980
Screens van transfers in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')