Ik lig in een deuk somsquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef Naggelwauz het volgende:
Al zou ik de NL versie (gekocht) hebben, zou ik hem nog op z'n Engels hebben gezet. Ik vind het gewoon niks die Nederlandse taal.![]()
Als je de volgende tegenstander laat scouten staat het report vol fouten. Verder valt het wel mee, maar somsquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kijk ik vaak doorheen, meestal klopt de Nederlandse taal wel.
Voor een scoutingsrapport had ik eigenlijk geen tijd meer. Toen ik 'm opmerkte had hij al wat aanbiedingen van clubs op zak. Maargoed, het doet het nog best aardig hoor. Ik heb 'm achter mijn 2 spitsen neergezet en hij dribbelt iedereen naar huis toe.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kon je niet wachten op een scoutingsrapport?
Even iets anders, ik zie dat best veel mensen de engelse versie van FM 2005 hebben, hebben jullie die dan massaal gedownload of zijn er ook mensen die het spel gewoon gekocht hebben?
Wat bij mij werkte is nog een speler uit hetzelfde land aantrekken. Ben twee keer met een spel begonnen en de eerste keer was ik niet tevreden over de Braziliaanse keeper Gomes, hij gaf ook aan niet te kunnen aarden. De tweede keer heb ik een jonge Braziliaanse keeper aangetrokken die erbij kwam en toen was Gomes wél de hele tijd happy, ook al zat hij op de bank.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:12 schreef JeroenV het volgende:
Hebben jullie er ook zo last van dat bijna geen enkele aankoop kan aarden en na een paar weken al weg wil? Ik ben Ajax, en Nederland valt wel te leven zou je zeggen...
Ik weet niet of het een bug is die in de vorige versie is opgelost, de nieuwe patch heb ik nog niet geinstalleerd. Verder had ik weinig problemen.
Eidos? Sega bedel je waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:29 schreef JeroenV het volgende:
Toch maar eens op zoek naar de patch. Staat die op de site van Eidos?
Naldoquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb hier weinig last van. Slechts 2 keer in twee seizoenen zei een speler zich niet te kunnen aarden. Ik aanvaard dan gewoon dat ze op de transferlijst geplaatst worden. Vervolgens geven ze zelf na een paar weken wel aan graag te willen blijven.
Even iets anders: weet iemand nog een goede centrale verdediger? Ik heb nog een budget van 2 miljoen euro.
Ik heb dat 1 keer gedaan. De speler was nog niet terug, of hij bleef weer eens zonder toestemming weg van de training. Had geen zin meer om hem te blijven beboeten, dus heb hem uiteindelijk maar teruggetrapt naar zijn eigen land.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:03 schreef Magneet het volgende:
heeft dat toestaan van leave of absence al gewerkt bij iemand? ik heb dat nu gedaan met man utd voor Veron
http://files.fmbase.co.uk/pafiledb.php?action=category&id=19quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:39 schreef Djekko het volgende:
Is er een site waar mooie skins vandaan te plukken zijn?
edit\ laat maar zitten, heb er al een
Waar heb je die weg dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:39 schreef Djekko het volgende:
Is er een site waar mooie skins vandaan te plukken zijn?
edit\ laat maar zitten, heb er al een
Valt wel tegen hoor. Ik moet er een van goeie kwaliteit hebben die er gelijk staat. Ik speel nu met Heerenveen CL en ga strijden om het kampioenschap. Ik zal eens kijken of Naldo een goede aanvulling is. Ik speel nu in ieder geval met Kruiswijk en Hansson achterin.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:00 schreef Butra het volgende:
En moeite om een goeie DC te vinden met een budget van 2 miljoen euro? Kom op zeg, ik moet het doen met 8k en zelfs ik kan elk jaar een goeie vinden..
Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijdenquote:Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels voor het aantrekken van buitenlanders voor NL clubs in dit spel?
Ik sta op het punt een heel legioen aan goedkope buitenlandse spelers te halen, maar kan ik wel iedereen halen die ik wil?
En wat zijn de regels met opstellen van die spelers?
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?quote:Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijden
Uiteraardquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?
En Spanje, Italië etc.quote:Op zondag 26 december 2004 00:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat buiten de EU gezeik is toch ook alleen in Engeland enzo?
Die kneus haalt toch wel een 2quote:Dan kan ik van der Meijde weer eens gebruiken zonder gelijk een heel ander systeem te hoeven spelen.
Dat is logisch, overdag word ik door allerlei mensen/dingen gestoord als ik wil FM'en. Nu nietquote:Op zondag 26 december 2004 01:00 schreef pekel het volgende:
Het is hier 's nachts gewoon drukker dan overdag..
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:quote:
Mokoena kan goed zijn (hangt af van 't systeem, Vilakazi is nog beter, maar die gaat in 't begin standaard naar grotere clubs, kan één of twee seizoenen later wel worden gehaald, mits nog uitkomend voor Orlando Pirates), Barreto is een god, Roncatto is een god, Romero kan goed worden, de rest ben ik nog nooit tegengekomen in 't spel (small database)quote:Op zondag 26 december 2004 01:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:
- Lebohang Mokoena
- Isaac Okoronkwo (free)
- Dwight Pezzarossi (free)
- Freddy Adu
- Jussi Nuorela (free)
- Fredy William Thompson
- Diego Barreto
- Greg Etafia
- Pablo Sebastian Melgar
- Gonzalo Antonio Romero
- Evandro Roncatto
- Jose Manuel Mendoza
quote:Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregenHeb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |