abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24210045
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels voor het aantrekken van buitenlanders voor NL clubs in dit spel?

Ik sta op het punt een heel legioen aan goedkope buitenlandse spelers te halen, maar kan ik wel iedereen halen die ik wil?
En wat zijn de regels met opstellen van die spelers?
Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24210087
En kan ik Adu meteen in de Eredivisie opstellen of moet ie daar minimaal een bepaalde leeftijd voor hebben? En zo ja, welke leeftijd?
pi_24210102
16 jaar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24210360
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijden
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?
pi_24210820
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef Greetings het volgende:

[..]

Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?
Uiteraard
pi_24210862
Dat buiten de EU gezeik is toch ook alleen in Engeland enzo?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24210873
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat buiten de EU gezeik is toch ook alleen in Engeland enzo?
En Spanje, Italië etc.
pi_24210883
Thanks voor je snelle reacties! Dan ga ik ze nu maar eens allemaal contracteren
pi_24210975
Aan wat voor namen denk je?
pi_24210995
quote:
Dan kan ik van der Meijde weer eens gebruiken zonder gelijk een heel ander systeem te hoeven spelen.
Die kneus haalt toch wel een 2

Ik speel nu met

1: Barca Gaat redelijk goed
2: Cadiz Suptop
3: Milan, heel slecht begin, nu beter
4: Torino, Bovenaan

5: Italiaans elftal, heel goed en heb de OS gewonnen
6: Spaans Elftal, ook goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24211160
Het is hier 's nachts gewoon drukker dan overdag. .
Hoi.
pi_24211175
Vroeger kreeg je tenminste nog zo'n poster met alle regels van alle competies bij CM
pi_24211188
je moet wat met je FM verslaving die door niemand wordt geaccepteert
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24211257
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:00 schreef pekel het volgende:
Het is hier 's nachts gewoon drukker dan overdag. .
Dat is logisch, overdag word ik door allerlei mensen/dingen gestoord als ik wil FM'en. Nu niet
pi_24211277
Ik speel nu met Manchester United (heb mijn Haarlem game na 4 seizoenen even stop gezet, dat werd ik een beetje zat) en ik heb net mijn eerste seizoen erop zitten:

Kampioen geworden met 1 punt voorsprong op Arsenal. (88 punten, Arsenal 87 en Chelsea 72)
CL gewonnen in de finale van Inter Milaan na strafschoppen (2-2 na reguliere speeltijd).
FA Cup gewonnen, in finale Arsenal verslagen.
League Cup in de kwart finale eruit tegen Charlton Athletic

Ik merk wel dat het na de patch een heel stuk moeilijker is geworden. Winnen doe ik nog maar zelden met meer als 2 - 3 doelpunten verschil. Resulaten heel onregelmatig (uit winst op Chelsea met 3-0 en thuis gelijk tegen bijv. een Blackburn). Ook worden spelers veel sneller moe en halen ze nog maar sporadisch een 9, ik heb geloof ik één 10 gehaald in dat hele seizoen en dat was Howard, de keeper.
pi_24211282
Hebben jullie nooit gehad dat mensen vragen: "Wat is er nu zo leuk aan een spel dat voor 99% uit alleen maar tekst en cijfers bestaad?"
pi_24211283
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:52 schreef cultheld het volgende:
Aan wat voor namen denk je?
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:

- Lebohang Mokoena
- Isaac Okoronkwo (free)
- Dwight Pezzarossi (free)
- Freddy Adu
- Jussi Nuorela (free)
- Fredy William Thompson
- Diego Barreto
- Greg Etafia
- Pablo Sebastian Melgar
- Gonzalo Antonio Romero
- Evandro Roncatto
- Jose Manuel Mendoza

pi_24211390
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:08 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:

- Lebohang Mokoena
- Isaac Okoronkwo (free)
- Dwight Pezzarossi (free)
- Freddy Adu
- Jussi Nuorela (free)
- Fredy William Thompson
- Diego Barreto
- Greg Etafia
- Pablo Sebastian Melgar
- Gonzalo Antonio Romero
- Evandro Roncatto
- Jose Manuel Mendoza

Mokoena kan goed zijn (hangt af van 't systeem, Vilakazi is nog beter, maar die gaat in 't begin standaard naar grotere clubs, kan één of twee seizoenen later wel worden gehaald, mits nog uitkomend voor Orlando Pirates), Barreto is een god, Roncatto is een god, Romero kan goed worden, de rest ben ik nog nooit tegengekomen in 't spel (small database)
pi_24211461
Tja ik heb huge database gekozen (vind ik belangrijk), maar wel alleen NL-competitie genomen. Barreto heb ik zojuist transfervrij gehaald (hij komt in januari 2005) en Adu ook (kostte me wel 525.000 euro). Etafia heb ik ook al gehaald voor een prikkie, om te gaan keepen tot Barreto arriveert, en daarna eventueel door te verkopen. Ook Roncatto lijk ik te gaan binnenhalen voor zo'n 285.000 euro.
pi_24211514
Ik speel ook alleen met de NL-competitie, maar wanneer ik met huge database speel, dan zijn de laadtijden echt te lang. Wat ik eigenlijk ronduit kut vind aan het spel is dat je altijd te zien krijgt wat de uitslagen zijn van andere clubs (UEFA cup met name), dat wachten is echt irritant
pi_24211736
En Pezzarossi, Nuorela, Okoronkwo en Thompson zijn inmiddels ook binnen
pi_24211910
En als slagroom op de cake: Lebohang Mokoena voor 750.000 euro voor de neuzen van Valencia en Bilbao weggekaapt
pi_24211928
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregen Heb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
pi_24211968
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregen Heb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
.
Ik wil screens! .
Hoi.
pi_24211980
Screens van transfers in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')