Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijdenquote:Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels voor het aantrekken van buitenlanders voor NL clubs in dit spel?
Ik sta op het punt een heel legioen aan goedkope buitenlandse spelers te halen, maar kan ik wel iedereen halen die ik wil?
En wat zijn de regels met opstellen van die spelers?
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?quote:Op zondag 26 december 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja dat kan, alleen ben je 1 keer per jaar de lul met een amstel cup wedstrijd, dan spelen alle buitenlanders namelijk internationale wedstrijden
Uiteraardquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Relaxed! Dus ik kan 3 Brazilianen, 5 Guetemalezen, 2 Oekrainers en 4 Argentijnen halen als ik wil.... en zelfs een team opstellen in een competitieduel met 11 niet EU-ers?
En Spanje, Italië etc.quote:Op zondag 26 december 2004 00:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat buiten de EU gezeik is toch ook alleen in Engeland enzo?
Die kneus haalt toch wel een 2quote:Dan kan ik van der Meijde weer eens gebruiken zonder gelijk een heel ander systeem te hoeven spelen.
Dat is logisch, overdag word ik door allerlei mensen/dingen gestoord als ik wil FM'en. Nu nietquote:Op zondag 26 december 2004 01:00 schreef pekel het volgende:
Het is hier 's nachts gewoon drukker dan overdag..
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:quote:
Mokoena kan goed zijn (hangt af van 't systeem, Vilakazi is nog beter, maar die gaat in 't begin standaard naar grotere clubs, kan één of twee seizoenen later wel worden gehaald, mits nog uitkomend voor Orlando Pirates), Barreto is een god, Roncatto is een god, Romero kan goed worden, de rest ben ik nog nooit tegengekomen in 't spel (small database)quote:Op zondag 26 december 2004 01:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met NEC (eerste potje FM) en dacht aan:
- Lebohang Mokoena
- Isaac Okoronkwo (free)
- Dwight Pezzarossi (free)
- Freddy Adu
- Jussi Nuorela (free)
- Fredy William Thompson
- Diego Barreto
- Greg Etafia
- Pablo Sebastian Melgar
- Gonzalo Antonio Romero
- Evandro Roncatto
- Jose Manuel Mendoza
quote:Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef cultheld het volgende:
Ik speel nu met de Graafschap en ga nu het seizoen 2006/2007 in, heb een transferbudget van over de 900 miljoen euro gekregenHeb de Champions League voor de eerste keer gewonnen, de Amstel Cup voor de tweede keer gewonnen en de titel voor de eerste keer gewonnen dit seizoen. Ik heb nu o.a. Fernando Torres, Freddy Adu, Robinho, Podolski, Mostovoi (eerst als speler, nu als coach), Vieira, Kompany, vanden Borre, Barreto, Kruiswijk, Sneijder, Zonneveld, Dedé, Joaquin, Mitea, Alejandro Sanchez Fernandez, Frey, Lahm, Naldo, Lucio, Ono, Guarín, Kaluzny, Jankulovski, Huddlestone, Veron, Faber, Arshavin, Pisculichi, Éwerthon, Reid, Mosquera, Roncatto, Gaston Fernandez, Oliseh e.v.a. tot m'n beschikking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |