abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24138851
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:08 schreef Rahl het volgende:

is dit een bug ofzo? vind het niet echt cool
Nee, das klote. T moet wel een bug zijn, kan niet anders.
That's all folks!
pi_24139898
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef numero_uno het volgende:
Pak dan Leyton Orient,Telford of Kidderminster iig iets in die trant.
Ik ben zelf een tijdje bezig met Maidenhead. Heb namelijk zelf een keertje gevoetbal op hun hoofdveld tijdens een uitwisselingsproject met een engelse voetbalclub. Het is verdomd moeilijk om een dergelijk team te runnen. Spelers huren of kopen eens niet te doen. Spelers krijgen gemiddeld een maandsalaris van 300 euri.
Ik heb mezelf toegelegd in het goed opleiden van spelers. Met een paar aangetrokken coaches en frisse speelstyle hoop ik te eindigen op een promotieplaats en daarmee uit de conference league south te promoveren.
pi_24140235
Kunnen we geen lijstje maken met zo'n 5 clubs en dan kiezen/stemmen ofzoiets?
  woensdag 22 december 2004 @ 16:32:10 #154
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24140296
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee, das klote. T moet wel een bug zijn, kan niet anders.
godver
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24141835
tvp
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24141996
Ik wil wel meewerken met het maken van een challenge. .
Hoi.
pi_24141999
Wat een bullshit zeg..

Ik sta feilloos eerste met Ajax nu, ik heb van Real en Bayern gewonnen voor de Uefa Cup en sta ik de finale van de Amstel Cup...

Zeggen ze opeens doodleuk unstatisfied te zijn. Vorige jaren werd ik ook gewoon kampioen.
pi_24142615
Ik ben het tweede seizoen met Heerenveen super begonnen. Na 12 wedstrijden sta ik eerste. Net Ajax met 2-5 verslagen nadat ik bij rust 2-0 achterstond. Mijn opstelling: Van der Sar, Drost, Kruiswijk, Hansson, Bakkati, Radomski, Smertin, Hanssen, Hersi, Roncatto en Ortega.
That's all folks!
  woensdag 22 december 2004 @ 20:10:16 #159
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24144617
Ok maak de keuze die je wilt vet:

Engeland 2nd division
Engeland Conference (bestaat die nog of is da 2nd geworden)
Frankrijk National
Nederland Toto
Spanje (zit er nog iets onder Segunda? )
Italie serie C2
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24145144
Als ik met iemand een netwerkspel op wil starten en hij start het op, ik wil inhaken door zijn IP in te voeren krijg ik ' Unable to connect to server' . Wat moet ik dan doen?
  woensdag 22 december 2004 @ 20:50:57 #161
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24145434
misschien heeft hij het spel nog niet geladen misschien heeft hij zn firewall aanstaan misschien heeft hij het vakje run game as server niet aangevinkt misschien is er een andere oorzaak...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 22 december 2004 @ 20:52:24 #162
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24145472
kruiswijk is echt goed ik kan iedereen ook marc veldmate (mc) aanraden
ik ben nu trouwens opgehouden met fc groningen, had alles gewonnen en dan is het wel leuk geweest.... toe aan een nieuw avontuurtje
Bernie en ik zijn tof.
pi_24148680
In wat voor systeem en op wat voor positie gebruik je Veldmate dan? Bij mij komt ie nergens echt uit de verf
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24150664
na 5 seizoenen Fortuna Sittard vond ik het tijd voor een nieuwe uitdaging en ben ik een nieuw seizoen begonnen met FC Utrecht
aankopen: Damen, Barreto, R. vd Berg.
na een redelijke voorbereiding de eerste echte wedstijd van het seizoen de JC Schaal
kom al snel op een 2-0 achterstand maar kom nog terug tot 2-2, in de verleging komt ajax wederom op voorsprong maar Calabro redt ons en maakt de 3-3
in de strafschoppenserie neem ik al snel een voorspong omdat Terol 2 strafschoppenstopt.
uiteindelijk win ik de serie met 3-2

ook leuk is dat Hans van de Haar ongelukkig is, meneer wilt competive wedstrijden spelen
L*L de competitie moet nog beginnen
  donderdag 23 december 2004 @ 14:28:12 #165
51794 Rahl
pi_24158920
professionalism op 18 en loyalty op 15
last.fm
pi_24159113
Vette shit, ik ben zojuist een seizoen gestart met FC Utrecht, Terol op goal, Terol scoort de 2-0 tegen de Graafschap en niet uit een penalty of vrije trap of zo
pi_24159720
Engeland 2nd division
Frankrijk National
Nederland Toto
Italie serie C2
Forza SCH.
pi_24161677
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef numero_uno het volgende:
Ok maak de keuze die je wilt vet:

Engeland 2nd division
Frankrijk National
Nederland Toto
Italie serie C2
Hoi.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:02:08 #169
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24161812
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef cultheld het volgende:
Vette shit, ik ben zojuist een seizoen gestart met FC Utrecht, Terol op goal, Terol scoort de 2-0 tegen de Graafschap en niet uit een penalty of vrije trap of zo
Dat kan best. Als je achterstaat in een wedstrijd en in de laatste minuten de teaminstructie 'zeer aanvallend' geeft, komt de keeper mee naar voren bij vrije trappen en corners voor de vijandelijke goal.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24162626
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:02 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat kan best. Als je achterstaat in een wedstrijd en in de laatste minuten de teaminstructie 'zeer aanvallend' geeft, komt de keeper mee naar voren bij vrije trappen en corners voor de vijandelijke goal.
Dat had ik nog niet eens Ik stond met 1-0 voor en 't was de 30e minuut of zo
pi_24164736
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:12 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Ik ben zelf een tijdje bezig met Maidenhead.
Ha, nog een Conference South speler. Maidenhead was 1 van mn grote concurrenten voor een play-offs plaats.
Ik ben met Sutton United uiteindelijk 4e geworden in het 1e seizoen. Net de 1e halve finale met 4-1 van Havant & Waterlooville gewonnen. Daarna wacht wsl Newport County (2e geworden) en die zijn me iets te sterk.
pi_24164748
G*dverdomme m'n wedstrijd staat vast! Ik las hier al dat anderen er last van hadden, ik nu dus ook. In de 47e minuut, precies nadat ik de 1-0 heb gescoord.

Even afwachten nog en anders maar opnieuw starten, en ik heb sinds de laatste paar wedstrijden nog opgeslagen
pi_24164856
Ik zit een beetje met een dilemma:

Ik ben bondscoach van Italie en ik kan ondermeer de volgende spelers oproepen

Robson Ponte (Brazilie)
Mancini (Brazilie)
Fernando Cavanghi (Argentina)
Fabricio Colocini (Argentinie)

Ik kan ze op zich best gebruiken maar ik vind ook dat ze niet in het Italiaans elftal horen ondanks dat ze vaak een Italiaanse naam hebben en 2e of 3e generatie zijn

Wat nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 23 december 2004 @ 19:56:42 #174
51794 Rahl
pi_24164976
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma:

Ik ben bondscoach van Italie en ik kan ondermeer de volgende spelers oproepen

Robson Ponte (Brazilie)
Mancini (Brazilie)
Fernando Cavanghi (Argentina)
Fabricio Colocini (Argentinie)

Ik kan ze op zich best gebruiken maar ik vind ook dat ze niet in het Italiaans elftal horen ondanks dat ze vaak een Italiaanse naam hebben en 2e of 3e generatie zijn

Wat nu?
De besten selecteren. Het gaat om resultaat, uiteindelijk.
last.fm
pi_24165071
Maar daar komt nog bij dat Cavanaghi en Colocini volgens mij allang international zijn voor Argentina en Mancini is het afgelopen zomer geworden(Deed mee aan de Copa America)

Kan iemand met de update kijken of dit inderdaad het geval is en of Javier Mascerano daar inmiddels zijn Italiaans paspoort binnen heeft?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24165097
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar daar komt nog bij dat Cavanaghi en Colocini volgens mij allang international zijn voor Argentina en Mancini is het afgelopen zomer geworden(Deed mee aan de Copa America)

Kan iemand met de update kijken of dit inderdaad het geval is en of Javier Mascerano daar inmiddels zijn Italiaans paspoort binnen heeft?
Wat maak je je druk? Als het goede spelers zijn en je kunt ze selecteren dan doe je dat toch gewoon? Ik selecteer ook gewoon Leonardo voor het Nederlands elftal, is gewoon een hele goeie linksbuiten.
Mark Rutte for President!
pi_24165125
Ik vind dat Leonardo en Kalou niet in Oranje thuis horen.

Liever ook niet Boularouz en company maar dat is niet erg realistisch
pi_24165302
Als een speler scoort, assists geeft en een hoog gemiddelde heeft + een Nederlands paspoort dan hoort hij in Oranje. Simpel
pi_24165615
Precies. Ik let ook nooit op namen. De beste speelt, en als hij het beter blijft doen laat ik hem staan. Ook al heet de andere van Nistelrooy.
Unspoken words were understood
pi_24165697
Heb ik weer. Moet ik de Conference finale spelen tegen Barrow, kan ik niet naar de wedstrijd. Na het klikken op 'Go to the match' schiet-ie naar de stand van de Conference South. Ik kan wel honderd keer klikken op Go to the match, maar er heen gaan, ho maar.
  Moderator donderdag 23 december 2004 @ 20:43:41 #181
42184 crew  DaMart
pi_24165873
Na het spel een hele tijd niet te hebben gespeeld, ben ik weer eens verder gegaan met Haarlem. Toen utrecht me de baan als trainer aanbood, zag ik dat wel zitten, en aldus geschiedde. Ik begon ongeveer 8 wedstrijdne voor het einde van het seizoen, en hoefde alleen de competitie maar uit te spelen, nadat Utrecht net als de voorgaande seizoenen een beetje in de anonimiteit geraakt was. Degradatie en Europees voetbal was al niet meer mogelijk, en uiteindelijk zijn we 12e geëindigd. Heb ongeveer 10 nieuwe spelers aangetrokken, en na een slechte start in de competitie uiteindelijk 3e geworden. Nu zit ik in het derde seizoen bij Utrecht, en na 20 wedstrijden staan we bovenaan, met 4 punten voorsprong op PSV en Ajax.

Wat ik alleen wel irritant vind, is dat de gelekaarten bug in de Nederlandse competitie niet door de patch wordt opgelost, in ieder geval niet bij een savegame die al gestart was voordat de patch uit kwam.
pi_24165954
Ik had net een crash. Mijn hele aanloop naar het nieuwe seizoen (maand augustus) kon ik dus opnieuw doen. Ik heb ff vriendschappelijke matches door mijn assistent laten doen, want daar had ik geen zin meer in.

Ik ben nu trouwens bij Villareal puin aan het ruimen. Leuke uitdaging nog
pi_24168725
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:35 schreef Butra het volgende:
Heb ik weer. Moet ik de Conference finale spelen tegen Barrow, kan ik niet naar de wedstrijd. Na het klikken op 'Go to the match' schiet-ie naar de stand van de Conference South. Ik kan wel honderd keer klikken op Go to the match, maar er heen gaan, ho maar.
Ik ben maar voor 1 dag op vakantie gegaan, want ik kon die wedstrijd gewoon niet spelen. Wel met 3-2 gewonnen in de extra tijd van Barrow. Na afloop kon ik de wedstrijdstatistieken niet eens bekijken, echt heel vreemd..
Maar goed, gepromoveerd dus. Nu nog goeie spelers vinden..
pi_24171290
Even mijn update over Heerenveen. Ik ben nu in mn tweede seizoen bezig en sta tweede. Helaas is PSV nog te goed. Ze staan 9 punten op me voor na 28 duels. Ik sta weer 14 punten los van de achtervolgende ploegen. Dat zal dus een tweede plek worden. Ik kijk alweer uit naar volgend seizoen. Ik heb Ono, Kone en Saeijs al met een vrije transfer aangetrokken.
That's all folks!
pi_24173014
Toppers: Matuzalem en Bierofka
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:21:45 #186
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24176607
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 02:21 schreef cultheld het volgende:
Toppers: Matuzalem en Bierofka
In welk seizoen zit je dan?

Mijn tip: Juninho Pernambuco - aanvallende middenvelder van Olympique Lyon inzetbaar op links, rechts en centraal. Hij is al 30, maar heeft bijna alle eigenschappen op 18,19 of 20 staan.
pi_24176957
Leeftijd vind ik nooit zo'n probleem, ik bekijk het van seizoen tot seizoen. Als een oude speler goed presteerd blijft ie er in staan. Ik heb net ook Edgar Davids gehaald in het derde seizoen, maar die kan nog best een paar jaartjes mee.

Mijn aankopen voor het seizoen 2006/2007 met Villarreal:
Edgar Davids (500.000)
Jan=Paul Saeijs (Gratis)
Ramon Luijten (180.000)
Alvaro (Gratis)
Halil Altintop (Gratis)
Andrzej Niedzielan (Gratis)
Romea Castelen (2.9 Miljoen)
Dominggus Lim-Duan (900.000)
Leonardo (9,75 Miljoen)

Ik heb er 16 2e rangs spelers uit gegooid. Maar eens even kijken waar ik eindig. Volgens de kenners heb ik een kans van 50-1 op de titel. Er is dus een kans
pi_24177708
Is Castelen bij jou goed? Bij mij in het spel zou ik er geen 2,9 miljoen voor over hebben. Een tip van mij: Andre Hanssen. Een hardwerkende middenvelder die je er echt bij moet hebben.
That's all folks!
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:42:32 #189
51794 Rahl
pi_24178227
Zo, na het winnen vn de 2de landstitel en de UEFA cup heb ik ontslag genomen bij AC milan en ben aan de slag gegaan als manager van Holland U21
last.fm
pi_24178494
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Castelen bij jou goed? Bij mij in het spel zou ik er geen 2,9 miljoen voor over hebben. Een tip van mij: Andre Hanssen. Een hardwerkende middenvelder die je er echt bij moet hebben.
Castelen is bji mij wel redelijk. Bij Feyenoord was hij derde keus achter Kalou en Smolarek. Maar ik kan niet zoveel loon bieden nog, en in de invalbeurten en de paar basiswedstrijden die die gespeeld heeft speelde hij wel goed. Bij Villarreal heb ik hem nog niet kunnen gebruiken, na de eerste oefenwedstrijd raakte hij geblesseerd voor 3 maanden, daarom heb ik daarna Lim-Duan gehaald. En die heb ik gehaald omdat ie in het vorige spel zo goed was, of dat nog zo is moet nog blijken. Hij was in ieder geval geen basis speler bij Zwolle.
pi_24178687
Na iets van 7 wedstrijden in mijn tweede seizoen van Igea Virtus Barcellona sta ik nu netjes 2e. Gaat best goed, heb een ijzersterke verdediging maar zoek een spits.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24180800
Nieuw spel met Ajax begonnen. Vond het raar dat als je met Dordt redelijke succesen haalt dat je nog niet zomaar in een redelijk periode een nieuwe club krijgt, dat was wel iets beter in CM4 en sub seizoenen. Maar goed verder is het een top spel
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24182410
Wel een goeie net. Er loopt een FC (Mark Yeates) rond bij de Spurs en de stats die zichtbaar waren zagen er goed uit (15 voor dribbelen, hij is snel en werkt hard). Hij kon uit een club of 10 kiezen om het seizoen op huurbasis door te brengen, maar hij koos voor mij. Ik stond zowat op mn kop, totdat ik al zn stats zag..1 voor finishing.
Met zo'n spits moet ik het nu het hele seizoen doen..
pi_24182669
Hehehe... Ach, misschien valt het wel mee. Ik heb wel eens vaker mee gemaakt dat een speler met erg slechte stats toch erg goed presteert.
pi_24187190
tvp
  vrijdag 24 december 2004 @ 22:12:53 #196
51794 Rahl
pi_24189761
WTF!!
Ik ben nu manager van Holland U21, dus ik opstelling gemaakt. 1ste probleem was dat ipv DR en DC en GK enzo stond er S324 of S563 ofzo, maar bij tactics stond wel alles goed en als ik rechtsklikte ook. Toen wilde ik een wedstrijd spelen, zegt ie "You must select a goalkeeper." Nou breekt mn fucking klomp. Wat is dat voor een kankerbug?!
last.fm
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:15:10 #197
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24191299
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 16:22 schreef Butra het volgende:
Wel een goeie net. Er loopt een FC (Mark Yeates) rond bij de Spurs en de stats die zichtbaar waren zagen er goed uit (15 voor dribbelen, hij is snel en werkt hard). Hij kon uit een club of 10 kiezen om het seizoen op huurbasis door te brengen, maar hij koos voor mij. Ik stond zowat op mn kop, totdat ik al zn stats zag..1 voor finishing.
Met zo'n spits moet ik het nu het hele seizoen doen..

Kon je niet wachten op een scoutingsrapport?

Even iets anders, ik zie dat best veel mensen de engelse versie van FM 2005 hebben, hebben jullie die dan massaal gedownload of zijn er ook mensen die het spel gewoon gekocht hebben?
pi_24191337
gedownload natuurlijk
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:19:39 #199
91306 GF
Kingwood
pi_24191391
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:17 schreef cultheld het volgende:
gedownload natuurlijk
Ik ook. Maar wel NL versie.
Unspoken words were understood
pi_24191613
Al zou ik de NL versie (gekocht) hebben, zou ik hem nog op z'n Engels hebben gezet. Ik vind het gewoon niks die Nederlandse taal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')