Nee, das klote. T moet wel een bug zijn, kan niet anders.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:08 schreef Rahl het volgende:
is dit een bug ofzo? vind het niet echt cool
Ik ben zelf een tijdje bezig met Maidenhead. Heb namelijk zelf een keertje gevoetbal op hun hoofdveld tijdens een uitwisselingsproject met een engelse voetbalclub. Het is verdomd moeilijk om een dergelijk team te runnen. Spelers huren of kopen eens niet te doen. Spelers krijgen gemiddeld een maandsalaris van 300 euri.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef numero_uno het volgende:
Pak dan Leyton Orient,Telford of Kidderminster iig iets in die trant.
godverquote:Op woensdag 22 december 2004 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, das klote. T moet wel een bug zijn, kan niet anders.
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:10 schreef numero_uno het volgende:
Ok maak de keuze die je wilt vet:
Engeland 2nd division
Engeland Conference (bestaat die nog of is da 2nd geworden)
Frankrijk National
Nederland Toto
Spanje (zit er nog iets onder Segunda? )
Italie serie C2
Dat kan best. Als je achterstaat in een wedstrijd en in de laatste minuten de teaminstructie 'zeer aanvallend' geeft, komt de keeper mee naar voren bij vrije trappen en corners voor de vijandelijke goal.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef cultheld het volgende:
Vette shit, ik ben zojuist een seizoen gestart met FC Utrecht, Terol op goal, Terol scoort de 2-0 tegen de Graafschap en niet uit een penalty of vrije trap of zo
Dat had ik nog niet eensquote:Op donderdag 23 december 2004 17:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat kan best. Als je achterstaat in een wedstrijd en in de laatste minuten de teaminstructie 'zeer aanvallend' geeft, komt de keeper mee naar voren bij vrije trappen en corners voor de vijandelijke goal.
Ha, nog een Conference South speler. Maidenhead was 1 van mn grote concurrenten voor een play-offs plaats.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:12 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Ik ben zelf een tijdje bezig met Maidenhead.
De besten selecteren. Het gaat om resultaat, uiteindelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma:
Ik ben bondscoach van Italie en ik kan ondermeer de volgende spelers oproepen
Robson Ponte (Brazilie)
Mancini (Brazilie)
Fernando Cavanghi (Argentina)
Fabricio Colocini (Argentinie)
Ik kan ze op zich best gebruiken maar ik vind ook dat ze niet in het Italiaans elftal horen ondanks dat ze vaak een Italiaanse naam hebben en 2e of 3e generatie zijn
Wat nu?
Wat maak je je druk? Als het goede spelers zijn en je kunt ze selecteren dan doe je dat toch gewoon? Ik selecteer ook gewoon Leonardo voor het Nederlands elftal, is gewoon een hele goeie linksbuiten.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar daar komt nog bij dat Cavanaghi en Colocini volgens mij allang international zijn voor Argentina en Mancini is het afgelopen zomer geworden(Deed mee aan de Copa America)
Kan iemand met de update kijken of dit inderdaad het geval is en of Javier Mascerano daar inmiddels zijn Italiaans paspoort binnen heeft?
Ik ben maar voor 1 dag op vakantie gegaan, want ik kon die wedstrijd gewoon niet spelen. Wel met 3-2 gewonnen in de extra tijd van Barrow. Na afloop kon ik de wedstrijdstatistieken niet eens bekijken, echt heel vreemd..quote:Op donderdag 23 december 2004 20:35 schreef Butra het volgende:
Heb ik weer. Moet ik de Conference finale spelen tegen Barrow, kan ik niet naar de wedstrijd. Na het klikken op 'Go to the match' schiet-ie naar de stand van de Conference South. Ik kan wel honderd keer klikken op Go to the match, maar er heen gaan, ho maar.
In welk seizoen zit je dan?quote:
Castelen is bji mij wel redelijk. Bij Feyenoord was hij derde keus achter Kalou en Smolarek. Maar ik kan niet zoveel loon bieden nog, en in de invalbeurten en de paar basiswedstrijden die die gespeeld heeft speelde hij wel goed. Bij Villarreal heb ik hem nog niet kunnen gebruiken, na de eerste oefenwedstrijd raakte hij geblesseerd voor 3 maanden, daarom heb ik daarna Lim-Duan gehaald. En die heb ik gehaald omdat ie in het vorige spel zo goed was, of dat nog zo is moet nog blijken. Hij was in ieder geval geen basis speler bij Zwolle.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Castelen bij jou goed? Bij mij in het spel zou ik er geen 2,9 miljoen voor over hebben. Een tip van mij: Andre Hanssen. Een hardwerkende middenvelder die je er echt bij moet hebben.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:22 schreef Butra het volgende:
Wel een goeie net. Er loopt een FC (Mark Yeates) rond bij de Spurs en de stats die zichtbaar waren zagen er goed uit (15 voor dribbelen, hij is snel en werkt hard). Hij kon uit een club of 10 kiezen om het seizoen op huurbasis door te brengen, maar hij koos voor mij. Ik stond zowat op mn kop, totdat ik al zn stats zag..1 voor finishing.
Met zo'n spits moet ik het nu het hele seizoen doen..
Ik ook. Maar wel NL versie.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:17 schreef cultheld het volgende:
gedownload natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |