quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is het slecht dat als, zodra je je pc aanzet, en windows is opgestart je hand al automatisch de hand naar de snelkopeling van FM2005 stuurt??
Ik heb juist veel succes in de competitie met Heerenveen. Ik speel de 4-1-2-1-2 attacking tactiek maar ik heb de verdedigende middenvelder doorgeschoven. Mijn tactiek is dus 4-3-1-2. Hier heb ik veel succes mee. Europees ben ik uitgeschakeld omdat ik toen nog naar de juiste speelwijze aan het zoeken was.quote:Op maandag 20 december 2004 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
omg
Ben vandaag ook maar 's aan een serieus spel begonnen met Heerenveen
In de competitie loopt het helemaal niet
Maar in de UEFA CUP heb ik gewoon ff 2x van Sevilla gewonnen
Ook nog niet meegemaakt. Zeker manager van een grote en bekende club ???quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:59 schreef Rahl het volgende:
Wat ik ook zo leuk vind: agents die voor een speler je club benaderen
Tis me al 3 keer gebeurd dat ze met een video van hun speler naar me toekwamen of ik ze wilde kopen en dat ze heel graag naar mij toe zouden willen. Heeft me tot nog toe nog niks leuks opgeleverd, maar het is een ontzettend leuke functie vind ik
AC Milanquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ook nog niet meegemaakt. Zeker manager van een grote en bekende club ???
Banned for 3 Dutch matchesquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Maak van mijn top-6 aanval maar een gooi naar het kampioenschap.
Leider van mijn team, is trouwens al vanaf seizoen 1 de zwaar overgewaardeerde Ramon Luijten.
Yep, die had ie schijnbaar nog staan van zijn RBC tijd, al heeft ie daar maar 1 keer gespeeld voor ie voor niks naar mij toe ging.quote:
Voor alles wat er mee te maken heeft lijkt me.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:07 schreef Krullehoofd het volgende:
Waar is dit topic dan voor ??? Toch om een beetje FM resources te delen....
1.4M, jeetje. Ik heb 75000 euro...quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:11 schreef R_o_N het volgende:
Na het lezen van bovenstaande posts over oude gloriejaren van clubs terug laten komen, heb ik besloten om dan Napoli maar weer eens naar de top te leiden. Uitkomend in de Serie C1/B en startend met een transferbedrag van ¤1,400,000 Eurie's ben ik begonnen met een nieuw team neer te zetten.
Ja ik verbaasde me ook over het hoge bedrag wat ik tot me beschikking heb, volgens mij heb ik datzelfde bedrag te besteden als ik met PSV beginquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
1.4M, jeetje. Ik heb 75000 euro...
Wordt steeds mooier met die kerel. Hij probeerde in de 1e helft een strafschop te versieren, krijgt-ie geel. In de 2e helft lukt het dan eindelijk, mist-ie 'm! Hij naar de bal rennen voor de rebound, gaat-ie weer liggen! Twee keer geel, rood.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:28 schreef Butra het volgende:
Goeie spits trouwens die Andrew Martin. Heeft nu 10 gele kaarten, en allemaal voor schwalbes.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:53 schreef Butra het volgende:
[..]
Wordt steeds mooier met die kerel. Hij probeerde in de 1e helft een strafschop te versieren, krijgt-ie geel. In de 2e helft lukt het dan eindelijk, mist-ie 'm! Hij naar de bal rennen voor de rebound, gaat-ie weer liggen! Twee keer geel, rood.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef AirRaid het volgende:
wordt het btw niet eens tijd voor een nieuwe FM-challenge?
Ik stel voor goudengids divisie en als club FC Eindhoven. Ze staan op dit moment laatste en kan als zwakste worden beschouwd dit seizoen. En met de goudengids divisie houden we het toch nog een beetje nederlands.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:13 schreef numero_uno het volgende:
Patch 5.0.2
Welke league?
Engelse conference
Franse national
Italiaanse Serie C
Nederlandse Toto
Spaanse onder de Segunda?
Hetzelfde heb ik gehad toen ik een wedstrijd voor de Amstel Cup moest spelen, de kwartfinale! Gelukkig moests ik tegen Cambuur, dus dat gaf geen problemen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:47 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, dit is echt niet leuk. Na de winterstop een wedstrijd voor de competitie, heb ik maar 3 ! spelers van de A selectie tot mijn beschikking. De rest is weg met interlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |