abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24213174
quote:
Op zondag 26 december 2004 03:09 schreef MrJonez het volgende:
"Sugar Daddy" bij Chelsea geeft een transferbudget van 50-70 miljoen...

Na ja, het zal allemaal wel.
Transfer gedoe net zo hoog maken als je totale budget wil ook wel helpen. Ik heb in ieder geval een paar dingen gedaan voor de gein, ik vind 't wel grappig
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24216089
Ik vind het gebruiken van de editor zwak, heb ik nog nooit gedaan. Wel leuk om die screenshots te zien.
That's all folks!
  zondag 26 december 2004 @ 14:50:42 #278
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24217921
Net gelachen.. met NEC interesse getoond in Stekelenburg. Koeman zegt dattie m niet wil verkopen begint Maarten te nuilen dattie niet naar mij mag
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24218512
quote:
Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het gebruiken van de editor zwak, heb ik nog nooit gedaan. Wel leuk om die screenshots te zien.
Is wel leuk om een tijdje mee aan te klooien, binnenkort ga ik eens een seizoen beginnen zonder editor met een club in indonesië of zo
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24218866
Weet iemand ook of er updates/patches komen van de transfers in de winterstop???

zoals Charisteas naar Ajax etc...
pi_24219425
denk et wel, maar je kunt charisteas zelf ook naar ajax doen met de ingebouwde editor
  zondag 26 december 2004 @ 17:35:41 #282
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24220345
Dr vliegen hier wat voorwerpen door de kamer heen... ik krijg mn team maar niet aan het voetballen. ze slapen allemaal nog aan t begin want binnen 10 min ligt er altijd wel weer een goal in.

Gelukkig nog maar 10 wedstrijden verwijderd van het einde en dan kan ik eindelijk met een team gaan spelen dat wel kan winnen
pi_24220369
Geen kampioen, maar toch een uitstekende 3e plek inclusief voorrondes CL.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24222765
Met Dresden is dat een knappe prestatie!
That's all folks!
pi_24222897
quote:
Op zondag 26 december 2004 16:28 schreef DrDentz het volgende:
denk et wel, maar je kunt charisteas zelf ook naar ajax doen met de ingebouwde editor
Yep, maar geen zin om álle transfers door te voeren die nog gaan komen in de winterstop
pi_24223006
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:50 schreef numero_uno het volgende:
Net gelachen.. met NEC interesse getoond in Stekelenburg. Koeman zegt dattie m niet wil verkopen begint Maarten te nuilen dattie niet naar mij mag
Ik weet niet of mensen buiten Nijmegen wel weten wat nuilen betekent
  zondag 26 december 2004 @ 20:51:43 #287
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24223033
ok voor de mensen buiten Nijmegen

nuilen -> zeiken/ zeuren

dit is mn 2e seizoen

wedstrijdje voor de kenners: zoek de orginele NEC'ers

[ Bericht 40% gewijzigd door numero_uno op 26-12-2004 22:13:04 ]
pi_24224714
Hoe ben jij in godsnaam spelers als Tininho, Ebbinge, Heije en Simr kwijtgeraak?
Die krijg ik aan de straatstenen nog niet kwijt....

En even een vraagje: om de paar dagen tekent een jeugdspeler een vernieuwd contract bij mij terwijl ik er geen toestemming voor heb gegeven. Is hier iets aan te doen??
pi_24225192
Bovenaan Manager -> Options -> en dan ergens: Contract renewals handled by assistent manager uitvinken bij reserves of onder 18 jaar
pi_24225277
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef Naggelwauz het volgende:
Bovenaan Manager -> Options -> en dan ergens: Contract renewals handled by assistent manager uitvinken bij reserves of onder 18 jaar
Thanks.

En hoezo sluikreclame... odds van totalbet.com
pi_24225615
Het blijft maar doorgaan met die jeugdcontracten! Ondanks dat ik het hokje heb uitgevinkt wil mijn assistent maar niet luiisteren!!!!
pi_24226280
Eerste wedstrijd netjes 2-0 gewonnen van Willem II thuis, net zoals in het echt
Goals van Barreto en Niedzielan
pi_24233184
Weet iemand een leuke club.

Mijn voorkeur gaat uit naar een klein clubje in een groot land(Lower League) of een clubje in een kleiner land.
  maandag 27 december 2004 @ 12:19:04 #294
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24233217
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:12 schreef Greetings het volgende:
Het blijft maar doorgaan met die jeugdcontracten! Ondanks dat ik het hokje heb uitgevinkt wil mijn assistent maar niet luiisteren!!!!
ontslaan
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24234270
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:16 schreef MMUFC het volgende:

Mijn voorkeur gaat uit naar een klein clubje in een groot land(Lower League) of een clubje in een kleiner land.
Rushden & Diamonds in de derde divisie in Engeland.
That's all folks!
pi_24234381
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:16 schreef MMUFC het volgende:

http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.html

De Random team generator, handig voor iedereen die een nieuwe Lower League uitdaging zoekt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24234715
Hmmz volgens mij zit er weer diezelfde fout in de patch als bij CM4.

Toen had je in 4.0 dat spelers echt aso veel doelpunten maakte. In de patch voor 4.01 hadden ze dat iets te goed gefixt en missen ze echt veel kansen. Heb ik nu weer ineens na de patch
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 27 december 2004 @ 16:47:34 #298
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24237499
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:32 schreef Greetings het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam spelers als Tininho, Ebbinge, Heije en Simr kwijtgeraak?
Die krijg ik aan de straatstenen nog niet kwijt....

En even een vraagje: om de paar dagen tekent een jeugdspeler een vernieuwd contract bij mij terwijl ik er geen toestemming voor heb gegeven. Is hier iets aan te doen??
gewoon offer to clubs... met vraagprijs 0k
pi_24239440
Ik vind het nu toch wel erg vervelend worden. Leonardo, 11 wedstrijden 6 keer geel 1 keer rood!!! Dat is toch niet normaal meer. Ik kan die speler maar om de wedstrijd gebruiken, en als hij geen rood krijg is het wel weer iemand anders. Gemiddeld 1 keer per twee wedstrijden krijgt er iemand rood.
Mark Rutte for President!
pi_24239581
Ik begin maar niet aan de patch als ik deze verhalen hoor.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')