Transfer gedoe net zo hoog maken als je totale budget wil ook wel helpen. Ik heb in ieder geval een paar dingen gedaan voor de gein, ik vind 't wel grappigquote:Op zondag 26 december 2004 03:09 schreef MrJonez het volgende:
"Sugar Daddy" bij Chelsea geeft een transferbudget van 50-70 miljoen...![]()
Na ja, het zal allemaal wel.
Is wel leuk om een tijdje mee aan te klooien, binnenkort ga ik eens een seizoen beginnen zonder editor met een club in indonesië of zoquote:Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het gebruiken van de editor zwak, heb ik nog nooit gedaan. Wel leuk om die screenshots te zien.
Yep, maar geen zin om álle transfers door te voeren die nog gaan komen in de winterstopquote:Op zondag 26 december 2004 16:28 schreef DrDentz het volgende:
denk et wel, maar je kunt charisteas zelf ook naar ajax doen met de ingebouwde editor![]()
Ik weet niet of mensen buiten Nijmegen wel weten wat nuilen betekentquote:Op zondag 26 december 2004 14:50 schreef numero_uno het volgende:
Net gelachen.. met NEC interesse getoond in Stekelenburg. Koeman zegt dattie m niet wil verkopen begint Maarten te nuilen dattie niet naar mij mag
Thanks.quote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef Naggelwauz het volgende:
Bovenaan Manager -> Options -> en dan ergens: Contract renewals handled by assistent manager uitvinken bij reserves of onder 18 jaar
ontslaanquote:Op zondag 26 december 2004 23:12 schreef Greetings het volgende:
Het blijft maar doorgaan met die jeugdcontracten! Ondanks dat ik het hokje heb uitgevinkt wil mijn assistent maar niet luiisteren!!!!
Rushden & Diamonds in de derde divisie in Engeland.quote:Op maandag 27 december 2004 12:16 schreef MMUFC het volgende:
Weet iemand een leuke club.
Mijn voorkeur gaat uit naar een klein clubje in een groot land(Lower League) of een clubje in een kleiner land.
http://www.mitchellsclose(...)fmteamgenerator.htmlquote:Op maandag 27 december 2004 12:16 schreef MMUFC het volgende:
Weet iemand een leuke club.
Mijn voorkeur gaat uit naar een klein clubje in een groot land(Lower League) of een clubje in een kleiner land.
gewoon offer to clubs... met vraagprijs 0kquote:Op zondag 26 december 2004 22:32 schreef Greetings het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam spelers als Tininho, Ebbinge, Heije en Simr kwijtgeraak?
Die krijg ik aan de straatstenen nog niet kwijt....![]()
En even een vraagje: om de paar dagen tekent een jeugdspeler een vernieuwd contract bij mij terwijl ik er geen toestemming voor heb gegeven. Is hier iets aan te doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |