Dank je wel BEquote:
[14.gif]quote:Op woensdag 15 december 2004 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Zo, zullen we deze ook "ietsjes" minder incrowd laten worden?? Er zijn HVJJN topics zat.
Kan ie niet in beiden?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Ok, dan zetten we hem in GC, wellicht ook logischer aangezien jij mod bent?
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Ik denk er overna..
whehehe,, zal vragen..quote:Op woensdag 15 december 2004 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het is op een zaterdag! Vriendinnetjes meenemen is altijd goed!
Geef maar een gil als je op de lijst wil!
Bonjour stinkie.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
whehehe,, zal vragen..
we komen.. ikke + vriendin
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[hysterische IRC-mode] Gurgeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haai! Je hebt het gevonden!
Leuk, dan trekken we ons er hier niets van aanquote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef PPL het volgende:
Dus we zijn nu verhyuist naar GC ?
Dan kunnen de mensen hier weer gaan klagen dat we teveel incrowd slowchatten.
Die staan allemaal al in het rijtjequote:
Ja, hallo!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
Waar is Aventura? En Heetwijf? En Cinna? En JMG? En PPL? En de rest?
*ook maar lafjes handje opsteekt*quote:Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
Waar is Aventura? En Heetwijf? En Cinna? En JMG? En PPL? En de rest?
Ha incrowd nerdquote:Op woensdag 15 december 2004 19:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, hallo!
Ik ben hier.
Jij hoort er toch ook bijquote:Op woensdag 15 december 2004 19:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
*ook maar lafjes handje opsteekt*
Deze jongen gaat nu een filmpje kijken en iets te eten opscharrelen (niet noodzakelojkerwijs in die volgorde)quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij hoort er toch ook bij
Dat weet je toch
Dat zei ik ook al jaquote:Op woensdag 15 december 2004 19:51 schreef Paxlie het volgende:
Kon dat niet ff gemeld worden dat we gingen moven naar GC ?
Goed hoor. Met jou? Ik ga denk ik zo een film huren. Of I Robot kijken want die heb ik net van een huisgenoot gekregen. Jij nog tips?quote:
Alsof ik ga kijken naar wat er op de laatste pagina staat met die ene postquote:Op woensdag 15 december 2004 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Er staat toch een link in het oude topic naar dit topic?
Wat is er zo moeilijk aan klikken?
Goed goed.. Beetje vermoeid...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou? Ik ga denk ik zo een film huren. Of I Robot kijken want die heb ik net van een huisgenoot gekregen. Jij nog tips?
Hee die heb ik ooit al gezien. in de Sneak Preview in de bios. Vond hem als enige van het groepje toen errug leuk trouwens. Wat vind je nog meer goeie films? Mijn lievelingsfilm is Groundhog Day, ken je die?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Goed goed.. Beetje vermoeid...
En I, robot vond ik zeer kut... Pay it forward.. Die moet je zien
Ja die ken ik wel.. Maar als je hem 5 keer gezien hebt ben je hem wel zat vind ik..quote:Op woensdag 15 december 2004 20:11 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Hee die heb ik ooit al gezien. in de Sneak Preview in de bios. Vond hem als enige van het groepje toen errug leuk trouwens. Wat vind je nog meer goeie films? Mijn lievelingsfilm is Groundhog Day, ken je die?
Fight Club is wel een goeie inderdaad. Heb je Brave New World wel eens gelezen? Volgens mij is dat ook ooit verfilmd of zou het nog een keertje verfilmd worden maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel.. Maar als je hem 5 keer gezien hebt ben je hem wel zat vind ik..
Ik vind Fight Club nog de beste die er is
Sorry Sorry Sorry. LAten we het snel weer over muziek hebben! O nee ik moet gaan.... Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg sweeties... Het was MUZ Fok Rock, toen werd het GC Fok Rock, maar bij mijn weten zijn we nog niet verhuist jaar FTR Fok Rock!
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:33 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
O kut niet gezien....
hmm, zou je het zijn gaan lezen dan?
Kan jij jouw bericht ook even wijzigen? Heb het met het mijne ook gedaan. Voor de oplettende literatuurliefhebbers in dit topic die ook niet van zichtbare spoilers houden...
Sorry dat ik zo laat reageer hoor, maar forummen is in het ziekenhuis waar ik stage loop verboden... En ben pas half uurtje thuis...quote:Op woensdag 15 december 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Godshand? Zal ik je erbij zetten in de OP?
Dat word dus een biertje betalenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageer hoor, maar forummen is in het ziekenhuis waar ik stage loop verboden... En ben pas half uurtje thuis...
Dus bij deze: graag, voeg me maar toe in die lijst
@Tess & Heatwave: thnx voor de gastvrijheid![]()
Mocht dat gebeuren wil ik graag de eerste zijn die This is Spinal Tap aanvraagtquote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
bij mijn weten zijn we nog niet verhuist jaar FTR Fok Rock!
Ik zag een user met precies hetzelfde usericon als jijquote:Op woensdag 15 december 2004 21:28 schreef Aventura het volgende:allemaal nieuwe mensen, leuk!
Toch een goed idee he, GC.
Deze user?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:38 schreef Tessje het volgende:
Ik zag een user met precies hetzelfde usericon als jij
Die gele dan he..
Jaquote:Op woensdag 15 december 2004 22:07 schreef Aventura het volgende:
Dat was zeker TheMarco?
Zoquote:
Zie je eigen ondertitelquote:
Ik was er al om 7 uur uit. ik kon niet meer slapenquote:Op donderdag 16 december 2004 08:39 schreef Tessje het volgende:
Mogguh... 3e keer achter elkaar dat ik me verslapen heb...
Het is maar waar je van houd...
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Goeie morgen!
Zit hier een k*ut collega te janken dat ze muziek wil horen, staat GVD Aerosmith op, stomme errenbie aaanbiddende muts.
Hier is de errenbie/hauws aanbiddende collega (ja, ééntje!) gelukkig zwaar in de minderheidquote:Op donderdag 16 december 2004 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Goeie morgen!
Zit hier een k*ut collega te janken dat ze muziek wil horen, staat GVD Aerosmith op, stomme errenbie aaanbiddende muts.
Een kippenhok schreeuwt natuurlijk om de CD van de Tokkiesquote:Op donderdag 16 december 2004 09:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou hier ook wel een muziekje willen opzetten! Maar dat gaat niet in dit kippenhok..
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen opquote:Op donderdag 16 december 2004 09:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hier is de errenbie/hauws aanbiddende collega (ja, ééntje!) gelukkig zwaar in de minderheid. Een nadeel is dan weer dat we hier in 1 grote ruimte zitten, en er zoveel getelefoneerd wordt dat muziek opzetten eigenlijk zelden mogelijk is
.
Ik vind je een zeikerdquote:Op donderdag 16 december 2004 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen op.
Komop zeg, we hebben het niet over trashmetal hier, het is gewoon de radio en er zitten gitaren in, maar daar houdt ze niet van.
Waarom zou ik op geld willen schrijven?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
moet je eigenlijk geld meenemen?
zoja, hoeveel neemt iedereen zn beetje mee?
wel beschrve briefjes hé ;-)
Gut zeg, ligt er soms een erwt onder d'r stoel?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen op.
Komop zeg, we hebben het niet over trashmetal hier, het is gewoon de radio en er zitten gitaren in, maar daar houdt ze niet van.
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 4quote:Op donderdag 16 december 2004 09:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom zou ik op geld willen schrijven?
Jammer danquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 4
Je hebt mijn medeleven. Is het een EO typ ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dan.
Ik kan best naar pop-muziek luisteren, maar bij Aerosmith, love in an elevator, begon ze al te janken, en Bryan Adams ging dr ook tever.
DAT is pas zeiken...
nee, een curacao'se. Ze houdt van bobbeling, dens, en errenbie....quote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt mijn medeleven. Is het een EO typ ofzo?
Bryan Adams == popquote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dan.
Ik kan best naar pop-muziek luisteren, maar bij Aerosmith, love in an elevator, begon ze al te janken, en Bryan Adams ging dr ook tever.
DAT is pas zeiken...
bryan Adams is gewoon sky radio muziek...quote:
Dat wijf begon te janken over SkyRadio ?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bryan Adams is gewoon sky radio muziek...
Jamaar... Zij is niet gemiddeld. Ze is uuhniek! Net zowals ieduhreeheeen!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat wijf begon te janken over SkyRadio ?
Damn dan ben je echt laag gezonken. Die doen zelfs onderzoeken naar wat de gemiddelde nederlander wil horen en dat herhalen ze dan de hele dag
Gefeliciteerd! Heeft die fraude toch nog effect gehadquote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
Sorry voor de slowchat lieverds, maar ik zit hier nu bijna te huilen van blijdschap. Alles is rond met mijn huissie, en ik kan nog voor het einde van het jaar gaan tekenen!
Er valt een betonblok van mijn schouders.
*zit helemaal te shaken nu
Jeuh!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
Sorry voor de slowchat lieverds, maar ik zit hier nu bijna te huilen van blijdschap. Alles is rond met mijn huissie, en ik kan nog voor het einde van het jaar gaan tekenen!
Ik denk dat ik er zaterdag nog even binnenwaai, na Laibach.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Of bier.
Morgen maar weer ff naar de B&W, niet met fokkers deze keer trouwens.
Dan ben ik er iig niet.. Maar goed, dat zal je worst zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 11:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zaterdag nog even binnenwaai, na Laibach.
Oe, dronken vrouwen alert. Jammer dat vanavond naar het theater moetquote:Op donderdag 16 december 2004 11:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ga ws. me vanavond bezatten. Misschien ga ik wel naar de B&W
Nou ja, ik kan me slechter gezelschap voorstellen, eerljk gezegd.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben ik er iig niet.. Maar goed, dat zal je worst zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me slechter gezelschap voorstellen, eerljk gezegd.
Wie weet. Ik ga sowieso al met een groepje naar Laibach, dus vervelen zal ik me nietquote:Op donderdag 16 december 2004 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ach, wie weet kan je nog wat mensen van de Rock Meet charteren.
Eigenlijk moet dit gevierd wordenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
jank niet, ik krijg 's nachts niet eens de kans om te slapen, gewoon wakker blijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Paxlie het volgende:
Hoerige kutzooi, ben je zwaar moe, dus je gaat maar ff liggen (toch dag vrij en ondanks dat er wel wat moet gebeuren heb ik mijn rust nodig) wordt je weer wakker. Ben je me toch een partij misselijk
Moet je minder vrouwen verleiden. Dan mag je vanzelf slapenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
jank niet, ik krijg 's nachts niet eens de kans om te slapen, gewoon wakker blijven
ik verleid helemaal niks, das nog het ergste, het levert me niks opquote:Op donderdag 16 december 2004 13:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Moet je minder vrouwen verleiden. Dan mag je vanzelf slapen
Het duurt anders nog een maand hoor, da's niet echt 'dichtbij'quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
De Rock!Meeting komt nu echt dichterbij. Ik heb er echt zin in jongens!
Mijn idee! Het duurt nog veel te lang voor we elkaar allemaal weer in de armen kunnen sluiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het duurt anders nog een maand hoor, da's niet echt 'dichtbij'.
Een open haard of vuurkorf werkt prima hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Pffff... weer 25 enveloppen met post voor de vorige bewoner van mijn huis retour afz. zitten sturen.Begin het een beetje zat te worden.
Bekeurigen, rekeningen en god weet wat nog meer.
Een sfeerimpressie van de vorige kalk-actie:
[afbeelding]
Iemand nog goede suggesties hoe ik ervanaf kan komen?
Gut, straks gaan we nog aan grouphugs doenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn idee! Het duurt nog veel te lang voor we elkaar allemaal weer in de armen kunnen sluiten.
Hey, Ik geef een aardig voorbeeld dacht ik zoquote:Op donderdag 16 december 2004 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Mietjes!
Gezopen en gerocked moet er worden!!!
Uitzondering, regel, blablabaquote:Op donderdag 16 december 2004 15:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, Ik geef een aardig voorbeeld dacht ik zo.
Moet je horen wie het zegtquote:Op donderdag 16 december 2004 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Mietjes!
Goede save HeetWijf, goede savequote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzondering, regel, blablaba.
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Er is weinig top aan deze dag.
hehehehquote:Op donderdag 16 december 2004 16:00 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga ook niks zeggen en stil in een hoekje zitten. Kijken of ik dat langer dan 10 minuten vol houdt
Ach meisje.. Je bent zo klaar met werken..quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Zeg! We nemen wel genoeg zakgeld mee he!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:29 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
er MOET? mn vriendin drinkt geen alcohol hoor..
EN betaal jij ?![]()
hehe, is geeen excuus...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:17 schreef HeatWave het volgende:
De mijne ook, maar om dat nou als excuus aan te geven.
Tisserdan? Je was net nog zo blij over je huis?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Ik blijf het dan ook verrassend vinden dat jij komtquote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg! We nemen wel genoeg zakgeld mee he!
Kinders met 5 euro per week kunnen beter een ranja meet gaan zoeken!
Mag hoor, alleen is het ook wel eens leuk om andere mensen te leren kennen, dat geldt natuurlijk ook voor haarquote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
hehe, is geeen excuus...
maar ik hang vaak om de mensen heen die ik _WEL_ ken..
dus dat is mn vriendin
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik blijf het dan ook verrassend vinden dat jij komt
ze zit toch niet op FOK! , ze gaat mee omdat ik wil dat ze mee gaat ;-) zo boeiend vind ze FOK! niet, ze wil zich ook niet aanmelden dus tjaquote:Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag hoor, alleen is het ook wel eens leuk om andere mensen te leren kennen, dat geldt natuurlijk ook voor haar.
En regel 1 van yvonne dr meeting regels: Meeting kosten geld.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn budget?
Of gaat dit over mijn vermeende non-alcoholisme?
Hoi, Tessa. Aangenaam.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:24 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ze zit toch niet op FOK! , ze gaat mee omdat ik wil dat ze mee gaat ;-) zo boeiend vind ze FOK! niet, ze wil zich ook niet aanmelden dus tja
Bij 1 zn dagje blijft het hé..
juh wil wel es wat fokjes mensen kennen na 3 jaar hier aanwezig zijn
neem wel 150,00 mee voor mij en mn vriendin, exc treinreis.. maar die koste 12,50 uit mn hoofd
Feli!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
Is dat blok van je schouders op je tenen gevallen?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Ik heb mijn contract!!!!! * Blinky is blij en huppelt en danst wat in het rond
Jammer dat ik mijn papiamento grotendeels vergeten ben.. anders had ik je nog wat "tips" kunnen gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:55 schreef HeatWave het volgende:
nee, een curacao'se. Ze houdt van bobbeling, dens, en errenbie.....
Proficiat (da's het dichtst wat ik bij een Frans woord kan komen vandaagquote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Maar natuurlijk! Lijkt mij heel gezellig hoor.quote:
Dit is een uitspraaak die ik nooit zou doen tegen een agentquote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil natuurlijk wel je wapenstok van dichtbij zien
Ook niet tegen een agente?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is een uitspraaak die ik nooit zou doen tegen een agent
OK. Nu zit er koffie in m'n toetsenbord.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat nou niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
Nah wat gezeur nog, en ik ben moe want maar 5 uurtjes geslapen. Maar nog altijd heeft de dag een gouden randjequote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tisserdan? Je was net nog zo blij over je huis?
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Lijkt mij heel gezellig hoor.
En dronken fokkers zien lijkt me grandioos![]()
Ook een goeiemiddagquote:Op donderdag 16 december 2004 17:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ook niet tegen een agente?![]()
Dat klinkt beter. Gewoon alles even opzij zetten en het lekker gaan vieren, dat mag wel na zo'n berg gezeurquote:Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nah wat gezeur nog, en ik ben moe want maar 5 uurtjes geslapen. Maar nog altijd heeft de dag een gouden randje
Probeer dat gouden randje wel vast te houden hè! Want die glimt toch wel erg mooi!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nah wat gezeur nog, en ik ben moe want maar 5 uurtjes geslapen. Maar nog altijd heeft de dag een gouden randje
Ik ga nuchter blijven!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Lijkt mij heel gezellig hoor.
En dronken fokkers zien lijkt me grandioos![]()
Bij een vrij gerenomeerd taleninstituut. Ik ga daar Frans geven aan mensen uit het bedrijfsleven, politici en mensen uit de showbizz die Frans nodig hebben voor (voornamelijk) hun werk. En aan rijke stinkerds die een cursus Frans nodig hebben omdat ze gaan verhuizen naar Frankrijk of er een 2e huis/villa/kasteel hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:23 schreef Aventura het volgende:
Blinky gefeliciteerd meisie. Contracten zijn OK!
wat voor contract eik?![]()
Broodnuchterquote:Op donderdag 16 december 2004 17:30 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ga nuchter blijven!
Leek me wel verstandig na de vorige keer
whehequote:Op donderdag 16 december 2004 16:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hoi, Tessa. Aangenaam.
*Hand uitsteekt*
quote:
Omdat dat mss met sommigen wel gebeurd maar dat dat handiger is om dat even wat dichterbij de 15e te doen?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
btw, waarom spreken we nie met zn alle op centraal af?
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:04 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook erg blij mee, ondanks dat het in een stad Far Far Away is
Sorry lieverd, maar in 'jouw' Helmond wilden ze mij niet meer hebben omdat de andere docent weer beter is. Dus dan moet ik wel op zoek gaan naar iets anders....quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar in 'jouw' Helmond wilden ze mij niet meer hebben omdat de andere docent weer beter is. Dus dan moet ik wel op zoek gaan naar iets anders....
Hehehe. Uiteraardquote:Op donderdag 16 december 2004 18:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Beter dan jij?
Ze liegen.. Je bent gewoon te duur voor ze
Als je maar niet overal gaat lopen plassen!quote:
Dat is zo'n mooi nummerquote:Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
Als je maar niet overal gaat lopen plassen!
Wel een zindelijk hondje hoor.
En om ontopic te blijven:
Kansas - Dust in the wind
Gewoon proppen!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Godshand het volgende:
Zkr
1 dingetje...
Passen we wel met zijn allen in The B&W? Het is nl een klein hokkie, zoals mensen weten die er wel meer geweest zijn... :S
De bovenste verdieping = nl plee
Ik vlucht voor niemandquote:
</stoere praat>quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vlucht voor niemand
man/vrouw boeit dan verder niet
that hurtsquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Any man! Any man...
* mompelt iets over Josti's
ik vrees de 2e wijze van uitleg aan die opmerkingquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij niet schatje, jij niet... jij was heel bijzonder!
Hij bespeelde de triangel ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij niet schatje, jij niet... jij was heel bijzonder!
Hoi!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Any man! Any man...
Josti's, niet kasplantjesquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Brighteyes het volgende:
Any man! Any man...
Wat snapte je nou niet precies aan het vet gedrukte gedeelte?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:38 schreef Aventura het volgende:
Bier is oke, ole ole
*bedje intuimelt
Voorverkenningen zijn okayquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, bijna weekend, vanavond nog even op voorverkenning in de B&W.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker knus tegen elkaar aanstaan!Onzedelijk betasten en betast worden omdat het niet anders kan!
Leuk hoor!
OMG ik moet echt 'aan de man'...
Er zijn al twee pre-meets geweestquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:14 schreef innepin het volgende:
Hoe kunnen er nou al dertien delen zijn over een meeting die nog lang niet gaat plaatsvinden...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er zijn al twee pre-meets geweest
Dat klopt, maar dat is erg omdat.?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:17 schreef innepin het volgende:
[..]wat is het verschil? Een pre-meet is toch ook gewoon een meet
.
ik snapputniet!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is erg omdat.?
Omdat wij gewoon heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:14 schreef innepin het volgende:
Hoe kunnen er nou al dertien delen zijn over een meeting die nog lang niet gaat plaatsvinden...
nietus!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon heel gezellig zijn.
We houden het centraalquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
ik snapputniet!waarom staat dat dan allemaal in een topic met in de titel 'meeting 15 januari', denk ik dan. maar goed, ik kom toch niet, ik ben al weg
Veel plezier
Come and find outquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef innepin het volgende:
[..]
nietus!
* innepin gelooft er niks van.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef innepin het volgende:
[..]
nietus!
* innepin gelooft er niks van.
Wij stappen over op Windhoos binnenkort. Nou ja, wat binnen dit bedrijf binnenkort genoemd wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier is het ook weer een takkedag. Waarom willen mensen nog met Apples werken? Die dingen kosten meer tijd om aan de praat te houden dan dat ze opleveren.
*baalt*.
Apples zijn net vrouwen. In de hoek zetten en mooi laten wezen, maar ga er niet mee aan de slagquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier is het ook weer een takkedag. Waarom willen mensen nog met Apples werken? Die dingen kosten meer tijd om aan de praat te houden dan dat ze opleveren.
*baalt*.
Apples zijn mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef HeatWave het volgende:
*baalt*.
Prachtig, maar ze werken niet. Zeker niet in netwerken. En design zou ongeveer op plaats 1000000 moeten komen bij de keuze van een WERKstation.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Apples zijn mooi![]()
Ow, en heel fijn als je grafisch moet werken
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:41 schreef stinkie het volgende:
Goeiemorgen, ik ben lekker uitgeslapen, wat meteen verklaart waarom ik pas 10 minuten op kantoor ben
Jamaar "de user-interface is zoooo intuitief!"quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prachtig, maar ze werken niet. Zeker niet in netwerken. En design zou ongeveer op plaats 1000000 moeten komen bij de keuze van een WERKstation.
Inmiddels allang achterhaald clichee er is niets wat op de Apple kan en niet op windows, tis puur gewenning van de grafische mensen en de opleidingen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vier even een klein feestje hier!We hebben een nieuwe baas!
Degene die wij als staff bovenaan ons lijstje hadden staan na de sollicitatiegesprekken de vorige keer!
In tegenstelling tot de ontslagen kneus die onderaan stond!
Hij begint al 15 February!
En nu weer verder met een 'interne verhuizing'...
Sorryquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tot zover mijn Apple-frustraties van vandaag. Thanks for bringing it up HW.....
Het gaat gewoon helemaal goedkomen daar op je werkquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Degene die wij als staff bovenaan ons lijstje hadden staan na de sollicitatiegesprekken de vorige keer!
Gefeliciteerd! enne, dat is geen excuus om 'februari' als 'February' te schrijvenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil dat ook!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Voor mij nog een uurtje tot het weekend!
wat een luizenleven heb je toch ook hequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Voor mij nog een uurtje tot het weekend!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! enne, dat is geen excuus om 'februari' als 'February' te schrijven![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat een luizenleven heb je toch ook he
How droll of youquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Of course that should have been the 15th of February!
K's Choicequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat verstaan jullie onder rock eigenlijk?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie echt ALLEEN maar clichee nummers voorbij komen.
Opzich niets mis mee hoor.
Tool - Undertowquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie echt ALLEEN maar clichee nummers voorbij komen.
Opzich niets mis mee hoor.
Tool is heel erg OK zelfs.quote:
Densvellie is de andere kant opquote:
Beetje Grunge dus....quote:
Nostalgie ten top... LP gekocht voor 4.95. Guldens nog wel. Goedkoopste en beste koop die ik ooit gemaakt heb..quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:42 schreef Aventura het volgende:
Twisted Sister - I Wanna Rock
Tool is toch meer van het niveau (of hoe je dat dan tegenwoordig ook moet spellen) 'Heavy Metal' of iets van dien aard? Toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tool is heel erg OK zelfs.
Lacrimosa.. klinkt als een cover van Beethoven's Requim. Is het dat ook?quote:Ik heb ze alleen nog nooit live gezien.
Lacrimosa - Am Ende der Stille
Troost je, het is bijna weekendquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef Aventura het volgende:
Ik ben zooooo gaar...
Ramones - Pet Cematary
Nee, niet echt. (Al hebben ze wel heel veel klassieke invloeden)quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tool is toch meer van het niveau (of hoe je dat dan tegenwoordig ook moet spellen) 'Heavy Metal' of iets van dien aard? Toch?
Ik ben niet zo'n fan, de systeembeheerder hier waar ik werk weer wel
[..]
Lacrimosa.. klinkt als een cover van Beethoven's Requim. Is het dat ook?
Don Diablo die rockplaten als dance mixtquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Densvellie is de andere kant op.
Queensrÿche - Eyes of a Stranger
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Don Diablo die rockplaten als dance VERKRACHT
quote:
Goeie rockplaten versnellen+beat eronder is pure verkrachting...en zou strafbaar moeten zijn, verzin je eigen muziek of ga burgers flippen...Plagiaat der talentlozen.quote:
Wie heeft het over versnellen ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie rockplaten versnellen+beat eronder is pure verkrachting...en zou strafbaar moeten zijn, verzin je eigen muziek of ga burgers flippen...Plagiaat der talentlozen.
Hij verkracht dus goede muziek metquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:36 schreef Paxlie het volgende:
Ik zeg alleen maar dat hij rock mixt met Dance
Ik zou het eerst wel willen horen voordat ik er een oordeel over vel, hoewel gehaalde resultaten van soortgelijke acties in het verleden mij bijzonder droevig stemmen en mijn 'open mind' nu al negatief beinvloed lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:14 schreef Paxlie het volgende:
Don Diablo die rockplaten als dance mixt
Weet ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tessje
Ben je al mod? Waarom niet
KLIK
Zal wel zo gaan:quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Tessje het volgende:
Weet ik niet
Ik begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren
Er zijn meer sollicitantenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal wel zo gaan:
UITSLAG:
Maanvis: 1 stem
Tessje: 3.484.238.124.328.122 stemmen
Hmmm.. laten we nog eens gaan discussieren of we "de partner van" niet modje kunnen maken bla bla klets bla klets bla bla klets
ja, ik heb accounts gehakt om achter deze info te komen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:19 schreef Tessje het volgende:
ppfft... alsof er iets boeiends is om over te praten
Moeten we in GC ook nog over muziek lullen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
*mod-stemmetje opzet
Sweeties... we waren nou net weer zo lekker on-topic bezig, althans, over muziek aan het praten. Let's go back to that... Voor al het andere gebabbel verwijs ik jullie graag naar de rest van Fok!
Nee, jij bent een stomme modquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik had van jou nog wel een 'je bent sexy als je streng bent'-reactie verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |