Vaag het vermoeden dat je met deze opmerking achter de feiten aanloopt.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:04 schreef Blueman het volgende:
Als de FA's en A's er niet uitkomen, dan komt er dadelijk iemand uit en als het dan flopt is er dikke bonje in de crew!
Blame it on the boogie Fokkers!quote:Op donderdag 16 december 2004 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want jullie moeten ook nog kiezen en dan kunnen we jullie de schuld geven ':')
Ik lees me niet meer in. Volg het allemaal toch niet meer...quote:Op donderdag 16 december 2004 01:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vaag het vermoeden dat je met deze opmerking achter de feiten aanloopt.
Wiequote:Op donderdag 16 december 2004 01:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik lees me niet meer in. Volg het allemaal toch niet meer...
Las net dat ene Snakey mod is geweest ?
Wie?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik lees me niet meer in. Volg het allemaal toch niet meer...
Las net dat ene Snakey mod is geweest ?
quote:Op donderdag 16 december 2004 01:12 schreef DaMook het volgende:
Maak nou maar gewoon bekend dat jogy blijft en insoSwets terug komtDan is iedereen tevreden
[inside info] Er heeft werkelijk iemand op je gestemdquote:Op donderdag 16 december 2004 10:43 schreef Kreator het volgende:
Ben ik al benaderd via mail voor de functie of moet ik nog even wachten?
...da's toch knap. Misschien zat ik in een LSD flashback toen ik solliciteerde, maar ik kan het me nauwelijks herinneren...quote:Op donderdag 16 december 2004 10:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[inside info] Er heeft werkelijk iemand op je gestemd![]()
Jij krijgt waarschijnlijk wel een wild-cardquote:Op donderdag 16 december 2004 10:54 schreef NiNi het volgende:
Ben ik te laat?
quote:Op donderdag 16 december 2004 01:12 schreef DaMook het volgende:
Maak nou maar gewoon bekend dat jogy blijft en inso PR terug komtDan is (bijna) iedereen tevreden
Nee joh iedereen stemt op mijquote:Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef RealKnuckles het volgende:
Hoeveel keer is er al op mij gestemd?
en mijn mooie sollicitatiebrief
De harde waarheid. Ik geef jou niet meer dan 15 dagen, exclusief Oud en Nieuwquote:Op donderdag 16 december 2004 12:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
was dat nou weer voor steek onder water?
Er zijn nog suggesties welkom voor welke kandidaat we eerst met dioxine vergiftigen en een nieuwe "extreme make over" geven.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wanneer komen de stemronders, hertellingen, tweede stemrondes, fraudeonderzoeken, volksopstanden, derde stemrondes en de uiteindelijke benoemingen van de nieuwe Moddelijke macht?
Dan kan het gezeik over de nieuwe modjes namelijk beginnen. Tenzij ik een der uitverkorenen ben, natuurlijk.
Je hoeft alleen nog maar de naam op de puntjes in te vullen?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:20 schreef gfree het volgende:
Is het nou al bekend? Ik heb het afzeiktopic al 2 dagen klaar staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |