Hehehe. Uiteraardquote:Op donderdag 16 december 2004 18:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Beter dan jij?
Ze liegen.. Je bent gewoon te duur voor ze
Als je maar niet overal gaat lopen plassen!quote:
Dat is zo'n mooi nummerquote:Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef Blinky het volgende:
[..]
Als je maar niet overal gaat lopen plassen!
Wel een zindelijk hondje hoor.
En om ontopic te blijven:
Kansas - Dust in the wind
Gewoon proppen!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Godshand het volgende:
Zkr
1 dingetje...
Passen we wel met zijn allen in The B&W? Het is nl een klein hokkie, zoals mensen weten die er wel meer geweest zijn... :S
De bovenste verdieping = nl plee
Ik vlucht voor niemandquote:
</stoere praat>quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vlucht voor niemand
man/vrouw boeit dan verder niet
that hurtsquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Any man! Any man...
* mompelt iets over Josti's
ik vrees de 2e wijze van uitleg aan die opmerkingquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij niet schatje, jij niet... jij was heel bijzonder!
Hij bespeelde de triangel ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij niet schatje, jij niet... jij was heel bijzonder!
Hoi!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Any man! Any man...
Josti's, niet kasplantjesquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Brighteyes het volgende:
Any man! Any man...
Wat snapte je nou niet precies aan het vet gedrukte gedeelte?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:38 schreef Aventura het volgende:
Bier is oke, ole ole
*bedje intuimelt
Voorverkenningen zijn okayquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, bijna weekend, vanavond nog even op voorverkenning in de B&W.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker knus tegen elkaar aanstaan!Onzedelijk betasten en betast worden omdat het niet anders kan!
Leuk hoor!
OMG ik moet echt 'aan de man'...
Er zijn al twee pre-meets geweestquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:14 schreef innepin het volgende:
Hoe kunnen er nou al dertien delen zijn over een meeting die nog lang niet gaat plaatsvinden...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er zijn al twee pre-meets geweest
Dat klopt, maar dat is erg omdat.?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:17 schreef innepin het volgende:
[..]wat is het verschil? Een pre-meet is toch ook gewoon een meet
.
ik snapputniet!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is erg omdat.?
Omdat wij gewoon heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:14 schreef innepin het volgende:
Hoe kunnen er nou al dertien delen zijn over een meeting die nog lang niet gaat plaatsvinden...
nietus!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon heel gezellig zijn.
We houden het centraalquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:21 schreef innepin het volgende:
[..]
ik snapputniet!waarom staat dat dan allemaal in een topic met in de titel 'meeting 15 januari', denk ik dan. maar goed, ik kom toch niet, ik ben al weg
Veel plezier
Come and find outquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef innepin het volgende:
[..]
nietus!
* innepin gelooft er niks van.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef innepin het volgende:
[..]
nietus!
* innepin gelooft er niks van.
Wij stappen over op Windhoos binnenkort. Nou ja, wat binnen dit bedrijf binnenkort genoemd wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier is het ook weer een takkedag. Waarom willen mensen nog met Apples werken? Die dingen kosten meer tijd om aan de praat te houden dan dat ze opleveren.
*baalt*.
Apples zijn net vrouwen. In de hoek zetten en mooi laten wezen, maar ga er niet mee aan de slagquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier is het ook weer een takkedag. Waarom willen mensen nog met Apples werken? Die dingen kosten meer tijd om aan de praat te houden dan dat ze opleveren.
*baalt*.
Apples zijn mooiquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef HeatWave het volgende:
*baalt*.
Prachtig, maar ze werken niet. Zeker niet in netwerken. En design zou ongeveer op plaats 1000000 moeten komen bij de keuze van een WERKstation.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Apples zijn mooi![]()
Ow, en heel fijn als je grafisch moet werken
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:41 schreef stinkie het volgende:
Goeiemorgen, ik ben lekker uitgeslapen, wat meteen verklaart waarom ik pas 10 minuten op kantoor ben
Jamaar "de user-interface is zoooo intuitief!"quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prachtig, maar ze werken niet. Zeker niet in netwerken. En design zou ongeveer op plaats 1000000 moeten komen bij de keuze van een WERKstation.
Inmiddels allang achterhaald clichee er is niets wat op de Apple kan en niet op windows, tis puur gewenning van de grafische mensen en de opleidingen.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vier even een klein feestje hier!We hebben een nieuwe baas!
Degene die wij als staff bovenaan ons lijstje hadden staan na de sollicitatiegesprekken de vorige keer!
In tegenstelling tot de ontslagen kneus die onderaan stond!
Hij begint al 15 February!
En nu weer verder met een 'interne verhuizing'...
Sorryquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tot zover mijn Apple-frustraties van vandaag. Thanks for bringing it up HW.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |