Ik blijf het dan ook verrassend vinden dat jij komtquote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg! We nemen wel genoeg zakgeld mee he!
Kinders met 5 euro per week kunnen beter een ranja meet gaan zoeken!
Mag hoor, alleen is het ook wel eens leuk om andere mensen te leren kennen, dat geldt natuurlijk ook voor haarquote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
hehe, is geeen excuus...
maar ik hang vaak om de mensen heen die ik _WEL_ ken..
dus dat is mn vriendin
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik blijf het dan ook verrassend vinden dat jij komt
ze zit toch niet op FOK! , ze gaat mee omdat ik wil dat ze mee gaat ;-) zo boeiend vind ze FOK! niet, ze wil zich ook niet aanmelden dus tjaquote:Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag hoor, alleen is het ook wel eens leuk om andere mensen te leren kennen, dat geldt natuurlijk ook voor haar.
En regel 1 van yvonne dr meeting regels: Meeting kosten geld.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn budget?
Of gaat dit over mijn vermeende non-alcoholisme?
Hoi, Tessa. Aangenaam.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:24 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ze zit toch niet op FOK! , ze gaat mee omdat ik wil dat ze mee gaat ;-) zo boeiend vind ze FOK! niet, ze wil zich ook niet aanmelden dus tja
Bij 1 zn dagje blijft het hé..
juh wil wel es wat fokjes mensen kennen na 3 jaar hier aanwezig zijn
neem wel 150,00 mee voor mij en mn vriendin, exc treinreis.. maar die koste 12,50 uit mn hoofd
Feli!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
Sorry voor de slowchat lieverds, maar ik zit hier nu bijna te huilen van blijdschap. Alles is rond met mijn huissie, en ik kan nog voor het einde van het jaar gaan tekenen!
Er valt een betonblok van mijn schouders.
*zit helemaal te shaken nu
Is dat blok van je schouders op je tenen gevallen?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Er is weinig top aan deze dag.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Ik heb mijn contract!!!!! * Blinky is blij en huppelt en danst wat in het rond
Jammer dat ik mijn papiamento grotendeels vergeten ben.. anders had ik je nog wat "tips" kunnen gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:55 schreef HeatWave het volgende:
nee, een curacao'se. Ze houdt van bobbeling, dens, en errenbie.....
Proficiat (da's het dichtst wat ik bij een Frans woord kan komen vandaagquote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:56 schreef Blinky het volgende:
Maar natuurlijk! Lijkt mij heel gezellig hoor.quote:
Dit is een uitspraaak die ik nooit zou doen tegen een agentquote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil natuurlijk wel je wapenstok van dichtbij zien
Ook niet tegen een agente?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is een uitspraaak die ik nooit zou doen tegen een agent
OK. Nu zit er koffie in m'n toetsenbord.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat nou niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
Nah wat gezeur nog, en ik ben moe want maar 5 uurtjes geslapen. Maar nog altijd heeft de dag een gouden randjequote:Op donderdag 16 december 2004 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tisserdan? Je was net nog zo blij over je huis?
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Lijkt mij heel gezellig hoor.
Ik wil natuurlijk wel je wapenstok van dichtbij zien
En dronken fokkers zien lijkt me grandioos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |