Ik was er al om 7 uur uit. ik kon niet meer slapenquote:Op donderdag 16 december 2004 08:39 schreef Tessje het volgende:
Mogguh... 3e keer achter elkaar dat ik me verslapen heb...
Het is maar waar je van houd...
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Goeie morgen!
Zit hier een k*ut collega te janken dat ze muziek wil horen, staat GVD Aerosmith op, stomme errenbie aaanbiddende muts.
Hier is de errenbie/hauws aanbiddende collega (ja, ééntje!) gelukkig zwaar in de minderheidquote:Op donderdag 16 december 2004 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Goeie morgen!
Zit hier een k*ut collega te janken dat ze muziek wil horen, staat GVD Aerosmith op, stomme errenbie aaanbiddende muts.
Een kippenhok schreeuwt natuurlijk om de CD van de Tokkiesquote:Op donderdag 16 december 2004 09:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou hier ook wel een muziekje willen opzetten! Maar dat gaat niet in dit kippenhok..
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen opquote:Op donderdag 16 december 2004 09:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hier is de errenbie/hauws aanbiddende collega (ja, ééntje!) gelukkig zwaar in de minderheid. Een nadeel is dan weer dat we hier in 1 grote ruimte zitten, en er zoveel getelefoneerd wordt dat muziek opzetten eigenlijk zelden mogelijk is
.
Ik vind je een zeikerdquote:Op donderdag 16 december 2004 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen op.
Komop zeg, we hebben het niet over trashmetal hier, het is gewoon de radio en er zitten gitaren in, maar daar houdt ze niet van.
Waarom zou ik op geld willen schrijven?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
moet je eigenlijk geld meenemen?
zoja, hoeveel neemt iedereen zn beetje mee?
wel beschrve briefjes hé ;-)
Gut zeg, ligt er soms een erwt onder d'r stoel?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen op.
Komop zeg, we hebben het niet over trashmetal hier, het is gewoon de radio en er zitten gitaren in, maar daar houdt ze niet van.
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 4quote:Op donderdag 16 december 2004 09:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom zou ik op geld willen schrijven?
Jammer danquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 4
Je hebt mijn medeleven. Is het een EO typ ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dan.
Ik kan best naar pop-muziek luisteren, maar bij Aerosmith, love in an elevator, begon ze al te janken, en Bryan Adams ging dr ook tever.
DAT is pas zeiken...
nee, een curacao'se. Ze houdt van bobbeling, dens, en errenbie....quote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt mijn medeleven. Is het een EO typ ofzo?
Bryan Adams == popquote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dan.
Ik kan best naar pop-muziek luisteren, maar bij Aerosmith, love in an elevator, begon ze al te janken, en Bryan Adams ging dr ook tever.
DAT is pas zeiken...
bryan Adams is gewoon sky radio muziek...quote:
Dat wijf begon te janken over SkyRadio ?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bryan Adams is gewoon sky radio muziek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |