Dank je wel BEquote:
[14.gif]quote:Op woensdag 15 december 2004 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Zo, zullen we deze ook "ietsjes" minder incrowd laten worden?? Er zijn HVJJN topics zat.
Kan ie niet in beiden?quote:Op woensdag 15 december 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Ok, dan zetten we hem in GC, wellicht ook logischer aangezien jij mod bent?
quote:Op woensdag 15 december 2004 14:59 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Ik denk er overna..
whehehe,, zal vragen..quote:Op woensdag 15 december 2004 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het is op een zaterdag! Vriendinnetjes meenemen is altijd goed!
Geef maar een gil als je op de lijst wil!
Bonjour stinkie.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
whehehe,, zal vragen..
we komen.. ikke + vriendin
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[hysterische IRC-mode] Gurgeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haai! Je hebt het gevonden!
Leuk, dan trekken we ons er hier niets van aanquote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef PPL het volgende:
Dus we zijn nu verhyuist naar GC ?
Dan kunnen de mensen hier weer gaan klagen dat we teveel incrowd slowchatten.
Die staan allemaal al in het rijtjequote:
Ja, hallo!quote:Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
Waar is Aventura? En Heetwijf? En Cinna? En JMG? En PPL? En de rest?
*ook maar lafjes handje opsteekt*quote:Op woensdag 15 december 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
Waar is Aventura? En Heetwijf? En Cinna? En JMG? En PPL? En de rest?
Ha incrowd nerdquote:Op woensdag 15 december 2004 19:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, hallo!
Ik ben hier.
Jij hoort er toch ook bijquote:Op woensdag 15 december 2004 19:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
*ook maar lafjes handje opsteekt*
Deze jongen gaat nu een filmpje kijken en iets te eten opscharrelen (niet noodzakelojkerwijs in die volgorde)quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij hoort er toch ook bij
Dat weet je toch
Dat zei ik ook al jaquote:Op woensdag 15 december 2004 19:51 schreef Paxlie het volgende:
Kon dat niet ff gemeld worden dat we gingen moven naar GC ?
Goed hoor. Met jou? Ik ga denk ik zo een film huren. Of I Robot kijken want die heb ik net van een huisgenoot gekregen. Jij nog tips?quote:
Alsof ik ga kijken naar wat er op de laatste pagina staat met die ene postquote:Op woensdag 15 december 2004 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Er staat toch een link in het oude topic naar dit topic?
Wat is er zo moeilijk aan klikken?
Goed goed.. Beetje vermoeid...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou? Ik ga denk ik zo een film huren. Of I Robot kijken want die heb ik net van een huisgenoot gekregen. Jij nog tips?
Hee die heb ik ooit al gezien. in de Sneak Preview in de bios. Vond hem als enige van het groepje toen errug leuk trouwens. Wat vind je nog meer goeie films? Mijn lievelingsfilm is Groundhog Day, ken je die?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Goed goed.. Beetje vermoeid...
En I, robot vond ik zeer kut... Pay it forward.. Die moet je zien
Ja die ken ik wel.. Maar als je hem 5 keer gezien hebt ben je hem wel zat vind ik..quote:Op woensdag 15 december 2004 20:11 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Hee die heb ik ooit al gezien. in de Sneak Preview in de bios. Vond hem als enige van het groepje toen errug leuk trouwens. Wat vind je nog meer goeie films? Mijn lievelingsfilm is Groundhog Day, ken je die?
Fight Club is wel een goeie inderdaad. Heb je Brave New World wel eens gelezen? Volgens mij is dat ook ooit verfilmd of zou het nog een keertje verfilmd worden maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel.. Maar als je hem 5 keer gezien hebt ben je hem wel zat vind ik..
Ik vind Fight Club nog de beste die er is
Sorry Sorry Sorry. LAten we het snel weer over muziek hebben! O nee ik moet gaan.... Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg sweeties... Het was MUZ Fok Rock, toen werd het GC Fok Rock, maar bij mijn weten zijn we nog niet verhuist jaar FTR Fok Rock!
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:33 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
O kut niet gezien....
hmm, zou je het zijn gaan lezen dan?
Kan jij jouw bericht ook even wijzigen? Heb het met het mijne ook gedaan. Voor de oplettende literatuurliefhebbers in dit topic die ook niet van zichtbare spoilers houden...
Sorry dat ik zo laat reageer hoor, maar forummen is in het ziekenhuis waar ik stage loop verboden... En ben pas half uurtje thuis...quote:Op woensdag 15 december 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Godshand? Zal ik je erbij zetten in de OP?
Dat word dus een biertje betalenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageer hoor, maar forummen is in het ziekenhuis waar ik stage loop verboden... En ben pas half uurtje thuis...
Dus bij deze: graag, voeg me maar toe in die lijst
@Tess & Heatwave: thnx voor de gastvrijheid![]()
Mocht dat gebeuren wil ik graag de eerste zijn die This is Spinal Tap aanvraagtquote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
bij mijn weten zijn we nog niet verhuist jaar FTR Fok Rock!
Ik zag een user met precies hetzelfde usericon als jijquote:Op woensdag 15 december 2004 21:28 schreef Aventura het volgende:allemaal nieuwe mensen, leuk!
Toch een goed idee he, GC.
Deze user?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:38 schreef Tessje het volgende:
Ik zag een user met precies hetzelfde usericon als jij
Die gele dan he..
Jaquote:Op woensdag 15 december 2004 22:07 schreef Aventura het volgende:
Dat was zeker TheMarco?
Zoquote:
Zie je eigen ondertitelquote:
Ik was er al om 7 uur uit. ik kon niet meer slapenquote:Op donderdag 16 december 2004 08:39 schreef Tessje het volgende:
Mogguh... 3e keer achter elkaar dat ik me verslapen heb...
Het is maar waar je van houd...
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Goeie morgen!
Zit hier een k*ut collega te janken dat ze muziek wil horen, staat GVD Aerosmith op, stomme errenbie aaanbiddende muts.
Hier is de errenbie/hauws aanbiddende collega (ja, ééntje!) gelukkig zwaar in de minderheidquote:Op donderdag 16 december 2004 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Goeie morgen!
Zit hier een k*ut collega te janken dat ze muziek wil horen, staat GVD Aerosmith op, stomme errenbie aaanbiddende muts.
Een kippenhok schreeuwt natuurlijk om de CD van de Tokkiesquote:Op donderdag 16 december 2004 09:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou hier ook wel een muziekje willen opzetten! Maar dat gaat niet in dit kippenhok..
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen opquote:Op donderdag 16 december 2004 09:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hier is de errenbie/hauws aanbiddende collega (ja, ééntje!) gelukkig zwaar in de minderheid. Een nadeel is dan weer dat we hier in 1 grote ruimte zitten, en er zoveel getelefoneerd wordt dat muziek opzetten eigenlijk zelden mogelijk is
.
Ik vind je een zeikerdquote:Op donderdag 16 december 2004 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen op.
Komop zeg, we hebben het niet over trashmetal hier, het is gewoon de radio en er zitten gitaren in, maar daar houdt ze niet van.
Waarom zou ik op geld willen schrijven?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
moet je eigenlijk geld meenemen?
zoja, hoeveel neemt iedereen zn beetje mee?
wel beschrve briefjes hé ;-)
Gut zeg, ligt er soms een erwt onder d'r stoel?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ze is ook alleen in dr "kruistocht", er staat nu gewoon van Halen op.
Komop zeg, we hebben het niet over trashmetal hier, het is gewoon de radio en er zitten gitaren in, maar daar houdt ze niet van.
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 4quote:Op donderdag 16 december 2004 09:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarom zou ik op geld willen schrijven?
Jammer danquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 4
Je hebt mijn medeleven. Is het een EO typ ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dan.
Ik kan best naar pop-muziek luisteren, maar bij Aerosmith, love in an elevator, begon ze al te janken, en Bryan Adams ging dr ook tever.
DAT is pas zeiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |