Vorige delen:quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn .
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moi aangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... HW, mochten jullie nou vrijdag onverhoopt in een andere kroeg terecht komen. Doe je mij dan even een sms-je? Dan weet ik waar ik heen moet.
Anders dwaal ik met Stinkie door Amsterdam
Ik wil het ook wel aan jou vragen, maar jij hebt mijn nummer niet!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Whehehee....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel aan jou vragen, maar jij hebt mijn nummer niet!
Voor Aventura schijnbaar wel. Nou ja, moderators hé ..quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef Tessje het volgende:
Zo moeilijk is het niet om te begrijpen hoor Boe
Waarom denk je anders dat je mag komen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik speel wel weer communicatie centrum,
Dat weet ik, daarom ben ik er ook bij, maar ik snap niet wat dat met dat wief op Boe's werk te maken heeftquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere wijven zijn een must op rock-feestjes, nog nooit een rock video gezien?(take if off van KISS bijvoorbeeld).
Op mijn eigen georganiseerde meeting in mijn stamkroeg? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat je mag komen..
Je bent een schatje!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Is goed Be. Ik speel wel weer communicatie centrum, ik ben er aan gewend op meetings imiddels
.
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn eigen georganiseerde meeting in mijn stamkroeg?
Sterker nog: Amsterdamse modjes....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Voor Aventura schijnbaar wel. Nou ja, moderators hé ..
Ja, wat niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met Amsterdamse modjes?.
*schrapt Tessje van de slaapplek-lijst...quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sterker nog: Amsterdamse modjes....
*schrapt Boe van de slaapplek-lijst..quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, wat niet eigenlijk..
Die uitspraak sloeg niet op jouquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
*schrapt Tessje van de slaapplek-lijst...
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
*schrapt Boe van de slaapplek-lijst..
He, ik zie opeens een interessante combi opkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |