quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Don Diablo die rockplaten als dance VERKRACHT
quote:
Goeie rockplaten versnellen+beat eronder is pure verkrachting...en zou strafbaar moeten zijn, verzin je eigen muziek of ga burgers flippen...Plagiaat der talentlozen.quote:
Wie heeft het over versnellen ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie rockplaten versnellen+beat eronder is pure verkrachting...en zou strafbaar moeten zijn, verzin je eigen muziek of ga burgers flippen...Plagiaat der talentlozen.
Hij verkracht dus goede muziek metquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:36 schreef Paxlie het volgende:
Ik zeg alleen maar dat hij rock mixt met Dance
Ik zou het eerst wel willen horen voordat ik er een oordeel over vel, hoewel gehaalde resultaten van soortgelijke acties in het verleden mij bijzonder droevig stemmen en mijn 'open mind' nu al negatief beinvloed lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:14 schreef Paxlie het volgende:
Don Diablo die rockplaten als dance mixt
Weet ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tessje
Ben je al mod? Waarom niet
KLIK
Zal wel zo gaan:quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Tessje het volgende:
Weet ik niet
Ik begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren
Er zijn meer sollicitantenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal wel zo gaan:
UITSLAG:
Maanvis: 1 stem
Tessje: 3.484.238.124.328.122 stemmen
Hmmm.. laten we nog eens gaan discussieren of we "de partner van" niet modje kunnen maken bla bla klets bla klets bla bla klets
ja, ik heb accounts gehakt om achter deze info te komen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:19 schreef Tessje het volgende:
ppfft... alsof er iets boeiends is om over te praten
Moeten we in GC ook nog over muziek lullen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
*mod-stemmetje opzet
Sweeties... we waren nou net weer zo lekker on-topic bezig, althans, over muziek aan het praten. Let's go back to that... Voor al het andere gebabbel verwijs ik jullie graag naar de rest van Fok!
Nee, jij bent een stomme modquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik had van jou nog wel een 'je bent sexy als je streng bent'-reactie verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |