nee, een curacao'se. Ze houdt van bobbeling, dens, en errenbie....quote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt mijn medeleven. Is het een EO typ ofzo?
Bryan Adams == popquote:Op donderdag 16 december 2004 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dan.
Ik kan best naar pop-muziek luisteren, maar bij Aerosmith, love in an elevator, begon ze al te janken, en Bryan Adams ging dr ook tever.
DAT is pas zeiken...
bryan Adams is gewoon sky radio muziek...quote:
Dat wijf begon te janken over SkyRadio ?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bryan Adams is gewoon sky radio muziek...
Jamaar... Zij is niet gemiddeld. Ze is uuhniek! Net zowals ieduhreeheeen!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat wijf begon te janken over SkyRadio ?
Damn dan ben je echt laag gezonken. Die doen zelfs onderzoeken naar wat de gemiddelde nederlander wil horen en dat herhalen ze dan de hele dag
Gefeliciteerd! Heeft die fraude toch nog effect gehadquote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
Sorry voor de slowchat lieverds, maar ik zit hier nu bijna te huilen van blijdschap. Alles is rond met mijn huissie, en ik kan nog voor het einde van het jaar gaan tekenen!
Er valt een betonblok van mijn schouders.
*zit helemaal te shaken nu
Jeuh!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
Sorry voor de slowchat lieverds, maar ik zit hier nu bijna te huilen van blijdschap. Alles is rond met mijn huissie, en ik kan nog voor het einde van het jaar gaan tekenen!
Ik denk dat ik er zaterdag nog even binnenwaai, na Laibach.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Of bier.
Morgen maar weer ff naar de B&W, niet met fokkers deze keer trouwens.
Dan ben ik er iig niet.. Maar goed, dat zal je worst zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 11:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zaterdag nog even binnenwaai, na Laibach.
Oe, dronken vrouwen alert. Jammer dat vanavond naar het theater moetquote:Op donderdag 16 december 2004 11:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ga ws. me vanavond bezatten. Misschien ga ik wel naar de B&W
Nou ja, ik kan me slechter gezelschap voorstellen, eerljk gezegd.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben ik er iig niet.. Maar goed, dat zal je worst zijn.
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me slechter gezelschap voorstellen, eerljk gezegd.
Wie weet. Ik ga sowieso al met een groepje naar Laibach, dus vervelen zal ik me nietquote:Op donderdag 16 december 2004 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ach, wie weet kan je nog wat mensen van de Rock Meet charteren.
Eigenlijk moet dit gevierd wordenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
jank niet, ik krijg 's nachts niet eens de kans om te slapen, gewoon wakker blijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Paxlie het volgende:
Hoerige kutzooi, ben je zwaar moe, dus je gaat maar ff liggen (toch dag vrij en ondanks dat er wel wat moet gebeuren heb ik mijn rust nodig) wordt je weer wakker. Ben je me toch een partij misselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |