quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Met zijn allen weer keertje knallen is goed plan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Fillipe het volgende:
Meldt! En hoe is het met Fronser dan? Binnenkort weer eens knallen guesten?
edit: Héllllp wat zijn dat ineens voor lelijke online/offline buttons in ons clanleden lijstje?
ik frag wel mee als er nog kandidaten zijn voor een late night frag!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:22 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Met zijn allen weer keertje knallen is goed plan.
Weet niet hoe ik aan die lelijke knoppies kom, was gewoon copypaste van dat tekst bestandje.
Poe, Poe, Poe...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:24 schreef Beluga het volgende:
blablabla... late night frag onzin. Ja ik zie het wel. Je bent aant fraggen! Ben er niet bij. Ga tukken.
Tot morgen!
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 00:41 schreef Terence_Hill het volgende:
Ik had eergister 20.000 hospital punten in 1 dag. Beetje lame level vind ik het. Als ik iedere dag zoveel speel dan heb ik binnen 3 maanden van 10 naar 100 honor.
En hoe lang heb je daar over gedaan van 68 naar 69, 4 maanden?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Fillipe het volgende:
Tering, vorig jaar gingen de topics wat sneller
69 honor![]()
Mooi getal om hem op te houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Fillipe het volgende:
Tering, vorig jaar gingen de topics wat sneller
69 honor![]()
Wat kan ik er aan doen ??quote:No Label
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3195 MHz with 1022MB RAM
Video: RADEON X800 SE (6490)
General protection fault!
History: USkeletalMeshInstance::ForceUpdate <- TLIPSincTalkerList::ForceUpdate <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
yeah!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:44 schreef Dacide het volgende:
rustig wachten op je ademhaling (ngame en in real life)
Niet te vaak achter elkaar proberen, gaat ten koste van motivatie.
Niet meer dan 1 kogel per doel (raak of mis)
succes
Die yahoo link werkt het snelst.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef wc-eend het volgende:
Argh heb ik hem gedownload via de site van AA, is de zip corrupt, hup.. nu zet ik maar via andere site aan.. heerlijk
Goed bezig!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
yeah!!het is gelukt ! Nou dan ga ik nu maar ff snipen
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:23 schreef DragonChaser het volgende:
Nu net 12 honor gehaald*trots is*
Ow, maar hoe kan die dan 14 poppetjes killen in 1 rondje in een 26 player server?quote:Op zondag 19 december 2004 15:13 schreef Dacide het volgende:
Verhaal.
Zoals ik al zei, zal ik me wel vergist hebben. Ik denk dat het een 26player server was. Dus ipv 14 kills zijn het dan 12 kills.quote:Op zondag 19 december 2004 15:42 schreef Merson het volgende:
[..]
Ow, maar hoe kan die dan 14 poppetjes killen in 1 rondje in een 26 player server?![]()
een paar vrienden van me zijn wel geweest, was toch dat je op 1 kaartje met 2en kon?quote:Op zondag 19 december 2004 15:37 schreef Dacide het volgende:
Lol, kaartverkoop viel tegen. Ze gebruikte zowieso al stuntprijzen en nog verkopen ze niks.
stelletje mafkezen daar bij id&t
heb je al de update van 2.2.0 naar 2.2.1??quote:Op zondag 19 december 2004 19:53 schreef wc-eend het volgende:
Ok.. ik heb het geinstalleerd en de training gedaan, maar als ik wil deployen dan krijg ik maar 19 servers te zien.. zijn er maar zo weinig servers? of doe ik iets fout?
Iddquote:Op zondag 19 december 2004 13:16 schreef Dacide het volgende:
Ik houd mijn hart vast voor al die cheats/hacks/bugz/exploits. Bah, hele spel wordt verneukt.
Gister was er ook weer een mannetje met een m249SAW, hij rent als defense zijnde op volle gas richting ass tower en killt daarbij het hele opfor team.
Is toch niet leuk meer zo.
Als je google nodig hebt om die training te halen ben je mijns inzien een knurft.quote:Op zondag 19 december 2004 22:32 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. heb de basis, airborne en medic training gedaan, moet je de speical forces training ook doen? en heeft er iemand antwoorden voor? stomme written exams
Zeikerd!quote:Op maandag 20 december 2004 09:57 schreef Dacide het volgende:
Als je google nodig hebt om die training te halen ben je mijns inzien een knurft.
(no offence)
Dit probleem heb je als je op je schoolnetwerk/internet probeerd te spelen? Zoja dan lijkt het me dat de systeembeheerders bepaalde poorten blokkeren.quote:Op maandag 20 december 2004 11:05 schreef Dacide het volgende:
Ik heb net op school op mijn laptop AA gedowned (@ 6,5 megabyte p/sec)
Echter ik zie maar 1 of geen servers. bij deployment.
filters staan goed PB is enabled.
all servers running.
iemand een idee?
Jongen ik heb van 20:00 tot 22:00 de basis, airborne en medische training gedaan, die Sf training heb ik ook gedaan maar blijf steken op 67% van de vragen, op een gegeven moment ben je het gwn ff zat om telkens die stomme vragen te maken..quote:Op maandag 20 december 2004 09:57 schreef Dacide het volgende:
[..]
Als je google nodig hebt om die training te halen ben je mijns inzien een knurft.
(no offence)
De kracht van deze game schuilt zich in het feit dat deze game lekker realistisch is. Zo ook de trainingsmissies. Dadelijk wil je zeker ook nog dat wij de sniper training voor je halen en de beruchte E and E missie (sf training part 2).
dus doe gewoon ff je best en dan haal je ze makkelijk.
Als je gewoon 1 keer goed oplet bij die vragen dan haal je ze directquote:Op maandag 20 december 2004 13:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jongen ik heb van 20:00 tot 22:00 de basis, airborne en medische training gedaan, die Sf training heb ik ook gedaan maar blijf steken op 67% van de vragen, op een gegeven moment ben je het gwn ff zat om telkens die stomme vragen te maken..
![]()
Je hebt een verrekijker tot je beschikking.quote:Op maandag 20 december 2004 20:26 schreef wc-eend het volgende:
Die E en E is idd lastig.. maar heb tot nu toe gwn wat gegamed.. maar tis een lastig spelletje.. soms zie ik die vijand echt te laat.. alles zo klein in de verte pff.. veel oefenen..
quote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef Dacide het volgende:
ze hadden beter een nightvision goggle erbij kunnen doen. En een lekkere voorgedraaide
das wel erg lang, was dat inclusief koffiepauze?quote:Op maandag 20 december 2004 20:45 schreef Dacide het volgende:
een troost:
ik heb er 55 minuten over gedaan!
Ja, schiet geen bursts met een saw, gewoon doorraggen en je aim bijstellen. Probeer ook niet te voorzichtig te spelen want dan heeft de vijand alle tijd om je te zien aankomen en daarop te reageren. Als je de vijanden niet kan onderscheiden van je vrienden. Ga dan gewoon voor de objectives op een bepaalde map, dan ben je je teammates van nut, en je leert de map kennen. Weet je niet zeker of iemand op afstand een vriend of vijand is, schiet dan niet. Een keer doodgaan kost je veeeel minder punten dan een vriend neerschieten.quote:Op maandag 20 december 2004 04:07 schreef wc-eend het volgende:
Ok, thanks for the tips, zijn er nog meer dingen die ik moet weten?
Ik weet bv dat je de RoE hebt enz.. maar gwn dingen die ongeschreven vaststaan voor de spelers?
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 december 2004 04:48 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Ja, schiet geen bursts met een saw, gewoon doorraggen en je aim bijstellen.
If they can't see you, they can't kill you. Dus als je voorzichtig speelt, speel dan tactisch voorzichtig.quote:Probeer ook niet te voorzichtig te spelen want dan heeft de vijand alle tijd om je te zien aankomen en daarop te reageren.
quote:Als je de vijanden niet kan onderscheiden van je vrienden. Ga dan gewoon voor de objectives op een bepaalde map, dan ben je je teammates van nut, en je leert de map kennen. Weet je niet zeker of iemand op afstand een vriend of vijand is, schiet dan niet. Een keer doodgaan kost je veeeel minder punten dan een vriend neerschieten.
quote:Probeer niet achter de hoge honors aan te lopen om te zien wat zij doen. (Hoge honor vind ik honors vanaf 60.) Daar worden ze kriegel van. Ik wel iig.
50% van mijn kills op mijn map heb ik door mijn geluid. Als er de hele tijd een noob achter me loopt, dan hoor ik niets. Heel lastig.
quote:Probeer van reporten een gewoonte te maken. Standaard toets is de 'U'. Noobs die niet reporten zijn erg, maar hoge honors die niet reporten zijn nog erger. Ik heb zelf mijn report knop strak naast mijn loop knop zitten, zodat ik zeker weet dat ik goed report.
quote:Succes!
edit: o ja, voor ik het vergeet: schrijf je hierin, dan kan je zien hoeveel mensen je neerschiet, en of je al vooruit gaat:
http://aaotracker.4players.de
Omdat het dan te lang duurt voor je weer schiet, doorschieten heeft een beangstigend effect op de opfor. Op deze manier heeft de vijand niet echt tijd om te mikken.quote:schiet geen bursts met een saw, gewoon doorraggen en je aim bijstellen.
Omdat als mensen op je zitten te campen ze toch wel weten dat je komt, zo horen je, of zien je schaduw. Als je sneller bent, hebben ze minder tijd om te reageren en door de lag willen ze ook nog wel eens missen.quote:Probeer ook niet te voorzichtig te spelen want dan heeft de vijand alle tijd om je te zien aankomen en daarop te reageren.
Jij hebt little gamers Avantarquote:Op woensdag 22 december 2004 14:11 schreef wc-eend het volgende:
Die AA tracker.. heb me geregistreed, maarre als ik gwn op de officiele servers speel dan trackt die dat ook? En heb nu 8 honor door 2 plompo's die achter mijn granaat aan rennen.. en ze zien dat ik hem gooiga geen nades meer gooien.. nu is het alleen maar schieten en goals..
oeeehhh,. tha Zig gedist!quote:Op woensdag 22 december 2004 17:18 schreef wc-eend het volgende:
Jonge.. de servers in AA zelf worden getoond door gamespy.. dus als gamespy eruit ligt.. kan je in aa zelf ook geen servers zien.. snappie?
'Jonge...'quote:Op woensdag 22 december 2004 17:18 schreef wc-eend het volgende:
Jonge.. de servers in AA zelf worden getoond door gamespy.. dus als gamespy eruit ligt.. kan je in aa zelf ook geen servers zien.. snappie?
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:49 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
'Jonge...'
1. Bij Gamespy als je van server verwisselt moet je steeds afsluiten
Ik heb het gwn over de servers via AA ingame zelf
2. Gamespy brengt nogal spyware en spam mee
Ik heb gamespy ook niet geinstalleerd
3. De servers bij AA liggen er nooit uit door Gamespy, misschien dat je Auth. bedoelt, maar dat heeft niet veel met gamespy te maken
De AA servers zelf zijn niet van gamespy, maar de server lijst in AA wordt beheert door Gamespy, kijk maar rechtsboven in bij deploymend, staat: Powered By Gamespy, dus als Gamespy eruit ligt, kan je geen servers aanvragen in de deployment lijst.. snappie? Dit betekent niet dat je niet kan spelen want All seeing Eye werkt gwn wel.. maar de serverbrowser ingame niet..
![]()
Ik hou toch meer van lekker raggen. Verstand op nul en neermaaien die zooiquote:Op woensdag 22 december 2004 12:41 schreef Merson het volgende:
If they can't see you, they can't kill you. Dus als je voorzichtig speelt, speel dan tactisch voorzichtig.
[..]
HOaahquote:Op woensdag 22 december 2004 23:13 schreef wc-eend het volgende:
Poeh ey poeh ey, ga toch weg, zit te schijten :p ken je die?
Ik was p.s. ook op Innercity!quote:Op zondag 19 december 2004 23:23 schreef Fillipe het volgende:
Google eventjes, en je hebt ze zo.
Innercity was trouwens erg tof rat, hele avond bij de q-dance gestaan naja staan..
Deze week maar weer eens wat users het aa-leven ondragelijk maken en de 70 honor halen!
Jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:36 schreef mechatronics het volgende:
prettige oud&nieuw dagen en een gelukkige kerst!
Hetzelfdequote:Op vrijdag 24 december 2004 18:36 schreef mechatronics het volgende:
Prettige Oud & Nieuw Dagen en een Gelukkige Kerst!
- Ik heb nergens gezegd dat ik gamespy te gek vind, zo ja waar?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:39 schreef ZigoSOS het volgende:
Omdat je eerst zegt dat je Gamespy te gek vind en dan weer ontkent dat je Gamespy hebt en toch AA zelf gebruikt, beetje vaag wat je allemaal zegt hier wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:46 schreef wc-eend het volgende:
- [...] de INGAME browser van AA is door gamespy gepowered dus AA haalt de servers op via gamespy, waardoor je alsnog geen gamespy geinstalleerd hoeft te hebben, hij vraagt ook bij de AA installatie of je gamespy wilt installeren, nee dat heb ik niet gedaan dus..
Nee echt?!
Tjah zijn wel meer mensen die vinden dat ik vaag ben..
Gelijk hebben ze
MET zitkussentje bijgeleverd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:11 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]
Over campen gesproken.. een M82 in Fallujah
tevens tvp
Dat weet hij zelf ook al, maar hij durft niet toe te geven, maarja 'No hard feelings'quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:03 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar 'noob' wc-eend heeft wel gelijk.![]()
Als je dan gewoon gezegd had dat AA het niet deed, dat was ff iets anders en duidelijker geweest, nu zou iedereen toch denken dat je gamespy op je pc hebt, niet dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:07 schreef wc-eend het volgende:
Arghhh gamespy haalt geen servers opwil spelen
Nee dat gaan we ook niet zeggen... Alleen coole mensen zoals Flip en ik hebben een gemodificeerde Xbox. En ja daar hoor jij niet bijquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:50 schreef ZigoSOS het volgende:
En nou niet gaan vertellen dat ik een GC of BigBox moet pakken he
Hoe vaak verander jij je naam in godsnaam nog?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:06 schreef mechatronics het volgende:
ik heb dat ook uitgezet, maar alsnog kan ik niet schelden hoor...
zou dat aan de server aldaar liggen?
btw.
ik ga als ik straks vroeg thuis ben mn naam veranderen in
[FOK!]Th!s
of
[FOK!]Th!s_Sh!t
als ik niet vroeg thuis ben vandaag wordt het morgen
me too,quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:46 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Nee dat gaan we ook niet zeggen... Alleen coole mensen zoals Flip en ik hebben een gemodificeerde Xbox. En ja daar hoor jij niet bij
Hooah! Merry Christmas everybody....
hij staat nog steeds op Eskape , maar niet lang meerquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:38 schreef Dacide het volgende:
[..]
Hoe vaak verander jij je naam in godsnaam nog?![]()
had ik gister ook! dik!, echt binnen n paar tellen win je al, maar t gaat vervelen als je ineens op ambush zit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef rattaplan het volgende:
[..]
me too,
trouwens net een vip met speedhack, dat is vet!
Daarover dacht ikquote:Op woensdag 22 december 2004 17:49 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
3. De servers bij AA liggen er nooit uit door Gamespy, misschien dat je Auth. bedoelt, maar dat heeft niet veel met gamespy te maken
quote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Dacide het volgende:
zijn jullie nu nog niet uitgepraat over die fokkin gayspy en auth en servers etc.?
En anders deze welquote:Op zondag 26 december 2004 20:41 schreef mechatronics het volgende:
deze hippe rukker had nog n toets te maken met kerst
Anders hou jij je muil even op kerst avond.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:46 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Nee dat gaan we ook niet zeggen... Alleen coole mensen zoals Flip en ik hebben een gemodificeerde Xbox. En ja daar hoor jij niet bij
Hooah! Merry Christmas everybody....
Arme jongen! Als we kunnen helpen horen we et welquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Dacide het volgende:
Mensen allemaal prettige feestdagen gewenst.
Deze jongen staat op rand van een zenuwinzinking. Want de laatste 3 weken waren simpelweg krankzinnig. Met als uitsmijter: 2 grote verslagen moeten maandag af zijn.
Het slaat werkelijk nergens op. Afgelopen donderdag hadden we een inhaalles van presentations. Blijkt dat we daar 2 fokking verslagen voor moeten maken. Nu mogen we het van de lerares maandag inleveren
Spannende tijden breken aan. Jullie mogen allemaal geld gaan inzetten of de desbetreffende zenuwinzinking nog gaat plaats vinden bij mij.afgelopen 3 weken heb ik een gemiddelde slaap van 3 uur per nacht.
Hooah
Ik denk niet dat je na 1 dag al meer dan 5 verschillende maps gespeeld hebt, maar ok, als je nu al je favo map weet.. Heb je SF training al af? SF maps vinden de meeste mensen (en ik ook) het leukste...quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef Zijpie het volgende:
speel het spel nu een dag, werkt erg verslavend, nog iemand tips??
Mijn Favo map is bridge crossing
Haha, thnx, but no thnx.quote:Op maandag 27 december 2004 00:11 schreef Beluga het volgende:
[..]
Arme jongen! Als we kunnen helpen horen we et wel
Waar gaan je verslagen over?
Ik heb de SF training gehaald vandaag, ga nu maar eens de SF maps bekijkenquote:Op maandag 27 december 2004 13:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je na 1 dag al meer dan 5 verschillende maps gespeeld hebt, maar ok, als je nu al je favo map weet.. Heb je SF training al af? SF maps vinden de meeste mensen (en ik ook) het leukste...![]()
Nee ik heb geen eens medical training en ik heb honor 69 dus dat maakt niets uit. Medical training heb je niet persee nodig tenzij je dus af en toe medic wil zijn in het spel.quote:Op maandag 27 december 2004 17:50 schreef truSteh het volgende:
Ik wilde net op een server SF Hospital spelen, maar dat kon niet want ik moest meer training afronden. Ik moet zeker de medical training afronden? Maar die is zo irritant en lang
Preciesquote:Op maandag 27 december 2004 17:54 schreef truSteh het volgende:
Oh ok, dan laat ik die medic training dus fijn links liggen.. mij niet gezien
Dan moet je ook nooit op de "M" drukken.quote:Op maandag 27 december 2004 21:37 schreef Sambal_HOT het volgende:
medics zijn een beetje gay...
just my 2 cents...
Perficiat!quote:Op maandag 27 december 2004 21:39 schreef truSteh het volgende:
Ik heb hem gehaald![]()
Eindelijk zeg, mocht wel eens tijd worden
Nu zit ik met die training dat je zo moet sluipen.. dies ook best wel verdomde moeilijk
Echt geen makkelijke trainingen
Laat me raden... Jij zit lekker op bridge te campen wachtend totdat je iemand kan redden???quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:32 schreef Dacide het volgende:
Ik zit nu ff op bridge.
Je weet toch?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:12 schreef Dacide het volgende:
Hoe weet jij dat nou?
Ben je helderziend?
Gelijk naar rechts daar ergens, dan links kan je bij een heuveltje omhoog kruipen. Volgens mij was het zoiets.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:45 schreef truSteh het volgende:
Iemand die hier al die 2de Special Forces training heeft afgerond? Vast welWelk paadje moet je als eerste nemen, gelijk rechts of rechtdoor zegmaar.. best wel moeilijk, word telkens gespot
rechts, en dan idd een heuvel op.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:45 schreef truSteh het volgende:
Iemand die hier al die 2de Special Forces training heeft afgerond? Vast welWelk paadje moet je als eerste nemen, gelijk rechts of rechtdoor zegmaar.. best wel moeilijk, word telkens gespot
join the club... de eerste pas??quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:30 schreef gamecube_master het volgende:
Ben net gekapt, kreeg een critical error
nee joh, de 1221232156865quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:45 schreef rattaplan het volgende:
[..]
join the club... de eerste pas??
Ach can't blame the snipers, ik bedoel als ze op def zitten en doen het goed ach dan horen ze ook te snipen. Als Aussault zijnde gewoon enorm veel smoke gooien, en gaan met die ...quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:40 schreef truSteh het volgende:
Bridge is opzich wel leuk, vooral als je Assault bent en de Defense heeft een sniper.. snipers zijn dan best wel lame
Heb nog geen andere maps gespeelt, kon met the all seeing eye geen goede nl server vinden met sf hospital, waar mensen inzaten
Moet ik dat zien als een uitdaging?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Fillipe het volgende:
Je moet mij niet tegen komen op Hospital, echt dan ben je zo de lul
Haha nee hoor valt wel mee, heb daar wel meer dan 250 uur gespeeld en m'n meeste honor behaald.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Moet ik dat zien als een uitdaging?(niet dat ik goed ben ofzo)
kheb nu 21 honor (gaat niet zo snel op bridgequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha nee hoor valt wel mee, heb daar wel meer dan 250 uur gespeeld en m'n meeste honor behaald.
Wat is je honor momenteel en je username?
Idd punten te halen door kills, leader points en goal points.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef truSteh het volgende:
Hoe gaat je honor precies omhoog? Punten halen ingame ofzo?
Zou het niet weten, misschien is een keer pc opnieuw opstarten of het spel er opnieuw opzetten ofzoquote:Telkens als ik naar een server wil connecten met SF Hospital hangt ie zegmaar als je de ingang van het hospital zietIk hoor wel geluid enzo maar kan verder niks doen, wel team joinen maar dan gebeurt ook ook niks.. vaag
bla, bla, bla any time, anywhere........quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Fillipe het volgende:
Je moet mij niet tegen komen op Hospital, echt dan ben je zo de lul
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef rattaplan het volgende:
[..]
bla, bla, bla any time, anywhere........![]()
lol! kaBOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
zal alicht minder zijn dan CS. Enige cheater die ik gezien heb is een speedhack. Dat was echt goed gevonden. En een aimbot, als het bestaat...die is minder.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:59 schreef truSteh het volgende:
Zelfde hier. Ik heb ff daagie gespeelt, ongeveer 25 verschillende cheaters tegengekomen. Echt super schijtziek ben ik al weer gelijk van ze , ik hoopte dat nu ik het CS tijdperk achter me heb gelaten ik ook de meeste cheaters achter me liet, maar het is in AA nog erger
Haha jij met je honor 48... kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
69 lulllllllllllllllllllquote:Op woensdag 29 december 2004 11:19 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 48... kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
Dat filmpje was met een RPG dacht ikquote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef Dacide het volgende:
PS: die 203 nade-launcher cheat heb ik ook al eens gezien. Tering hey, dat is gewoon een machiniegeweer maar dan met nades.
Ik meen dat Eitjes of rattaplan ooit eens een filmpje hiervan op het forum gezet had.
Die krijg je alleen op SF levels en dan moet je ook nog sf training hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:56 schreef truSteh het volgende:
Ik heb trouwens een wapen ingesteld bij Set 1, hoe krijg ik die ingame? Ik vind dat normale wapen maar dufIk kreeg hem laatst wel maar dat was via een admin volgens mij, kwam er zo'n berichtje in beeld blabla en kreeg ik hem.
Je mag mijn 20 honor accountje wel kopenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:42 schreef truSteh het volgende:
en ik 9!!!!!!!!!!!!!!! ezels![]()
Er word wel hard op ingehakt in die honor zeg, ik gooi een grenade, die kets af op een muur en komt terug (maar was dus live grenade) en ik blaas mezelf + 2 teammates naar de eeuwige jachtvelden.. ok leuk, gelijk honor na 9![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:58 schreef Flex82 het volgende:
ff kort: Bij hopsital-sletjes moet je de honor halveren om een eerlijk beeld te krijgen t.o.v. de andere levels.
Flex kerel, je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Nergens voor nodig, ooit kom je er nog wel..quote:Op donderdag 30 december 2004 01:58 schreef Flex82 het volgende:
ff kort: Bij hopsital-sletjes moet je de honor halveren om een eerlijk beeld te krijgen t.o.v. de andere levels.
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Flex kerel, je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Nergens voor nodig, ooit kom je er nog wel..
Formeel gezien bestaat die nog wel, maar er is eigenlijk weinig van over. Sommige 'leden' posten niet meer en sommige 'leden' spelen niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:28 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
die Fok! clan, bestaat die eigenlijk nog? Of zijn jullie als clan nog actief?
aangezien de site down is, en dit nou ook niet echt een supergoed lopend topic?
tja, waarom laat je het niet gewoon [FOK!]Fillipe? Wat maakt dat nou uit?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Formeel gezien bestaat die nog wel, maar er is eigenlijk weinig van over. Sommige 'leden' posten niet meer en sommige 'leden' spelen niet meer. Ach kan het ze niet kwalijk nemen, het is ook maar een spelletje waar ieder z'n eigen indeling aan moet geven.
Vorig jaar hadden we dan ook een hoogtepunt met de website van freaky en de topics die om de dag vol gepost werden. (Waar is freaky eigenlijk gebleven)
Aangezien ik ook minder AA speel e.d. lijkt het me een goed plan om bij deze aan te kondigen dat ik afstand doe van de Clanleader-troonen dat ik voor 1 januari 2005
uit de clan stap en dat ik gewoon lekker in mijn eentje nog van AA ga genieten. Ik zal hier uiteraard blijven posten en afspraken maken met users om gezamelijk te knallen.
Ik ga het regelen m.b.t aao4players (clan) en dit forum (op) en uiteraard bij aa zelf (fillipe)
[FOK!]Fillipe
Ik heb net mn naam nog veranderdquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:42 schreef Sambal_HOT het volgende:
Van tactician who is using tactics tot een ordinaire camper... Dat verandert er nu... Deze opmerking snappen alleen de diehards en dus niet de nOObs...
Nou als Flip de clan gaat verlaten dan doe ik dat maar ook. Want een clan zonder een leider is maar een ongeregeld zooitje...
Ik ga mijn naam veranderen in: Fokker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat flip alleen zijn naam verandert omdat hij de behoefte heeft om te gaan cheaten. Flip vind dat wel interessant allemaal.... Een beetje jammer vnden jullie ook niet?
[ Bericht 20% gewijzigd door Sambal_HOT op 31-12-2004 14:05:40 ]Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
vervanger = sambal?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Haha voor de mensen die de sarcastische sambal nog niet door hadden, dat is dus onzin!
Ik heb mijn naam veranderd in: Fillipe-NL en zal de clan settings @ aaotracker aan iemand anders doorgeven zodra er een geschikte vervanger is gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Newyear en dat er nog vele online doden mogen vallen en offline wat minder
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mocht je het willen weten, lees de spoiler, anders lees je hem niet, en leef je door in vrede met jezelfmaar wat ik nooit snap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou iemand op zo'n manier een hogere fragrate, of meer honor willen halen?
Dan zegt het toch niets?
Dan kun je toch net zo goed op Ebay een 99 honor account kopen?
Hele honor gaat er toch om om enigzins te kunnen zien hoe goed iemand is. Maar door dit soort gasten gaat dat dus totaal niet op.
En het is dan wel een bug, maar als je weet dat dit mogelijk is, en je doet het toch, dan is het toch gewoon cheaten?
Omdat ik gestudeerd heb?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:12 schreef Fillipe het volgende:
Tsja dat moeten jullie bepalen
Edit: Rattaplan lijkt me een geschiktere kandidaat.
Edit2: Ik heb de OP geupdate in het txt bestandje.
ohhh, daar kom ik ook net achter! dan wordt het blauwigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
ROFL Spoilers kan je lezen als je ze selecteert!
En die -1 klopt ook ivm die -6, sorry, niet op letten gewoon doen wat er hierboven staat en dan werkt het, als het goed is, die "-" voor het getal is gewoon een steuntje voor jezelf, om te kijken of je lang genoeg op die H toets hebt geramd.
Suc6 ermee, laat het ff horen, als het nog niet is gelukt, dan zal ik het ff heel precies omschrijven, want dit was uit mijn hoofd, en tja dan kunnen er wel foutjes inzitten (net zoals die -6 )
oke dus na die -1, dan moet ik hem weer op 203 launcher zetten met h en reloaden? Want als ik dat doe reload hij namelijk niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
ROFL Spoilers kan je lezen als je ze selecteert!
En die -1 klopt ook ivm die -6, sorry, niet op letten gewoon doen wat er hierboven staat en dan werkt het, als het goed is, die "-" voor het getal is gewoon een steuntje voor jezelf, om te kijken of je lang genoeg op die H toets hebt geramd.
Suc6 ermee, laat het ff horen, als het nog niet is gelukt, dan zal ik het ff heel precies omschrijven, want dit was uit mijn hoofd, en tja dan kunnen er wel foutjes inzitten (net zoals die -6 )
ik ga het nu ook ff proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:11 schreef rattaplan het volgende:
ik heb ook een hekel aan die cheats. Ik wil dit gewoon proberen en op een lege server.
Wat heb je gedaan dan dacide?
Ik ben ook te gaar voor woorden.
Nee omdat jij vaker aanwezig bentquote:
Ja was echt briljant!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:06 schreef Dacide het volgende:
Yo Fil, hoe was jouw oud en nieuw?
Nog geneukt?
Mij is het niet meer gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fil? Schatje?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:07 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja was echt briljant!
Gister niet geneukt, vanavond nieuwe poging, nu even slapen en straks naar schatjeCiao!
Gast, Flipper! waarom weten we dit niet!?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:00 schreef Dacide het volgende:
[..]
Fil? Schatje?
Je hebt een vriendin?
Waarom zijn wij hier niet van op de hoogte?
Waar ben je trouwens geweest?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:54 schreef truSteh het volgende:
Hij is me net gelukt (niet honor server zo lame ben ik niet) en heb het ff geprobeerd, iemand vertelde me hoe hou trouwens wel moest. Veel makkelijker:
allemaal leuk en aardig, die -1 krijg ik ook nog wel, maar die gun reload helemaal niet. Heb het nu 10 keer geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:To the Player Community:
DEVs at AAPA & AAGA are currently working on this issue. I am privy to the efforts going on behind the scenes and they are extensive. We expect that you will see the results of these efforts soon.
In the meantime, please follow the procedures described in this forum to report known or suspected problems. They will be dealt with accordingly.
Hang in there, please be patient for a little while longer... the Cavalary is on the way.
Dev Skyhuntr
Source: Official Forums
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef rattaplan het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, die -1 krijg ik ook nog wel, maar die gun reload helemaal niet. Heb het nu 10 keer geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, we zijn allemaal zeer verdrietig dat backflip geen Clanleader meer isquote:Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Dacide het volgende:
Zijn jullie nog steeds aan het zwammen over die kutcheats?![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door mechatronics op 02-01-2005 18:04:46 ]-
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:59 schreef mechatronics het volgende:
[..]Zo gaat die bug niet! Veel makkelijker zoals ik het deed (lees ff paar replies terug)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ja, we zijn allemaal zeer verdrietig dat backflip geen Clanleader meer is![]()
[FOK!] America's Army deel 56quote:Op zondag 2 januari 2005 18:01 schreef truSteh het volgende:
[..]
Zo gaat die bug niet! Veel makkelijker zoals ik het deed (lees ff paar replies terug)
Hoaah!quote:Op zondag 2 januari 2005 19:20 schreef rattaplan het volgende:
[[url=http://img52.exs.cx/img52/3788/shot000775gk.th.jpg]afbeelding][/URL]
hoe krijg je het voor elkaar om op een non-cheat een G te krijgen bij defense in waarschijnlijk een lege server (je moet om zo iets te maken nogal wat tijd hebben)quote:Op zondag 2 januari 2005 19:20 schreef rattaplan het volgende:
Kijk, deze is dan wel absoluut coolquote:Op zondag 2 januari 2005 19:20 schreef rattaplan het volgende:
gewoon, afspreken, 2keer G druggen, en dan op T, dan kan je met de OpFor sprekenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om op een non-cheat een G te krijgen bij defense in waarschijnlijk een lege server (je moet om zo iets te maken nogal wat tijd hebben)
Leg maar uit![]()
hij heeft anders ook die meldingen van PB nog staan als je er voor de eerste keer in komtquote:Op zondag 2 januari 2005 20:19 schreef mechatronics het volgende:
[..]
gewoon, afspreken, 2keer G druggen, en dan op T, dan kan je met de OpFor spreken
als je dan op n bijna lege server zitten, willen ze wel spelen hoor
wat dingen uitproberen enzo, gaat vaak wel goed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |