kheb nu 21 honor (gaat niet zo snel op bridgequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha nee hoor valt wel mee, heb daar wel meer dan 250 uur gespeeld en m'n meeste honor behaald.
Wat is je honor momenteel en je username?
Idd punten te halen door kills, leader points en goal points.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef truSteh het volgende:
Hoe gaat je honor precies omhoog? Punten halen ingame ofzo?
Zou het niet weten, misschien is een keer pc opnieuw opstarten of het spel er opnieuw opzetten ofzoquote:Telkens als ik naar een server wil connecten met SF Hospital hangt ie zegmaar als je de ingang van het hospital zietIk hoor wel geluid enzo maar kan verder niks doen, wel team joinen maar dan gebeurt ook ook niks.. vaag
bla, bla, bla any time, anywhere........quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Fillipe het volgende:
Je moet mij niet tegen komen op Hospital, echt dan ben je zo de lul
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef rattaplan het volgende:
[..]
bla, bla, bla any time, anywhere........![]()
lol! kaBOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
zal alicht minder zijn dan CS. Enige cheater die ik gezien heb is een speedhack. Dat was echt goed gevonden. En een aimbot, als het bestaat...die is minder.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:59 schreef truSteh het volgende:
Zelfde hier. Ik heb ff daagie gespeelt, ongeveer 25 verschillende cheaters tegengekomen. Echt super schijtziek ben ik al weer gelijk van ze , ik hoopte dat nu ik het CS tijdperk achter me heb gelaten ik ook de meeste cheaters achter me liet, maar het is in AA nog erger
Haha jij met je honor 48... kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
69 lulllllllllllllllllllquote:Op woensdag 29 december 2004 11:19 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 48... kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
Dat filmpje was met een RPG dacht ikquote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef Dacide het volgende:
PS: die 203 nade-launcher cheat heb ik ook al eens gezien. Tering hey, dat is gewoon een machiniegeweer maar dan met nades.
Ik meen dat Eitjes of rattaplan ooit eens een filmpje hiervan op het forum gezet had.
Die krijg je alleen op SF levels en dan moet je ook nog sf training hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:56 schreef truSteh het volgende:
Ik heb trouwens een wapen ingesteld bij Set 1, hoe krijg ik die ingame? Ik vind dat normale wapen maar dufIk kreeg hem laatst wel maar dat was via een admin volgens mij, kwam er zo'n berichtje in beeld blabla en kreeg ik hem.
Je mag mijn 20 honor accountje wel kopenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:42 schreef truSteh het volgende:
en ik 9!!!!!!!!!!!!!!! ezels![]()
Er word wel hard op ingehakt in die honor zeg, ik gooi een grenade, die kets af op een muur en komt terug (maar was dus live grenade) en ik blaas mezelf + 2 teammates naar de eeuwige jachtvelden.. ok leuk, gelijk honor na 9![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |