Ik heb de SF training gehaald vandaag, ga nu maar eens de SF maps bekijkenquote:Op maandag 27 december 2004 13:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je na 1 dag al meer dan 5 verschillende maps gespeeld hebt, maar ok, als je nu al je favo map weet.. Heb je SF training al af? SF maps vinden de meeste mensen (en ik ook) het leukste...![]()
Nee ik heb geen eens medical training en ik heb honor 69 dus dat maakt niets uit. Medical training heb je niet persee nodig tenzij je dus af en toe medic wil zijn in het spel.quote:Op maandag 27 december 2004 17:50 schreef truSteh het volgende:
Ik wilde net op een server SF Hospital spelen, maar dat kon niet want ik moest meer training afronden. Ik moet zeker de medical training afronden? Maar die is zo irritant en lang
Preciesquote:Op maandag 27 december 2004 17:54 schreef truSteh het volgende:
Oh ok, dan laat ik die medic training dus fijn links liggen.. mij niet gezien
Dan moet je ook nooit op de "M" drukken.quote:Op maandag 27 december 2004 21:37 schreef Sambal_HOT het volgende:
medics zijn een beetje gay...
just my 2 cents...
Perficiat!quote:Op maandag 27 december 2004 21:39 schreef truSteh het volgende:
Ik heb hem gehaald![]()
Eindelijk zeg, mocht wel eens tijd worden
Nu zit ik met die training dat je zo moet sluipen.. dies ook best wel verdomde moeilijk
Echt geen makkelijke trainingen
Laat me raden... Jij zit lekker op bridge te campen wachtend totdat je iemand kan redden???quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:32 schreef Dacide het volgende:
Ik zit nu ff op bridge.
Je weet toch?quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:12 schreef Dacide het volgende:
Hoe weet jij dat nou?
Ben je helderziend?
Gelijk naar rechts daar ergens, dan links kan je bij een heuveltje omhoog kruipen. Volgens mij was het zoiets.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:45 schreef truSteh het volgende:
Iemand die hier al die 2de Special Forces training heeft afgerond? Vast welWelk paadje moet je als eerste nemen, gelijk rechts of rechtdoor zegmaar.. best wel moeilijk, word telkens gespot
rechts, en dan idd een heuvel op.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:45 schreef truSteh het volgende:
Iemand die hier al die 2de Special Forces training heeft afgerond? Vast welWelk paadje moet je als eerste nemen, gelijk rechts of rechtdoor zegmaar.. best wel moeilijk, word telkens gespot
join the club... de eerste pas??quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:30 schreef gamecube_master het volgende:
Ben net gekapt, kreeg een critical error
nee joh, de 1221232156865quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:45 schreef rattaplan het volgende:
[..]
join the club... de eerste pas??
Ach can't blame the snipers, ik bedoel als ze op def zitten en doen het goed ach dan horen ze ook te snipen. Als Aussault zijnde gewoon enorm veel smoke gooien, en gaan met die ...quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:40 schreef truSteh het volgende:
Bridge is opzich wel leuk, vooral als je Assault bent en de Defense heeft een sniper.. snipers zijn dan best wel lame
Heb nog geen andere maps gespeelt, kon met the all seeing eye geen goede nl server vinden met sf hospital, waar mensen inzaten
Moet ik dat zien als een uitdaging?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Fillipe het volgende:
Je moet mij niet tegen komen op Hospital, echt dan ben je zo de lul
Haha nee hoor valt wel mee, heb daar wel meer dan 250 uur gespeeld en m'n meeste honor behaald.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Moet ik dat zien als een uitdaging?(niet dat ik goed ben ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |