Jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:36 schreef mechatronics het volgende:
prettige oud&nieuw dagen en een gelukkige kerst!
Hetzelfdequote:Op vrijdag 24 december 2004 18:36 schreef mechatronics het volgende:
Prettige Oud & Nieuw Dagen en een Gelukkige Kerst!
- Ik heb nergens gezegd dat ik gamespy te gek vind, zo ja waar?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:39 schreef ZigoSOS het volgende:
Omdat je eerst zegt dat je Gamespy te gek vind en dan weer ontkent dat je Gamespy hebt en toch AA zelf gebruikt, beetje vaag wat je allemaal zegt hier wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:46 schreef wc-eend het volgende:
- [...] de INGAME browser van AA is door gamespy gepowered dus AA haalt de servers op via gamespy, waardoor je alsnog geen gamespy geinstalleerd hoeft te hebben, hij vraagt ook bij de AA installatie of je gamespy wilt installeren, nee dat heb ik niet gedaan dus..
Nee echt?!
Tjah zijn wel meer mensen die vinden dat ik vaag ben..
Gelijk hebben ze
MET zitkussentje bijgeleverd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:11 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]
Over campen gesproken.. een M82 in Fallujah
tevens tvp
Dat weet hij zelf ook al, maar hij durft niet toe te geven, maarja 'No hard feelings'quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:03 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar 'noob' wc-eend heeft wel gelijk.![]()
Als je dan gewoon gezegd had dat AA het niet deed, dat was ff iets anders en duidelijker geweest, nu zou iedereen toch denken dat je gamespy op je pc hebt, niet dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:07 schreef wc-eend het volgende:
Arghhh gamespy haalt geen servers opwil spelen
Nee dat gaan we ook niet zeggen... Alleen coole mensen zoals Flip en ik hebben een gemodificeerde Xbox. En ja daar hoor jij niet bijquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:50 schreef ZigoSOS het volgende:
En nou niet gaan vertellen dat ik een GC of BigBox moet pakken he
Hoe vaak verander jij je naam in godsnaam nog?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:06 schreef mechatronics het volgende:
ik heb dat ook uitgezet, maar alsnog kan ik niet schelden hoor...
zou dat aan de server aldaar liggen?
btw.
ik ga als ik straks vroeg thuis ben mn naam veranderen in
[FOK!]Th!s
of
[FOK!]Th!s_Sh!t
als ik niet vroeg thuis ben vandaag wordt het morgen
me too,quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:46 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Nee dat gaan we ook niet zeggen... Alleen coole mensen zoals Flip en ik hebben een gemodificeerde Xbox. En ja daar hoor jij niet bij
Hooah! Merry Christmas everybody....
hij staat nog steeds op Eskape , maar niet lang meerquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:38 schreef Dacide het volgende:
[..]
Hoe vaak verander jij je naam in godsnaam nog?![]()
had ik gister ook! dik!, echt binnen n paar tellen win je al, maar t gaat vervelen als je ineens op ambush zit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef rattaplan het volgende:
[..]
me too,
trouwens net een vip met speedhack, dat is vet!
Daarover dacht ikquote:Op woensdag 22 december 2004 17:49 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
3. De servers bij AA liggen er nooit uit door Gamespy, misschien dat je Auth. bedoelt, maar dat heeft niet veel met gamespy te maken
quote:Op zondag 26 december 2004 13:50 schreef Dacide het volgende:
zijn jullie nu nog niet uitgepraat over die fokkin gayspy en auth en servers etc.?
En anders deze welquote:Op zondag 26 december 2004 20:41 schreef mechatronics het volgende:
deze hippe rukker had nog n toets te maken met kerst
Anders hou jij je muil even op kerst avond.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:46 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Nee dat gaan we ook niet zeggen... Alleen coole mensen zoals Flip en ik hebben een gemodificeerde Xbox. En ja daar hoor jij niet bij
Hooah! Merry Christmas everybody....
Arme jongen! Als we kunnen helpen horen we et welquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Dacide het volgende:
Mensen allemaal prettige feestdagen gewenst.
Deze jongen staat op rand van een zenuwinzinking. Want de laatste 3 weken waren simpelweg krankzinnig. Met als uitsmijter: 2 grote verslagen moeten maandag af zijn.
Het slaat werkelijk nergens op. Afgelopen donderdag hadden we een inhaalles van presentations. Blijkt dat we daar 2 fokking verslagen voor moeten maken. Nu mogen we het van de lerares maandag inleveren
Spannende tijden breken aan. Jullie mogen allemaal geld gaan inzetten of de desbetreffende zenuwinzinking nog gaat plaats vinden bij mij.afgelopen 3 weken heb ik een gemiddelde slaap van 3 uur per nacht.
Hooah
Ik denk niet dat je na 1 dag al meer dan 5 verschillende maps gespeeld hebt, maar ok, als je nu al je favo map weet.. Heb je SF training al af? SF maps vinden de meeste mensen (en ik ook) het leukste...quote:Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef Zijpie het volgende:
speel het spel nu een dag, werkt erg verslavend, nog iemand tips??
Mijn Favo map is bridge crossing
Haha, thnx, but no thnx.quote:Op maandag 27 december 2004 00:11 schreef Beluga het volgende:
[..]
Arme jongen! Als we kunnen helpen horen we et wel
Waar gaan je verslagen over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |