Jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:36 schreef mechatronics het volgende:
prettige oud&nieuw dagen en een gelukkige kerst!
Hetzelfdequote:Op vrijdag 24 december 2004 18:36 schreef mechatronics het volgende:
Prettige Oud & Nieuw Dagen en een Gelukkige Kerst!
- Ik heb nergens gezegd dat ik gamespy te gek vind, zo ja waar?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:39 schreef ZigoSOS het volgende:
Omdat je eerst zegt dat je Gamespy te gek vind en dan weer ontkent dat je Gamespy hebt en toch AA zelf gebruikt, beetje vaag wat je allemaal zegt hier wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:46 schreef wc-eend het volgende:
- [...] de INGAME browser van AA is door gamespy gepowered dus AA haalt de servers op via gamespy, waardoor je alsnog geen gamespy geinstalleerd hoeft te hebben, hij vraagt ook bij de AA installatie of je gamespy wilt installeren, nee dat heb ik niet gedaan dus..
Nee echt?!
Tjah zijn wel meer mensen die vinden dat ik vaag ben..
Gelijk hebben ze
MET zitkussentje bijgeleverd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:11 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]
Over campen gesproken.. een M82 in Fallujah
tevens tvp
Dat weet hij zelf ook al, maar hij durft niet toe te geven, maarja 'No hard feelings'quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:03 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar 'noob' wc-eend heeft wel gelijk.![]()
Als je dan gewoon gezegd had dat AA het niet deed, dat was ff iets anders en duidelijker geweest, nu zou iedereen toch denken dat je gamespy op je pc hebt, niet dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:07 schreef wc-eend het volgende:
Arghhh gamespy haalt geen servers opwil spelen
Nee dat gaan we ook niet zeggen... Alleen coole mensen zoals Flip en ik hebben een gemodificeerde Xbox. En ja daar hoor jij niet bijquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:50 schreef ZigoSOS het volgende:
En nou niet gaan vertellen dat ik een GC of BigBox moet pakken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |