kheb nu 21 honor (gaat niet zo snel op bridgequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha nee hoor valt wel mee, heb daar wel meer dan 250 uur gespeeld en m'n meeste honor behaald.
Wat is je honor momenteel en je username?
Idd punten te halen door kills, leader points en goal points.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef truSteh het volgende:
Hoe gaat je honor precies omhoog? Punten halen ingame ofzo?
Zou het niet weten, misschien is een keer pc opnieuw opstarten of het spel er opnieuw opzetten ofzoquote:Telkens als ik naar een server wil connecten met SF Hospital hangt ie zegmaar als je de ingang van het hospital zietIk hoor wel geluid enzo maar kan verder niks doen, wel team joinen maar dan gebeurt ook ook niks.. vaag
bla, bla, bla any time, anywhere........quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Fillipe het volgende:
Je moet mij niet tegen komen op Hospital, echt dan ben je zo de lul
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef rattaplan het volgende:
[..]
bla, bla, bla any time, anywhere........![]()
lol! kaBOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
zal alicht minder zijn dan CS. Enige cheater die ik gezien heb is een speedhack. Dat was echt goed gevonden. En een aimbot, als het bestaat...die is minder.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:59 schreef truSteh het volgende:
Zelfde hier. Ik heb ff daagie gespeelt, ongeveer 25 verschillende cheaters tegengekomen. Echt super schijtziek ben ik al weer gelijk van ze , ik hoopte dat nu ik het CS tijdperk achter me heb gelaten ik ook de meeste cheaters achter me liet, maar het is in AA nog erger
Haha jij met je honor 48... kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 33 kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
69 lulllllllllllllllllllquote:Op woensdag 29 december 2004 11:19 schreef rattaplan het volgende:
[..]
Haha jij met je honor 48... kom op zeg, ik blaas je zelfs nog weg met 'n smoke granade.
Dat filmpje was met een RPG dacht ikquote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef Dacide het volgende:
PS: die 203 nade-launcher cheat heb ik ook al eens gezien. Tering hey, dat is gewoon een machiniegeweer maar dan met nades.
Ik meen dat Eitjes of rattaplan ooit eens een filmpje hiervan op het forum gezet had.
Die krijg je alleen op SF levels en dan moet je ook nog sf training hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:56 schreef truSteh het volgende:
Ik heb trouwens een wapen ingesteld bij Set 1, hoe krijg ik die ingame? Ik vind dat normale wapen maar dufIk kreeg hem laatst wel maar dat was via een admin volgens mij, kwam er zo'n berichtje in beeld blabla en kreeg ik hem.
Je mag mijn 20 honor accountje wel kopenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:42 schreef truSteh het volgende:
en ik 9!!!!!!!!!!!!!!! ezels![]()
Er word wel hard op ingehakt in die honor zeg, ik gooi een grenade, die kets af op een muur en komt terug (maar was dus live grenade) en ik blaas mezelf + 2 teammates naar de eeuwige jachtvelden.. ok leuk, gelijk honor na 9![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:58 schreef Flex82 het volgende:
ff kort: Bij hopsital-sletjes moet je de honor halveren om een eerlijk beeld te krijgen t.o.v. de andere levels.
Flex kerel, je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Nergens voor nodig, ooit kom je er nog wel..quote:Op donderdag 30 december 2004 01:58 schreef Flex82 het volgende:
ff kort: Bij hopsital-sletjes moet je de honor halveren om een eerlijk beeld te krijgen t.o.v. de andere levels.
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Flex kerel, je hoeft niet jaloers te zijn hoor! Nergens voor nodig, ooit kom je er nog wel..
Formeel gezien bestaat die nog wel, maar er is eigenlijk weinig van over. Sommige 'leden' posten niet meer en sommige 'leden' spelen niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:28 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
die Fok! clan, bestaat die eigenlijk nog? Of zijn jullie als clan nog actief?
aangezien de site down is, en dit nou ook niet echt een supergoed lopend topic?
tja, waarom laat je het niet gewoon [FOK!]Fillipe? Wat maakt dat nou uit?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Formeel gezien bestaat die nog wel, maar er is eigenlijk weinig van over. Sommige 'leden' posten niet meer en sommige 'leden' spelen niet meer. Ach kan het ze niet kwalijk nemen, het is ook maar een spelletje waar ieder z'n eigen indeling aan moet geven.
Vorig jaar hadden we dan ook een hoogtepunt met de website van freaky en de topics die om de dag vol gepost werden. (Waar is freaky eigenlijk gebleven)
Aangezien ik ook minder AA speel e.d. lijkt het me een goed plan om bij deze aan te kondigen dat ik afstand doe van de Clanleader-troonen dat ik voor 1 januari 2005
uit de clan stap en dat ik gewoon lekker in mijn eentje nog van AA ga genieten. Ik zal hier uiteraard blijven posten en afspraken maken met users om gezamelijk te knallen.
Ik ga het regelen m.b.t aao4players (clan) en dit forum (op) en uiteraard bij aa zelf (fillipe)
[FOK!]Fillipe
Ik heb net mn naam nog veranderdquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:42 schreef Sambal_HOT het volgende:
Van tactician who is using tactics tot een ordinaire camper... Dat verandert er nu... Deze opmerking snappen alleen de diehards en dus niet de nOObs...
Nou als Flip de clan gaat verlaten dan doe ik dat maar ook. Want een clan zonder een leider is maar een ongeregeld zooitje...
Ik ga mijn naam veranderen in: Fokker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat flip alleen zijn naam verandert omdat hij de behoefte heeft om te gaan cheaten. Flip vind dat wel interessant allemaal.... Een beetje jammer vnden jullie ook niet?
[ Bericht 20% gewijzigd door Sambal_HOT op 31-12-2004 14:05:40 ]Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
vervanger = sambal?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Haha voor de mensen die de sarcastische sambal nog niet door hadden, dat is dus onzin!
Ik heb mijn naam veranderd in: Fillipe-NL en zal de clan settings @ aaotracker aan iemand anders doorgeven zodra er een geschikte vervanger is gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |