SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Newyear en dat er nog vele online doden mogen vallen en offline wat minder
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mocht je het willen weten, lees de spoiler, anders lees je hem niet, en leef je door in vrede met jezelfmaar wat ik nooit snap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou iemand op zo'n manier een hogere fragrate, of meer honor willen halen?
Dan zegt het toch niets?
Dan kun je toch net zo goed op Ebay een 99 honor account kopen?
Hele honor gaat er toch om om enigzins te kunnen zien hoe goed iemand is. Maar door dit soort gasten gaat dat dus totaal niet op.
En het is dan wel een bug, maar als je weet dat dit mogelijk is, en je doet het toch, dan is het toch gewoon cheaten?
Omdat ik gestudeerd heb?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:12 schreef Fillipe het volgende:
Tsja dat moeten jullie bepalen
Edit: Rattaplan lijkt me een geschiktere kandidaat.
Edit2: Ik heb de OP geupdate in het txt bestandje.
ohhh, daar kom ik ook net achter! dan wordt het blauwigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
ROFL Spoilers kan je lezen als je ze selecteert!
En die -1 klopt ook ivm die -6, sorry, niet op letten gewoon doen wat er hierboven staat en dan werkt het, als het goed is, die "-" voor het getal is gewoon een steuntje voor jezelf, om te kijken of je lang genoeg op die H toets hebt geramd.
Suc6 ermee, laat het ff horen, als het nog niet is gelukt, dan zal ik het ff heel precies omschrijven, want dit was uit mijn hoofd, en tja dan kunnen er wel foutjes inzitten (net zoals die -6 )
oke dus na die -1, dan moet ik hem weer op 203 launcher zetten met h en reloaden? Want als ik dat doe reload hij namelijk niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
ROFL Spoilers kan je lezen als je ze selecteert!
En die -1 klopt ook ivm die -6, sorry, niet op letten gewoon doen wat er hierboven staat en dan werkt het, als het goed is, die "-" voor het getal is gewoon een steuntje voor jezelf, om te kijken of je lang genoeg op die H toets hebt geramd.
Suc6 ermee, laat het ff horen, als het nog niet is gelukt, dan zal ik het ff heel precies omschrijven, want dit was uit mijn hoofd, en tja dan kunnen er wel foutjes inzitten (net zoals die -6 )
ik ga het nu ook ff proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:11 schreef rattaplan het volgende:
ik heb ook een hekel aan die cheats. Ik wil dit gewoon proberen en op een lege server.
Wat heb je gedaan dan dacide?
Ik ben ook te gaar voor woorden.
Nee omdat jij vaker aanwezig bentquote:
Ja was echt briljant!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:06 schreef Dacide het volgende:
Yo Fil, hoe was jouw oud en nieuw?
Nog geneukt?
Mij is het niet meer gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fil? Schatje?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:07 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja was echt briljant!
Gister niet geneukt, vanavond nieuwe poging, nu even slapen en straks naar schatjeCiao!
Gast, Flipper! waarom weten we dit niet!?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:00 schreef Dacide het volgende:
[..]
Fil? Schatje?
Je hebt een vriendin?
Waarom zijn wij hier niet van op de hoogte?
Waar ben je trouwens geweest?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:54 schreef truSteh het volgende:
Hij is me net gelukt (niet honor server zo lame ben ik niet) en heb het ff geprobeerd, iemand vertelde me hoe hou trouwens wel moest. Veel makkelijker:
allemaal leuk en aardig, die -1 krijg ik ook nog wel, maar die gun reload helemaal niet. Heb het nu 10 keer geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:To the Player Community:
DEVs at AAPA & AAGA are currently working on this issue. I am privy to the efforts going on behind the scenes and they are extensive. We expect that you will see the results of these efforts soon.
In the meantime, please follow the procedures described in this forum to report known or suspected problems. They will be dealt with accordingly.
Hang in there, please be patient for a little while longer... the Cavalary is on the way.
Dev Skyhuntr
Source: Official Forums
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef rattaplan het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, die -1 krijg ik ook nog wel, maar die gun reload helemaal niet. Heb het nu 10 keer geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, we zijn allemaal zeer verdrietig dat backflip geen Clanleader meer isquote:Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Dacide het volgende:
Zijn jullie nog steeds aan het zwammen over die kutcheats?![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door mechatronics op 02-01-2005 18:04:46 ]-
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:59 schreef mechatronics het volgende:
[..]Zo gaat die bug niet! Veel makkelijker zoals ik het deed (lees ff paar replies terug)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ja, we zijn allemaal zeer verdrietig dat backflip geen Clanleader meer is![]()
[FOK!] America's Army deel 56quote:Op zondag 2 januari 2005 18:01 schreef truSteh het volgende:
[..]
Zo gaat die bug niet! Veel makkelijker zoals ik het deed (lees ff paar replies terug)
Hoaah!quote:Op zondag 2 januari 2005 19:20 schreef rattaplan het volgende:
[[url=http://img52.exs.cx/img52/3788/shot000775gk.th.jpg]afbeelding][/URL]
hoe krijg je het voor elkaar om op een non-cheat een G te krijgen bij defense in waarschijnlijk een lege server (je moet om zo iets te maken nogal wat tijd hebben)quote:Op zondag 2 januari 2005 19:20 schreef rattaplan het volgende:
Kijk, deze is dan wel absoluut coolquote:Op zondag 2 januari 2005 19:20 schreef rattaplan het volgende:
gewoon, afspreken, 2keer G druggen, en dan op T, dan kan je met de OpFor sprekenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om op een non-cheat een G te krijgen bij defense in waarschijnlijk een lege server (je moet om zo iets te maken nogal wat tijd hebben)
Leg maar uit![]()
hij heeft anders ook die meldingen van PB nog staan als je er voor de eerste keer in komtquote:Op zondag 2 januari 2005 20:19 schreef mechatronics het volgende:
[..]
gewoon, afspreken, 2keer G druggen, en dan op T, dan kan je met de OpFor spreken
als je dan op n bijna lege server zitten, willen ze wel spelen hoor
wat dingen uitproberen enzo, gaat vaak wel goed ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |