Atreidez | maandag 13 december 2004 @ 14:17 | |
Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d [deel 2] Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d. [deel 3] Formule 1 2004 Nieuwtjes e.d. [deel 4] En nu dus deel 5. Game on ![]() | ||
gangsta-mario | maandag 13 december 2004 @ 14:28 | |
keej dan | ||
rubbereend | maandag 13 december 2004 @ 14:33 | |
is er al een nieuwtje? | ||
MrX1982 | maandag 13 december 2004 @ 14:35 | |
Kimi Raikonnen word kampioen met Johnnie Walker sponsering op zijn McLaren ![]() | ||
gangsta-mario | maandag 13 december 2004 @ 14:35 | |
neeej nooit niet die auto gaat het weer niet redden dit jaar ![]() | ||
MrX1982 | maandag 13 december 2004 @ 14:37 | |
Uit de vorige thread met dank aan Shreever:quote:Coole sponser ![]() | ||
gangsta-mario | maandag 13 december 2004 @ 14:40 | |
Jah hij is wel cool t s weer is wat anders als cigaretten, ik vind het persoonlijk jammer dat een nederlandse coureur nooit is gesponserd word door Heineken dat zou echt een goeie internationaal bekende sponser zijn, had tevens goed bij de jaguar gepast maar dat is niet meer... | ||
MrX1982 | maandag 13 december 2004 @ 14:45 | |
quote:Daar verbaas ik me ook over. Net zoals Philips hoewel die wel Jos verstappen hebben gesponsord. Maar ja ik denk dat ze niet hun handen willen branden aan de wereld die Formule 1 heet. Maken Albers en Doornbos nog een kansje op een stoeltje komend seizoen? Ik heb trouwens weer zin in het nieuwe seizoen maar het duurt nog zolang ![]() | ||
gangsta-mario | maandag 13 december 2004 @ 14:53 | |
Als Arden echt aandelen of heel het team van Jorden koopt zit ie zker wel in de F1 mischien dan wel met albers samen maar ik ga wel voor Doornbos die jongen heeft wel wat | ||
-Hans- | maandag 13 december 2004 @ 16:02 | |
quote:Ja zekers! quote:Aldus RTL Grandprix | ||
MonoSynth | maandag 13 december 2004 @ 16:32 | |
Zouden we bij McLaren dan weer krijgen dat het team uit de as verrijst na het vinden van een nieuwe sponsor? Ik kan me nog erg goed Australië 1997 herinneren. De eerste race met West-reclame, en dan direct die race winnen. | ||
gangsta-mario | maandag 13 december 2004 @ 16:37 | |
quote:Jah dat zou voor de F1 wel goed zijn weer een beetje spanning maar dan moeten ze wel heel hard aan het werk denk ik. | ||
Atreidez | maandag 13 december 2004 @ 16:42 | |
Vond dit stukje van Rubens over de nieuwe auto wel grappig ![]() quote:http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=71740 | ||
gangsta-mario | maandag 13 december 2004 @ 16:46 | |
Ik weet niet wat hier van moet denken aan de ene kant als het echt zo s maakt het het wel gaver om naar te kijken. Maar aan de andere kant zou het veel crashes opleveren en werken de geldbesparende maatregelen ook niet echt als er elke x een auto wordt "kort" gereden. | ||
Nyluzzz | maandag 13 december 2004 @ 17:55 | |
quote:tt haha, we zijn nog niet van david af, een jaartje geef ik hem nog. | ||
ChatGirl | maandag 13 december 2004 @ 18:55 | |
minder. die voegt naar mijn mening nix toe aan het rijdersveld. | ||
rubbereend | dinsdag 14 december 2004 @ 01:12 | |
jammer Couthard mis k totaal niet. Maar k snap wel dat ze m halen | ||
gangsta-mario | dinsdag 14 december 2004 @ 08:17 | |
Snap wel dat ze hem halen voor zijn ervaring maar echt veel laten zien heeft ie nog niet. Ze hadden beter voor een jong talent kunnen gaan ... Doornbos ofzo :p | ||
MonoSynth | dinsdag 14 december 2004 @ 10:17 | |
quote:Met twee jonge talenten begin je ook niet echt veel hoor. Coulthard heeft zichzelf bewezen, en McLaren heeft hem niet voor niets negen jaar in dienst gehad. Kwaliteiten zal hij dus wel hebben, vooral voor het ontwikkelen van de auto, en dat is nou net wat Red Bull nodig heeft. En het ondersteunen van een nieuwe coureur kan hij volgens mij ook wel. | ||
gangsta-mario | dinsdag 14 december 2004 @ 10:21 | |
quote:Ik snap ut ook wel. Maar David laat t vaak liggen als het er op aan komt dan zie je gewoon dat ie tekort komt daarom snap ik ook niet dat ze niet dat ie niet eerder gedumpt is bij mclaren. Er hadden betere coureurs geweest denk om naast raikonnen/ hakkinen te zetten maar goed wel leuk voor m dat ie toch nog een plekkie heb | ||
Shreever | dinsdag 14 december 2004 @ 12:32 | |
quote: | ||
MonoSynth | dinsdag 14 december 2004 @ 15:49 | |
In de categorie "Liever vandaag dan morgen": Brawn: "Schumacher kan ieder moment stoppen" | ||
Shreever | dinsdag 14 december 2004 @ 15:56 | |
quote: ![]() | ||
Atreidez | dinsdag 14 december 2004 @ 15:57 | |
quote:Ik hoopte al op een mooi bericht, maar de nieuwswaarde is dat ze m niet aan ze contract zullen houden ![]() | ||
-Hans- | dinsdag 14 december 2004 @ 17:34 | |
quote: ![]() ![]() | ||
JPM01 | dinsdag 14 december 2004 @ 18:06 | |
quote:ik moet het eerst nog zien, ik geloof het pas als hij in melbourne op de grid staat. maar tja albers ik mag hem niet, maar wel goed voor nederland en doornbos bij jordan..., kan een mooi jaar worden ![]() | ||
rubbereend | dinsdag 14 december 2004 @ 18:28 | |
![]() ![]() | ||
MonoSynth | dinsdag 14 december 2004 @ 18:44 | |
Heeft Albers het zelfde management als Verstappen ofzo? Dit wordt weer een lang voorjaar van heel veel 'we zijn bezig', 'we hebben het budget rond' en 'we hebben keuze' persberichten, en uiteindelijk zul je zien dat hij er in Melbourne niet bij is. Er zijn zoveel coureurs die "Het budget rondhebben", maar dat garandeert tegenwoordig echt geen plekje in de F1. Ik zie liever het management van Doornbos. Pas iets melden als er echt iets te melden is. Dan komt de coureur ook een stuk betrouwbaarder over. | ||
JPM01 | dinsdag 14 december 2004 @ 19:11 | |
quote:en een contract zegt helemaal niks, vraag dat maar aan ene Verstappen Jos van voren ![]() | ||
rubbereend | woensdag 15 december 2004 @ 01:44 | |
Albers heeft trouwens niet hetzelfde management | ||
TheGHunter | woensdag 15 december 2004 @ 11:48 | |
Het zou leuk zijn voor nederland als we er weer n coureur bijhebben op het hoogste autosportniveau, ongeacht of hij nu achteraan gaat rijden of niet. Albers is n coureur die zichzelf nog kan bewijzen in de F1, en dan is elk team prima. Denk dat Minardi niet eens zo slecht is om te beginnen, iedereen verwacht dat je achteraan staat, alles wat je verder naar voren komt in die opgevoerde kart is pure publiciteit voor jezelf. | ||
Atreidez | donderdag 16 december 2004 @ 11:07 | |
Christijan Albers heeft Champcar getest. Stukje en linkje staat in champcar topic - Voor de racefans: Champcar![]() | ||
Shreever | donderdag 16 december 2004 @ 12:06 | |
quote: ![]() | ||
rubbereend | donderdag 16 december 2004 @ 12:28 | |
![]() | ||
kriele | donderdag 16 december 2004 @ 15:11 | |
Van mij mag Chris lekker gaan racen bij Walker. Volgend jaar krijgen ze een lola chassis en zijn ze weet een stuk competatiever. Dat is een stuk beter dan minardi. | ||
Atreidez | donderdag 16 december 2004 @ 15:14 | |
En uiteraard komt het dan ook weer op tv ![]() | ||
JPM01 | donderdag 16 december 2004 @ 15:46 | |
quote:ik zie liever nicky pastorelli bij walker en albers bij minardi..., doornbos bij jordan ![]() | ||
Shreever | donderdag 16 december 2004 @ 16:46 | |
quote:Kan nooit kwaad lijkt me ![]() | ||
gangsta-mario | donderdag 16 december 2004 @ 16:49 | |
Haha Misschien raakt ie nu die dikke plofkop van m is kwijt en helpt het echt en kan ie dit seizoen ook is een x wat presteren ![]() | ||
rubbereend | donderdag 16 december 2004 @ 16:50 | |
da's nogal prettig, kunnen ze al weer met 6 kilo gaan schuiven in de auto | ||
Shreever | donderdag 16 december 2004 @ 16:51 | |
quote:Schumi verslaan jah ![]() | ||
gangsta-mario | donderdag 16 december 2004 @ 16:59 | |
quote:Haha jah mischien wel maar dan mag ie wel ff heeel erg zijn best gaan doen en da zie ik nog niet gebeuren maar goed wie weet!! Zou wel weer is wat anders zijn als altijd maar Schumacher/ Ferrari ![]() | ||
Shreever | donderdag 16 december 2004 @ 17:04 | |
Idd, dat Schumacher/Ferrari begint aardig te vervelen, ik hoop iig op veel verassingen komend seizoen. Vraag me ook af hoe Schumi het gaat doen aangezien het de laatste paar races niet zo lekker gingen. En wil natuurlijk weten hoe onze JP het gaat doen bij McLaren ![]() *bijna niet wachten kan tot het eindlijk weer zo ver is ![]() | ||
MonoSynth | donderdag 16 december 2004 @ 18:24 | |
Boris Jeltsin wordt marketing director van Midland F1 ![]() Zijn gelijknamige kleinzoon dan welliswaar, maar toch... | ||
gangsta-mario | vrijdag 17 december 2004 @ 08:09 | |
quote:Voor mij verveelt het nog niet zo maar meer spanning, bedoel een klein beetje spanning (afgelopen jaren geen spanning) zou het echt wel leuker maken K kan ook bijna niet wachte en het duurt nog zo lang ik vind de zondagen nu echt niks.. | ||
JPM01 | vrijdag 17 december 2004 @ 08:10 | |
quote:pas een beetje op je woorden ![]() | ||
gangsta-mario | vrijdag 17 december 2004 @ 08:33 | |
quote:Is maar een geintje hoor ![]() maar je moet toegeven hij is altijd wel aan de stevige kant | ||
Shreever | vrijdag 17 december 2004 @ 12:48 | |
quote: ![]() | ||
MrX1982 | vrijdag 17 december 2004 @ 13:29 | |
Kimi rijdt Montoya helemaal zoek komend seizoen ![]() Montoya is dezelfde soort rijder als Coulthard, grote bek naast de baan maar de prestaties op de baan vallen erg tegen. Zonde dat McLaren zo'n rijder aantrekt maar ja dan kan Kimi hem iig zoek rijden ![]() | ||
Scrutinizer | vrijdag 17 december 2004 @ 13:41 | |
quote:Als ik twee rijders niet op elkaar vind lijken zijn het wel die twee. Coulthard is supersaai en degelijk, doet stoer en is eigenlijk heel onzeker. Juan Pablo staat garant voor spektakel op de baan, is temperamentvol en een echte racer die aanvalt op plaatsen waar niemand het verwacht en waar hij het soms ook beter had kunnen laten. | ||
MrX1982 | vrijdag 17 december 2004 @ 13:57 | |
quote:De rijstijl is idd anders maar het zijn wel twee dezelfde soort types. Grote bek naast de baan maar op de baan vallen de prestaties toch enorm tegen. Montoya mag dan vele acties doen op de baan maar hij bereikt er tot op de dag van vandaag niets mee. Hij heeft de verwachtingen bij Williams niet waar kunnen maken. Ik vraag me dus af of hij dat ooit nog kan doen. | ||
superhaagie | vrijdag 17 december 2004 @ 14:02 | |
quote:Ik denk dat het goed is dat Montoya bij McLaren rijdt nu, hij is agressiever als Coulthard en dit zal ook een goede invloed hebben op Raikonnen, waardoor deze vanzelf ook meer gaat durven en beter uit de verf zal komen. Ik vindt het een ideaal duo en heb echt zin in het komende seizoen, wat mij betreft mogen ze michael in een fiat panda op de starting grid zetten, of helemaal niet. | ||
Scrutinizer | vrijdag 17 december 2004 @ 14:10 | |
quote:Hij werd kampioen in zijn eerste seizoen in de CART-series, won in zijn eerste seizoen F1 z'n eerste race, had in dat seizoen 3 poleposities en schreef 3 ronderecords op zijn naam. Noem dat maar niets. Wereldkampioen is hij idd niet geworden maar geen van de teams heeft tot nu toe wat dat betreft een antwoord op Ferrari. Ik ben ook bang dat Ferrari komend seizoen ook niet of nauwelijks te verslaan valt | ||
Atreidez | vrijdag 17 december 2004 @ 14:36 | |
Ik vind de prestaties van Montoya gewoon goed hoor. Dat de auto vorig jaar nou wat minder was kan je montoya niet aanrekenen. Dat hij soms wat (te) wild is is een aanwinst in de sport, en overall heeft hij toch heel wat moois laten zien al.. alleen al 3 keer de wings van Schumi eraf rijden is toch iets waar we m erg dankbaar voor moeten zijn ![]() | ||
JPM01 | vrijdag 17 december 2004 @ 15:35 | |
ik volg montoya nu vanaf het moment dat die in zandvoort bij de masters mee deed. en later bij de formule 3000 en champcars werd ik grote fan van hem en ik zie dat hij meer en meer progressie boekt zelfs dit seizoen. | ||
TheGHunter | vrijdag 17 december 2004 @ 16:12 | |
Het duurt weer te lang deze winter, zoals altijd ![]() Voor volgend seizoen weer genoeg leuke ingrediënten, jammer alleen dat de FIA wat aan het doorslaan is mbt de sport veiliger te maken. Laat die gasten nou gewoon lekker tegen elkaar racen, ipv die auto's steeds meer afremmen en de coureurs extra handigheidjes meegeven (oa TC) die het een stuk makkelijker maken om de auto te besturen. Ik bedoel, wie heeft er nu baat bij om de auto nog minder downforce te geven, inhalen wordt zo nog moeilijker dan het al was. Daarbij zullen de coureurs voorzichtiger gaan rijden en krijg je dus sowieso minder gevechten op de baan. * TheGHunter verlangt weer terug naar de tijd dat coureurs nog echt de ballen en de auto hadden om rondenlang elkaar op te jagen, in te halen en over het randje te gaan mocht dat nodig blijken. | ||
JPM01 | vrijdag 17 december 2004 @ 16:18 | |
quote:de winter duurt lang, zolang de eerste deel van de winter periode maar voorbij is . zeg maar tot eind december dan gaat de tijd erna wel snel | ||
kriele | vrijdag 17 december 2004 @ 18:30 | |
quote:Zijn prestaties zijn goed, maar meer ook niet. Daar maakt hij teveel fouten voor en daar vind ik hem te wisselvallig voor. | ||
JPM01 | zondag 19 december 2004 @ 20:33 | |
opletten mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() | ||
TheGHunter | zondag 19 december 2004 @ 21:32 | |
quote:Relax, kan ik de zegetocht van Schumacher en Ferrari nog eens op mn gemak terugkijken ![]() | ||
JPM01 | zondag 19 december 2004 @ 22:30 | |
quote:het gaat mij meer om de laatste race quote: ![]() | ||
Shreever | maandag 20 december 2004 @ 00:15 | |
quote: ![]() ![]() | ||
MonoSynth | donderdag 23 december 2004 @ 10:11 | |
dat was me even een hartverzakking toen ik bij het 'sport' gedeelte van Nu.nl las dat de Colombiaan Montoya was neergeschoten..... Gelukkig zijn er meer Colombianen die Montoya heten en in de sport actief zijn. Wel sneu voor de man trouwens. | ||
Atreidez | donderdag 23 december 2004 @ 10:26 | |
Ook nog een troost dat het bij een roofoverval gebeurde, en geen gerichte aanslag was op de beste man. Alsnog sneu, maar anders had het weer een zwarte dag voor de sport in het algemeen geweest ![]() | ||
Shreever | donderdag 23 december 2004 @ 10:31 | |
quote:Sneu voor die man natuurlijk.... Maar kan toch niet laten om te zeggen; Gelukkig was het JP niet... Want dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik ergens de headline; Montoya neergeschoten, tegenkwam. | ||
MonoSynth | donderdag 23 december 2004 @ 22:02 | |
quote:Dus... liever mét Olav en zònder decoder.... | ||
rubbereend | donderdag 23 december 2004 @ 23:06 | |
de mol heeft volgens mij pas de beschikking over zendtijd na 18.00 dus dan valt de F1 af! | ||
TheGHunter | donderdag 23 december 2004 @ 23:09 | |
quote:Vanaf volgend jaar gaat heel Nickelodeon toch van de buis? En komt er NLTV (oid) voor in de plaats. Lijkt me trouwens best reeel dat John de Mol gaat bieden op de rechten voor de F1, hij wil van de nieuwe zender een familiezender maken, en wat past daar nou beter bij dan F1 en voetbal voor de mannen ![]() ![]() | ||
rubbereend | donderdag 23 december 2004 @ 23:12 | |
quote:naar mijn weten is het van 6.00 tot 18.00 Nickelodeon en van 18.00 tot 6.00 NLTV | ||
Atreidez | vrijdag 24 december 2004 @ 11:41 | |
De rechten van F1 waren toch voor meerdere jaren gekocht door SBS? Ik zie iig in 2005 nog geen F1 op NLTV komen ![]() | ||
MrX1982 | vrijdag 24 december 2004 @ 13:22 | |
Als John de Mol de rechten koopt en een fatsoenlijke presentator in de studio neer zet heb ik er geen bezwaar tegen. Op die campingzender van een sbs6 maken ze van alles een Hart van Nederland uitzending ![]() | ||
JPM01 | vrijdag 24 december 2004 @ 13:37 | |
quote:ik schrok ook, maar montoya komt niet vaak meer in colombia | ||
Shreever | zaterdag 25 december 2004 @ 11:40 | |
quote: | ||
superhaagie | zondag 26 december 2004 @ 12:29 | |
Raar dat niemand het hier heeft over dat Albers volgend jaar bij Minardi rijdt, misschien niet boeiend ofzo :s maar wel weer goed voor de nederlandse racerij dacht ik zo. | ||
Scrutinizer | zondag 26 december 2004 @ 12:43 | |
quote:Die heeft al een eigen topic op het forum | ||
JPM01 | zondag 26 december 2004 @ 13:32 | |
quote:Albers naar Minardi en Het grote Robert Doornbos Topic!!!!! ![]() | ||
Atreidez | zondag 26 december 2004 @ 14:11 | |
Mag deze er ook nog bij ? ![]() Jos Verstappen, deel 25, wie zal het zeggen.... | ||
JPM01 | zondag 26 december 2004 @ 19:45 | |
quote:naja...., jos is exit ![]() | ||
ElmarO | dinsdag 28 december 2004 @ 13:51 | |
quote:Bron:F1-Racing quote:Bron:F1-Racing | ||
TimoBasso | dinsdag 28 december 2004 @ 18:42 | |
Franck Montagny overklast onze nederlandse bal.. hard ![]() | ||
Atreidez | dinsdag 28 december 2004 @ 18:47 | |
quote:Het mag dan een bal zijn, dit is natuurlijk nog nergens op gebaseerd. En ik heb die Montagny echt geen uitzonderlijke dingen zien doen in die Renault. | ||
Re | donderdag 30 december 2004 @ 01:09 | |
In ieder geval net maar een kaartje gekocht voor 6 maart in Melbourne ![]() | ||
JPM01 | donderdag 30 december 2004 @ 10:12 | |
quote:dan heb je flink mazzel, ik wil ook naar melbourne ![]() | ||
ChatGirl | vrijdag 31 december 2004 @ 17:14 | |
quote:nou, zoveel vond ik er nou ook weer niet aan ![]() | ||
Johnny_Cash | vrijdag 31 december 2004 @ 19:41 | |
quote:Die auto schijnt nogal te zuipen, zullen wel een extra grote tank nodig hebben. | ||
JPM01 | vrijdag 31 december 2004 @ 21:45 | |
quote:fout helemaal fout montoya wordt kampioen ![]() | ||
rubbereend | zaterdag 1 januari 2005 @ 05:27 | |
quote: ![]() ![]() nummertje 8 voor Schumacher | ||
rubbereend | dinsdag 4 januari 2005 @ 16:35 | |
van www.nu.nl:quote: | ||
TheGHunter | dinsdag 4 januari 2005 @ 16:38 | |
quote:En als Der Michael na n aantal races weer gewoon dik bovenaan staat, wordt weer alles op "volgend jaar, volgend jaar dan..." gegooid ![]() | ||
Vitalogy | dinsdag 4 januari 2005 @ 21:00 | |
quote:Een coureur op zijn plaats had die progressie niet meer moeten boeken. | ||
rubbereend | woensdag 5 januari 2005 @ 02:07 | |
Montoya had allang goed mee moeten doen om de wereldtitel, dat hij nog steeds niet constant genoeg kan presteren heeft gewoon met zn persoonlijkheid te maken. | ||
kriele | woensdag 5 januari 2005 @ 12:54 | |
quote:Helemaal met je eens. Geweldig op het ene circuit en te slecht op het andere. Het Jos syndroom? | ||
rubbereend | woensdag 5 januari 2005 @ 19:33 | |
quote:voor Jos is zn carriere in het begin te snel gegaan en daaran heeft hij en pech gehad (Simtek, Walkinsaw die hem naait) en hij heeft op cruciale punten fouten gemaakt herinner me een race in SPanje in de stromende regen waar als hij gewoon door had gereden 3e of 4e was geworden, maar hij spint stom. | ||
-Hans- | woensdag 5 januari 2005 @ 22:08 | |
Nog wat rijders nieuws. ![]() quote:Ik zet mijn geld ook maar op Klien, dus dan krijgen we DC en Klien nou wat een dreamteam heb je dan. ![]() | ||
-Hans- | donderdag 6 januari 2005 @ 17:54 | |
quote:Ik vrees toch dat Heidfeld het tweede stoeltje mag gaan bezetten en er is nog wat BMW Williams nieuws want Williams gaat in zee met de Royal Bank of Scotland | ||
rubbereend | donderdag 6 januari 2005 @ 17:58 | |
Heidfeld, over kleurloze rijders gesproken | ||
kriele | donderdag 6 januari 2005 @ 18:05 | |
quote:Werkelijk on-be-grij-pe-lijk dat Williams hem heeft gecontracteerd. Dat moet wel het werk van BMW zijn. | ||
MonoSynth | donderdag 6 januari 2005 @ 18:36 | |
quote:Idem met vice-wereldkampioen Frentzen in 1997. | ||
-Hans- | donderdag 6 januari 2005 @ 18:41 | |
Tja, het is ook absoluut niet een favoriete coureur van mij. Maar goed echt verrasend is het natuurlijk niet na het vertrek van Ralf (Duitser) en BMW (Duits) is de link snel gelegd. Ik zou het triest vinden voor Antonio als het Heidfeld zou worden, de invalbeurten van Antonio waren zeker niet slecht (bijna podium!). Er zijn al wat duels tussen beiden heren geweest en toen was Heidfeld de snelste, dus Heidfeld staat op dit moment op pole-position voor het tweede stoeltje. Triest maar waar. ![]() | ||
Atreidez | donderdag 6 januari 2005 @ 18:45 | |
Ik wil nog wel eens zien wat die Heidfeld in deze williams kan doen. Bij Sauber liet ie zich best zien en het is toch zo iemand die al snel opgeeft als ie merkt dat ie niets kan met een auto, zoals bij Jordan. Als ie straks uit de top 6 start moet ik nog zien of ie kleurloos voorbij gaat ![]() | ||
Scrutinizer | donderdag 6 januari 2005 @ 18:50 | |
quote:Dat is precies wat ik dacht, als ie het naar zijn zin heeft denk ik dat hij aardig mee kan komen. Als achterblijver in de Jordan was hij voor menigeen al nauwelijks op een ronde te zetten | ||
mitt | donderdag 6 januari 2005 @ 19:09 | |
Maar Heidfeld is wel zo'n grijze muis die eigenlijk totaal oninteressant is ![]() | ||
JPM01 | donderdag 6 januari 2005 @ 19:18 | |
heidfeld is een kleurloze rijder, snap niet wat williams in hem ziet ![]() | ||
sooty | donderdag 6 januari 2005 @ 19:24 | |
Niets is besloten; Pizzonia maakt nog steeds een kans. ![]() http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/4083915.stm | ||
rubbereend | vrijdag 7 januari 2005 @ 02:26 | |
Heidfeld is zo'n coureur die neit dat extra beetje uit een auto haalt net als Hill of Coulthard, mensen die met bijzonder materiaal niet echt bijzonder gepresteerd hebben | ||
Shreever | zaterdag 8 januari 2005 @ 10:01 | |
quote: | ||
MonoSynth | zaterdag 8 januari 2005 @ 13:42 | |
eerste foto's van nieuwe Toyota: http://www.f1racing.nl/nl/photolarge.php?photoID=38304&catID=1499 | ||
Shreever | zaterdag 8 januari 2005 @ 13:57 | |
quote:Hij is wel mooi ![]() je was me net voor ![]() | ||
JPM01 | zaterdag 8 januari 2005 @ 18:00 | |
Het programma is ook vrij gegeven voor de Australian Grand prix van 6 maart a.s programma 2005 Foster's australian grand prix vrijdag 10:00 - 11:00 Formula One Practice Session 1 (60 mins) 00:00 - 01:00 13:00 - 14:00 Formula One Practice Session 2 (60 mins) 03:00 - 04:00 8:00 - 8:45 Formula One Practice Session 3 (45 mins) 22:00 - 22:45 9:15 - 10:00 Formula One Practice Session 4 (45 mins) 23:15 - 00:00 *de eerste zaterdagtrainingen zijn bij ons op vrijdagavond ![]() Zaterdag 12:00 - 13:00 Formula One Qualifying Session 1 02:00 - 03:00 9:00 - 10:00 Formula One Qualifying Session 2 23:00 - 00:00 Zondag 13:00 - 15:00 2005 FORMULA 1™ Foster’s Australian Grand Prix - 58 Laps 03:00 - 05:00 maar eerst nog de 54 dagen 6 uur tot aan de eerste training afwachten ![]() ![]() | ||
Atreidez | zaterdag 8 januari 2005 @ 19:43 | |
Qualifying en Race op 1 dag tegenwoordig. En met dit soort races is dat erg slopend vanwege onze tijden ![]() | ||
JPM01 | zaterdag 8 januari 2005 @ 20:08 | |
quote:tijden in australie is dat opzich wel relaxt maar maleisie, china en japan is het zeer ongunstig USA, Canada en brazilie is dat weer in de middag ![]() | ||
MonoSynth | maandag 10 januari 2005 @ 18:11 | |
Red Bull niet in zee met Smirnoff Omdat Mateschitz geen reclame voor alcohol of sigaretten wil en problemen heeft met de associatie van Red Bull met wodka, mede omdat dat in bepaalde landen illegaal is. Ik vraag me af wat voor maatregelen hij gaat treffen als Sauber Smirnoff weet te strikken. Na tien jaar zijn 'Sauber' en 'Red Bull' toch wel redelijk synoniemen geworden, en is de combinatie Smirnoff-Red Bull gauw gemaakt als je een Smirnoff-Sauber ziet. | ||
Shreever | donderdag 13 januari 2005 @ 12:52 | |
quote: | ||
-Hans- | donderdag 13 januari 2005 @ 12:59 | |
Shreever -> Ik ben benieuwd naar het eerste duel tussen Kimi en Montoya. ![]() omg! check de nieuwe Sauber eens, wat een mooie wagen is dat geworden. ![]() ![]() Die sidepods. ![]() ![]() http://www.sauber.ch/images/home/upload/SP_ET8443.jpg (super groot formaat) | ||
Shreever | donderdag 13 januari 2005 @ 13:09 | |
quote:ik ben ook erg benieuwd en hoop natuurlijk dat Monty even een supertijd neerzet ![]() Maar die Sauber ![]() ![]() Had ik eigenlijk niet verwacht ![]() | ||
rubbereend | donderdag 13 januari 2005 @ 13:23 | |
![]() | ||
Atreidez | donderdag 13 januari 2005 @ 13:28 | |
Is dat de F2004 met andere kleuren? ![]() | ||
Scrutinizer | donderdag 13 januari 2005 @ 13:38 | |
Ik hoorde trouwens dat Heidfeld goed begonnen is bij Williams. Op de eerste testdag was hij zelfs sneller dan Mark Webber ![]() Pizzonia komt pas later aan de beurt om zich te bewijzen. | ||
MrX1982 | donderdag 13 januari 2005 @ 13:40 | |
quote:Bron: http://www.planet.nl/plan(...)tid=540915/sc=01321f Heerlijk die naïviteit van Barrichello. Hij denkt echt dat Ferrari hem een kans geeft om eerste te worden? Ik begrijp het wel hij probeert zichzelf moed in te praten. Het is eigenlijk wel zielig voor hem maar ik durf nu iig al te zeggen dat Barrichello dit seizoen weer achter Schumacher eindigt. Zolang Schumacher nog bij ferrari rijdt wordt Barichello nooit eerste. | ||
TheGHunter | donderdag 13 januari 2005 @ 14:03 | |
quote:Hij lijkt idd erg veel op de Ferrari van afgelopen jaar. Is ook niet gek natuurlijk als je weet dat Sauber en Ferrari n goede relatie met elkaar onderhouden ![]() | ||
Atreidez | donderdag 13 januari 2005 @ 14:14 | |
Heeft Rubens elk jaar t zelfde draaiboek ofzo. You can't blame him for trying, maar een kans maakt ie niet echt nee. En ik kan me een letterlijk nieuwsbericht van vorig jaar herinneren waarin hij t zelfde verkondigt ![]() En voor Scrutinizer; http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=73874 Gister heeft Antonio al gereden, en vandaag rijdt hij met Heidfeld samen. | ||
Scrutinizer | donderdag 13 januari 2005 @ 14:21 | |
quote:Ik ook, volgens mij doet hij dat vooral om zichzelf te motiveren danwel om zichzelf voor de gek te houden. quote:Tnx. Vandaag dus een spannende dag voor beide heren. Valt me wel op dat de Williams van dit jaar aardig vooruit komt. | ||
Shreever | donderdag 13 januari 2005 @ 19:43 | |
En hier de uitslagen van de tests van vandaag: Scheelt gelukkig niet zo veel tussen Kimi en Monty ![]() | ||
TheGHunter | donderdag 13 januari 2005 @ 22:07 | |
Pizzonia sneller dan Heidfeld, das positief ![]() | ||
_Administr8or_ | donderdag 13 januari 2005 @ 22:14 | |
quote: quote:volgens raceplanet is Heidfeld juist sneller dan Pizzonia ![]() Dat is positief ![]() | ||
TheGHunter | donderdag 13 januari 2005 @ 22:18 | |
Heidfeld is n loser imho ![]() | ||
rubbereend | donderdag 13 januari 2005 @ 23:06 | |
ach het zijn maar tests, daar hecht k niet zoveel waarde aan | ||
JPM01 | donderdag 13 januari 2005 @ 23:43 | |
quote:valt me nog mee. Kimi kent die wagen door en door en montoya die er dan maar een tiende achter zit ![]() | ||
MrX1982 | vrijdag 14 januari 2005 @ 00:40 | |
Heidfeld gaat het worden. Hij is beter dan Pizzonia. Hij kan beter teruggaan naar de jungle ![]() | ||
-Hans- | vrijdag 14 januari 2005 @ 15:16 | |
![]() De bijzondere nieuwe voorvleugel van de nieuwe Sauber, erg apart. | ||
Shreever | vrijdag 14 januari 2005 @ 15:28 | |
quote: | ||
Gerard-Joling | zondag 16 januari 2005 @ 12:21 | |
Exclusieve foto![]() | ||
SnapZ | zondag 16 januari 2005 @ 12:27 | |
Daar is hij dan, niet wereldschokkend, maar aantal dingen vallen op: - De neus loopt net als bij Sauber erg ver naar beneden, maar het grote verschil met sauber is dat deze neus verder doorloopt naar voren. - Waar Sauber hele gaten heeft gelaten onder de sidepods, heeft BAR007 dat niet. - De achtervleugel is wederom erg laag - De rare hap uit de voorvleuger bij de neus, dit maakt hem gedeeltelijk lager dat de rest van de voorvleugel, en ben benieuwd of dit wel is toegestaan! Twee staafjes binden de onderkant van de voorvleugel vast aan de neus. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door SnapZ op 16-01-2005 13:22:48 ] | ||
-Hans- | zondag 16 januari 2005 @ 18:44 | |
De neus vind ik wel erg bruut hoor, die van Sauber was al apart maar dit gaat een stapje verder. Verder vind ik de achterkant wel opvallend (zie laatste foto) en de twee zwarte gedeelten bij de sidepods meen ik al eens te hebben gezien maar dan bij een ander team. (BMW of Ferrari)quote:Aldus F1 Racing.nl | ||
Atreidez | maandag 17 januari 2005 @ 21:45 | |
De BAR is echt supercool weer ![]() Iemand anders nog Schumi en de rest van Ferrari bij de pope gezien? ![]() ![]() | ||
rubbereend | maandag 17 januari 2005 @ 22:46 | |
![]() | ||
At_Fundum | maandag 17 januari 2005 @ 23:51 | |
Als alle teams zich gepresenteerd hebben voor het nieuwe seizoen, misschien even een beauty-contest houden; Voorlopig vind ik de BAR-auto mooier dan die van Sauber ![]() | ||
Atreidez | dinsdag 18 januari 2005 @ 00:09 | |
quote:Ik had even over je foto heen gekeken, maar dat lijkt me verstappen in een champcar ![]() | ||
sooty | dinsdag 18 januari 2005 @ 00:16 | |
quote:Yep! Naast Schumi waren daar Barrichello, Jean Todt en Luca di Montezemolo. ![]() ![]() ![]() | ||
rubbereend | dinsdag 18 januari 2005 @ 00:17 | |
volgens mij is hij dan ook gephotoshopt | ||
Vitalogy | dinsdag 18 januari 2005 @ 09:40 | |
Volgens mij is het Christian Klien Het origineel | ||
Atreidez | dinsdag 18 januari 2005 @ 09:59 | |
quote:Thnx voor het vinden van t origineel ![]() | ||
tHaBuZ | dinsdag 18 januari 2005 @ 15:16 | |
Ff een vraag aangezien hier dus een aantal F1 fans zitten die denk ik ook wel een abonnement op F1Racing hebben... Hebben jullie de december editie al gehad met die Albers op de voorkant?? Ik heb twee weken geleden gebeld en toen zeiden ze dat ze een productieprobleem hadden mr het lijkt me dat er nu wel eens wat verstuurd mag worden... Of hebben jullie um al en moet ik mn bezorger onder handen nemen? ![]() | ||
Vitalogy | dinsdag 18 januari 2005 @ 16:24 | |
Ik denk dat het productieprobleem is dat ze Albers in een Jordan overall op de cover hebben. ![]() Volgens Racereport: Verstappen en Pastorelli naar Champcars en Doornbos naar Jordan. Dat wordt dan een erg mooi seizoen als het allemaal doorgaat. ![]() | ||
Murray | donderdag 20 januari 2005 @ 00:07 | |
Ferrari abandon F1 breakaway plan Ferrari have broken ranks with the teams planning a breakaway series and committed to Formula One until 2012. The world champions have signed an extension of the Concorde Agreement that governs the running of the sport. The move effectively ends any major threat to F1's future from the Grand Prix World Championship (GPWC), which is threatening a breakaway. F1 boss Bernie Ecclestone said he was "delighted... the future of F1 has now been stabilised". Ecclestone told BBC Sport in an exclusive interview that Ferrari had signed a new version of the Concorde Agreement that resolved many of the grievances held by the GPWC, which was led by Ferrari, DaimlerChrysler (Mercedes), Renault and BMW (Williams). They were asking for a greater share of F1's revenues and more say in the running of the sport. Ecclestone said: "The parts of the Concorde Agreement they were concerned with will be dealt with and they are going to get more money." He said he was offering the teams an extra $500m (£267m) over the next three years. The other teams had not signed yet, he said, but they were aware of the new terms. "The people I have spoken to are happy - about four or five of them," Ecclestone added. "At the moment, when I've spoken to them on the phone, the answer was: 'It's positive.' "Having thought about everything and seen whether they can do better or worse, that's how it is." Later on Wednesday Ecclestone was quoted by Reuters saying he had spoken to all the teams bar Jordan. "They are all relieved," he said. "Their main concern is that the technical regulations don't keep changing. That's what's cost them a fortune." It has long been accepted that whichever side won Ferrari's commitment would win the battle for the future of F1. That is because Ferrari's prestige as the most famous and well-supported team in the sport would guarantee the championship they were involved in would have the biggest following in the event of any split. Minardi team owner Paul Stoddart told the Reuters news agency: "I don't think it's the end of the GPWC but it is the end of them starting a separate championship." He described Ferrari's decision as "a rather major coup on Bernie's part". FIA president Max Mosley said: "We are very pleased to have reached this agreement with F1's commercial rights holder (Ecclestone) and the oldest team in the championship. "The agreement is significant because it will ensure the future development of the FIA's most important championship." Ferrari president Luca di Montezemolo added: "It is important that the FIA, FOM (Formula One Management) and Ferrari have put out a strong message of stability for the future of F1. "The agreement is in line with what Ferrari had hoped for, for a long time." Ecclestone played down the seriousness of the GPWC's plans. "There's never been a battle," he said. "Every time we've had a Concorde Agreement - and I've been involved with all of them - there's always been something going on and somebody doing something, trying to do the best they can for themselves. No problems." But he admitted that Ferrari's decision would mean the FIA F1 World Championship would remain the leading motorsport championship into the foreseeable future. quote:Story from BBC SPORT: http://news.bbc.co.uk/go/(...)mula_one/4188525.stm | ||
JPM01 | donderdag 20 januari 2005 @ 09:31 | |
quote:Ik heb eens ff wat navraag gedaan, maar volgend weekend komt het nummer uit en die wordt nog dikker als normaal maar das logisch ![]() | ||
tHaBuZ | donderdag 20 januari 2005 @ 10:33 | |
Ah super, bedankt voor de info! Ff on-topic.... Albers wordt meteen al geklopt door een rookie bij zijn eerste test... waarom verbaast me dit niet ![]() | ||
Atreidez | donderdag 20 januari 2005 @ 10:35 | |
Albers is zelf toch ook een rookie ![]() | ||
tHaBuZ | donderdag 20 januari 2005 @ 12:10 | |
Mwah in vergelijking met Pastorelli vindt ik Albers geen rookie meer, misschien wel in de F1 maar niet als autocoureur in het algemeen. Verder profileert Albers zich zelf ook als topcoureur met al ervaring in de DTM etc die het in de F1 ook wel even zal gaan maken waardoor hij bij mij niet meer in aanmerking komt voor de titel "rookie" ![]() | ||
MrX1982 | donderdag 20 januari 2005 @ 12:51 | |
quote:Respect voor Sid Watkins. Tot op zo'n hoge leeftijd nog dokter geweest in de Formule 1. En hij verlaat de Formule 1 nog niet helemaal. Ben je dan een super opa of niet ![]() Ultiem respect voor deze man ![]() | ||
JPM01 | donderdag 20 januari 2005 @ 13:17 | |
Respect voor Sid Watkins ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
rubbereend | donderdag 20 januari 2005 @ 13:46 | |
Sid Watkins ![]() | ||
tHaBuZ | donderdag 20 januari 2005 @ 13:56 | |
Begrijpelijk na zoveel jaar maar toch jammer... weer een echte persoonlijkheid weg uit de F1..![]() ![]() | ||
Sjonnie_Santos | zondag 23 januari 2005 @ 16:52 | |
ff vraagje, zijn er hier wel eens mensen op de Hockenheimring geweest? ben zelf alleen op nurburgring en spa geweest, maar wil dit jaar naar hockenheim ...de spitzkehre geweldige bocht. Maar spitzkehre 1, die plaatsen, valt daar wat te zien? plaatje op inet gevonden dr van: http://home01.wxs.nl/~krame493/images/00005.jpg als dit het uitzicht is hoef ik er niet heen. Maar iemand ervaring met deze plaatsen of weet er wat van? | ||
-Hans- | maandag 24 januari 2005 @ 14:19 | |
Hier is die dan de Mclaren MP4/20. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De (nieuwe) neus van de MP4/20 had Mclaren het afgelopen seizoen al getest tijdens een test op Monza, ook Ferrari had toen een nieuwe neus uitgetest dus misschien zien we die neus ook wel terug op de nieuwe Ferrari? quote: Kimi en Montoya in de nieuwe MP4/20, laat het nieuwe seizoen maar beginnen. ![]() | ||
Scrutinizer | maandag 24 januari 2005 @ 14:21 | |
Ik vind 'm niet echt mooi ![]() | ||
rubbereend | maandag 24 januari 2005 @ 14:24 | |
ziet er wel leuk uit ![]() | ||
JPM01 | maandag 24 januari 2005 @ 14:24 | |
mp4/20 ![]() | ||
At_Fundum | maandag 24 januari 2005 @ 14:24 | |
Beetje vreemde bochel boven het motor-gedeelte, vanaf nu noem ik het denk ik de "McLaren Hunchback" ![]() | ||
Shreever | maandag 24 januari 2005 @ 14:34 | |
Dit is m! De winnende auto van aankomend seizoen! ![]() Ziet er goed uit hoor ![]() maar inderdaad iets gebochelt ![]() | ||
TheGHunter | maandag 24 januari 2005 @ 14:48 | |
Om die auto nou meteen als mooi te bestempelen, nou nee ![]() Als hij maar snel is toch? Willen ze de Ferrari's verslaan dit seizoen dan zullen ze met n superauto moeten komen. Op die 1e foto is die nieuwe McL zelfs ronduit lelijk ![]() | ||
The_Hives | maandag 24 januari 2005 @ 15:32 | |
quote: | ||
Scrutinizer | maandag 24 januari 2005 @ 15:41 | |
quote:Ik mag hopen dat Stoddart weet dat half Amsterdam opengebroken is ivm de N-Z lijn ![]() | ||
MrX1982 | maandag 24 januari 2005 @ 18:52 | |
Hmm die nieuwe McLaren ziet er raar uit ![]() Maar zolang hij maar goed rijdt en Raikonnen kampioen wordt vind ik het best ![]() | ||
sooty | maandag 24 januari 2005 @ 22:44 | |
Goed bezig: Vandaag hebben Toyota's Jarno en Ralph 135.000 Euro opgehaald tbv. de tsunami-slachtoffers met een meet-n-greet in Dusseldorf. ![]() | ||
mikezwet | dinsdag 25 januari 2005 @ 08:37 | |
quote:Waar precies is dit te zien in amsterdam, ik las alleen onduidelijke berichten over de exacte locatie en hoe en wat.... | ||
JPM01 | dinsdag 25 januari 2005 @ 09:46 | |
quote:kijk met jou kan ik praten...., raikkonen wordt het niet aangezien die liever naar een nachtclub wil ![]() | ||
TheGHunter | dinsdag 25 januari 2005 @ 10:49 | |
quote:Montoya wordt het dan iig ook niet, die slaat graag journalisten ![]() | ||
JPM01 | dinsdag 25 januari 2005 @ 12:51 | |
quote:en Michael Schumacher ramt graag zijn collega's er af (damon Hill in 1994 en Villeneuve in 1997 ) ![]() | ||
rubbereend | dinsdag 25 januari 2005 @ 12:53 | |
quote: ![]() | ||
JPM01 | dinsdag 25 januari 2005 @ 13:15 | |
quote:en waarom dan wel ![]() | ||
TheGHunter | dinsdag 25 januari 2005 @ 13:18 | |
Was dat niet eerst de Michael Schumacher award? | ||
rubbereend | dinsdag 25 januari 2005 @ 13:28 | |
quote:die botste zn tegenstander en net zo hard af ![]() | ||
Sjonnie_Santos | dinsdag 25 januari 2005 @ 15:43 | |
weet iemand hoe laat en waar door amsterdam wordt gereden door albers? | ||
JPM01 | dinsdag 25 januari 2005 @ 20:26 | |
quote:jup ![]() ![]() @TheGHunter zit je ook op champcar.nl forum?? [ Bericht 7% gewijzigd door JPM01 op 25-01-2005 20:31:29 ] | ||
-Hans- | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:10 | |
De nieuwe Renault R25:![]() De achtervleugel lijkt heel apart op deze foto. ![]() ![]() Puntige neus en bijzondere voorvleugel. Mja, verder veel rondingen zoals o.a. Mclaren ook heeft.. Alonso over de nieuwe R25. quote: | ||
sooty | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:20 | |
quote:Ik vind de nieuwe McLaren mooier. ![]() ![]() Go Kimi!, Go Juan! | ||
MrX1982 | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:27 | |
Rare voorkant van de Renault, mooi is anders ![]() Maar hetzelfde geldt als bij McLaren als hij maar goed rijdt maar wel minder goed dan de McLaren ![]() | ||
-Hans- | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:29 | |
Heerlijk om al die pro-McLaren reacties te lezen, keep up the good work guys! ![]() ![]() | ||
MrX1982 | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:35 | |
McLaren heerst alleen jammer dat Montoya ook voor McLaren rijdt ben geen fan van hem. Ik ben trouwens ook fan van Mark Webber ben echt heel benieuwd hoe hij presteert in de Williams. McLaren ![]() Mark Webber ![]() Was het maar 6 maart ![]() | ||
At_Fundum | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:39 | |
Voorlopig blijf ik de BAR het mooiste vinden, maar ja of het ook hard gaat, is natuurlijk een andere kwestie ![]() | ||
sooty | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:46 | |
quote:Het wordt tijd dat je die mening bijstelt. ![]() Juan-Pablo is super gemotiveerd en geeft 110% voor McLaren. ![]() | ||
MrX1982 | dinsdag 25 januari 2005 @ 21:57 | |
quote:Als hij bij McLaren goed gaat presteren stel ik mijn mening mss bij. Maar nu iig nog niet ![]() Kimi gaat zijn ass kicken, elke race ![]() | ||
JPM01 | dinsdag 25 januari 2005 @ 22:57 | |
quote:ik dacht het niet ![]() | ||
MrX1982 | dinsdag 25 januari 2005 @ 23:38 | |
quote:We zullen zien ![]() Dat iig McLaren maar wereldkampioen wordt.......met kimi ![]() | ||
Vitalogy | dinsdag 25 januari 2005 @ 23:41 | |
quote:Hm die heb ik nog niet gezien?!? | ||
tuut84 | dinsdag 25 januari 2005 @ 23:42 | |
quote:jaja. EN TOEN GING DE WEKKER | ||
rubbereend | woensdag 26 januari 2005 @ 02:42 | |
Die Renault ![]() Ferrari komt zelden met van die mooie ontwerpen..... maar wel winnende ![]() quote:idd mooie auto, maar geen winnende | ||
gangsta-mario | woensdag 26 januari 2005 @ 07:51 | |
Precies als het maar snel is. Mclaren mag eerst wel is proberen om een goeie motor te maken die het wat langer uit houdt was vorig jaar ook een aardig probleem | ||
JPM01 | woensdag 26 januari 2005 @ 10:37 | |
quote:terwijl Raceplanet.net het volgende er over zegt quote:wat moet je nu geloven ![]() | ||
Riert | woensdag 26 januari 2005 @ 10:45 | |
quote:Moeten ze eerst even het contratc met Mercedes ontbinden ![]() | ||
gangsta-mario | woensdag 26 januari 2005 @ 11:12 | |
quote:Haha jah precies, en dan maar een Ferrari motor kopen ofzo. | ||
Atreidez | woensdag 26 januari 2005 @ 11:42 | |
Rustig afwachten joh, met Doornbos komt t allemaal wel goed ![]() | ||
JPM01 | woensdag 26 januari 2005 @ 11:58 | |
quote:ik help je het hopen het seizoen komt al met rasse schreden dichterbij ![]() | ||
MrX1982 | woensdag 26 januari 2005 @ 12:40 | |
quote:Zo slecht is Mercedes echt niet. Ze hebben toch wel mooi 2 wereldtitels bij coureurs en 1 constructeurstitel eind jaren negentig gewonnen voordat Ferrari te dominant werd. Dat kan je van andere teams niet bepaald zeggen. Ik denk dat komend siezoen de Mercedes motor goed werk gaat afleveren ![]() | ||
The_Hives | woensdag 26 januari 2005 @ 12:44 | |
waarom is iedereen hier zo pro-mclaren ![]() Omdat Ferrari het zo goed voor elkaar heeft? | ||
Riert | woensdag 26 januari 2005 @ 13:00 | |
quote:Ik heb er ook een goed gevoel bij, zo bedoelde ik hem ook niet. Ik reageerde slechts op dat McLaren betere motoren moet bouwen. En ik ben pro McLaren vanwege de cureurs die er rijden. Niks met Ferrari te maken.....wel met hun rijderskeus ![]() | ||
MrX1982 | woensdag 26 januari 2005 @ 13:16 | |
quote:Ik ben niet anti-Ferrari en heb veel respect voor wat ze bereikt hebben maar vind wel dat het tijd wordt voor een andere kampioen. ![]() McLaren bij voorkeur ![]() quote:Maar daarvoor moeten ze toch het contract met Mercedes niet ontbinden. In een moeilijke tijd moet je juist nauw samenwerken om het tij te keren. Ik denk dat Mercedes en McLaren dat hebben gedaan. McLaren deed het aan het einde van het seizoen toch best goed. Het begin was slecht idd maar dan moet je niet meteen het hoofd laten hangen en het contract verbreken met je motorleverancier. Maar gelukkig snapt Ron Dennis dat ook wel ![]() quote:Heel goed ![]() | ||
Riert | woensdag 26 januari 2005 @ 13:24 | |
quote:ehhhh....het was dus een slechts een minuscuul grapje omdat McLaren niet zelf zn motoren bouwt ![]() | ||
The_Hives | woensdag 26 januari 2005 @ 13:25 | |
ach ik heb ook niets op hoor met de coureurs van ferrari, maar omdat ik voornamelijk mclaren reacties zag ![]() ![]() Maar kiezen jullie echt vanwege de coureur voor mclaren, of als beide rijders volgend jaar vervangen worden, zijn jullie dan nog voor mclaren? Na Simtek is er overigens geen leuk team meer geweest ![]() ![]() | ||
Riert | woensdag 26 januari 2005 @ 13:28 | |
quote:Dat was de vorige jaren ![]() Aardige Williams petten collectie opgespaard (mMontoya petten dus) quote:Nee, ik ga voor coureurs. Al heb ik meer met McLaren en Williams dan met Ferrari. quote:Pedorie Sauber heb ik altijd wel een zwak voor gehad | ||
rubbereend | woensdag 26 januari 2005 @ 13:30 | |
quote: ![]() Ferrari fan hier ![]() | ||
Klonk | woensdag 26 januari 2005 @ 13:32 | |
quote:als je naar Hockenheim gaat kun je beter iets meer geld uitgeven en een plaatsje in het motodrome kopen, zie je veel meer. | ||
MrX1982 | woensdag 26 januari 2005 @ 13:35 | |
quote: quote:Mark Webber rijdt toch echt voor Williams ![]() quote:Ik ben fan van McLaren geworden door Mika Hakkinen. Sindsdien ben ik fan gebleven ook al stopte Hakkinen er jammer genoeg mee. Maar daarvoor in de plaats kwam Kimi. Laat ik dat nou ook een goede coureur vinden. Alleen jammer van Montoya van hem ben ik geen fan maar hij rijdt wel in een McLaren. Beetje dubbel gevoel over ![]() Bovendien ben ik al heel lang liefhebber van Mercedes als automerk dus dat zij de motorpartner zijn van McLaren heeft er ook voor gezorgd dat ik fan ben geworden. 3 redenen dus ![]() quote:Paul Stoddert weet toch altijd wel vaak in het nieuws te komen ook al bakt zijn team er erg weinig van maar aan de andere kant is het toch wel een goede springplank voor coureurs. Hoewel ik Minardi best wat meer resultaten gun. | ||
TheGHunter | woensdag 26 januari 2005 @ 13:36 | |
quote:Hier ook ![]() Ik ondersteun elke rijder die bij de Scuderia Ferrari rijdt, vanaf mijn F1 tijd zijn dat er eigenlijk niet zoveel geweest, alleen Alesi, Berger, Irvine, Salo, Barrichello en natuurlijk Der Michael. Die laatste heeft bij mij een streepje voor omdat hij Ferrari teruggebracht heeft waar ze thuishoren, aan de top ![]() | ||
rubbereend | woensdag 26 januari 2005 @ 13:39 | |
Simtek was idd een leuk team en Verstappen bewees dat het ook nog eens een wagen met potentie was | ||
rubbereend | woensdag 26 januari 2005 @ 13:43 | |
quote: ![]() ![]() alesi vond k echt helemaal geweldig, prachtige coureur was dat. Mer Barrichello heb k alleen wat minder ![]() | ||
TheGHunter | woensdag 26 januari 2005 @ 13:44 | |
quote:Als die versnellingsbak van dat ding t nou ns een hele race uitgehouden had, dan dan dan ![]() | ||
JPM01 | woensdag 26 januari 2005 @ 14:08 | |
ik ben wel wat meer anti ferrari, komt meer omdat ze sommige streken uithalen die mij in het verkeerde keelgat schieten Oostenrijk 2002 bijvoorbeeld ![]() als team steun ik williams dat heb ik altijd gedaan, maar als rijder was het eerst Hakkinen toen die stopte reed montoya al en daar was ik zowiezo al fan vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag rijden in F3000 | ||
MonoSynth | woensdag 26 januari 2005 @ 21:18 | |
Minardi in Amsterdam: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=75202 Weet iemand hier meer van? | ||
rubbereend | donderdag 27 januari 2005 @ 00:31 | |
je kan veel zeggen, ze weten wel hoe ze Albers "in de markt moeten zetten" | ||
sooty | donderdag 27 januari 2005 @ 00:43 | |
quote:En nu maar hopen dat Albers dit driestuiver-team gebruikt om zich in de kijker de rijden van echte teams. Als opstap dus en niet zoals sommigen om een carriere mee af te sluiten. ![]() | ||
Atreidez | vrijdag 28 januari 2005 @ 00:05 | |
![]() Ze helm heeft iig goeie sponsors.. Iemand al foto's van ze rit door Adam? | ||
-Hans- | vrijdag 28 januari 2005 @ 14:12 | |
Ferrari test een nieuwe neus uit, wat aan apart ding. ![]() ![]() | ||
MrX1982 | vrijdag 28 januari 2005 @ 14:23 | |
Raar ding zeg vooral dat gedeelte onder de neus ![]() Ik heb het idee dat dit seizoen niet de mooiste formule 1 wagens aan de start gaan verschijnen ![]() | ||
rubbereend | vrijdag 28 januari 2005 @ 14:26 | |
met afstand de lelijkste voorvleugel die k ooit heb gezien ![]() | ||
rubbereend | vrijdag 28 januari 2005 @ 14:31 | |
quote:kijk hier maar ff: Albers in de F1 ???? deel 2 | ||
TheGHunter | vrijdag 28 januari 2005 @ 16:14 | |
Wat een kutneus ![]() Ik d8 eerst dat dat stukje eronder hoorde bij zon karretje wat ze gebruiken om de auto omhoog te tillen. Na ef gekeken te hebben viel t me op dat er helemaal geen karretje aan vastzat ![]() als ze dat stukje eronder nou weghalen en die neus wat verder naar beneden plaatsen ziet het er opeens wel erg stoer uit ![]() | ||
-Hans- | vrijdag 28 januari 2005 @ 16:34 | |
Het lijkt mij overigens ook een neus waar je snel problemen mee kan krijgen als er bijvoorbeeld wat rotzooi op het circuit ligt na een crash oid, ik ben benieuwd of we deze neus nog vaker gaan terug zien dit seizoen. (echt mooi vind ik het ook niet) | ||
TheGHunter | vrijdag 28 januari 2005 @ 16:37 | |
Grote kans dat als Ferrari de neus eropzet, de rest van de teams binnen afzienbare tijd ook gaan testen met n soortgelijke neus... | ||
mikezwet | vrijdag 28 januari 2005 @ 20:17 | |
twas wel in het NOS journaal, klein stukje maar hoor, geen interview ofzo. Zag er wel leuk uit, goed geluid enzo | ||
JPM01 | zaterdag 29 januari 2005 @ 01:17 | |
quote:en hij is niet mooi ![]() | ||
Kleffe_Dop | zaterdag 29 januari 2005 @ 01:33 | |
Ziet er echt niet uit dat vleugelaanhangsel. Alsof ze de mid-wing uit '95 onder de voorvleugel hebben geplakt. | ||
Walter_Sobchak | zaterdag 29 januari 2005 @ 23:53 | |
Op naar de T-wing van de Tyrrels uit 97! (dacht ik me zo te herinneren) | ||
JPM01 | zondag 30 januari 2005 @ 00:16 | |
quote:die waren allang verboden , nadat zelfs Ferrari die dingen had in 1998 ![]() | ||
Walter_Sobchak | zondag 30 januari 2005 @ 10:32 | |
Volgens mij reden ze er op Imola ook nog mee rond en verbood Luca himself ze omdat ze gewoon te leliljk waren. | ||
JPM01 | zondag 30 januari 2005 @ 15:35 | |
quote:nee das niet waar hoor, de FIA heeft ze verboden, volgens mij toen ook al op voorhand van olav mol die vond ze lelijk en gevaarlijk ![]() | ||
Kleffe_Dop | zondag 30 januari 2005 @ 17:01 | |
quote:X-wings heette die dingen. ![]() ![]() ![]() Ik vond ze wel gaaf ![]() | ||
Atreidez | maandag 31 januari 2005 @ 01:50 | |
T Wing was zo'n brede vleugel op de bovenkant, waar we nu standaard al een kleine T hebben zitten ![]() Exotische neuzen allemaal trouwens.. | ||
Harmen1984 | maandag 31 januari 2005 @ 12:57 | |
Heidfeld naar Williams. | ||
mikezwet | maandag 31 januari 2005 @ 22:23 | |
quote: ![]() ![]() | ||
ElmarO | maandag 31 januari 2005 @ 22:32 | |
quote:Bron:F1-Racing Komt dus eigenlijk vooral door BMW dat Heidfeld de tweede rijder is geworden als ik het zo lees. | ||
-Hans- | maandag 31 januari 2005 @ 22:32 | |
Jammer, ik had het Antonio van harte gegund! de houding van Antonio zegt voldoende, flink balen voor hem. http://images.f1racing.net/large/39120.jpg ![]() De nieuwe BMW Williams FW27 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind het een weinig opvallende auto, geen verrassende neus zoals de FW26 wel had. Het uit stekende zwarte gedeelte onder de sidepods heeft de nieuwe BAR ook. | ||
_Administr8or_ | maandag 31 januari 2005 @ 22:35 | |
![]() lijkt me een goede keus van WIlliams/BMW ![]() De FW27 is inderdaad niet echt speciaal... | ||
JPM01 | maandag 31 januari 2005 @ 23:32 | |
Go webber verneder heidfeld ![]() | ||
Nyluzzz | dinsdag 1 februari 2005 @ 00:32 | |
Vind hem er wel strak uit zien. Heidfeld lijkt me wel een goede keuze voor Williams, althans van wat er te kiezen viel. Had eigenlijk op wat nieuwe namen gehoopt, Scott Dixon bijvoorbeeld. | ||
rubbereend | dinsdag 1 februari 2005 @ 00:40 | |
de walrusneus was dus neit echt een suc6 ![]() | ||
At_Fundum | dinsdag 1 februari 2005 @ 01:11 | |
quote:En aangezien ik de BAR een mooie auto vind, geldt dat dus voor deze ook, ziet er lekker degelijk uit ![]() | ||
Harmen1984 | dinsdag 1 februari 2005 @ 10:32 | |
quote:Bron: nu.nl | ||
Shreever | dinsdag 1 februari 2005 @ 10:37 | |
quote:Geen Doornbos? ![]() | ||
ElmarO | dinsdag 1 februari 2005 @ 10:41 | |
quote:Doornbos zou nog kunnen. Jordan heeft nog een stoeltje over. | ||
Shreever | dinsdag 1 februari 2005 @ 10:48 | |
quote:Ik hoop echt dat Doornbos wel een stoeltje krijgt ![]() Ik vind hem stukken beter dan Albers ![]() En het is natuurlijk erg leuk om 2 hollanders in de F1 te hebben ![]() | ||
MrX1982 | dinsdag 1 februari 2005 @ 11:34 | |
De nieuwe Williams ziet er goed uit ![]() Leuk voor Heidfeld dat hij het tweede stoeltje heeft bemachtigd. Ik gun het hem veel meer dan jungle boy antonio. Dat is een loser Ik ben zo benieuwd hoe Webber gaat presteren met de Williams ![]() | ||
Klonk | dinsdag 1 februari 2005 @ 12:07 | |
Voor de mensen die net zoals ik nog nooit van Narain Karthikeyan hadden gehoord, hierbij z'n website. De man heeft toch een aardig palmares en een paar grote sponsors. http://www.narainracing.com/ | ||
Vitalogy | dinsdag 1 februari 2005 @ 12:09 | |
Ik dacht dat ze bij de Jordan geen geld gebrek meer hadden? Ja ja, dus Karthikeyan wordt voor zijn prestaties gecontracteerd. Right. Als er zo'n enorme leegloop ontstaat bij Jordan en ze dus klaarblijkelijk toch om sponsorgeld zitten te springen dan is het misschien beter voor Doornbos als hij wat anders gaat doen. Ik zie toch ook graag twee Nederlanders. Maar niet twee op troosteloze plekken en dan afgeserveerd worden aan het eind van het seizoen. | ||
Vitalogy | dinsdag 1 februari 2005 @ 12:10 | |
quote:Dan heb je toch niet echt opgelet de laatste jaren. Die vent probeert al jaren de F1 in te komen maar is simpelweg altijd te langzaam geweest. Edit: Wat betreft die palmares op zijn website valt toch ook behoorlijk tegen. | ||
IkWilbert | dinsdag 1 februari 2005 @ 13:16 | |
Gelukkig is het nog niet zeker, ze zitten dicht bij het ondertekenen van een contract maar er is nog niets getekend. Binnen twee weken wil jordan-midland bekend maken wie de rijders worden. Ik hoop dat Robert een stoeltje kan bemachtigen!! ![]() | ||
ElmarO | dinsdag 1 februari 2005 @ 15:48 | |
De Renault R25![]() ![]() ![]() ![]() Rest van de foto's. Artikel | ||
Klonk | dinsdag 1 februari 2005 @ 15:56 | |
creatief neusje ![]() | ||
rubbereend | dinsdag 1 februari 2005 @ 16:00 | |
de Renault is weer mooi ![]() | ||
TheGHunter | dinsdag 1 februari 2005 @ 16:17 | |
Moet die neus tegenwoordig zo hoog van de grond staan? Kvind dr geen zak aan eerlijk gezegd ![]() | ||
rubbereend | dinsdag 1 februari 2005 @ 16:21 | |
zo hoog vind k de neus van Ranault helemaal niet, de neuzen waren vroeger veel hoger | ||
mikezwet | dinsdag 1 februari 2005 @ 17:36 | |
quote:Ik vind die f1 wagens tegenwoordig helemaal zo raar, al die schuine dingen, vleugeltjes ect. Vind een oude f1 wagen of een champ car veel mooier, lekker eenvoudig.... | ||
Vitalogy | woensdag 2 februari 2005 @ 00:59 | |
Aan de andere kant zeg ik![]() Deze jongen gaat natuurlijk voor een hoop humor in de F1 zorgen. ![]() | ||
Scrutinizer | woensdag 2 februari 2005 @ 01:01 | |
quote:Ik hoop wel dat-ie praat zoals je dat verwacht van een Indiër Engels spreekt ![]() | ||
ElmarO | woensdag 2 februari 2005 @ 11:30 | |
quote:Bron: F1-Racing | ||
MrX1982 | woensdag 2 februari 2005 @ 11:32 | |
Dat zou betekenen geen Doornbos. Beetje jammer. Jordan kiest gewoon voor het (grote) geld ipv echt talent. ![]() | ||
Klonk | woensdag 2 februari 2005 @ 11:36 | |
quote:ik moet gelijk denken aan die engelse serie, was een tijdje terug nog bij RTL 5 met die schreewende vent, speelde zich in het leger af en er waren daar ook een paar indiers, droge gasten. | ||
MrX1982 | woensdag 2 februari 2005 @ 11:39 | |
Zou die Indiër het lachertje van het seizoen gaan worden? ![]() Ik denk van wel ![]() | ||
JPM01 | woensdag 2 februari 2005 @ 11:44 | |
quote:ik denk het ook, maar wat te denken van minardi's nieuwe testcoureur ![]() Minardi heeft bekend gemaakt Chanoch Nissany te hebben vastgelegd voor volgend seizoen. De Israeliër (43) reed al eerder voor het team en maakte blijkbaar een goede indruk. Deze week is ook een test gepland. In Tel Aviv belegde het Italiaanse team een persconferentie om het nieuws bekend te maken. Nissany startte in 2002 zijn raceloopbaan in Hongarije. Hij reed later races in de F3000 en testte voor Jordan en Minardi. Teambaas Paul Stoddart liet weten vooral onder de indruk van zijn 'enthousiasme' en 'fitheid'. Tot nu toe heeft Nissany vier keer getest in een F1-wagen. Twee keer kwam hij uit voor Jordan, twee keer voor Minardi. Hij zal niet op de vrijdag van de Grand Prix uitkomen. Bron: F1racing.nl ![]() | ||
rubbereend | woensdag 2 februari 2005 @ 11:49 | |
quote: ![]() ![]() | ||
Shreever | woensdag 2 februari 2005 @ 11:51 | |
quote:Dat zou echt zonde zijn... ![]() | ||
ElmarO | woensdag 2 februari 2005 @ 11:54 | |
Die Israeliër is inderdaad ook een goede kandidaat voor lachertje van het seizoen. quote:Doornbos moest dacht ik ook een zak met geld meenemen. Dus het is niet echt verrassend dat Jordan voor het geld gaat, al is het wel jammer. | ||
_Administr8or_ | woensdag 2 februari 2005 @ 12:38 | |
quote:volgens Doornbos : quote:bron : http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=9369 Hij heeft in ieder geval wel geld genoeg, dus ik ben benieuwd ![]() Het is gewoon wachten op de officiele bevestiging van Jordan. | ||
rubbereend | woensdag 2 februari 2005 @ 13:24 | |
als er daadwerkelijk 2 Nederlanders in de F1 komen doen ze bij SBS een dansje op het kantoor denk k. | ||
BliksemSchigt | woensdag 2 februari 2005 @ 13:45 | |
Jammer dat Doornbos nog niet rond is met Jordan. Hopen dat het echt allemaal goed komt. | ||
JPM01 | donderdag 3 februari 2005 @ 10:23 | |
ik heb er in iedergeval weinig vertrouwen in een goede afloop voor Robert ![]() | ||
Atreidez | donderdag 3 februari 2005 @ 10:38 | |
Ach, Verstappen was ook rond met Jordan, alleen ze sponsors niet ![]() | ||
ElmarO | donderdag 3 februari 2005 @ 10:54 | |
quote:Inderdaad eerst maar de officiële bevesting afwachten. En mocht hij niet bij de 1e twee coureurs horen , dan maakt hij misschien ook nog wel een kans als 3e coureur voor op de vrijdag. | ||
Bonobo11 | donderdag 3 februari 2005 @ 11:16 | |
quote:Laten we het hopen | ||
-Hans- | donderdag 3 februari 2005 @ 17:59 | |
Klote Jordan, want Robert vist achter het net! eerst Verstappen en nu Doornbos die op het laatste moment achter het net vist.quote:Zie ook: http://www.f1jordan.com | ||
Vitalogy | donderdag 3 februari 2005 @ 18:03 | |
Jordan in het afscheidsjaar achter de Minardi's. ![]() | ||
Vitalogy | donderdag 3 februari 2005 @ 18:08 | |
Aan de ene kant moet ik zeggen dat Doornbos pas in de F3000 wat heeft laten zien en vooral een goede indruk heeft achtergelaten tijdens het testen. Ongeveer hetzelfde geldt voor Glock. Het is zeker niet zo dat ik vind dat die twee de stoeltjes het meest verdienen. Maar als die twee dan ook nog het sponsorgeld hebben en ze kiezen bij Midland Jordan dan toch voor twee (qua racen dan) enorme flapdrollen. ![]() Ik begrijp nu ook waarom er in de afgelopen weken een aantal personen zijn geweest die publiekelijk hun handen aftrokken van dat team. Wat een beleid...tjonge jonge jonge. | ||
DJvandePol | donderdag 3 februari 2005 @ 18:52 | |
Ik vermoed dat Bernie Ecclestone er wat mee te maken heeft.... | ||
kriele | donderdag 3 februari 2005 @ 18:54 | |
Hopen op een plan b voor Robert. Zijn sponsorbudget was in orde, maar nog duurde het erg lang. Ik neem aan dat er ook in het team Doornbos dan een lichtje aan het branden is gegaan, zo'n enkele weken terug, dat het waarschijnlijk niet door zou gaan? | ||
-Hans- | donderdag 3 februari 2005 @ 21:56 | |
quote:Nou als ik zo her en der wat reacties lees van Robert en het nieuwsbericht op RTL Grandprix dan wekt dat bij mij toch wel de indruk dat dit allemaal behoorlijk onverwacht is gekomen. Onbegrijpelijk eigenlijk, hij schijnt nu ook vrijwel kansloos te zijn om eventueel test/reserve rijder te worden. Volgens mij was het ook Robert die de nieuwe bolide (of een paar onderdelen, ik weet het niet exact meer) als eerste had getest, dus het zag er voor Robert best wel gunstig uit. quote: quote: quote:Het wordt mij ineens een stuk duidelijker waarom het deze twee heren zijn geworden. ![]() | ||
JPM01 | vrijdag 4 februari 2005 @ 08:11 | |
quote:en het werdt ook werkelijkheid ![]() | ||
ElmarO | vrijdag 4 februari 2005 @ 10:37 | |
quote:Ik las in AD Sportwereld dat Karthikeyan de steun van Ecclestone had. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. | ||
Atreidez | maandag 7 februari 2005 @ 01:10 | |
Hij wil idd een race in India. Bouwden ze in Mexico trouwens ook niet aan een nieuwe circuit met de bedoeling weer een F1 wedstrijd te hosten ? | ||
ElmarO | maandag 7 februari 2005 @ 10:42 | |
quote:Klopt. Heb het nieuwsbericht nog even opgezocht. GP Mexico quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bron: F1-Racing | ||
MonoSynth | maandag 7 februari 2005 @ 10:57 | |
Dit betekent dat Sauber hun kleurstelling radicaal gaat omgooien? Anders lijkt het mij erg moeilijk om ze uit elkaar te houden.... | ||
MrX1982 | maandag 7 februari 2005 @ 11:38 | |
Die klote Bernie verloochend de hele Formule 1 met zijn expansie naar 3de wereld landen. Ik vind het een belachelijke ontwikkeling. Hij laat de mensen die de sport hebben groot gemaakt in de kou staan. Tijd dat Bernie met pensioen gaat. ![]() | ||
ElmarO | maandag 7 februari 2005 @ 11:41 | |
quote:De kleurstelling van Sauber is nog steeds hetzelfde. Dit is een foto van hun teampresentatie van 14 januari 2005. ![]() | ||
MrX1982 | maandag 7 februari 2005 @ 11:44 | |
Zo die hebben nog wel wat ruimte voor een (grote) sponser op de rug. Erg kaal ziet dat er nu uit ![]() | ||
Atreidez | maandag 7 februari 2005 @ 11:51 | |
Bij Red Bull is het overigens karig wat betreft sponsoren, maar dat zal nog wel veranderen ![]() | ||
kriele | maandag 7 februari 2005 @ 13:16 | |
Hoe zit het trouwens bij Red Bull? Hebben ze daar een compleet nieuwe auto? | ||
MonoSynth | maandag 7 februari 2005 @ 18:27 | |
quote:Een doorontwikkeling van de vorige Jaguar volgens mij. Ze waren er al mee bezig toen er nog niet eens een koper was. | ||
-Hans- | maandag 7 februari 2005 @ 18:30 | |
quote:Klopt als een bus! ![]() | ||
SnapZ | maandag 7 februari 2005 @ 21:36 | |
Ah, en alsof we nog niet genoeg nieuwe auto's haden vandaag:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EN DAAR HAD ROBERT KUNNEN ZITTEN. Toch jammer dat een een of andere onverlaat nu opeens achter het stuur mocht plaatsnemen. Een leuke innovatie, de vleugel bij de luchtinlaat aan de zijkant. Waar elk team de luchtinlaat drastisch verkleinde, bouwt Jordan er een extra vleugel op. Toch is de voorvleugel van Jordan een beetje saai, na al die leuke introducties van de afgelopen weken ![]() | ||
SnapZ | maandag 7 februari 2005 @ 21:40 | |
En hier nog wat testfoto's van de RB1 met verschillende coureurs zoals deze plaatsvond in Jerez vandaag:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De strepen op de zijkant zijn werkelijk prachtig. Mooie kleuren, applaus! Nu nog leuke coureurs nemen en zorgen dat hij een beetje vooruit komt. ![]() | ||
Atreidez | dinsdag 8 februari 2005 @ 00:02 | |
De RedBull wagen ziet er idd gelikt uit ![]() | ||
Twista101 | dinsdag 8 februari 2005 @ 19:01 | |
quote:Ik neem aan dat je dat zwarte ding tegen de sidepod aan bedoeld? Die zat er vorig seizoen al op ![]() | ||
ElmarO | dinsdag 8 februari 2005 @ 21:57 | |
quote:Is inderdaad een mooie wagen om te zien. Weten jullie toevallig of dit eerst ook al op de McLaren zat? ![]() | ||
Atreidez | dinsdag 8 februari 2005 @ 21:59 | |
![]() Was een testje schijnt. Hoe gaan we m noemen, de Viking, het gewei? ![]() | ||
MrX1982 | dinsdag 8 februari 2005 @ 22:01 | |
Hopelijk blijft het bij een test dat ziet er dus echt niet uit ![]() | ||
Boy_Snakeye | woensdag 9 februari 2005 @ 15:10 | |
Ik vind het er wel vet uitzien ![]() | ||
ElmarO | woensdag 9 februari 2005 @ 15:26 | |
quote:The Silver Bullet ![]() Ze gaan het deze week nog verder testen. quote:Bron | ||
MrX1982 | woensdag 9 februari 2005 @ 18:30 | |
quote:Omkoping is Bernie niet vreemd. Mss wordt het tijd dat hij met pensioen gaat. Zijn macht is veel te groot ![]() | ||
Kleffe_Dop | woensdag 9 februari 2005 @ 20:43 | |
quote:Ik heb liever dat ze met de horzel terugkomen ![]() | ||
-Hans- | donderdag 10 februari 2005 @ 19:09 | |
quote:Erg bruut vind ik het! De Viking vind ik wel een leuke. ![]() | ||
sooty | donderdag 10 februari 2005 @ 19:30 | |
't Is een stier, volgens Bild. ![]() ![]() |