Albers naar Minardiquote:Op zondag 26 december 2004 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft al een eigen topic op het forum
naja...., jos is exitquote:Op zondag 26 december 2004 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Mag deze er ook nog bij ?
Jos Verstappen, deel 25, wie zal het zeggen....
Bron:F1-Racingquote:Montagny topfavoriet voor zitje naast Albers
Renault-testrijder Franck Montagny wordt in 2005 mogelijk de teamgenoot van Christijan Albers bij Minardi. Volgens de Australische pers zou Minardi-teambaas Stoddart hebben laten doorschemeren dat de Franse rijder zijn voorkeur geniet om de tweede wagen te gaan besturen.
Volgens Australian Associated Press (AAP) zijn beide partijen met elkaar in gesprek en wordt er hard gewerkt om het nodige budget te vinden. Minardi gaf vorige week aan dat de identiteit van hun tweede rijder in januari zou worden bekendgemaakt.
Bron:F1-Racingquote:Minardi start met oude wagen
Christijan Albers zal zijn eerste F1-races in een gewijzigde versie van de oude Minardi PS04 moeten afwerken. Teambaas Stoddart gaf toe dat het team er niet in zal slagen de nieuwe PS05 rijklaar te hebben tegen de eerste race in Australië.
"De nieuwe wagen zal pas tegen de eerste Europese Grand Prix in San Marino klaar zijn. We zullen het seizoen wel starten met de nieuwe Cosworth motor", aldus Stoddart.
Minardi volgt daarmee dus het voorbeeld van Ferrari. Ook de wereldkampioenen gaven al aan met een aangepaste versie van de 2004-wagen te zullen starten.
Het mag dan een bal zijn, dit is natuurlijk nog nergens op gebaseerd. En ik heb die Montagny echt geen uitzonderlijke dingen zien doen in die Renault.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:42 schreef TimoBasso het volgende:
Franck Montagny overklast onze nederlandse bal.. hard
dan heb je flink mazzel, ik wil ook naar melbournequote:Op donderdag 30 december 2004 01:09 schreef Re het volgende:
In ieder geval net maar een kaartje gekocht voor 6 maart in Melbourne
nou, zoveel vond ik er nou ook weer niet aanquote:Op zondag 19 december 2004 20:33 schreef JPM01 het volgende:
[ code verwijderd ]
opletten mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Die auto schijnt nogal te zuipen, zullen wel een extra grote tank nodig hebben.quote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Kimi Raikonnen word kampioen met Johnnie Walker sponsering op zijn McLaren
fout helemaal foutquote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Kimi Raikonnen word kampioen met Johnnie Walker sponsering op zijn McLaren
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
fout helemaal fout
montoya wordt kampioen![]()
quote:Sauber presenteert formule-1-auto's niet
Uitgegeven: 4 januari 2005 16:03
HINWIL - Sauber heeft de in Kuala Lumpur geplande presentatie van zijn formule-1-bolides afgezegd.
De Zwitserse renstal besloot de voor 11 januari voorziene ceremonie af te blazen uit respect voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
De nieuwe racewagens van het type C24 hadden voor het eerst moeten worden getoond in Kuala Lumpur, omdat Sauber daarmee de Maleisische cosponsor Petronas wilde bedanken voor tien jaar sponsorschap.
En als Der Michael na n aantal races weer gewoon dik bovenaan staat, wordt weer alles op "volgend jaar, volgend jaar dan..." gegooidquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
fout helemaal fout
montoya wordt kampioen![]()
Een coureur op zijn plaats had die progressie niet meer moeten boeken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:35 schreef JPM01 het volgende:
ik volg montoya nu vanaf het moment dat die in zandvoort bij de masters mee deed. en later bij de formule 3000 en champcars werd ik grote fan van hem en ik zie dat hij meer en meer progressie boekt zelfs dit seizoen.
Helemaal met je eens. Geweldig op het ene circuit en te slecht op het andere. Het Jos syndroom?quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Montoya had allang goed mee moeten doen om de wereldtitel, dat hij nog steeds niet constant genoeg kan presteren heeft gewoon met zn persoonlijkheid te maken.
voor Jos is zn carriere in het begin te snel gegaan en daaran heeft hij en pech gehad (Simtek, Walkinsaw die hem naait) en hij heeft op cruciale punten fouten gemaakt herinner me een race in SPanje in de stromende regen waar als hij gewoon door had gereden 3e of 4e was geworden, maar hij spint stom.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Geweldig op het ene circuit en te slecht op het andere. Het Jos syndroom?
Ik zet mijn geld ook maar op Klien, dus dan krijgen we DC en Klien nou wat een dreamteam heb je dan.quote:609 Teletekst wo 05 jan
De Oostenrijker Christian Klien en de
Italiaan Vitantonio Liuzzi hebben een
contract voor een jaar getekend bij de
nieuwe Formule 1-stal Red Bull.
Na testraces wordt besloten wie van de
twee het tweede stoeltje krijgt,achter
de Schot David Coulthard.Klien,die het
vorig seizoen voor Jaguar reed,lijkt de
beste papieren te hebben.Vermoedelijk
zal Liuzzi genoegen moeten nemen met de
rol van testrijder.
Ik vrees toch dat Heidfeld het tweede stoeltje mag gaan bezetten en er is nog wat BMW Williams nieuwsquote:609 Teletekst do 06 jan
Formule 1-stal BMW-Williams heeft de
Duitser Nick Heidfeld vastgelegd voor
het komend seizoen.
Of Heidfeld bij de start van het nieuwe
seizoen ook achter het stuur zal zitten
van de nieuwe FW27,is nog onzeker.Hij
heeft een concurrent in de Braziliaan
Antonio Pizzonia.
Testraces moeten uitmaken wie de tweede
rijder bij BMW-Williams wordt,naast de
Australiër Mark Webber.
Werkelijk on-be-grij-pe-lijk dat Williams hem heeft gecontracteerd. Dat moet wel het werk van BMW zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:58 schreef rubbereend het volgende:
Heidfeld, over kleurloze rijders gesproken
Idem met vice-wereldkampioen Frentzen in 1997.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:58 schreef rubbereend het volgende:
Heidfeld, over kleurloze rijders gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |