De rijstijl is idd anders maar het zijn wel twee dezelfde soort types. Grote bek naast de baan maar op de baan vallen de prestaties toch enorm tegen. Montoya mag dan vele acties doen op de baan maar hij bereikt er tot op de dag van vandaag niets mee. Hij heeft de verwachtingen bij Williams niet waar kunnen maken. Ik vraag me dus af of hij dat ooit nog kan doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik twee rijders niet op elkaar vind lijken zijn het wel die twee. Coulthard is supersaai en degelijk, doet stoer en is eigenlijk heel onzeker. Juan Pablo staat garant voor spektakel op de baan, is temperamentvol en een echte racer die aanvalt op plaatsen waar niemand het verwacht en waar hij het soms ook beter had kunnen laten.
Ik denk dat het goed is dat Montoya bij McLaren rijdt nu, hij is agressiever als Coulthard en dit zal ook een goede invloed hebben op Raikonnen, waardoor deze vanzelf ook meer gaat durven en beter uit de verf zal komen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De rijstijl is idd anders maar het zijn wel twee dezelfde soort types. Grote bek naast de baan maar op de baan vallen de prestaties toch enorm tegen. Montoya mag dan vele acties doen op de baan maar hij bereikt er tot op de dag van vandaag niets mee. Hij heeft de verwachtingen bij Williams niet waar kunnen maken. Ik vraag me dus af of hij dat ooit nog kan doen.
Hij werd kampioen in zijn eerste seizoen in de CART-series, won in zijn eerste seizoen F1 z'n eerste race, had in dat seizoen 3 poleposities en schreef 3 ronderecords op zijn naam. Noem dat maar niets. Wereldkampioen is hij idd niet geworden maar geen van de teams heeft tot nu toe wat dat betreft een antwoord op Ferrari. Ik ben ook bang dat Ferrari komend seizoen ook niet of nauwelijks te verslaan valtquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:57 schreef MrX1982 het volgende:
Montoya mag dan vele acties doen op de baan maar hij bereikt er tot op de dag van vandaag niets mee.
de winter duurt lang, zolang de eerste deel van de winter periode maar voorbij is . zeg maar tot eind december dan gaat de tijd erna wel snelquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:12 schreef TheGHunter het volgende:
Het duurt weer te lang deze winter, zoals altijd
Voor volgend seizoen weer genoeg leuke ingrediënten, jammer alleen dat de FIA wat aan het doorslaan is mbt de sport veiliger te maken. Laat die gasten nou gewoon lekker tegen elkaar racen, ipv die auto's steeds meer afremmen en de coureurs extra handigheidjes meegeven (oa TC) die het een stuk makkelijker maken om de auto te besturen.
Ik bedoel, wie heeft er nu baat bij om de auto nog minder downforce te geven, inhalen wordt zo nog moeilijker dan het al was.
Daarbij zullen de coureurs voorzichtiger gaan rijden en krijg je dus sowieso minder gevechten op de baan.
* TheGHunter verlangt weer terug naar de tijd dat coureurs nog echt de ballen en de auto hadden om rondenlang elkaar op te jagen, in te halen en over het randje te gaan mocht dat nodig blijken.
Zijn prestaties zijn goed, maar meer ook niet. Daar maakt hij teveel fouten voor en daar vind ik hem te wisselvallig voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:36 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind de prestaties van Montoya gewoon goed hoor. Dat de auto vorig jaar nou wat minder was kan je montoya niet aanrekenen. Dat hij soms wat (te) wild is is een aanwinst in de sport, en overall heeft hij toch heel wat moois laten zien al.. alleen al 3 keer de wings van Schumi eraf rijden is toch iets waar we m erg dankbaar voor moeten zijn
| 1 | 23.15 Formule 1 jaaroverzicht 30 Dec SBS 6 |
Relax, kan ik de zegetocht van Schumacher en Ferrari nog eens op mn gemak terugkijkenquote:Op zondag 19 december 2004 20:33 schreef JPM01 het volgende:
[ code verwijderd ]
opletten mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
het gaat mij meer om de laatste racequote:Op zondag 19 december 2004 21:32 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Relax, kan ik de zegetocht van Schumacher en Ferrari nog eens op mn gemak terugkijken![]()
quote:Olav Mol
De vierde overwinning uit de carriere van Juan Pablo Montoya. De Grand prix het dicht bij z'n huis. Oe dat wordt nog spannend daar, maar toch. Daar is de overwinning de vuist er al uit . Juan Pablo Montoya is de overwinnaar. en wat een mooie overwinning.
Montoya uit de auto
Fucking goood job guys thank you very much. because after briljant years
quote:Op zondag 19 december 2004 22:30 schreef JPM01 het volgende:
[..]
het gaat mij meer om de laatste race
[..]
![]()
Sneu voor die man natuurlijk....quote:Op donderdag 23 december 2004 10:11 schreef MonoSynth het volgende:
dat was me even een hartverzakking toen ik bij het 'sport' gedeelte van Nu.nl las dat de Colombiaan Montoya was neergeschoten..... Gelukkig zijn er meer Colombianen die Montoya heten en in de sport actief zijn. Wel sneu voor de man trouwens.
Dus... liever mét Olav en zònder decoder....quote:A little speculation about John de Mol
John de Mol is one of Holland's best known businessmen. He made a vast fortune as one of the partners of the Endemol company which brought reality TV to the world and eventually sold out to the Spanish telephone company Telefonica. De Mol left Endemol last year and since then has been spending his money, investing in a variety of different businesses through his investment company Talpa Holdings. He bought and sold a stake in the Manchester United soccer empire, he owns a big chunk of the Spyker car company and more recently has been focussing his attention on building up a digital TV empire which will be launched in the summer of 2005 and will aim at grabbing a slice of the highly-developed Dutch cable TV market. Holland is unusual in that around 98% of the population have cable TV and de Mol seems to have ambitions beyond Dutch borders with a telecommunications company called Versatel in which he recently raised his ownership to 42%. De Mol's TV channel is going to use sport and family programming at prime time to pull in its audience and yesterday announced that he has bought the TV rights to the Dutch first division soccer league for 2005 and 2006. He needs more programming, of course, and the word in Holland is that he will outbid SBS, the station which currently has the F1 TV rights, which has been losing ratings recently because of the lack of a Dutch driver in F1. Funding the F1 career of Christijan Albers would kill two birds with one stone as it would draw attention to de Mol's new channel and at the same time boost TV audiences for F1.
We expect that some of this will be announced later today when Minardi confirms Albers as one of its drivers in 2005.
Vanaf volgend jaar gaat heel Nickelodeon toch van de buis? En komt er NLTV (oid) voor in de plaats.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:06 schreef rubbereend het volgende:
de mol heeft volgens mij pas de beschikking over zendtijd na 18.00 dus dan valt de F1 af!
naar mijn weten is het van 6.00 tot 18.00 Nickelodeon en van 18.00 tot 6.00 NLTVquote:Op donderdag 23 december 2004 23:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar gaat heel Nickelodeon toch van de buis? En komt er NLTV (oid) voor in de plaats.
Lijkt me trouwens best reeel dat John de Mol gaat bieden op de rechten voor de F1, hij wil van de nieuwe zender een familiezender maken, en wat past daar nou beter bij dan F1 en voetbal voor de mannen. Hij heeft de kindershit al met tekenfilmpjes ed dus nu nog iets voor de vrouwen en hij heeft de programmering al bijna klaar
ik schrok ook, maar montoya komt niet vaak meer in colombiaquote:Op donderdag 23 december 2004 10:11 schreef MonoSynth het volgende:
dat was me even een hartverzakking toen ik bij het 'sport' gedeelte van Nu.nl las dat de Colombiaan Montoya was neergeschoten..... Gelukkig zijn er meer Colombianen die Montoya heten en in de sport actief zijn. Wel sneu voor de man trouwens.
quote:
News
24 December 2004
Montoya is 'a risk' - McLaren
Signing fiery Colombian driver Juan Pablo Montoya for 2005 and beyond was 'a risk,' McLaren CEO Ron Dennis admitted yesterday. He revealed that, following an opportunity to snap-up the outspoken Latino - reportedly following an argument with Williams' chiefs at the 2003 French grand prix - the decision to hire JPM was taken 'quickly.'
Dennis told UK newspaper The Daily Mail: "We believe he will be a better racing driver with our team -- we think the risk is a very balanced and calculated one. We think his best is yet to come. "Juan Pablo is still on the up."
Die heeft al een eigen topic op het forumquote:Op zondag 26 december 2004 12:29 schreef superhaagie het volgende:
Raar dat niemand het hier heeft over dat Albers volgend jaar bij Minardi rijdt, misschien niet boeiend ofzo :s maar wel weer goed voor de nederlandse racerij dacht ik zo.
Albers naar Minardiquote:Op zondag 26 december 2004 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft al een eigen topic op het forum
naja...., jos is exitquote:Op zondag 26 december 2004 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Mag deze er ook nog bij ?
Jos Verstappen, deel 25, wie zal het zeggen....
Bron:F1-Racingquote:Montagny topfavoriet voor zitje naast Albers
Renault-testrijder Franck Montagny wordt in 2005 mogelijk de teamgenoot van Christijan Albers bij Minardi. Volgens de Australische pers zou Minardi-teambaas Stoddart hebben laten doorschemeren dat de Franse rijder zijn voorkeur geniet om de tweede wagen te gaan besturen.
Volgens Australian Associated Press (AAP) zijn beide partijen met elkaar in gesprek en wordt er hard gewerkt om het nodige budget te vinden. Minardi gaf vorige week aan dat de identiteit van hun tweede rijder in januari zou worden bekendgemaakt.
Bron:F1-Racingquote:Minardi start met oude wagen
Christijan Albers zal zijn eerste F1-races in een gewijzigde versie van de oude Minardi PS04 moeten afwerken. Teambaas Stoddart gaf toe dat het team er niet in zal slagen de nieuwe PS05 rijklaar te hebben tegen de eerste race in Australië.
"De nieuwe wagen zal pas tegen de eerste Europese Grand Prix in San Marino klaar zijn. We zullen het seizoen wel starten met de nieuwe Cosworth motor", aldus Stoddart.
Minardi volgt daarmee dus het voorbeeld van Ferrari. Ook de wereldkampioenen gaven al aan met een aangepaste versie van de 2004-wagen te zullen starten.
Het mag dan een bal zijn, dit is natuurlijk nog nergens op gebaseerd. En ik heb die Montagny echt geen uitzonderlijke dingen zien doen in die Renault.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:42 schreef TimoBasso het volgende:
Franck Montagny overklast onze nederlandse bal.. hard
dan heb je flink mazzel, ik wil ook naar melbournequote:Op donderdag 30 december 2004 01:09 schreef Re het volgende:
In ieder geval net maar een kaartje gekocht voor 6 maart in Melbourne
nou, zoveel vond ik er nou ook weer niet aanquote:Op zondag 19 december 2004 20:33 schreef JPM01 het volgende:
[ code verwijderd ]
opletten mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Die auto schijnt nogal te zuipen, zullen wel een extra grote tank nodig hebben.quote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Kimi Raikonnen word kampioen met Johnnie Walker sponsering op zijn McLaren
fout helemaal foutquote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Kimi Raikonnen word kampioen met Johnnie Walker sponsering op zijn McLaren
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
fout helemaal fout
montoya wordt kampioen![]()
quote:Sauber presenteert formule-1-auto's niet
Uitgegeven: 4 januari 2005 16:03
HINWIL - Sauber heeft de in Kuala Lumpur geplande presentatie van zijn formule-1-bolides afgezegd.
De Zwitserse renstal besloot de voor 11 januari voorziene ceremonie af te blazen uit respect voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
De nieuwe racewagens van het type C24 hadden voor het eerst moeten worden getoond in Kuala Lumpur, omdat Sauber daarmee de Maleisische cosponsor Petronas wilde bedanken voor tien jaar sponsorschap.
En als Der Michael na n aantal races weer gewoon dik bovenaan staat, wordt weer alles op "volgend jaar, volgend jaar dan..." gegooidquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
fout helemaal fout
montoya wordt kampioen![]()
Een coureur op zijn plaats had die progressie niet meer moeten boeken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:35 schreef JPM01 het volgende:
ik volg montoya nu vanaf het moment dat die in zandvoort bij de masters mee deed. en later bij de formule 3000 en champcars werd ik grote fan van hem en ik zie dat hij meer en meer progressie boekt zelfs dit seizoen.
Helemaal met je eens. Geweldig op het ene circuit en te slecht op het andere. Het Jos syndroom?quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Montoya had allang goed mee moeten doen om de wereldtitel, dat hij nog steeds niet constant genoeg kan presteren heeft gewoon met zn persoonlijkheid te maken.
voor Jos is zn carriere in het begin te snel gegaan en daaran heeft hij en pech gehad (Simtek, Walkinsaw die hem naait) en hij heeft op cruciale punten fouten gemaakt herinner me een race in SPanje in de stromende regen waar als hij gewoon door had gereden 3e of 4e was geworden, maar hij spint stom.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Geweldig op het ene circuit en te slecht op het andere. Het Jos syndroom?
Ik zet mijn geld ook maar op Klien, dus dan krijgen we DC en Klien nou wat een dreamteam heb je dan.quote:609 Teletekst wo 05 jan
De Oostenrijker Christian Klien en de
Italiaan Vitantonio Liuzzi hebben een
contract voor een jaar getekend bij de
nieuwe Formule 1-stal Red Bull.
Na testraces wordt besloten wie van de
twee het tweede stoeltje krijgt,achter
de Schot David Coulthard.Klien,die het
vorig seizoen voor Jaguar reed,lijkt de
beste papieren te hebben.Vermoedelijk
zal Liuzzi genoegen moeten nemen met de
rol van testrijder.
Ik vrees toch dat Heidfeld het tweede stoeltje mag gaan bezetten en er is nog wat BMW Williams nieuwsquote:609 Teletekst do 06 jan
Formule 1-stal BMW-Williams heeft de
Duitser Nick Heidfeld vastgelegd voor
het komend seizoen.
Of Heidfeld bij de start van het nieuwe
seizoen ook achter het stuur zal zitten
van de nieuwe FW27,is nog onzeker.Hij
heeft een concurrent in de Braziliaan
Antonio Pizzonia.
Testraces moeten uitmaken wie de tweede
rijder bij BMW-Williams wordt,naast de
Australiër Mark Webber.
Werkelijk on-be-grij-pe-lijk dat Williams hem heeft gecontracteerd. Dat moet wel het werk van BMW zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:58 schreef rubbereend het volgende:
Heidfeld, over kleurloze rijders gesproken
Idem met vice-wereldkampioen Frentzen in 1997.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:58 schreef rubbereend het volgende:
Heidfeld, over kleurloze rijders gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |