quote:Kimi ’s eerste reactie op de nieuwe auto waren positief. “Mijn eerste indruk is een goede, hoewel het werk voor mij en mijn collega coureurs nu pas echt begint".
quote:Albers met Minardi door de straten van Amsterdam
Hoewel de Formule I-Grand Prix van Zandvoort al jaren geleden van de kalender is geschrapt, is Christijan Albers dit jaar in zijn Minardi-bolide te bewonderen op Nederlandse bodem. De debutant in de hoogste klasse van de internationale autoracerij rijdt op 27 januari in zijn Minardi door de straten van Amsterdam naar een pre-launch party.
Tijdens de pre-launch party in het Amsterdamse Cineac zal Albers zijn Nederlandse sponsors aan de pers presenteren.
Waar precies is dit te zien in amsterdam, ik las alleen onduidelijke berichten over de exacte locatie en hoe en wat....quote:
kijk met jou kan ik praten...., raikkonen wordt het niet aangezien die liever naar een nachtclub wilquote:Op maandag 24 januari 2005 14:34 schreef Shreever het volgende:
Dit is m! De winnende auto van aankomend seizoen!
Ziet er goed uit hoor
maar inderdaad iets gebochelt![]()
Montoya wordt het dan iig ook niet, die slaat graag journalistenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten...., raikkonen wordt het niet aangezien die liever naar een nachtclub wil![]()
en Michael Schumacher ramt graag zijn collega's er af (damon Hill in 1994 en Villeneuve in 1997 )quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:49 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Montoya wordt het dan iig ook niet, die slaat graag journalisten
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:51 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en Michael Schumacher ramt graag zijn collega's er af (damon Hill in 1994 en Villeneuve in 1997 )![]()
en waarom dan welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je Senna ff uit je avatar halen
die botste zn tegenstander en net zo hard afquote:
jupquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:18 schreef TheGHunter het volgende:
Was dat niet eerst de Michael Schumacher award?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |