Sato voor Schumacher en Barrichelloquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:57 schreef MonoSynth het volgende:
Het gaat regenen in Suzuka:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65545
Gaat Ferrari het hele veld op een ronde zetten of gaan de Michelin teams verrassen? Ik hoop het laatste....
Met Button, Villeneuve, Räikkönen en Alonso er tussen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:27 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Sato voor Schumacher en Barrichello
quote:Dallara werkt aan F1-team
Het Italiaanse Dallara hoopt komend weekend tijdens de Grand Prix van Japan zijn rentree in de Formule 1 bekend te maken, zo meldt de website autosport.com. Hoewel de constructeur zegt in 2006 voor het eerst aan de start te verschijnen, doen geruchten de ronde dat het merk volgend jaar al wedstrijden wil rijden.
misschien krijgen we dan net zo'n gp als jaren terug toen mansel nog reed, toen waas t daar echt guur, t hoosde en t leek wel avond, latarenpalen rond het cicuit waren aan dat zag er echt bijzonderuit.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:57 schreef MonoSynth het volgende:
Het gaat regenen in Suzuka:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65545
Gaat Ferrari het hele veld op een ronde zetten of gaan de Michelin teams verrassen? Ik hoop het laatste....
quote:Tropische storm bedreigt Suzuka
De Formule 1 kan zich opmaken voor een nat en stormachtig weekend. De tropische storm Ma-on zet momenteel koers richting Suzuka. De FIA houdt de situatie nauwlettend in de gaten, veel coureurs maken zich zorgen.
“Als de tyfoon inderdaad komt dan denk ik niet dat er gereden wordt”, zegt Juan Pablo Montoya. “Er worden enorme windstoten verwacht en het is bepaald geen pretje om dan door snelle bochten als de 130 R te gaan.”
BAR-coureur Takuma Sato is bekend met de lokale weersomstandigheden en bevestigt dat het flink kan spoken in de regio waar het circuit ligt. “Een paar weken geleden kwam er een orkaan over en toen waren de eerste twee bochten volledig overstroomd. Als dat komend weekend ook gebeurt dan gaat de race niet door en dat zou jammer zijn.”
Vooral de snelle bochten baren veel coureurs zorgen. In slechte weersomstandigheden kunnen die gevaar voor de coureurs opleveren. Bovendien zijn de uitloopstroken op Suzuka niet groot. “Het is een ouderwets circuit, als het mis gaat kun je geen kant op”, zegt Jarno Trulli. “We zijn dit seizoen erg met veiligheid bezig geweest maar in Suzuka is er gewoon weinig ruimte.” Montoya verwacht ondanks alle dreigingen niet dat het echt problematisch wordt. “Als we moeten rijden dan doen we dat. We zien wel wat er gebeurt, ik doe overal aan mee. Als het echt gevaarlijk wordt dan grijpt de FIA wel in.”
Bronnen: F1 Racing.quote:David Coulthard lijkt er niet op te moeten rekenen dat hij Jenson Button mag vervangen bij BAR indien de Brit naar Williams trekt. Ondanks de manier waarop DC zichzelf onlangs nog aanprees aan het team zou de teamleiding meer heil zien in Anthony Davidson. Insiders beweren dat de testrijder van BAR nu op pole staat om eventueel Button te vervangen in 2005.
http://www.grandprix.com/gpe/rr547.html ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:06 schreef rubbereend het volgende:
is er dan niemand die zich de regen GP van Suzuka kan herinneren? Prachtige beelden waren dat!
daar kan je een team heel redelijk draaiende mee houden, Minairdi en Jordan doen t met veel minderquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:48 schreef MonoSynth het volgende:
Als Jaguar opgekocht wordt en Minardi, Jordan en Renault er in 2006 nog bij zijn ja.
Met 80 miljoen moet je een F1 team draaiende kunnen houden. Als dat niet kan, dan heeft de F1 echt een heel groot probleem.
Bernie Ecclestone zei dat hij Jaguar niet zou missen omdat ze een budget van 'maar' 160 miljoen per jaar hadden, en zodoende onmogelijk konden winnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kan je een team heel redelijk draaiende mee houden, Minairdi en Jordan doen t met veel minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |