abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2004 @ 08:56:06 #1
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22460678
Deel 1
Deel 2
Deel 3

En bij deze dus deel 4
  donderdag 7 oktober 2004 @ 08:57:53 #2
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22460689
Het gaat regenen in Suzuka:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65545

Gaat Ferrari het hele veld op een ronde zetten of gaan de Michelin teams verrassen? Ik hoop het laatste....
pi_22462669
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 08:57 schreef MonoSynth het volgende:
Het gaat regenen in Suzuka:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65545

Gaat Ferrari het hele veld op een ronde zetten of gaan de Michelin teams verrassen? Ik hoop het laatste....
Sato voor Schumacher en Barrichello
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_22462793
Zou cool zijn

Where facts are few, experts are many.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:45:28 #5
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22462986
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:27 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Sato voor Schumacher en Barrichello
Met Button, Villeneuve, Räikkönen en Alonso er tussen ja
  donderdag 7 oktober 2004 @ 12:35:57 #6
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22463885

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65027
http://www.tweakers.net/nieuws/34580

Zo sponsor, zo coureur

[ Bericht 3% gewijzigd door MonoSynth op 07-10-2004 15:33:01 ]
  donderdag 7 oktober 2004 @ 15:08:27 #7
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22467067
quote:
Dallara werkt aan F1-team
Het Italiaanse Dallara hoopt komend weekend tijdens de Grand Prix van Japan zijn rentree in de Formule 1 bekend te maken, zo meldt de website autosport.com. Hoewel de constructeur zegt in 2006 voor het eerst aan de start te verschijnen, doen geruchten de ronde dat het merk volgend jaar al wedstrijden wil rijden.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 oktober 2004 @ 15:31:18 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22467589
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 08:57 schreef MonoSynth het volgende:
Het gaat regenen in Suzuka:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65545

Gaat Ferrari het hele veld op een ronde zetten of gaan de Michelin teams verrassen? Ik hoop het laatste....
misschien krijgen we dan net zo'n gp als jaren terug toen mansel nog reed, toen waas t daar echt guur, t hoosde en t leek wel avond, latarenpalen rond het cicuit waren aan dat zag er echt bijzonderuit.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22468286
Jeetje hoor net dat de race MOGELIJK NIET door gaat omdat er een tyfoon wordt verwacht in Japan! (bron: 3FM nieuws)

Dit staat er op RTL Grandprix

En dit op Veronica.nl
quote:
Tropische storm bedreigt Suzuka

De Formule 1 kan zich opmaken voor een nat en stormachtig weekend. De tropische storm Ma-on zet momenteel koers richting Suzuka. De FIA houdt de situatie nauwlettend in de gaten, veel coureurs maken zich zorgen.

“Als de tyfoon inderdaad komt dan denk ik niet dat er gereden wordt”, zegt Juan Pablo Montoya. “Er worden enorme windstoten verwacht en het is bepaald geen pretje om dan door snelle bochten als de 130 R te gaan.”
BAR-coureur Takuma Sato is bekend met de lokale weersomstandigheden en bevestigt dat het flink kan spoken in de regio waar het circuit ligt. “Een paar weken geleden kwam er een orkaan over en toen waren de eerste twee bochten volledig overstroomd. Als dat komend weekend ook gebeurt dan gaat de race niet door en dat zou jammer zijn.”

Vooral de snelle bochten baren veel coureurs zorgen. In slechte weersomstandigheden kunnen die gevaar voor de coureurs opleveren. Bovendien zijn de uitloopstroken op Suzuka niet groot. “Het is een ouderwets circuit, als het mis gaat kun je geen kant op”, zegt Jarno Trulli. “We zijn dit seizoen erg met veiligheid bezig geweest maar in Suzuka is er gewoon weinig ruimte.” Montoya verwacht ondanks alle dreigingen niet dat het echt problematisch wordt. “Als we moeten rijden dan doen we dat. We zien wel wat er gebeurt, ik doe overal aan mee. Als het echt gevaarlijk wordt dan grijpt de FIA wel in.”
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:14:43 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_22468569
Zal wel erg klote zijn, een beetje (veel) regen heeft wel wat, maar een typhoon is een beetje teveel van het goede..
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:16:25 #11
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22468609
En dan? Geen race? Een dag/week later? Alsnog, maar dan twee weken na de Braziliaanse GP?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 oktober 2004 @ 16:30:06 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22468929
wordt het dan niet eens tijd dat Suzuka aangepast gaat worden, prachtig circuit, dus dat zou jammer zijn als t ooit mocht verdwijnen vanwege veiligheid
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:33:47 #13
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_22469020
shit ik plaatste het bericht over Suzuka hier omdat ik leefde in de veronderstelling dat dit het
Grandprix Suzuka topic was (die er nog niet is), maar ik zie nu pas dat dit het
F1 2004 Nieuwtjes topic is.


Al zou het volgens mij wel een stukje geschiedenis zijn als een F1 race vanwege zo'n reden wordt afgelast, ik hoop toch dat de race gewoon door kan gaan. Vrees echter wel dat dit het weekend voor Bridgestone gaat worden, erg nat = voordeel Bridgestone maar wanneer het iets minder nat is kunnen de Michelin teams nog meekomen.

Verwacht dat de race evt later wordt verreden, er staat nog teveel op het spel om de race helemaal te annuleren. (o.a. het gevecht tussen Renault, BAR)
  donderdag 7 oktober 2004 @ 20:48:12 #14
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_22474886
Dat is trouwens wel goed nieuws dat de Britse regering Silverstone wil redden, laten we hopen dat ze snel tot een akkoord komen zodat één van de mooiste circuits weer terug op de Formule 1 kalender komt.

En het onderstaande is helemaal lekker nieuws, maar iets minder voor Coulthard.
quote:
David Coulthard lijkt er niet op te moeten rekenen dat hij Jenson Button mag vervangen bij BAR indien de Brit naar Williams trekt. Ondanks de manier waarop DC zichzelf onlangs nog aanprees aan het team zou de teamleiding meer heil zien in Anthony Davidson. Insiders beweren dat de testrijder van BAR nu op pole staat om eventueel Button te vervangen in 2005.
Bronnen: F1 Racing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:06:35 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22480365
is er dan niemand die zich de regen GP van Suzuka kan herinneren? Prachtige beelden waren dat!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:49:21 #16
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22484509
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 00:06 schreef rubbereend het volgende:
is er dan niemand die zich de regen GP van Suzuka kan herinneren? Prachtige beelden waren dat!
http://www.grandprix.com/gpe/rr547.html ?

Ik ga maar eens op zoek naar een Divx-je van die race
Als de race zondag niet doorgaat ga ik Monaco 1984 kijken die ik net van eMule geplukt heb
pi_22493305
Nieuwe renstal in Formule 1

Uitgegeven: 8 oktober 2004 10:32

TORONTO - De Formule 1 krijgt een nieuwe renstal. Met ingang van het seizoen 2006 neemt Midland F1 deel aan de races. Het team, financieel mogelijk gemaakt door een internationale handels- en investeringsonderneming, richt in de buurt van Londen de thuisbasis in. De Italiaanse fabrikant Dallara gaat de auto's leveren. Coureurs en motoren zijn nog niet uitgekozen.

Het nieuwe team heeft een Russisch tintje. Alex Shnaider, voorzitter van de Midland Groep, is een tot Canadees genaturaliseerde Rus. Zijn onderneming is vooral actief in Rusland en in de republieken die tot de voormalige Sovjet-Unie behoorden.

Midland gaat met een budget van ruim 80 miljoen euro per jaar aan de slag. "We willen op den duur tot de winnaars behoren in de Formule 1", liet Shnaider (36) weten. "Maar eerst moeten we ons huiswerk goed doen. Ik zal zelf actief bezig zijn met de opbouw van de renstal. Maar als het team klaar is, draag ik de leiding over aan een teamdirecteur."


klinkt leuk!!! weer 22 auto's maakt het toch weer stukje interesanter
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:48:18 #18
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22511959
Als Jaguar opgekocht wordt en Minardi, Jordan en Renault er in 2006 nog bij zijn ja.

Met 80 miljoen moet je een F1 team draaiende kunnen houden. Als dat niet kan, dan heeft de F1 echt een heel groot probleem.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:19:05 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22515017
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:48 schreef MonoSynth het volgende:
Als Jaguar opgekocht wordt en Minardi, Jordan en Renault er in 2006 nog bij zijn ja.

Met 80 miljoen moet je een F1 team draaiende kunnen houden. Als dat niet kan, dan heeft de F1 echt een heel groot probleem.
daar kan je een team heel redelijk draaiende mee houden, Minairdi en Jordan doen t met veel minder
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:24:57 #20
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22516300
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daar kan je een team heel redelijk draaiende mee houden, Minairdi en Jordan doen t met veel minder
Bernie Ecclestone zei dat hij Jaguar niet zou missen omdat ze een budget van 'maar' 160 miljoen per jaar hadden, en zodoende onmogelijk konden winnen Ik vind zelf dat het gemiddelde budget naar onder de 100 miljoen moet, anders is de F1 voor je het weet verleden tijd.
  maandag 11 oktober 2004 @ 10:18:39 #21
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22548877
Over een teambaas die helemaal van de spreekwoordelijke pot gerukt is:

http://www.f1today.nl/index.php?show=nieuws&nid=1471

Tweede worden in het kampioenschap, geld zat hebben, en dan een derderangs paydriver aannemen?

Neem dan Coulthard of Davidson.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 oktober 2004 @ 10:57:12 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22549490
nou dat meot toch een paar nederlandse mensen wakker schudden, als je dus een kwak geld meeneemt mag je instappen in het 2e teamv an dit moment!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:12:09 #23
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_22549757
Vooral als je ziet dat Jos toch echt de betere coureur was bij Arrows in 2001....
pi_22550328
Rosa, omfg.. Hoe kan je dat nou doen Dave ?!? Ok, er is niet veel meer te krijgen op de markt, maar toch wel beter als dit
Where facts are few, experts are many.
  maandag 11 oktober 2004 @ 12:06:21 #25
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_22550722
ik kan niet op de site komen.. maar laat me raden... Bernoldi?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolō Canepa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')