en wil je toch een topic plaatsen, gebruik de search goed!
maar ben benieuwd of Jos Verstappen nog een nieuw team zal vinden
toch maar in dit topic gezet --> [F1] Silly Season -> Rijders 2004 Deel 2
quote:Als die Saubers een goed chassis in elkaar kunnen draaien met hun nieuwe windtunnel, kan 't nog wel wat worden. Maar 't zal ook veel van de banden afhangen, of Bridgestone weer een beetje de aansluiting met Michelin kan vinden...
Sauber in 2004 met dezelfde motor als FerrariSauber-Petronas zal voor het eerst dezelfde motor gebruiken als het team van Ferrari in 2004. Dit komt mede door de invoering van de regel dat de motor een geheel Grand Prix-weekend mee moet kunnen.
Het samenwerkingsverband tussen Sauber en Ferrari begon in 1996. Dit kwam tot stand omdat Ford zich uit Sauber terugtrok en ging werken met het toen nieuwe Stewart Grand Prix team (het latere Jaguar).
Sinds 1996 heeft Sauber altijd geraced met de motor waarmee Ferrari in het voorgaande seizoen actief was, terwijl Ferrari het nieuwste van het nieuwste kreeg aangeleverd. De verhouding tussen de beide teams is echter zo gegroeid dat Sauber nu hetzelfde type motor als Ferrari achterin de auto krijgt.
Wat de motor betreft, is het simpel, aldus een woordvoerdster van Sauber. Voor de eerste keer zal Sauber hetzelfde type motor als Ferrari gebruiken- en niet die van vorig jaar.
Dus zal Sauber, die vorige week ook al een nieuwe windtunnel in Zwitserland in gebruik hebben genomen, het nieuwe seizoen beginnen met een krachtige en geavanceerde Ferrari-motor.
bron = f1racing.nl
bron: Algemeen Dagblad
quote:Ja waarom niet? Als ze veel geld meebrengen kunnen ze het wel eisen.
Op dinsdag 23 december 2003 07:19 schreef JaJoah het volgende:
En de sponsoren van Verstappen eissen dat hij 1e rijder wordt bij Jordanbron: Algemeen Dagblad
Zouden ze bij mclaren de speciale sneeuwbanden al klaar hebben staan, want het sneeuwt wel hard op dat filmpje.
quote:Hartverwarmend
Op dinsdag 23 december 2003 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Niet echt een nieuwtje maar wel een geinig filmpje van onze grote gabber Kimi The Iceman.
Hij wenst ons een fijne kerst en dat doet hij op een hele overtuigende manier.![]()
quote:Mja ik heb ook geen idee of het wat is, volgens mij is het wel te doen als je maar niet teveel let op zijn quizmaster houding want dat is af en toe wel irritant. (hij komt dan erg gemaakt over)
Op dinsdag 30 december 2003 14:02 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
edward van cuilenborg neemt de tv presentatie opzich in de studio..
nahjah of het heel veel zal zijn weet ik nie, maar alles beter dan ruud..
Naja, we zien het wel.
quote:Hij is verdomme net een wassenbeeld.
Op dinsdag 30 december 2003 15:50 schreef -Hans- het volgende:[..]
Mja ik heb ook geen idee of het wat is, volgens mij is het wel te doen als je maar niet teveel let op zijn quizmaster houding want dat is af en toe wel irritant. (hij komt dan erg gemaakt over)
quote:Zeker, Ruud was :up:
Op woensdag 31 december 2003 13:55 schreef Shibber het volgende:
Ik vond Ruud wel goed
Mgoed, eens zien wat Edward kan.. weinig vertouwen in, maar we gaan zien
quote:Pluspunt van Ruud was wel dat hij iets van historische Formule 1 kennis had, en ik moet maar zien of dat aanwezig is bij Edward. Volgens mij komt hij niet verder dan het opnoemen van de huidige Formule 1 coureurs, maar goed misschien weet hij er toch meer vanaf dan wij hier denken.
Op woensdag 31 december 2003 13:55 schreef Shibber het volgende:
Ik vond Ruud wel goed
SBS6 redactie: denken jullie aan J. Lammers? dank u.
-------
op het eerste gezicht is die neus erg apart
ik hoop dat juan er snel mee kan gaan.:Y
quote:www.verstappen.nl.
Abramovich koopt Jordan?!(05 januari 2004) Met het bericht dat de Russische miljardair Roman Abramovich van plan is het Jordan Grand Team te kopen is de geruchtenmolen in dit nieuwe jaar weer in volle gang.
Abramovich zou nog niet geheel voldaan zijn, nadat hij de Engelse voetbalclub Chelsea overnam en schijnt zijn zinnen gezet te hebben op het team van Eddie Jordan. Volgens recente berichten in de Engelse media heeft hij Eddie Jordan een bod van Ŗ 150 miljoen gedaan tijdens een aantal geheime bijeenkomsten van de twee. Abramovich wil van Jordan een topteam maken wat om de grote prijzen gaat strijden en is bereid daar zijn knip voor te trekken. Zelfs als dat zou betekenen dat hij daarvoor 6-voudig wereldkampioen Michael Schumacher moet losweken bij Ferrari.Formule 1 schijnt Abramovich´s grootste passie te zijn en hij is vastbesloten van het team een succes te maken, met de beste coureurs, technisch personeel en auto´s.
Verstappen, teken NU dat contract bij Jordan!!!!
quote:Maak je niet druk, Verstappen wilt wel
Op maandag 5 januari 2004 14:12 schreef twi het volgende:[..]
Verstappen, teken NU dat contract bij Jordan!!!!
PS. Die Williams..sja, die neus is wel apart, maar echt mooi niet. Verder is er weinigs intressants aan te zien. Vreemd dat Ferrari/McLaren niet achterna gaan met het 'verkleinen' van de wagens
quote:Daarom, NU tekenen
Op maandag 5 januari 2004 14:50 schreef Eyeopener het volgende:[..]
Maak je niet druk, Verstappen wilt wel
. Tis alleen de vraag of Jordan zijn geld nodig heeft. Als dit doorgaat niet dus
.
PS. Die Williams..sja, die neus is wel apart, maar echt mooi niet. Verder is er weinigs intressants aan te zien. Vreemd dat Ferrari/McLaren niet achterna gaan met het 'verkleinen' van de wagens
Ik dek dat dit jaar ook bekend gaat worden dat Jos Verstappen gewoon een ontzettende LUL is. Ik denk dat dat vanavond al bekend wordt nadat Kamphuis Maakt Vrienden is uitgezonden. Ik zag er een voorstukje van, jemig, wat een l#l zeg... Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |