abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24552383
Heidfeld is n loser imho
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 januari 2005 @ 23:06:22 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24553411
ach het zijn maar tests, daar hecht k niet zoveel waarde aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:43:34 #128
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24554243
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:43 schreef Shreever het volgende:
En hier de uitslagen van de tests van vandaag:

[afbeelding]

Scheelt gelukkig niet zo veel tussen Kimi en Monty
valt me nog mee.

Kimi kent die wagen door en door en montoya die er dan maar een tiende achter zit
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_24555546
Heidfeld gaat het worden. Hij is beter dan Pizzonia. Hij kan beter teruggaan naar de jungle
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:16:22 #130
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_24564294


De bijzondere nieuwe voorvleugel van de nieuwe Sauber, erg apart.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:28:56 #131
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24564516
quote:
May debut for new Ferrari
The 2005 Ferrari Formula One car will not be raced until the Spanish Grand Prix in May, team boss Jean Todt has revealed.


McNeil/Sutton Ferrari will run with a modified B-version of their championship winning F2004 for the opening four rounds of the season, before the new machine makes its competitive debut at Barcelona’s Circuit de Catalunya.

The team will have the car ready to present to the media at the end of February, but have chosen to delay its introduction, primarily due to the revised regulations which require an engine to last twice as long as last season.

“Well, simply considering the new rules, one power unit for two Grands Prix, we want to do two sequences of two Grands Prix and then we are going to start from Spain with the new car," Todt told a news conference at Ferrari’s winter retreat in the Italian Dolomites.

In recent years Ferrari have made a habit of beginning the new season with last year’s machine, and it is a habit that has served them well. However, given the major aerodynamic changes required under the 2005 regulations, most teams intend to hit the track in Melbourne with all-new cars. Ferrari and Minardi are the only ones with confirmed plans to start the season with interim designs.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  zondag 16 januari 2005 @ 12:21:15 #132
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_24595170
Exclusieve foto

Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_24595244
Daar is hij dan, niet wereldschokkend, maar aantal dingen vallen op:

- De neus loopt net als bij Sauber erg ver naar beneden, maar het grote verschil met sauber is dat deze neus verder doorloopt naar voren.
- Waar Sauber hele gaten heeft gelaten onder de sidepods, heeft BAR007 dat niet.
- De achtervleugel is wederom erg laag
- De rare hap uit de voorvleuger bij de neus, dit maakt hem gedeeltelijk lager dat de rest van de voorvleugel, en ben benieuwd of dit wel is toegestaan! Twee staafjes binden de onderkant van de voorvleugel vast aan de neus.












[ Bericht 15% gewijzigd door SnapZ op 16-01-2005 13:22:48 ]
  zondag 16 januari 2005 @ 18:44:15 #134
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_24600377
De neus vind ik wel erg bruut hoor, die van Sauber was al apart maar dit gaat een stapje verder. Verder vind ik de achterkant wel opvallend (zie laatste foto) en de twee zwarte gedeelten bij de sidepods meen ik al eens te hebben gezien maar dan bij een ander team. (BMW of Ferrari)
quote:
De belangrijkste veranderingen van de BAR007 vergelijken met haar voorganger zitten in de aërodynamica en de motor. Het nieuwe ontwerp van de neus springt het meest in het oog. Daarnaast kan BAR komend seizoen gebruik maken van een volledig nieuwe Honda-krachtbron. De Japanse motorenfabrikant vergrootte deze winter haar aandelenpakket van het team en pakt voor 2005 uit met een motor die compacter, lichter en krachtiger zou zijn dan de motor waar het team in 2004 gebruik van maakte.
Aldus F1 Racing.nl
pi_24614893
De BAR is echt supercool weer Die neus is apart, maar de tijden moeten vertellen of t nu heeft, al die radicale ontwerpen.

Iemand anders nog Schumi en de rest van Ferrari bij de pope gezien?
Where facts are few, experts are many.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 januari 2005 @ 22:46:37 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24615858
toch ook wel vreemd om iedereen zo in pak te zien.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24616883
Als alle teams zich gepresenteerd hebben voor het nieuwe seizoen, misschien even een beauty-contest houden; Voorlopig vind ik de BAR-auto mooier dan die van Sauber
Atje zeggen is adje doen!
pi_24617244
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
Exclusieve foto

[afbeelding]
Ik had even over je foto heen gekeken, maar dat lijkt me verstappen in een champcar Staat niets over op de verstappen site..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:16:32 #139
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_24617411
quote:
Op maandag 17 januari 2005 21:45 schreef Atreidez het volgende:
De BAR is echt supercool weer Die neus is apart, maar de tijden moeten vertellen of t nu heeft, al die radicale ontwerpen.

Iemand anders nog Schumi en de rest van Ferrari bij de pope gezien?
[afbeelding]
Yep! Naast Schumi waren daar Barrichello, Jean Todt en Luca di Montezemolo. Alle topdogs van Ferrari (behalve Ross B.) dus, en ze kusten allemaal de hand van il Pape.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 januari 2005 @ 00:17:03 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24617420
volgens mij is hij dan ook gephotoshopt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24621146
Volgens mij is het Christian Klien

Het origineel
pi_24621394
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 09:40 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij is het Christian Klien

Het origineel
Thnx voor het vinden van t origineel Beetje mindere grap verder..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:16:21 #143
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_24625565
Ff een vraag aangezien hier dus een aantal F1 fans zitten die denk ik ook wel een abonnement op F1Racing hebben... Hebben jullie de december editie al gehad met die Albers op de voorkant?? Ik heb twee weken geleden gebeld en toen zeiden ze dat ze een productieprobleem hadden mr het lijkt me dat er nu wel eens wat verstuurd mag worden... Of hebben jullie um al en moet ik mn bezorger onder handen nemen?
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_24626035
Ik denk dat het productieprobleem is dat ze Albers in een Jordan overall op de cover hebben.


Volgens Racereport: Verstappen en Pastorelli naar Champcars en Doornbos naar Jordan.
Dat wordt dan een erg mooi seizoen als het allemaal doorgaat.
pi_24644109
Ferrari abandon F1 breakaway plan

Ferrari have broken ranks with the teams planning a breakaway series and committed to Formula One until 2012.

The world champions have signed an extension of the Concorde Agreement that governs the running of the sport.

The move effectively ends any major threat to F1's future from the Grand Prix World Championship (GPWC), which is threatening a breakaway.

F1 boss Bernie Ecclestone said he was "delighted... the future of F1 has now been stabilised".


Ecclestone told BBC Sport in an exclusive interview that Ferrari had signed a new version of the Concorde Agreement that resolved many of the grievances held by the GPWC, which was led by Ferrari, DaimlerChrysler (Mercedes), Renault and BMW (Williams).

They were asking for a greater share of F1's revenues and more say in the running of the sport.

Ecclestone said: "The parts of the Concorde Agreement they were concerned with will be dealt with and they are going to get more money."

He said he was offering the teams an extra $500m (Ŗ267m) over the next three years.

The other teams had not signed yet, he said, but they were aware of the new terms.

"The people I have spoken to are happy - about four or five of them," Ecclestone added.

"At the moment, when I've spoken to them on the phone, the answer was: 'It's positive.'

"Having thought about everything and seen whether they can do better or worse, that's how it is."

Later on Wednesday Ecclestone was quoted by Reuters saying he had spoken to all the teams bar Jordan.

"They are all relieved," he said. "Their main concern is that the technical regulations don't keep changing. That's what's cost them a fortune."

It has long been accepted that whichever side won Ferrari's commitment would win the battle for the future of F1.

That is because Ferrari's prestige as the most famous and well-supported team in the sport would guarantee the championship they were involved in would have the biggest following in the event of any split.

Minardi team owner Paul Stoddart told the Reuters news agency: "I don't think it's the end of the GPWC but it is the end of them starting a separate championship."

He described Ferrari's decision as "a rather major coup on Bernie's part".

FIA president Max Mosley said: "We are very pleased to have reached this agreement with F1's commercial rights holder (Ecclestone) and the oldest team in the championship.

"The agreement is significant because it will ensure the future development of the FIA's most important championship."

Ferrari president Luca di Montezemolo added: "It is important that the FIA, FOM (Formula One Management) and Ferrari have put out a strong message of stability for the future of F1.

"The agreement is in line with what Ferrari had hoped for, for a long time."

Ecclestone played down the seriousness of the GPWC's plans.

"There's never been a battle," he said.

"Every time we've had a Concorde Agreement - and I've been involved with all of them - there's always been something going on and somebody doing something, trying to do the best they can for themselves. No problems."

But he admitted that Ferrari's decision would mean the FIA F1 World Championship would remain the leading motorsport championship into the foreseeable future.
quote:
I don't think it's the end of the GPWC but it is the end of them starting a separate championship
Paul Stoddart
Minardi team owner
Story from BBC SPORT:
http://news.bbc.co.uk/go/(...)mula_one/4188525.stm
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:31:21 #146
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24646777
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:16 schreef tHaBuZ het volgende:
Ff een vraag aangezien hier dus een aantal F1 fans zitten die denk ik ook wel een abonnement op F1Racing hebben... Hebben jullie de december editie al gehad met die Albers op de voorkant?? Ik heb twee weken geleden gebeld en toen zeiden ze dat ze een productieprobleem hadden mr het lijkt me dat er nu wel eens wat verstuurd mag worden... Of hebben jullie um al en moet ik mn bezorger onder handen nemen?
Ik heb eens ff wat navraag gedaan, maar volgend weekend komt het nummer uit en die wordt nog dikker als normaal maar das logisch
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:33:17 #147
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_24647845
Ah super, bedankt voor de info!

Ff on-topic.... Albers wordt meteen al geklopt door een rookie bij zijn eerste test... waarom verbaast me dit niet
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_24647873
Albers is zelf toch ook een rookie
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:10:24 #149
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_24648981
Mwah in vergelijking met Pastorelli vindt ik Albers geen rookie meer, misschien wel in de F1 maar niet als autocoureur in het algemeen. Verder profileert Albers zich zelf ook als topcoureur met al ervaring in de DTM etc die het in de F1 ook wel even zal gaan maken waardoor hij bij mij niet meer in aanmerking komt voor de titel "rookie"
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_24649712
quote:
De Formule 1 dokter' treedt terug
Professor Sid Watkins heeft zijn functie als Formule 1-dokter per direct neergelegd. De inmiddels 78-jarige arts is al sinds de jaren zeventig betrokken bij de sport als medisch specialist. Watkins zorgde er na de Grand Prix van Italië in 1978 voor (de race waarin de Zweed Ronnie Peterson kort na de start verongelukte) dat bij elke race een medisch team van specialisten present was, evenals een mobiel hospitaal voor eerste hulp. Sinds zijn betrokkenheid is de veiligheid van de sport met sprongen toegenomen.

FIA-voorzitter Max Mosley roemt het werk dat Wakins in de afgelopen kwart eeuw heeft verricht: ,,Professor Watkins heeft een unieke bijdrage geleverd aan de verbetering van de veiligheid, en aan het vergroten van de medische betrokkenheid bij de Formule 1 en de autosport in zijn totaliteit'.''

Watkins verdwijnt overigens niet helemaal van het toneel. Hij wordt voorzitter van het FIA Instituut voor Autosportveiligheid. Het nieuwe instituut wordt in Parijs gehuisvest en moet alle kennis en ervaring op het gebied van veiligheid in de verschillende takken van autosport bundelen. Mosley: ,,Ik ben er van overtuigd dat Watkins in zijn nieuwe rol zal excelleren.''

De functie van Sid Watkins op de circuits als Formule 1-dokter wordt overgenomen door Gary Hartsetin, al enige tijd de rechterhand van Watkins.
Respect voor Sid Watkins. Tot op zo'n hoge leeftijd nog dokter geweest in de Formule 1. En hij verlaat de Formule 1 nog niet helemaal. Ben je dan een super opa of niet

Ultiem respect voor deze man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')