quote:Alonso reed zestien ronden. "Ik heb een goede eerste indruk van de auto gekregen, ondanks de nodige vertragingen tijdens de eerste testdag. De motor is krachtig en trekt snel op vanuit een laag toerental. Het is comfortabel zitten in de nieuwe auto. We weten nog niet of de wagen makkelijk of moeilijk bestuurbaar is, daarvoor hebben we onvoldoende ronden gereden. We willen morgen meer kilometers maken om meer over de nieuwe wagen te weten te komen."
Technisch directeur Bob Bell voegde daaraan toe: "De eerste tekenen zijn veelbelovend." De wind was spelbreker tijdens de eerste testdag.
Bron: F1 racing
Ik vind de nieuwe McLaren mooier.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:10 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe Renault R25:
....
Puntige neus en bijzondere voorvleugel.
Mja, verder veel rondingen zoals o.a. Mclaren ook heeft..
...
[..]
Het wordt tijd dat je die mening bijstelt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
McLaren heerst alleen jammer dat Montoya ook voor McLaren rijdt ben geen fan van hem.
...
Als hij bij McLaren goed gaat presteren stel ik mijn mening mss bij. Maar nu iig nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:46 schreef sooty het volgende:
Het wordt tijd dat je die mening bijstelt.
Juan-Pablo is super gemotiveerd en geeft 110% voor McLaren.
ik dacht het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als hij bij McLaren goed gaat presteren stel ik mijn mening mss bij. Maar nu iig nog niet
Kimi gaat zijn ass kicken, elke race
Hm die heb ik nog niet gezien?!?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:39 schreef At_Fundum het volgende:
Voorlopig blijf ik de BAR het mooiste vinden, maar ja of het ook hard gaat, is natuurlijk een andere kwestie
jaja. EN TOEN GING DE WEKKERquote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Kimi Raikonnen word kampioen met Johnnie Walker sponsering op zijn McLaren
idd mooie auto, maar geen winnendequote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk om al die pro-McLaren reacties te lezen, keep up the good work guys!![]()
terwijl Raceplanet.net het volgende er over zegtquote:Robert Doornbos staat op het punt een contract te tekenen bij Jordan. De Rotterdammer laat vanuit Italië weten dat hij ‘deze week’ verwacht duidelijkheid te hebben. ,,Dan zal de beslissing wel gevallen zijn’’, verduidelijkte hij.
Doornbos is op dit moment bezig fysiek in topvorm te geraken. ,,Ik moet wel, want ik zit niet in een auto en de eerste race staat al voor de deur.’’ Het seizoen begint over 40 dagen, op 6 maart in Melbourne. Jordan heeft slechts één keer getest, vier dagen, begin december in Jerez.
Doornbos, die vorige week een nieuwe sponsor aan de haak sloeg (‘om wie het gaat, dat kan ik nog niet zeggen’) verwacht duidelijkheid omdat zijn manager vandaag en morgen gesprekken voert met de leiding van Jordan over een plek voor Doornbos in 2005. De onderhandelingen hebben een tijdje stil gelegen omdat Jordan met Midland F1 bezig was een overname af te ronden. Dat is onlangs gebeurd.
Volgens Doornbos, die naast Minardi-coureur Christijan Albers komend seizoen de tweede Nederlander in de Formule 1 kan worden, is er ook haast geboden. Er moeten nog aanpassingen gemaakt worden aan de auto voor de coureur. Hij houdt er rekening mee dat hij bij de eerste volgende test achter het stuur te zitten. Jordan zal tussen 7 en 10 februari op het circuit van Silverstone de EJ 15 testen. Ook zal Jordan dan voor het eerst met de nieuwe Toyota-motor actief zijn.
Doornbos, die hoog op de lijst zou staan van Jordan na zijn indrukwekkende optredens in de laatste drie Grand Prix' van vorig seizoen en de testsessie in Jerez, is niet de enige die aast op een plek bij Jordan. Ook Timo Glock, Alexander Wurz, Franck Montagny en Anthony Davidson zijn in de weer met Jordan. Onlangs voegde zich ook Zsolt Baumgartner zich bij dat rijtje.
bron: formule 1 het snelste blad van NL
wat moet je nu gelovenquote:In tegenstelling tot wat enkele andere sites berichten, is een Jordan-contract nog helemaal niet aanstaande voor Robert Doornbos. Raceplanet.net kan verzekeren dat er deze week zeker geen duidelijkheid over de toekomst van de Nederlander zal komen.
“Eigenlijk is het zelfs zo dat de onderhandelingen op dit moment stilliggen: alle aandacht van de teams gaat uit naar de vergadering [van deze week met de FIA]”, verduidelijkt een woordvoerder van de voormalig Formule 3000-rijder. “Ook het bericht dat Robert een nieuwe sponsor zou hebben is onjuist.”
“Natuurlijk wordt er gepraat, maar getekend is er nog niks. Als er iets zeker is, dan is het wel dat er deze week niet veel duidelijk zal worden. Volgende week gaan we weer verder praten en als er dan iets te melden valt, zal het management van Robert zelf nieuws naar buiten brengen”, besluit de zegsman.
Moeten ze eerst even het contratc met Mercedes ontbindenquote:Op woensdag 26 januari 2005 07:51 schreef gangsta-mario het volgende:
Precies als het maar snel is. Mclaren mag eerst wel is proberen om een goeie motor te maken die het wat langer uit houdt was vorig jaar ook een aardig probleem
Haha jah precies, en dan maar een Ferrari motor kopen ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:45 schreef Riert het volgende:
[..]
Moeten ze eerst even het contratc met Mercedes ontbinden
ik help je het hopen het seizoen komt al met rasse schreden dichterbijquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:42 schreef Atreidez het volgende:
Rustig afwachten joh, met Doornbos komt t allemaal wel goed
Zo slecht is Mercedes echt niet. Ze hebben toch wel mooi 2 wereldtitels bij coureurs en 1 constructeurstitel eind jaren negentig gewonnen voordat Ferrari te dominant werd. Dat kan je van andere teams niet bepaald zeggen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:45 schreef Riert het volgende:
Moeten ze eerst even het contratc met Mercedes ontbinden
Ik heb er ook een goed gevoel bij, zo bedoelde ik hem ook niet. Ik reageerde slechts op dat McLaren betere motoren moet bouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo slecht is Mercedes echt niet. Ze hebben toch wel mooi 2 wereldtitels bij coureurs en 1 constructeurstitel eind jaren negentig gewonnen voordat Ferrari te dominant werd. Dat kan je van andere teams niet bepaald zeggen.
Ik denk dat komend siezoen de Mercedes motor goed werk gaat afleveren
Ik ben niet anti-Ferrari en heb veel respect voor wat ze bereikt hebben maar vind wel dat het tijd wordt voor een andere kampioen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:44 schreef The_Hives het volgende:
waarom is iedereen hier zo pro-mclaren
Omdat Ferrari het zo goed voor elkaar heeft?
Maar daarvoor moeten ze toch het contract met Mercedes niet ontbinden. In een moeilijke tijd moet je juist nauw samenwerken om het tij te keren. Ik denk dat Mercedes en McLaren dat hebben gedaan. McLaren deed het aan het einde van het seizoen toch best goed. Het begin was slecht idd maar dan moet je niet meteen het hoofd laten hangen en het contract verbreken met je motorleverancier. Maar gelukkig snapt Ron Dennis dat ook welquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:00 schreef Riert het volgende:
Ik heb er ook een goed gevoel bij, zo bedoelde ik hem ook niet. Ik reageerde slechts op dat McLaren betere motoren moet bouwen.
Heel goedquote:En ik ben pro McLaren vanwege de cureurs die er rijden. Niks met Ferrari te maken.....wel met hun rijderskeus
ehhhh....het was dus een slechts een minuscuul grapje omdat McLaren niet zelf zn motoren bouwtquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
Maar daarvoor moeten ze toch het contract met Mercedes niet ontbinden. In een moeilijke tijd moet je juist nauw samenwerken om het tij te keren. Ik denk dat Mercedes en McLaren dat hebben gedaan. McLaren deed het aan het einde van het seizoen toch best goed. Het begin was slecht idd maar dan moet je niet meteen het hoofd laten hangen en het contract verbreken met je motorleverancier. Maar gelukkig snapt Ron Dennis dat ook wel
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |