Dat was de vorige jarenquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:25 schreef The_Hives het volgende:
ach ik heb ook niets op hoor met de coureurs van ferrari, maar omdat ik voornamelijk mclaren reacties zag. Waarom geen williams bijvoorbeeld
.
Nee, ik ga voor coureurs. Al heb ik meer met McLaren en Williams dan met Ferrari.quote:Maar kiezen jullie echt vanwege de coureur voor mclaren, of als beide rijders volgend jaar vervangen worden, zijn jullie dan nog voor mclaren?
Pedorie Sauber heb ik altijd wel een zwak voor gehadquote:Na Simtek is er overigens geen leuk team meer geweest. Ja Stoddart was dat een tijdje met zn team, maar hoe dat er nu aan toe gaat vind ik gewoon zielig
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:44 schreef The_Hives het volgende:
waarom is iedereen hier zo pro-mclaren
Omdat Ferrari het zo goed voor elkaar heeft?
als je naar Hockenheim gaat kun je beter iets meer geld uitgeven en een plaatsje in het motodrome kopen, zie je veel meer.quote:Op zondag 23 januari 2005 16:52 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
ff vraagje,
zijn er hier wel eens mensen op de Hockenheimring geweest?
ben zelf alleen op nurburgring en spa geweest, maar wil dit jaar naar hockenheim ...de spitzkehre
geweldige bocht. Maar spitzkehre 1, die plaatsen, valt daar wat te zien?
plaatje op inet gevonden dr van:
http://home01.wxs.nl/~krame493/images/00005.jpg
als dit het uitzicht is hoef ik er niet heen. Maar iemand ervaring met deze plaatsen of weet er wat van?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:25 schreef The_Hives het volgende:
ach ik heb ook niets op hoor met de coureurs van ferrari, maar omdat ik voornamelijk mclaren reacties zag. Waarom geen williams bijvoorbeeld
.
Mark Webber rijdt toch echt voor Williamsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben trouwens ook fan van Mark Webber ben echt heel benieuwd hoe hij presteert in de Williams.
Mark Webber
Ik ben fan van McLaren geworden door Mika Hakkinen. Sindsdien ben ik fan gebleven ook al stopte Hakkinen er jammer genoeg mee. Maar daarvoor in de plaats kwam Kimi. Laat ik dat nou ook een goede coureur vinden. Alleen jammer van Montoya van hem ben ik geen fan maar hij rijdt wel in een McLaren. Beetje dubbel gevoel overquote:Maar kiezen jullie echt vanwege de coureur voor mclaren, of als beide rijders volgend jaar vervangen worden, zijn jullie dan nog voor mclaren?
Paul Stoddert weet toch altijd wel vaak in het nieuws te komen ook al bakt zijn team er erg weinig van maar aan de andere kant is het toch wel een goede springplank voor coureurs. Hoewel ik Minardi best wat meer resultaten gun.quote:Na Simtek is er overigens geen leuk team meer geweest. Ja Stoddart was dat een tijdje met zn team, maar hoe dat er nu aan toe gaat vind ik gewoon zielig
Hier ookquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:36 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Hier ook, niet specifiek fan van een bepaalde coureur, wel voor een team.
Ik ondersteun elke rijder die bij de Scuderia Ferrari rijdt, vanaf mijn F1 tijd zijn dat er eigenlijk niet zoveel geweest, alleen Alesi, Berger, Irvine, Salo, Barrichello en natuurlijk Der Michael. Die laatste heeft bij mij een streepje voor omdat hij Ferrari teruggebracht heeft waar ze thuishoren, aan de top![]()
Als die versnellingsbak van dat ding t nou ns een hele race uitgehouden had, dan dan danquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Simtek was idd een leuk team en Verstappen bewees dat het ook nog eens een wagen met potentie was
En nu maar hopen dat Albers dit driestuiver-team gebruikt om zich in de kijker de rijden van echte teams.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
je kan veel zeggen, ze weten wel hoe ze Albers "in de markt moeten zetten"
kijk hier maar ff: Albers in de F1 ???? deel 2quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:05 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Ze helm heeft iig goeie sponsors.. Iemand al foto's van ze rit door Adam?
en hij is niet mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Ferrari test een nieuwe neus uit, wat aan apart ding.
[afbeelding]
[afbeelding]
die waren allang verboden , nadat zelfs Ferrari die dingen had in 1998quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op naar de T-wing van de Tyrrels uit 97! (dacht ik me zo te herinneren)
nee das niet waar hoor, de FIA heeft ze verboden, volgens mij toen ook al op voorhand van olav mol die vond ze lelijk en gevaarlijkquote:Op zondag 30 januari 2005 10:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij reden ze er op Imola ook nog mee rond en verbood Luca himself ze omdat ze gewoon te leliljk waren.
X-wings heette die dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op naar de T-wing van de Tyrrels uit 97! (dacht ik me zo te herinneren)
quote:Op maandag 31 januari 2005 12:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Heidfeld naar Williams.
Bron:F1-Racingquote:Williams kiest Heidfeld
Het BMW-Williams team stelde deze ochtend in Valencia dan toch Nick Heidfeld voor als tweede rijder. De Duitser kreeg de voorkeur op testrijder Antonio Pizzonia en mag zich vanaf nu officieel teamgenoot van Mark Webber noemen.
Heidfeld heeft zijn benoeming tot tweede rijder vooral te danken aan BMW. De Duitse partner van Sir Frank Williams zou de voorbije maanden een echte fan geworden zijn van Heidfeld die zich in de tests vaak sneller toonde dan Pizzonia. Toch was de keuze tussen beide rijders niet makkelijk.
"We hebben beide rijders heel wat laten testen vooraleer deze keuze te maken en het bleef tot de laatste minuut een zware beslissing. Ze waren beiden echt heel erg aan elkaar gewaagd", liet teambaas Frank Williams weten tijdens de presentatie van de FW27.
Die wagen zal Heidfeld dit seizoen samen met Mark Webber gaan besturen.
"Het is fantastisch om eindelijk deel uit te maken van een team dat al titels wist te winnen. Dit is echt de grote stap waarop ik de voorbije jaren hoopte."
Heidfeld begon zijn F1-loopbaan als testrijder bij McLaren en werd daarna door hen bij Prost en Sauber ondergebracht. Dat team verliet hij vorig seizoen voor Jordan. Pizzonia gaat voorlopig nog door als testrijder bij Williams, maar zou ook andere opties overwegen.
En aangezien ik de BAR een mooie auto vind, geldt dat dus voor deze ook, ziet er lekker degelijk uitquote:Ik vind het een weinig opvallende auto, geen verrassende neus zoals de FW26 wel had. Het uitstekende zwarte gedeelte onder de sidepods heeft de nieuwe BAR ook.
Bron: nu.nlquote:'Indiase autoracer Karthikeyan naar Jordan'
Uitgegeven: 1 februari 2005 08:50
Laatst gewijzigd: 1 februari 2005 08:57
NEW DELHI - De Indiase autoracer Narain Karthikeyan rijdt dit jaar voor Jordan in de Formule 1. Dat heeft zijn zaakwaarnemer dinsdag gezegd.
"Narain heeft een aanbod gekregen om eerste coureur te worden bij Jordan en hij heeft het geaccepteerd", aldus Sanjay Sharma.
Karthikeyan zal volgens Sharma later dinsdag in Bombay worden gepresenteerd. De Britse renstal Jordan heeft zelf nog geen namen van coureurs bekendgemaakt. Wel is de Nederlander Robert Doornbos een serieuze kandidaat voor een van de twee stoeltjes.
De 28-jarige Karthikeyan is de eerste Indiër in de Formule 1. Hij reed al tests voor Jordan, Jaguar en Minardi.
Ik hoop echt dat Doornbos wel een stoeltje krijgtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doornbos zou nog kunnen. Jordan heeft nog een stoeltje over.
Dan heb je toch niet echt opgelet de laatste jaren. Die vent probeert al jaren de F1 in te komen maar is simpelweg altijd te langzaam geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:07 schreef Klonk het volgende:
Voor de mensen die net zoals ik nog nooit van Narain Karthikeyan hadden gehoord, hierbij z'n website. De man heeft toch een aardig palmares en een paar grote sponsors.
http://www.narainracing.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |