SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
zolang ze geen stroom hebben en in principe sitting ducks zijn zal de actie nog wel even op zich laten wachten. iig tot het einde van het seizoen zoals bij bijna alle series.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:48 schreef metallicattim het volgende:
van mij mogen ze wel wat meer actie in de show gooien
tot nu toe is het bijna alleen maar story-building ofzoiets, S1 is al bijna weer afgelopen, de action mag beginnen
Waarschijnlijk wel, maar ja, dan moet je ze eerst vinden, vervolgens vertalen en begrijpen, de juiste materialen voorhanden hebben en ook nog in staat zijn om ze daadwerkelijk te bouwen... Dus dat kan wel even duren. Zouden ze bijvoorbeeld de plannen terug naar aarde kunnen sturen om ze daar te laten ontwikkelen, schiet het wel sneller op maar lijkt het me waarschijnlijk dat het nog minstens enkele jaren duurt voor ze er eentje succesvol kunnen maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Radeon_NL het volgende:
die ZPM's zouden wel weer gebruikt worden om een volk te beschermen of ze zijn weer bijna leeg. Maar het lijkt me toch dat de ancients ook wel bouwplannen hebben achter gelaten in de mainframe hoe dingen gemaakt kunnen worden
Liever een sterk verhaal als een hoop hersenloze actiequote:Op donderdag 9 december 2004 01:48 schreef metallicattim het volgende:
van mij mogen ze wel wat meer actie in de show gooien
tot nu toe is het bijna alleen maar story-building ofzoiets, S1 is al bijna weer afgelopen, de action mag beginnen
of een ander SG team natuurlijk. Maar als er een goede, volle, ZPM gemaakt kan worden, dan bellen ze natuurlijk iedere keer naar huis om versterking te vragen, wat natuurlijk eigenlijk niet leuk is.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
SG-1 is hard genoeg nodig op Aarde, die zullen ze echt niet om de haverklap naar Atlantis sturen denk ik.
Wel komt er later in de serie een versterke millitaire aanwezigheid in Atlantis. Mag ook wel, die Wraith zijn verrekt lastige tegenstanders.
SG1 is wel cool, maar ik ben ergens in seizoen 4 interesse verloren. De personages hebben me nooit erg geboeid en de verhaallijnen vond ik om de een of andere reden niet meer interessant.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef metallicattim het volgende:
dus jullie vinden SG-1 allemaal hersenloze actie??
Nee, SG-1 is perfect.quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef metallicattim het volgende:
dus jullie vinden SG-1 allemaal hersenloze actie??
Die zit ook af en toe in SG-1quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SG1 is wel cool, maar ik ben ergens in seizoen 4 interesse verloren. De personages hebben me nooit erg geboeid en de verhaallijnen vond ik om de een of andere reden niet meer interessant.
Hier zitten in ieder geval hele leuke personages in (met name Rodney en Carson) en het idee dat ze gestrand zijn geeft een leuke dynamiek; door een makkelijke link met aarde te leggen zou die verstoord worden en wordt het vast suf. Wat mij betreft zijn ze nog wel even aan hun lot overgelaten in het Pegasus Stelsel.
ik vraag me nog steeds af wat voor hippies zijn ouders geweest moeten zijn...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/637397/1/50#23847255]donderdag 9 december 2004 Lieutenant Aiden Ford
Played by: Rainbow Sun Francks
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af wat voor hippies zijn ouders geweest moeten zijn...
Je bent een fan of nietquote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef DarthNick het volgende:
Kom eigenlijk overal dezelfde mensen tegen hierEnterprise, BSG en SG Atlantis
what a small world we live in
Tja, de genre fans he? Ik volg trouwens geen Enterprise.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef DarthNick het volgende:
Wanneer kunnen we dus de nieuwste aflevering verwachten ? Kom eigenlijk overal dezelfde mensen tegen hierEnterprise, BSG en SG Atlantis
what a small world we live in
Daar kwam ik 2 maanden geleden ook achter toen ik toevallig eens naar Enterprise keek. Ik heb voor m'n verjaardag maar ff alle afleveringen van serie 2 en 3 en 4. Het verstoorde m'n sociale leven voor meer dan 3 weken maar ik kan weer meepraten.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:54 schreef DarthNick het volgende:
Jammer, enterprise is sterk verbeterd de laatste 2 seizoenen, misschien eens de moeite waard
Dat doen ze om meer kijkers te kunnen werven; een seizoenlange verhaallijn is moeilijk te volgen en dan haken er teveel kijkers af. (Ik volg zo nu en dan wat spoilers over de serie; heb seizoen 1 gezien en een paar episodes van seizoen 2 en 3)quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Breetai het volgende:
[..]
Daar kwam ik 2 maanden geleden ook achter toen ik toevallig eens naar Enterprise keek. Ik heb voor m'n verjaardag maar ff alle afleveringen van serie 2 en 3 en 4. Het verstoorde m'n sociale leven voor meer dan 3 weken maar ik kan weer meepraten.
Serie 3 van Enterprise vond ik heel wreed. Ik vind het wel jammer dat er allen nog maar van die mini-series van tenminste 3 delen worden uitgezonden.
jo bedankt weet ik wanneer ik ernaar moet zoekenquote:Op zondag 2 januari 2005 14:38 schreef metallicattim het volgende:
10 jan is het weer tijd voor nieuwe aflevering
Eff update he!
Excellent. Het wachten op nieuwe afleveringen duurde veel te lang.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef Witchfynder het volgende:
Vanavond wordt op het Canadese kanaal M om 20:00 aflevering 1x16 " The Brotherhood" uitgezonden. 10 Januari volgt dan 1x17 "Letters from Pegasus"
quote:Next on Sky One (UK)
Season 8: Episode 13 - It's Good to be King
Airs Jan 4, 8 PM (US Air Date: Feb 4, 2005)
SG-1 discovers that Harry Maybourne is living well on the planet to which he retired.
yep en morgen alweer de nieuwe SG-1 EPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:23 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Atlantis is btw al te verkrijgen he
SG-1 probeert ook al contact met Atlantis team te leggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef PirE het volgende:
Conclusie na 116.
ZPM 1 is dus niet voor het Atlantis team (gg Rodney). Leuk dat de Genii weer langskwamen. En de Wraith dreiging begint eindelijk serieuze vormen aan te nemen. Ze moeten dus heel snel die ZPM's vinden en er zal aan het einde van seizoen 1 wel een leuke confrontatie zijn.
Geen slechte aflevering.
Denk dat ze voor die tijd wel een ZPM in handen krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:43 schreef Mighty_Mike het volgende:
zeker een gave ep, en binnen 2 weken 2 hiveships op de stoep bij atlantis
Vooral omdat 2 Drone wapens al genoeg waren om een Goa'uld moederschip neer te maaienquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik raar vond was dat de overvliegende Wraith Dart niet makkelijk vernietigd werd. Er kwamen 3 Puddle Jumpers van voren aan vliegen, met Drone wapens die zelfsturend zijn. Dan zou uitschakelen geen probleem mogen zijn
wraith met symbiott erin, dan kan je pas lachen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik vraag mij af of de Wraith ook de Symbiont van een Goauld zouden oppeuzelen...![]()
Da's weer zo ongezelligquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef metallicattim het volgende:
ze kunnen alleen niet tegelijk eten
Slechte piloot die hem vergeten was aan te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Het karakter McKay is toch prachtig uitgewerkt. Hij's ongelooflijk bot en arrogant, kan totaal niet met kinderen omgaan (te zien in 'Childhood's End') en in deze aflevering laat ie ook al zien zich geen raad te weten met vrouwen
De Genii zijn echt een vreselijk irritant ras, maar het kan wel een interessante verhaallijn worden. Het lijkt uit te draaien op een soort persoonlijke vete tussen Sheppard en Coljah. En ze moeten inderdaad nog eens iets gaan doen met Sora, de gevangen Genii chick
Het wordt echt eens tijd dat ze een ZPM vinden, nu er 3 hiveships op weg naar Atlantis zijn. Zo'n hightech stad moet toch wel over enorm krachtige wapens beschikken lijkt me.
Wat ik raar vond was dat de overvliegende Wraith Dart niet makkelijk vernietigd werd. Er kwamen 3 Puddle Jumpers van voren aan vliegen, met Drone wapens die zelfsturend zijn. Dan zou uitschakelen geen probleem mogen zijn. Bovendien vond ik het raar dat 1 Puddle Jumper neergeschoten werd. Die dingen hebben toch schilden? (te zien in 'The Defiant One')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering van komende maandag belooft niet erg interessant te worden, het is weer zon "message back to home" aflevering die iedereen wel kent van andere series. Meestal behoorlijk boring, alhoewel beetje character building natuurlij. Maar character building hebben ze al behoorlijk gedaan, beetje meer actie mag van mij wel.
hoezo dat dan?quote:Huiverig ben ik wel voor alleen actie-afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al zo het vet zijn als er een space battle zou komen á la BSG
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Het is een Tjech.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
En die Rus die de hele herrijzenis van Atlantis vertelt
Sorry, maar dan moet je toch echt de nieuwe Battlestar Galactica gaan kijken. Dat is echt SciFi van de hoogste plank! Smikkelen en smullen!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:03 schreef Seborik het volgende:
Ik ben ook zeer enthousiast over Atlantis. Misschien wel de beste science fiction-serie op het moment. Zulke sterke en uitgebalanceerde karakters. Bovendien zijn de verhalen erg goed en het concept is geweldig en het lijkt niet direct heel erg veel op Stargate: SG-1
Ik kan me niet over het idee van Starbuck met een enorme sigaar in z'n mond zetten. Misschien dat de nieuwe Starbuck dat ook wel zou staan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, maar dan moet je toch echt de nieuwe Battlestar Galactica gaan kijken. Dat is echt SciFi van de hoogste plank! Smikkelen en smullen!!!
De nieuwe Starbuck rookt er graag eentje.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik kan me niet over het idee van Starbuck met een enorme sigaar in z'n mond zetten. Misschien dat de nieuwe Starbuck dat ook wel zou staan.
Voor de humor zoek ik het toch echt wel bij BSG! Atlantis heeft Rodney, maar dat is toch echt een typetje. BSG heeft Gaius... DE KONING! Ik vind de meer subtiele humor van BSG toch echt beter. (niets ten onrecht van Atlantis; dat blijft prachtig, maar IMO toch een inferieure serie; de continuïteit van BSG maakt de serie zo prachtig)quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind BSG en SGA nu totaaaaaaaaal niet vergelijkbaar.
Ik vind de huidige Starbuck helemaal niet leuk eigenlijk. Apollo is my man.
BSG vind ik een nogal zwaarmoedig sfeertje hebben, terwijl beide SG series veel luchtiger zijn met humor en zeker veel meer actie. Op dat punt past het ook veel meer in de scifi hoek van Enterprise, Andromeda e.d. dan BSG.
Als je er echt naampjes op moet plakken zou ik SGA als " scifi action" willen classificeren en BSG als " scifi drama".
Tja, ik heb de oude serie nooit gezien, dus weet niet of je jeugdherinneringen geraped worden door deze nieuwe versie. Heb wel een vriend de nieuwe serie laten zien en hij genoot van al het herkenbare en nog meer van de extra goodies (o.a. "lekkere wijven") die toegevoegd waren. Maar hij vond er wel te veel "blabla" scenes in zitten (lees: character building).quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:00 schreef Seborik het volgende:
Oh, trouwens, WF, weet jij wanneer Andromeda weer op tv komt?
ik durf niet te beginnen aan BSG.Ondanks dat het al wel op m'n HD rust, ben ik bang, dat het mijn beeld van de vroegere BSG compleet zal verwoesten en daar denk ik zo nostalgisch aan terug, want vroeger mocht ik ervoor opblijven, etc. etc.
Nee, weet ik niet. Ik heb nooit gekeken op tv. Ik volg de serie van 5 jaar op divx.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:00 schreef Seborik het volgende:
Oh, trouwens, WF, weet jij wanneer Andromeda weer op tv komt?
ik durf niet te beginnen aan BSG.Ondanks dat het al wel op m'n HD rust, ben ik bang, dat het mijn beeld van de vroegere BSG compleet zal verwoesten en daar denk ik zo nostalgisch aan terug, want vroeger mocht ik ervoor opblijven, etc. etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keraunos op 18-01-2005 17:44:40 ]
best wel kut, ben je net door de winterstop heen, krijg je de lente/zomerstopquote:SEASON TWO
2005-2006
Season Two of Stargate Atlantis begins filming in February for a summer premiere on The SCI FI Channel! Info and rumors not specific to a particular, known episode are listed below. Be warned: this section of the site does include some big spoilers!
Nee aarde schiet te hulp met een nieuwe spaceship !quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef Radeon_NL het volgende:
Als series zoals Enterprise en Andromeda stoppen voor de zomer break dan begint SG meestal met het begin van het seizoen. Dus dat komt allemaal wel goed.
Maar nog 1 weekje en dan zijn de wraith bij atlantis, dus denk dat we nog 1 tussen ep zien voor de laatste aflevering en dan de laatste van het seizoen de cliffhnager wordt met de wraith vloot boven atlantis.
Dus denk dat we volgende week een ZPM vinden of "the chair" gaat ineens werken.
Idd, ze staan via een geestelijk netwerk met elkaar in contact. Het word pas echt erg als dadelijk ook nog blijkt dat ze kennis "assimileren" als ze zich voeden op slachtoffers.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:04 schreef DarthNick het volgende:
Uitererst interessant, alhoewel het me een beetje aan de Borg uit ST liet denken. In ieder geval hebben ze nog geen defence dus vraag me af wat ze komende maandag gaan doen.
Idd, ze staan via een geestelijk netwerk met elkaar in contact. Het word pas echt erg als dadelijk ook nog blijkt dat ze kennis "assimileren" als ze zich voeden op slachtoffers.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:04 schreef DarthNick het volgende:
Uitererst interessant, alhoewel het me een beetje aan de Borg uit ST liet denken. In ieder geval hebben ze nog geen defence dus vraag me af wat ze komende maandag gaan doen.
Ik neem aan dat je doelt op de vermeende "geheime relatie" tussen McKay en die psychologe? Want ik begreep juist dat McKay zich schaamde voor zijn bezoek aan de psycholoog en daarom een (ongeloofwaardige) uitvlucht verzon voor Tayla. Het was een smoes, geen bekentenis.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:23 schreef mvt het volgende:
Ben bezig met aflevering 18. Toch een andere kant van McKay dan die we zagen tijdens Brotherhood. Ook al is het maar heeeeeel even.
Precies: die episode toonde dat hij zich geen raad weet met vrouwen. En deze episode bevestigde dat, door te tonen dat hij een 'geheime relatie' als uitvlucht verzon voor zijn bezoek aan de psychologe.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:45 schreef DarthNick het volgende:
ik denk dat hij doelde op McKay en die vrouw wat later lid bleek te zijn van van The Brotherhood. Ze had een oogje op hem
hmm, opeens doet de file het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:34 schreef DarthNick het volgende:
Tip: Kijk die scene nog eens als McKay daar naar buiten loopt en als je Tayla dan van voren ziet en McKay op de achtergrond wegloopt..... hilarisch als je er over nadenkt
heb hem net gezien. maar wat als de wraith komenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtige episode weer! De Wraith dreiging blijft maar groter worden, ze weten dus dat de planeet Aarde bestaar!
En blijkbaar zijn de Wraith niet alleen fysiek enorm sterk, maar ook mentaal. Die controle over Teyla was echt cool!
En ik ben benieuwd hoe het nou zit met het ontstaan van de Wraith. Ze vermoeden dus blijkbaar dat de Ancients zelf per ongeluk daarvoor verantwoordelijk zijn. Maar het Ancient hologram in de eerste aflevering zei zoiets van: wij kwamen in het pegasusstelsel en begonnen de lege werelden van leven te voorzien...tot we op een planeet stuitten waar een duistere vijand sliep...
Echt een probleem is dat toch niet voor de Wraith? Ze beschikten toch over een soort techniek om alle wraith aanboord een Hive ship in stasis te houden?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vermoed dat ze gewoon met een paar Hiveships gaan. Hoewel die wel erg traag zijn trouwens.
en die psycholoog mag ook vaker terug komenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat de Wraith per Stargate naar Aarde zouden gaan, dus van de iris hebben ze geen last. Ze willen naar Atlantis om de locatie van Aarde te achterhalen denk ik.
Ik vermoed dat ze gewoon met een paar Hiveships gaan. Hoewel die wel erg traag zijn trouwens. Sinds de ontdekking van de Wraithvloot duurt het nog 2 weken voordat ze er zouden zijn. En da's érg lang. Asgardschepen bijvoorbeeld doorkruisen het heelal in een paar minuten.
En dat tussen Teyla & Sheppard wordt nog wel wat, het is wel een mooi stelletje samen. Over mooi gesproken: wanneer krijgen we Sora weer eens te zien? Die zit nog altijd gevangen in Atlantis. Zonde om daar niks mee te doen
En zijn er zoveel tussenstops op weg naar Atlantisquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is inderdaad het probleem. Toen Teyla contact maakte met de Wraith kwam zij erachter dat er teveel Wraith tegelijk zijn ontwaakt en dat er nu een voedseltekort is. Daarom willen ze dan ook naar Aarde.
De schepen zijn traag, ze hebben een voedseltekort en de reis is lang. Als ze dus per schip naar aarde gaan verhongeren ze halverwege en zijn ze alsnog dood.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat de Wraith per Stargate naar Aarde zouden gaan, dus van de iris hebben ze geen last. Ze willen naar Atlantis om de locatie van Aarde te achterhalen denk ik.
plus we hebben de asgard dan nog ze moeten per schip nog langs de goa`uld wat ook niet makkelijk zal wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:49 schreef Seborik het volgende:
[..]
De schepen zijn traag, ze hebben een voedseltekort en de reis is lang. Als ze dus per schip naar aarde gaan verhongeren ze halverwege en zijn ze alsnog dood.
hmm denk het nietquote:Op zondag 23 januari 2005 18:32 schreef DarthNick het volgende:
Mhh, ik denk niet echt dat de Goa'uld een probleem voor de Wraith zijn. Zodra ze de locatie zouden weten zouden ze alle schepen verzamelen, wat wil je tegen zo'n armada beginnen ? Voordat de Goa'uld een groot genoege vloot konden samenstellen waren ze allang voorbij. Is trouwens niet nodig denk ik want de Wraith eten net zo graag Jaffa etc dan dat ze Humans doen.
Misschien hebben ze nog wat geheime wapens?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm denk het niet
de goa`uld heben sde wapens waar de wraith weinig tegen kunnen doen
Ja, dat filmpje ken ik! Ooit eens gedownload, echt lachenquote:Op zondag 23 januari 2005 20:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
heb de bonus gezien van de season 6 box
....
De laatste als ik het goed heb. Het heet 'the lowdown'quote:Op zondag 23 januari 2005 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje ken ik! Ooit eens gedownload, echt lachen
Maar ik wist niet dat het ook op de DVD's stond. Op welke disc van de box staat het precies?
En toen maakte Anubis een nieuw wapen en wekte het tot levenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar 1 op 1 stellen die Goa'ulds niks voor ondanks dat ze sterker zijn dan mensen, hoeveel keer heeft SG1 ze immers al niet verslagen?
Check de nieuwe episode maar dan qua firepower daarin zit een leuk voorproefje qua Wraith firepower voor part 2 van de Season Finalequote:Op zondag 23 januari 2005 23:46 schreef DarthNick het volgende:
Euhm, we hebben nog niets van de Wraith gezien qua wapens, dat is dus aardig wat vuurwerk wat die gasten hebben neem dat maar van mij aan. Ze hebben immers te ancients verslagen !!
Ik denk niet dat ze van plan zijn de stad op te blazen. Ze willen de hyperspace motor en de stargate hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:02 schreef DarthNick het volgende:
Mmhh vraag me af hoe dit zich gaan ontwikkelen... ze hebben echt wel een ZPM nodig voor dat shield, want de wraith kunnen de stad zo in puin leggen...
is het goed als ik je mail:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
En deze aflevering deed ook weer het vermoeden stijgen dat de hyperspacetechnologie van de Wraith zeer beperkt is. Een paar posts terug zei ik al iets over de traagheid van hun schepen, en dat lijkt dus te kloppen. Blijkbaar kunnen ze zelf niet het Pegasusstelsel verlaten en willen ze de hyperspacemotor van Atlantis onderzoeken/gebruiken. Erg interessant allemaal
maar dat wil;den ze er toch uithalen en in 1 van de eerste afleveringen doen ze dat ook en wilden ze ook connecten naar aarde maar werden ze tegengehouden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Enkel de Atlantisgate kan Aarde bereiken, dat hebben ze al vaker uitgelegd. Alleen die gate heeft namelijk het extra benodigde controlekristal, dat hebben de Ancients zelf zo bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:10 schreef Keraunos het volgende:
Spoiler over hoe ze laatse aflevering gaan halen, opzich wel te verwachten.waarom las ik dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Breetai het volgende:
Dat virus gaat nooit werken. De Ancient technologie zal zo'n opgevoerd VB-script wel aankunnen.
Das waar, ze hoeven alleen windows maar te installeren op de ancient computers en klaar, de hele zooi crasht binnen no-timequote:Op donderdag 27 januari 2005 10:08 schreef DarthNick het volgende:
hey , de ancients kenden microsoft nog niet.....
Inderdaad, ik snap dat Teyla waarschijnlijk wel oprecht is, maar ze blijft wel een veiligheidsrisico.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Bates heeft wel een goed punt over Teyla. Ze is zeker wel een veiligheidsrisico, ongewild wel, maar toch. Ik denk dat Teyla in de toekomst echt nog wel eens overgenomen zal worden door een Wraith.
Ik dacht dat ze pas een klein deel hebben weten te ontcijferen van de database, werd dat ook niet gezegd in The Siege part 1?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:14 schreef Chello200 het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet in die befaamde Ancient database kijken hoe je een ZPM moet ontwikkelen. Kennelijk staat er van alles in die computers maar niemand gaat ook even op zoek ernaar.
Het zal idd wel een leuke aflevering worden, maar ik moet morgen vroeg gewoon op tijd opstaan. Ik kan hem pas woensdag downloaden / kijken hoop ik. In de tussentijd dus maar niet hier kijken.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:14 schreef glannie het volgende:
Vannacht zit ik weer klaar om 3uur voor de season finale!! Kan haast niet w88
Hopelijk wordt het een vette aflevering... kan ook eigenlijk niet echt anders he
Ja, het is waar, dus je moet net als ik maar een leven gaan kopen voor de komende maandenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:17 schreef DarthNick het volgende:
zeg die shit tussen spoiler tags !!!![]()
en is het waar dat de rest pas in de zomer komt ? wtf moet ik zolang dan gaan doen
Ja, precies!quote:
Die kolonel vond ik fantastisch. Komt lekker nonchalant binnestappen alsof er niks aan de hand is. Voor de rest had je meteen al door dat het een goede paardelul is die de toko nog een beetje kan redden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:41 schreef Seborik het volgende:
Die kolonel is ook perfect, zodra hij door de poort komt, weet je dat het een paardenlul is.
Is er nog ruimte in die puddlejumper voor mede-fokkers?quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:04 schreef Radeon_NL het volgende:
Fucking hell wat een Cliffhanger zeg. Di kunnen ze eigenlijk niet maken zo fucking spannend. Denk dat ik maar me puddlejumper met dat timemachine gaat pakken en 6 maanden vooruit gaat.
waar kan ik die halenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waaah! supergave aflevering!
Alleen 6 maanden wachten.
Als je trouwens de extra behind the scenes aflevering gezien hebt van vorige week ofzo weet je precies waar al die scenes met die rail guns en die M-60 achtige wapens zijn opgenomen.
Het is natuurlijk wachten op de redding van Sheppard want die gaat toch niet dood als main character.
Je bedoeld als actieve verdediging zoals Sheppard later deed?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat ik niet snapte is waarom ze niet meteen die puddle nukes gebruikte tegen de hive ships
quote:
Yep! We verwachten hem om 03:00 online, dus zorg dat je dan klaar zit!quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef BMH het volgende:
Maandag weer de volgende ep?
Oh, lieve hemel, The MAtrix met een verhaal dat goed is, dat zou me wat zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef BMH het volgende:
Beelden deden me heel erg denken aan Matrix revolutions, maar dan minder gedetaileerd. Maar nog steeds erg high-end voor een tv-serie.
Prachtige aflevering! Jammer dat we die Ubernukes niet zagen ontploffen.
Maandag weer de volgende ep?
jepquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:14 schreef mvt het volgende:
[..]
Je bedoeld als actieve verdediging zoals Sheppard later deed?
't leek idd nogal op die scene uit matrix 3 (erg slechte film vond ik het trouwensquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef BMH het volgende:
Beelden deden me heel erg denken aan Matrix revolutions, maar dan minder gedetaileerd. Maar nog steeds erg high-end voor een tv-serie.
omdat dat ervoor zorgt dat je de eerst volgende epeisode ook wilt zienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:19 schreef Zhenar het volgende:
Pracht episode, maar waarom eindigen de laatste tijd zoveel series met zo'n gigantische cliffhanger? Ik heb liever een redelijk afgesloten verhaal, met een cliffhanger die grote vragen oproept (en niet vragen als "hoe loopt het af?", maar als "waar leidt dát nu weer heen?")
Ook bij Atlantis eindigen ze weer midden in het verhaal en de actie. Dat was ook al zo tergend bij Battlestar Galactica.
seizoen 6 het zelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat je daarmee de mensen nieuwsgierig houdt. En het werkt perfect, ik wil absoluut het vervolg op The Siege zien!
Seizoen 5 van SG-1 is daarop een redelijke uitzondering. Het eindigt vrij vredig, dat hadden ze eigenlijk wat spannender moeten maken.
Dat laatst is erg moeilijk. seizoen 7 van SG-1 liep bijvoorbeeld af met een gevoel van "en nu maar hopen dat seizoen 8 ook enorm goed word, ookal kan ik er mee leven dat de serie nu van de buis gehaald wordt"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:19 schreef Zhenar het volgende:
Pracht episode, maar waarom eindigen de laatste tijd zoveel series met zo'n gigantische cliffhanger? Ik heb liever een redelijk afgesloten verhaal, met een cliffhanger die grote vragen oproept (en niet vragen als "hoe loopt het af?", maar als "waar leidt dát nu weer heen?")
Ook bij Atlantis eindigen ze weer midden in het verhaal en de actie. Dat was ook al zo tergend bij Battlestar Galactica.
Klopt, maar gebeurt het ook vaak dat een serie wordt gecancelled zonder dat het verhaal is afgelopen. Dát is pas erg!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:24 schreef mvt het volgende:
[..]
Dat laatst is erg moeilijk. seizoen 7 van SG-1 liep bijvoorbeeld af met een gevoel van "en nu maar hopen dat seizoen 8 ook enorm goed word, ookal kan ik er mee leven dat de serie nu van de buis gehaald wordt"
De cliffhanger was er niet meer, het enige wat niet verklaard was was hoe het met de replicators zou aflopen. Maar misschien dat ze vanuit Atlantis (want ancients tech tegen replicaters) misschien wat konden maken om ze te vernietigen. Dus eigenlijk kon het net zo goed afgelopen zijn.
Bij bijvoorbeeld Andromeda had ik na seizoen 4 wel iets van "en nu wil ik weten hoe het verder gaat" ookal is daar seizoen naar mijn idee te zwak gestart en komt het nu pas weer lekker op gang.
Ik ben toch echt meer een liefhebber van de "verdomme, midden in de beste aflevering sinds tijden komt er een wachttijd van maanden tussen". Zodra je die afleveringen gezien hebt zet je meteen een aantekening in je agenda , minstens 1 week voor de vermoedelijke start van het nieuwe seizoen. Niet leuk dat het einde er niet was, maar je wilt meeeeeer. En het is meteen een goede stok achter de deur van de network bosses voor iig 1 vorlgende afleveringen omdat je enorm veel mensen het die smachten op het volgende seizoek
Voorspelbaarder is natuulijk dat de Dedealus net te laat komt om te doen wat ie moet doen, de Wraith vloot tegenhouden, misschien dat ze dan nog een invasie moeten doen of dat Atlantis al veilig is op dat moment. Maar dat ie "te laat" komt zit er dik in.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
De volgende aflevering kan best makkelijk zijn. Hoppa, de Dedealus komt eraan, ZPM wordt ingeplugd, schild activeert en iedereen gaat op het balkon staan en zwaait naar de overvliegende darts
Maar hopelijk is het wat toffer en krijgen de Wraith flink op hun donder met die Genii kernwapens
als alle Naquada generatoren in Atlantis de poort 1.6 seconden kunnen openen, dan denk ik dat versie 2 dat ook wel een tijdje kan doen. iig lang genoeg om een MALP met een ZPM er doorheen te sturen.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
De ZPM kan niet via de Stargate komen, omdat die juist nodig is om het wormgat open te houden, daarom wordt de Dedealus gestuurd.
Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat ze die Genii-chick niet meer hebben gebruikt. Ze hadden haar als onderhandelingsmiddel in kunnen zetten: de atoombom in ruil voor haar (en wat C4). Ik had haar graag nog even gezien, maar denk dat de actrice geen tijd had ofzo, anders hadden ze vast wel eerder een kans gegrepen om haar verhaaltje verder uit te breiden. Nu lijkt het alsof iedereen haar is vergeten. Straks horen we in de eerste ep van seizoen 2 dat ze in één van de opgeblazen delen van Atlantis werd vastgehouden en "helaas is omgekomen" of zoeits...quote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
De volgende aflevering kan best makkelijk zijn. Hoppa, de Dedealus komt eraan, ZPM wordt ingeplugd, schild activeert en iedereen gaat op het balkon staan en zwaait naar de overvliegende darts
Maar hopelijk is het wat toffer en krijgen de Wraith flink op hun donder met die Genii kernwapens
Hmm, daar heb je dan wel weer gelijk in ja.quote:als alle Naquada generatoren in Atlantis de poort 1.6 seconden kunnen openen, dan denk ik dat versie 2 dat ook wel een tijdje kan doen. iig lang genoeg om een MALP met een ZPM er doorheen te sturen.
SG-1 is eigenlijk de rede dat ik Atlantis nog niet wilde zien. Eventuele spoiler e.d. (Ik volg SG-1 nog volgens het nederlandse schema (alhoewel daar binnenkort verandering in gaat komen), maar uiteindelijk kon ik de verleiding toch niet weerstaan.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, prachtig he! In die laatste 2 afleveringen gaan echt alle remmen los qua verhaallijn, actie en special effects! En na Siege (II) zit je echt zo van 'FUCK!' als 'to be continued...' in beeld komt
Ken je Stargate SG-1 ook? Da's de (nog steeds lopende) serie waaruit Stargate Atlantis is voortgekomen, ook zéér tof!
Er werd gezegt dat de Naquada generator Mark II 600% meer output heeft. Dus theoretisch kan die de poort 9.6 seconden open houden. Laat dat genoeg margin of error over om een ZPM te riskerenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:55 schreef mvt het volgende:
[..]
als alle Naquada generatoren in Atlantis de poort 1.6 seconden kunnen openen, dan denk ik dat versie 2 dat ook wel een tijdje kan doen. iig lang genoeg om een MALP met een ZPM er doorheen te sturen.
je weet nog niet hoelang 1 zo'n ding de poort open kan houden omdat je niet weet hoeveel er gebruikt werden om vanuit Atlantis de poort te openen. Maar met genoeg dingen kan je natuurlijk de poort wel een tijdje openen.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:17 schreef Roa het volgende:
[..]
SG-1 is eigenlijk de rede dat ik Atlantis nog niet wilde zien. Eventuele spoiler e.d. (Ik volg SG-1 nog volgens het nederlandse schema (alhoewel daar binnenkort verandering in gaat komen), maar uiteindelijk kon ik de verleiding toch niet weerstaan.
[..]
Er werd gezegt dat de Naquada generator Mark II 600% meer output heeft. Dus theoretisch kan die de poort 9.6 seconden open houden. Laat dat genoeg margin of error over om een ZPM te riskeren![]()
(inpakken in heel veel schuimrubber en er gewoon doorheen gooien![]()
)
Kan maar er is denk ik één probleempje, de Deadelus zou er 4 dagen over doen.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
moet haast wel ja...de Wraith zijn al in Atlantis, en daar kan de daedalus toch echt niet veel meer aan doen lijkt mequote:Op zondag 6 februari 2005 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan maar er is denk ik één probleempje, de Deadelus zou er 4 dagen over doen.
En volgens mij is er niet meer als 1,5 dag verstreken in Atlantis tot het einde van seizoen 1.
Denk dat er hulp uit een onverwachte hoek komt.![]()
Dan hebben ze geloof ik 4 van die generators, for the sake of the argument zeggen we 5, 5 keer 1,6 is 8 seconden, plus de 9,6 van de Mark II is dus 17,6 seconden. Ohk, dat zou genoeg moeten zijn om iets door de poort te sturen. Maar dan gaan we ervan uit dat er 1 generator nodig was voor de 1.6 seconden. Als ze alle 4 nodig hebben (ik dacht dat het er 4 waren) voor 1.6 seconden, dan is dat 0.4 seconden per generator. Dus 6*0.4=2.4 seconden voor de Mark II, dan kom je op 3 seconden totaal.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:02 schreef mvt het volgende:
[..]
je weet nog niet hoelang 1 zo'n ding de poort open kan houden omdat je niet weet hoeveel er gebruikt werden om vanuit Atlantis de poort te openen. Maar met genoeg dingen kan je natuurlijk de poort wel een tijdje openen.
Eigenlijk het enige wat ik kan bedenken is natuurlijk het schild
Eigenlijk heb je met SG-1 wel wat achtergrond info, niet echt heel erg nodig, maar het legt toch een kleine basis.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:36 schreef Fronsertje het volgende:
vraagje, heb net de eerste eps gezien (enterprise houdt op, op zoek naar nieuwe verslaving)
Is het een must om ook de "gewone" gezien te hebben, of staat deze serie volledig op zichzelf?
Ohja lopen de 2 series nu naast elkaar of is dit de opvolger?
Al die ancient speeltjes spreken me erg aan en leuke cast, hopen dat de serie wat verder komt dan de 4 seisoenen Enterprise...
Juist, en mijn vraag?quote:Op maandag 7 februari 2005 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:
-- Prachtig verhaal over geschiedenis SG-1 en Atlantis --
Volgens mij eind seizoen 7. Maar SG-1 is ook zeker de moeitequote:Op maandag 7 februari 2005 17:18 schreef Fronsertje het volgende:
thx voor de reacties, ben alweer een epje verder en damn wat zijn die wraith lelijk.
Vanaf welk seisoen SG-1 komt het concept atlantis in beeld? Om vanaf 01x01 te beginnen lijkt me wat teveel van het goede, misschien dat ik er nog aan toekom als ik helemaal hooked ben.
ja maar atlantis is vanaf de grond ontwikkeld dit in tt sg1 dat rondom sg1 is gebaseert en een hecht team zijn wat je nu kwijtraakt is de jarenlange band tussen de karaktersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:25 schreef __Saviour__ het volgende:
RDA is idd een enorm leuk karakter en zijn vertrek zal wel even wennen zijn. Maar Stargate Alantis heeft toch wel bewezen ook leuk en grappig te zijn, ook zonder RDA. Dus dat moet SG-1 ook wel lukken.
Die band werd ook steeds minder, RDA is er nu al tijdje steeds minder in, maar zal waarschijnlijk, net als Hammond, af en toe wel weer langskomen. (wat gebeurd er eigenlijk met Hammond nu O'Niel zijn baan overneemt??).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja maar atlantis is vanaf de grond ontwikkeld dit in tt sg1 dat rondom sg1 is gebaseert en een hecht team zijn wat je nu kwijtraakt is de jarenlange band tussen de karakters
ik heb seizoen 8 niet gezien (wacht op de box) maar daniel hebben ze ook maar een seizoen volgehouden al had ik niet verwacht dat jonas zo snel weer weg zou zijn. Maar het probleem is is dat rda de drijvende kracht achter sg1 is hij is het hoofd van het team en hij is het gezicht van het teamquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:01 schreef mvt het volgende:
[..]
Die band werd ook steeds minder, RDA is er nu al tijdje steeds minder in, maar zal waarschijnlijk, net als Hammond, af en toe wel weer langskomen. (wat gebeurd er eigenlijk met Hammond nu O'Niel zijn baan overneemt??).
De band tussen de groep zal wel blijven, als er maar een goed 4e teamlid komt. Dat zag je ook toen Daniel dood was, er was een goede vervanger. en het verhaal blijft nog overeind.
Hammond is nu de supreme commander van het Earth Defence Force (homeworld security)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:01 schreef mvt het volgende:
[..]
Die band werd ook steeds minder, RDA is er nu al tijdje steeds minder in, maar zal waarschijnlijk, net als Hammond, af en toe wel weer langskomen. (wat gebeurd er eigenlijk met Hammond nu O'Niel zijn baan overneemt??).
De band tussen de groep zal wel blijven, als er maar een goed 4e teamlid komt. Dat zag je ook toen Daniel dood was, er was een goede vervanger. en het verhaal blijft nog overeind.
Er staat nergens dat ie in de plaats komt van RDA hoor. Dat is helemaal nog niet bekend in hoeveel (of hoe weinig) afleveringen RDA komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor RDA komt Ben Browder in de plaats, in de rol van Cameron Mitchell (zie o.a. http://www.stargate-sg1.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=163&Itemid=1)
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Jonas Quinn vond ik een erg leuke vervanger voor Daniel, die tijdelijk eventjes in hogere sferen verkeerde. Ik vond het dan ook erg jammer dat hij maar 1 seizoen te zien was. Hopelijk weet Browder me ook zo te boeien.
Volgens de website http://www.vlietman-trading.com komt ie eind mei in nederland uit. Dit staat op de site van de bij de dvd-box van seizoen 8: "Dit product zal op dinsdag 31 mei, 2005 op voorraad zijn."quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
De eerste 2 regio-2 DVD's van Atlantis komen eind maart uit. In Engeland, dat wel. Maar de discs zijn dus regio-2 en afspeelbaar op Nederlandse DVD-spelers. Volgens MGM komen de discs ook dit jaar nog naar Nederland zelf - met ondertiteling mag ik dus aannemen - maar een datum daarvoor kunnen ze nog niet noemen
hmm ben benieuwd wat ze met de rol van carter doen die eerste 5 eps...quote:Waarschijnlijk wordt Mitchell aangesteld als leider van SG-1, vanwege de afwezigheid van Lieutenant Colonel Carter (gespeeld door Amanda Tapping, die niet in de eerste vijf afleveringen van seizoen 9 zal verschijnen in verband met haar zwangerschap).
Het is nog niet bekend wie van de twee, die dezelfde rang hebben, de uiteindelijk leiding over het team krijgt wanneer Carter terugkeert.
die meid van prometheus unbound komt de 1e 5 afleveringen in de plaats van carter (niet als vervanger van haar, maar als extra figuur) maar hoe ze carter 5 afleveringen willen laten verdwijnen vraag ik me wel af.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:12 schreef metallicattim het volgende:
[..]
hmm ben benieuwd wat ze met de rol van carter doen die eerste 5 eps...
maareh moeten we dit niet in het SG-1 topic bespreken?
Yes please, ik lees allemaal dingen over SG-1 die ik nog niet wil wetenquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:12 schreef metallicattim het volgende:
[..]
hmm ben benieuwd wat ze met de rol van carter doen die eerste 5 eps...
maareh moeten we dit niet in het SG-1 topic bespreken?![]()
Ik ben anders ook aardig op wegquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, heel SG-1 in een maand kijken. Alle 8 de seizoenen? Weet je hoeveel afleveringen man
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze daar achter kwamen. Ik heb tot nu toe alles t/m seizoen 7 gezien, ik wacht nog op de DVD box van 8 (ik heb geen zin om het te dowloaden)
idd daar hebben ze geluk mee gehad dat hij adft gen heeftquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien hebben ze het wel ontdekt dankzij O'Neill. De Asgard meldden al dat O'Neill iets bijzonders had met z'n genen (werd gemeld in die aflevering met Loki)
Daarom kon hij zonder problemen die stoel bedienen in Lost City.
Ik ook. Op een bepaalde site (ben even kwijt welke) stond de NL box gepland voor ergens in mei. Ben erg benieuwd of dat klopt, want zou wel erg snel zijn eigenlijkquote:ik wacht trouwens ook nog steeds op de box
serieus willen ze het eindelijk een keer gaan doorzettenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed nieuws!
Veronica heeft Stargate Atlantis aangekocht, uitzendingen beginnen op zijn vroegst eind dit jaar!
juist daarom kijkers naar veronica te trekkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom Veronica?
Niemand kijkt op dat kanaal, SBS had het beter op Net5 kunnen gooien imo...
Daarbij is Net5 voor een andere doelgroep. Veronica is meer voor de jongeren/mannen, Net 5 toch wat meer doorsnee met wat uitschieters naar typische vrouwelijke dingen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
juist daarom kijkers naar veronica te trekken
ik zeg 1 dingquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:21 schreef Roa het volgende:
[..]
Daarbij is Net5 voor een andere doelgroep. Veronica is meer voor de jongeren/mannen, Net 5 toch wat meer doorsnee met wat uitschieters naar typische vrouwelijke dingen.
Goed nieuws, ik hoop alleen dat ze eens beseffen dat het ook niet slim is om iedere maand hun uitzendschema zo drastisch te veranderen, want ik wordt er echt gek van. Nu kijk ik tegenwoordig eigenlijk geen tv meer, ik kijk alles via m'n pc, want in veel opzichten is dat gewoon veel beter/lekkerder kijken.
Planet doet het anders ook prima hoorquote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zeg 1 ding
scarlet/(versatel)![]()
Mwah, gezien het gerucht dat de series meer crossovers zullen krijgen zou ik zelf zsm seizoen 8 kijken om tegelijk Atlantis en SG-1 te volgenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn interesse gaat vooral uit naar Atlantis.
Van SG-1 heb ik seizoen 8 nog niet gezien, ik wacht op de DVD's daarvan
ja een duitsers met uberslechte humorquote:Op zondag 22 mei 2005 03:02 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Atlantis 2x01 op 16-7 uitgezonden wordt.
Stargate krijgt wel erg veel nieuwe karakters komend seizoen. Vooral qua kolonels pakken ze uit: elke serie krijgt er één. Het is jammer dat we O'Neill grotendeels zullen moeten missen. Dan moet Shepard de rol van vervelend, komisch zeur-mannetje maar over nemen. En hij moet promotie krijgen vind ik.
Zoals Seb zei: de nieuwe kolonel halverwege het seizoen ombrengen, Shepard promotie en dan een coole kapitein bij het team. Een Brit of Duitser ofzo.
Atlantis start ook op 15 Juliquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:43 schreef kree het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer het nieuwe seizoen (=seizoen 2?) van atlantis wordt uitgezonden?
edit:
Laat maar zelf al gevonden
voor de geintresseerden:
Stargate atlantis (seizoen 2):
Episode 1 - The Siege (Part Three)
Air Date: July 2005
Stargate SG-1 (seizoen 9):
Episode 1 - Avalon (Part One)
Air Date: July 15 2005
Een soort Klingon dus?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja een duitsers met uberslechte humor
Yup, hoorde ik ookquote:
dat denk ik niet want de genii hebben nukes gestuurd dus ik denk aan een alliantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
het eerste seizoen van een nieuwe serie is natuurlijk altijd wat tam.
Nu kunnen ze het verder gaan uitwerken. Ik hoop op een leuke strijd tussen de Genii en de Atlantians. En Sora moet weer meespelen
als ze constant nukes hebben dan wordt het al makkeli8jkerquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:08 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik hoop dat de atlantians iets meer overmacht krijgen op de Wraith, want dit is niets voor SG om zo'n enorme underdog positie te hebben.
Zelfs Jack had het beter tegen de Goa'ulds
They should get Enterprisequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als ze constant nukes hebben dan wordt het al makkeli8jker
Als ik jou was zou ik gewoon beginnen bij het 1e seizoen van SG1.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:18 schreef Fronsertje het volgende:
thx voor de reacties, ben alweer een epje verder en damn wat zijn die wraith lelijk.
Vanaf welk seisoen SG-1 komt het concept atlantis in beeld? Om vanaf 01x01 te beginnen lijkt me wat teveel van het goede, misschien dat ik er nog aan toekom als ik helemaal hooked ben.
Moet je deze thread eens lezen op het GateWorld forum, staan erg geinige dingen inquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:35 schreef Equinix het volgende:
[...] Op een gegeven moment ga je SG1 achtig denken en doen [...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet S08 van SG-1 nog kijken, heb ze wel allemaal op mijn HDD maar wil eigenlijk wachten op de DVD-Box met NL-Subs. Maar ik begreep dat S02 van Atlantis en S09 van SG-1 nogal wat chrossovers hebben.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
ja dacht er ook aan maar dat gaat nu opeens heel traagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:53 schreef PirE het volgende:
Als je usenet hebt kan je zoeken in alt.binaries.stargate-sg1. Daar kan je een boel vinden over Stargate en Atlantis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |