jo bedankt weet ik wanneer ik ernaar moet zoekenquote:Op zondag 2 januari 2005 14:38 schreef metallicattim het volgende:
10 jan is het weer tijd voor nieuwe aflevering
Eff update he!
Excellent. Het wachten op nieuwe afleveringen duurde veel te lang.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef Witchfynder het volgende:
Vanavond wordt op het Canadese kanaal M om 20:00 aflevering 1x16 " The Brotherhood" uitgezonden. 10 Januari volgt dan 1x17 "Letters from Pegasus"
quote:Next on Sky One (UK)
Season 8: Episode 13 - It's Good to be King
Airs Jan 4, 8 PM (US Air Date: Feb 4, 2005)
SG-1 discovers that Harry Maybourne is living well on the planet to which he retired.
yep en morgen alweer de nieuwe SG-1 EPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:23 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Atlantis is btw al te verkrijgen he
SG-1 probeert ook al contact met Atlantis team te leggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef PirE het volgende:
Conclusie na 116.
ZPM 1 is dus niet voor het Atlantis team (gg Rodney). Leuk dat de Genii weer langskwamen. En de Wraith dreiging begint eindelijk serieuze vormen aan te nemen. Ze moeten dus heel snel die ZPM's vinden en er zal aan het einde van seizoen 1 wel een leuke confrontatie zijn.
Geen slechte aflevering.
Denk dat ze voor die tijd wel een ZPM in handen krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:43 schreef Mighty_Mike het volgende:
zeker een gave ep, en binnen 2 weken 2 hiveships op de stoep bij atlantis
Vooral omdat 2 Drone wapens al genoeg waren om een Goa'uld moederschip neer te maaienquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik raar vond was dat de overvliegende Wraith Dart niet makkelijk vernietigd werd. Er kwamen 3 Puddle Jumpers van voren aan vliegen, met Drone wapens die zelfsturend zijn. Dan zou uitschakelen geen probleem mogen zijn
wraith met symbiott erin, dan kan je pas lachen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik vraag mij af of de Wraith ook de Symbiont van een Goauld zouden oppeuzelen...![]()
Da's weer zo ongezelligquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef metallicattim het volgende:
ze kunnen alleen niet tegelijk eten
Slechte piloot die hem vergeten was aan te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Het karakter McKay is toch prachtig uitgewerkt. Hij's ongelooflijk bot en arrogant, kan totaal niet met kinderen omgaan (te zien in 'Childhood's End') en in deze aflevering laat ie ook al zien zich geen raad te weten met vrouwen
De Genii zijn echt een vreselijk irritant ras, maar het kan wel een interessante verhaallijn worden. Het lijkt uit te draaien op een soort persoonlijke vete tussen Sheppard en Coljah. En ze moeten inderdaad nog eens iets gaan doen met Sora, de gevangen Genii chick
Het wordt echt eens tijd dat ze een ZPM vinden, nu er 3 hiveships op weg naar Atlantis zijn. Zo'n hightech stad moet toch wel over enorm krachtige wapens beschikken lijkt me.
Wat ik raar vond was dat de overvliegende Wraith Dart niet makkelijk vernietigd werd. Er kwamen 3 Puddle Jumpers van voren aan vliegen, met Drone wapens die zelfsturend zijn. Dan zou uitschakelen geen probleem mogen zijn. Bovendien vond ik het raar dat 1 Puddle Jumper neergeschoten werd. Die dingen hebben toch schilden? (te zien in 'The Defiant One')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering van komende maandag belooft niet erg interessant te worden, het is weer zon "message back to home" aflevering die iedereen wel kent van andere series. Meestal behoorlijk boring, alhoewel beetje character building natuurlij. Maar character building hebben ze al behoorlijk gedaan, beetje meer actie mag van mij wel.
hoezo dat dan?quote:Huiverig ben ik wel voor alleen actie-afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al zo het vet zijn als er een space battle zou komen á la BSG
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Het is een Tjech.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
En die Rus die de hele herrijzenis van Atlantis vertelt
Sorry, maar dan moet je toch echt de nieuwe Battlestar Galactica gaan kijken. Dat is echt SciFi van de hoogste plank! Smikkelen en smullen!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:03 schreef Seborik het volgende:
Ik ben ook zeer enthousiast over Atlantis. Misschien wel de beste science fiction-serie op het moment. Zulke sterke en uitgebalanceerde karakters. Bovendien zijn de verhalen erg goed en het concept is geweldig en het lijkt niet direct heel erg veel op Stargate: SG-1
Ik kan me niet over het idee van Starbuck met een enorme sigaar in z'n mond zetten. Misschien dat de nieuwe Starbuck dat ook wel zou staan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, maar dan moet je toch echt de nieuwe Battlestar Galactica gaan kijken. Dat is echt SciFi van de hoogste plank! Smikkelen en smullen!!!
De nieuwe Starbuck rookt er graag eentje.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik kan me niet over het idee van Starbuck met een enorme sigaar in z'n mond zetten. Misschien dat de nieuwe Starbuck dat ook wel zou staan.
Voor de humor zoek ik het toch echt wel bij BSG! Atlantis heeft Rodney, maar dat is toch echt een typetje. BSG heeft Gaius... DE KONING! Ik vind de meer subtiele humor van BSG toch echt beter. (niets ten onrecht van Atlantis; dat blijft prachtig, maar IMO toch een inferieure serie; de continuïteit van BSG maakt de serie zo prachtig)quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind BSG en SGA nu totaaaaaaaaal niet vergelijkbaar.
Ik vind de huidige Starbuck helemaal niet leuk eigenlijk. Apollo is my man.
BSG vind ik een nogal zwaarmoedig sfeertje hebben, terwijl beide SG series veel luchtiger zijn met humor en zeker veel meer actie. Op dat punt past het ook veel meer in de scifi hoek van Enterprise, Andromeda e.d. dan BSG.
Als je er echt naampjes op moet plakken zou ik SGA als " scifi action" willen classificeren en BSG als " scifi drama".
Tja, ik heb de oude serie nooit gezien, dus weet niet of je jeugdherinneringen geraped worden door deze nieuwe versie. Heb wel een vriend de nieuwe serie laten zien en hij genoot van al het herkenbare en nog meer van de extra goodies (o.a. "lekkere wijven") die toegevoegd waren. Maar hij vond er wel te veel "blabla" scenes in zitten (lees: character building).quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:00 schreef Seborik het volgende:
Oh, trouwens, WF, weet jij wanneer Andromeda weer op tv komt?
ik durf niet te beginnen aan BSG.Ondanks dat het al wel op m'n HD rust, ben ik bang, dat het mijn beeld van de vroegere BSG compleet zal verwoesten en daar denk ik zo nostalgisch aan terug, want vroeger mocht ik ervoor opblijven, etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |